Николай Събев: Веднага трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта
Той е убеден, че проектокабинетът може да изкара четиригодишен мандат, защото според него всички условия за това да има нормална държава и ускорение в икономиката са налице
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев: Веднага трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта | Днес.dir.bg
Коментари
ще вдигнете ли? Защото, все пак, това е социален транспорт. И още, всички линии ли ще се подменят и всички влакове? Не се шегувайте, г-н министър, още от първия ден.
Хубаво е да се помисли и за това на границата товарите да се прехвърлят от камионите (т.нар ТИРове) и да се превозват през България с БДЖ с цел безопасност, защото Човешкият Живот няма цена
Още от първия ден започват да лъжат. Надявай те се глупаци. Влакът Хикари с цените идва
Тоя пич прави 5 милиона на месец. За къв влиза в политика? Освен да наложи някакви "стандарти" на конкуренцията и да почне да прави 15 милиона на месец.
Той баче ти Илия потрива ръце. Ма то по тази логика може още на Пасао да се качват на влака на примка и направо в Турция
Не не, недайси боже. Ами нашите фирми с тировете и автобусите - за нас не мислите ли? 15 години се мъчим да го приключим това БДЖ...някакви от незнам си къде ще ни развалят софрата.
Още един умник, в тая клоака. Да се вдигнела скоростта ? Те на бавна скорост фърчат в канавката и се палят като факли, тоя скоростта да вдигнел ?
събев, печалба за 2019г 25 000 000 лв! че как ги е направил при борисовото управление бе? що не е фалирал??
Рашков да разследва немедленно защо влака кара с ниска скорост ! Това е саботаж ! Запишете за портокола - Вера Су да се оборудва с ядрената енергетическа установка от Белене !
Македонският космонавт да се настани в редакцията на ТРУД, докато тече подготовката за полета !
Прошляко, правя 30К на месец и си живея чудесно, безгрижно и комфортно. Господ здраве да ми дава. Не чакам 100 лева помощи от новите спасители, ама отвреме навреме се замислям за чакащите. Ще останат излъгани.
..още от ден 1 започват с тъпотиите, които и на децата са ясни, че са неизпълними без стотина милиарда..
Е по бързо, ама нали знаете де всяко нещо си иима цена. По-бързо си значи и по-опасно.
За момента няма да вдигаме скоростта на влака, но министърът на околната среда обеща да вдигне скоростта на вятъра и да духа по-бързо за да съхне прането по-бързо
Некомпетентен в сферата на жп транспорта. Щом БСП е във властта нищо добро не ни чака. Стягайте се за голямо раздаване на пари и голяма инфлация.
Да се изградят жп трасета от турската до румънската и сръбската граници, на които да се качват транзитните тирове
Дейността на куриерските компании в България се регулира от КРС. КРС е на подчинение на министъра на транспорта. Николай Събев (чрез дъщерите си) притежава куриерска компания с лиценз от КРС, и като министър може да въздейства върху органа, който регулира лиценза на тази компания. Председателят на КРС, с мандат от 5 години, се номинира от министъра на транспорта. Предишният председател стана известен с това, че си раздаваше бонуси по 20 хиляди за добре свършената работа. Толкова добре свършена, че България пращи от ИКТ иновации. Мандатът на настоящия председател изтича януари 2023 г. Тоест, има големи шансове, дори правителството да не изтрае и половината си мандат, Събев да сложи някой добър приятел начело на този орган и да си гарантира безоблачно съществуване поне докато излезе в пенсия или се продаде на еМаг или на който пожелае да го купи.
Мда, времето е пари. ... От личните ми контакти - Събев е гъвкав, с изключително бърза мисъл. Когато се налага, за минута взима решения. Верните решения. Освен това е ЩЕДЪР - СПОНСОРИРА ЗЛАТНИТЕ ДЕЦА на България. "Инвестира" в БЪДЕЩЕТО на България. РЕАЛИЗИРАН, самоизградил се Човек! Има какво да даде на България... Де да има повече като него...
Лъжеш. Беден си като църковна мишка. Сега и герберите като спрат да плащат направо се гръмни!
Намаляването на скороста ,вместо ремонт си е чиста проба събота ! 21 век сме ,а влаковете не могат (по невъзможност) да вдигнат повече от 120-140 км. От това имат интерес автобусните и товарни превозвачи .Там трябва да се търси причината за абсурдната ситуация! ЖП транспорта е най-евтиният и ефективен сухоземен транспорт !
Лошо е когато човек неспециалист говори в дадена сфера толкова сигурно и създава илюзия у хората , че всичко ще бъде приказка. Държавното управление не е частен бизнес!
Цитат: "По думите му, за да бъде привлекателен жп транспортът, трябва да се вдигне скоростта. Оказва се, че има участъци, в които вместо да се направят нужните ремонти, съзнателно се създават ограничения за намаление на скоростта. Трябва да видим кои са тези участъци, как най-бързо можем да направим тези ремонти, така че да вдигнем до безопасно ниво средната скорост на придвижване на товарните и пътническите влакове, смята Николай Събев." Събев, ако не са направени ремонти на трасето с цел ускоряване на скоростта на влаковете, защото някой е сметнал, че не е рентабилно да се ремонтират отсечки, да кажем, от порядъка на 10 км дължина, защото са без значение за цялостното времетраене на пътуването, по-хубаво да не са изсилваме да вдигаме средната скорост с 10-20км/ч срещу милиони. За високоскоростни влакове ще трябва май да строим наново, но това си заслужава, защото там скоростта вече е от порядъка на 350 км/ч и наистина става на въпрос за много сериозно ускоряване. А при товарните превози 1 или 2 часа никога не са от значение, защото това време винаги е заложено в планинга. А да, не съм против развитие на ЖП превозите. Даже има нужда и от още интермодални гари, рола превози също са добра идея. Идеи колкото искаш.
СОФИЯ-Перник е 42 минути...ако е под 39 минути е ОК. трябва нови мотриси,че старите вагони са зле.
в България няма как да има скоростни влакове,няма безопасни трасета Но,може да е комфортно и чисто. Влака е с тоалетна,полиция и широко.
Ако наистина има участъци, които позволяват безопасно да се развие по-висока скорост, но това умишлено не се прави, за да се насърчава по-опасния и по-замьрсяващ автомобилен транспорт, това си е престъпление! Обаче няма да се изненадам, ако е така! Кой нормален човек ще пьтува с автобус, особено по-далеч, ако има удобен жп транспорт? В нормалния случай влакът е триста пьти по-удобен! А той не говори за високоскоростни влакове, а за по-ефективна експлоатация на съществуващото!
Айде помисли малко! На колко гари спира влака София-Пловдив примерно? Айде сега да речем, че ги направим 3 знаеш ли колко ще се ускори времето? Е цената няма да е малка, ама искаш скорост плащаш.
Добро утро. Голямо открите. А с какви пари? Всички са вьздух юод налягане. След 100 дни балонът се пука. И всичко отначало. Докато Радев си направи президентска република. Не мога да повярвам, че това се случва в Европейска държава.
освен да ми вдигне самолета с гъза си друго няма да може да направи. Това е едно Франкенщайново подобие на правителство с празни и гръмки лозунги и обещания като на гол ГЪЗ