Николай Събев: Веднага трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта
Той е убеден, че проектокабинетът може да изкара четиригодишен мандат, защото според него всички условия за това да има нормална държава и ускорение в икономиката са налице
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев: Веднага трябва да се вдигне скоростта на жп транспорта | Днес.dir.bg
Коментари
Само човек, който не се е возил на влак в България може да говори за увеличаване на скоростта. Как ще увеличаваш скоростта, като линията не е защитена и циганите могат да откраднат някоя част, или да сложат някое дърво?
Николай Събев е алчен и лукав- като му гледате изражението . Нарочно фалирва пощите за да може частната фирма да работи- дава пари да директора да не паботи.
Крайно време е жп транспорта да стане основен транспорт на хората . Както е на в цяла Европа !
Не се искат пари или инвестиции. През 1980 експресите Чайка и Диана бяха бързи и сигурни. Сега след 30 години не можем да доближим тези времена.
Много съм пътувал с експрес "Чайка". В началото София - Бургас беше 3 часа и 40 минути. Но спираше само на три междинни гари. После добавиха Подуяне, Дулово и Тодор Павлов с което времето се удължи. А пък сега трасдто през подбалкана е в такова състояние, че и з 6 часа няма да стигне.
Бавно и славно се изцоцаха всички блага от омразния комунизъм. Затова и пътищата са в такъв вид дето за нищо не стават, затова и жп транспортът и релсовите пътища са от едно време на доизживяване. А тоя черния плехар ще дигал скоростта. Това да не ти е екот да експлоатираш хората само!? За да се случи промяна трябва всички пътища в страната да се направят наново и то не от бг фирми защото е явно че не стават! С релсите също
Първо да започнем с това, че в цял свят пътническите превози са на загуба. Което значи, че те са на дотации. Което значи, че се кроссубсидират от товарните превози. Да ама за да има товарни превози трябва да има товари. За да има товари следва да има производство. А къде е производството, драги читатели? Правилно в Китай. Тук в Европа са останали само услугите и финансите. Така че ЖП транспорта е отживелица от индустриалното общество, днес сме в ерата на постиндустриалното общество и в бъдеще ще потребяваме благата му в пълни шепи (Бабо, има ли Wi-Fi на село? - Каквото има, това ще ядеш!)
Зеленото обаче е на мода, а ДВГ замърсяват и задръстват артериите на градовете. ЖП е бъдещето и настоящето
А първо изгони клошарите от гарите след това другото че са заприличали на цигански катуни
А инфраструктурата дали ще издържи, байо, мечтите Ви за по-скоростни влакове? Или, като започнат да дерайлират, ще се усетите? Сачо че на каква цена?
Какво ще кажете за знаците поставени само с цел фуражките да се крият в храстите.
Знаците са сложени за да служат на шепа корумпирани полицаи! Пример: Околовръсното при Шела,след разкл.Казичене.Шестлентов път.Извъннаселенп място,има си отбивка с път за Шел и....40 км/ч. И......нашите трупат пачки след завоя! И да беше само там безумицата???? И как да се спазват знаците????
ДругарЕ, да удвоим ЖП катастрофите за месец! Увеличаваме скоростта с постановление! Това си е наш другар, няма страшно, той знае как да прави мизерии.
Тоя защо го направиха министър на транспорта?? Защото има логистична фирма ли?? Бааахти!! Това ми напомня за ТИМ-аджийте. Като купеха някой хотел и слагаха за шеф мутра дето е работил пиколо един сезон....лудницаааа
освен да ми вдигне самолета с гъза си друго няма да може да направи. Това е едно Франкенщайново подобие на правителство с празни и гръмки лозунги и обещания като на гол ГЪЗ
Добро утро. Голямо открите. А с какви пари? Всички са вьздух юод налягане. След 100 дни балонът се пука. И всичко отначало. Докато Радев си направи президентска република. Не мога да повярвам, че това се случва в Европейска държава.
Питайте шьофьорите които работят в Еконте ! Сега и влакове ще катастрифират !
Ако наистина има участъци, които позволяват безопасно да се развие по-висока скорост, но това умишлено не се прави, за да се насърчава по-опасния и по-замьрсяващ автомобилен транспорт, това си е престъпление! Обаче няма да се изненадам, ако е така! Кой нормален човек ще пьтува с автобус, особено по-далеч, ако има удобен жп транспорт? В нормалния случай влакът е триста пьти по-удобен! А той не говори за високоскоростни влакове, а за по-ефективна експлоатация на съществуващото!
СОФИЯ-Перник е 42 минути...ако е под 39 минути е ОК. трябва нови мотриси,че старите вагони са зле.
ами да я вдигнем на 400км/ч... и ще имаме 100% тотал щета.. що пък да не я вдигнем
Цитат: "По думите му, за да бъде привлекателен жп транспортът, трябва да се вдигне скоростта. Оказва се, че има участъци, в които вместо да се направят нужните ремонти, съзнателно се създават ограничения за намаление на скоростта. Трябва да видим кои са тези участъци, как най-бързо можем да направим тези ремонти, така че да вдигнем до безопасно ниво средната скорост на придвижване на товарните и пътническите влакове, смята Николай Събев." Събев, ако не са направени ремонти на трасето с цел ускоряване на скоростта на влаковете, защото някой е сметнал, че не е рентабилно да се ремонтират отсечки, да кажем, от порядъка на 10 км дължина, защото са без значение за цялостното времетраене на пътуването, по-хубаво да не са изсилваме да вдигаме средната скорост с 10-20км/ч срещу милиони. За високоскоростни влакове ще трябва май да строим наново, но това си заслужава, защото там скоростта вече е от порядъка на 350 км/ч и наистина става на въпрос за много сериозно ускоряване. А при товарните превози 1 или 2 часа никога не са от значение, защото това време винаги е заложено в планинга. А да, не съм против развитие на ЖП превозите. Даже има нужда и от още интермодални гари, рола превози също са добра идея. Идеи колкото искаш.
Лошо е когато човек неспециалист говори в дадена сфера толкова сигурно и създава илюзия у хората , че всичко ще бъде приказка. Държавното управление не е частен бизнес!
Намаляването на скороста ,вместо ремонт си е чиста проба събота ! 21 век сме ,а влаковете не могат (по невъзможност) да вдигнат повече от 120-140 км. От това имат интерес автобусните и товарни превозвачи .Там трябва да се търси причината за абсурдната ситуация! ЖП транспорта е най-евтиният и ефективен сухоземен транспорт !
Мда, времето е пари. ... От личните ми контакти - Събев е гъвкав, с изключително бърза мисъл. Когато се налага, за минута взима решения. Верните решения. Освен това е ЩЕДЪР - СПОНСОРИРА ЗЛАТНИТЕ ДЕЦА на България. "Инвестира" в БЪДЕЩЕТО на България. РЕАЛИЗИРАН, самоизградил се Човек! Има какво да даде на България... Де да има повече като него...
Дейността на куриерските компании в България се регулира от КРС. КРС е на подчинение на министъра на транспорта. Николай Събев (чрез дъщерите си) притежава куриерска компания с лиценз от КРС, и като министър може да въздейства върху органа, който регулира лиценза на тази компания. Председателят на КРС, с мандат от 5 години, се номинира от министъра на транспорта. Предишният председател стана известен с това, че си раздаваше бонуси по 20 хиляди за добре свършената работа. Толкова добре свършена, че България пращи от ИКТ иновации. Мандатът на настоящия председател изтича януари 2023 г. Тоест, има големи шансове, дори правителството да не изтрае и половината си мандат, Събев да сложи някой добър приятел начело на този орган и да си гарантира безоблачно съществуване поне докато излезе в пенсия или се продаде на еМаг или на който пожелае да го купи.
Да се изградят жп трасета от турската до румънската и сръбската граници, на които да се качват транзитните тирове
Некомпетентен в сферата на жп транспорта. Щом БСП е във властта нищо добро не ни чака. Стягайте се за голямо раздаване на пари и голяма инфлация.
За момента няма да вдигаме скоростта на влака, но министърът на околната среда обеща да вдигне скоростта на вятъра и да духа по-бързо за да съхне прането по-бързо
Е по бързо, ама нали знаете де всяко нещо си иима цена. По-бързо си значи и по-опасно.
..още от ден 1 започват с тъпотиите, които и на децата са ясни, че са неизпълними без стотина милиарда..
Рашков да разследва немедленно защо влака кара с ниска скорост ! Това е саботаж ! Запишете за портокола - Вера Су да се оборудва с ядрената енергетическа установка от Белене !
събев, печалба за 2019г 25 000 000 лв! че как ги е направил при борисовото управление бе? що не е фалирал??
Още един умник, в тая клоака. Да се вдигнела скоростта ? Те на бавна скорост фърчат в канавката и се палят като факли, тоя скоростта да вдигнел ?
Не не, недайси боже. Ами нашите фирми с тировете и автобусите - за нас не мислите ли? 15 години се мъчим да го приключим това БДЖ...някакви от незнам си къде ще ни развалят софрата.
Тоя пич прави 5 милиона на месец. За къв влиза в политика? Освен да наложи някакви "стандарти" на конкуренцията и да почне да прави 15 милиона на месец.
К,ъв ти е проблема, че не можеш да извадиш 5 лева на месец?
Прошляко, правя 30К на месец и си живея чудесно, безгрижно и комфортно. Господ здраве да ми дава. Не чакам 100 лева помощи от новите спасители, ама отвреме навреме се замислям за чакащите. Ще останат излъгани.
Още от първия ден започват да лъжат. Надявай те се глупаци. Влакът Хикари с цените идва
Хубаво е да се помисли и за това на границата товарите да се прехвърлят от камионите (т.нар ТИРове) и да се превозват през България с БДЖ с цел безопасност, защото Човешкият Живот няма цена
Той баче ти Илия потрива ръце. Ма то по тази логика може още на Пасао да се качват на влака на примка и направо в Турция