Коментари - Над 753 млн. лева са постъпленията от толтакси и електронни винетки | dnes.dir.bg
назад

Над 753 млн. лева са постъпленията от толтакси и електронни винетки

Предпочитаното средство за таксуване на тежкотоварните автомобили са маршрутните карти

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Над 753 млн. лева са постъпленията от толтакси и електронни винетки | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

КОЛКОТО НА ЧЕРЕПА МАСРАФА, ДЕТО Е 'ПРОПУСНАТ" ОТ СВИЩОВСИЯ ГЕНИЙ ..

"толтакса" = малоумник! "toll" означава "такса", глупаци такива, в тесен смисъл "пътна такса"

И разходите за ремонт на ходова част от плащащите същите тези винетки и тол такси.

Оня дебил само е учил тука, не го свързвай с града.

Какъв процент е за чекмеджето ?

И сега е момента да припомним как БКП.... ъъъъ, т.е. БСП бяха против цялата промяна. Заради тях орязаха пътната мрежа, която да се таксува! Както се вижда - има смисъл, има печалба за бюджета, т.е. косвено за населението... С други думи, за червените най-важно е да са прът в колелата на опонента, а дали това ще рефлектира негативно върху българският народ - на тях им все тая. Продажни червени боклуци

За 2018 година, преди да влезе системата за електронни винетки и ТОЛ, приходите са били 373 милиона, т.е. за две години средно 746 милиона. Сега имаме 753 милиона за две години от електронната система, но като извадим, че с допълнителните разходи цената и беше 220 милиона, сега ще има още 140 милиона разходи по нея излиза, че за две години държавата е загубила 353 милиона.

Постъпленията на година за около 1 милиард, от които 700 милиона за чекмеджета и офшорки, 300 милиона за държавата.

Но сега пътищата, които се таксуват са по-малко - 3000км. Когато ги увеличат, както пише в статията, тогава ще се изравнят условията със стария вариант.

Къде отиват тези пари?! Шофираме по най-разбитите и лоши пътища в цяла Европа! Ало, има ли независими институции в тая държава! Съд, прокуратура! Това е допълнително перо въведено от онази дебела крава, до преди това пътищата се поддържаха от бюджета и бяха в по-добро състояние, поне тези върху, които имам поглед!

С тези пари може да се ремонтират или направят поне 753 километра път

какво направихте за тази държава?

129 милиона лева приходи от камионите. Миналата година (без тол система) са били 121 милиона. Сега с тол система са 129, ама ще плащаме 28 милиона годишно на фирма Капш, така че с тол система ще имаме 101 милиона (и то без да отчитаме нашите други разходи за тази система). Къде са сега онези велики "експерти", които с пяна на уста крещяха как с тол системата реки от пари щели да потекат при нас? То не само, че не текат, ами доста по-малко от преди ще получаваме.

Плащаме всяка години данъци и винетки! Какво да правим, да почнем сами да си ремонтираме пътищата, за да има повече за шкафчето на тулупа ли!!!!!!!

Опротивяхте ни тотално ,чрез фирми да ни ограбвате,оная пача свинетка вдигна винетките и си е.а майката в ЕС,проклети да сте и мошениците

Българската ТОЛ система е най-скапания IT проект в цяла Европа. Не може да има по-некадърно направен проект. Просто не може.

Хубаво щеше да бъде и малко повече информация и сравнения да сложите в статия, а те изглеждат г/д така. Цената на ТОЛ системата е около 150мл лв. и при този приход е доста добре. Пример за 2017та година прихода от винетки е бил 352мл. лв , което е доста сериозна разлика и говори колко много коли са карали без винетки + разликата при тировете.

Пробелема е, че на общоевропейската ТОЛ система, цената е около 40 милиона Евро.

българската ТОЛ-ситема е една от големите давалери на ГЕРБ.

Шефа на Толл-а,обеща 500 мил за ремонт на пътищата!!! А да го видим дали бойко ще му разреши????

и оставам с впечатлението, че на АПИ функцията НЕ Е да поддържа пътищата, а да събира всевъзможни такси. То като гледам май не че ми се струва, ами си е така. Жалки паразити, събрани в поредната шуро-баджанашка агенция.

Що за отчетен период е 01.01.2019 - 08.12.2020 - та това са си две години, ако не е грешка

Ако имаш няколко коли а,караш само една защо трябва да плащаш за всяка кола. Защо да няма дневна такса и всеки да плаща една такса в зависимост от тонажа на автомобила с който е през деня.Един читав юрист ,ако заведе дело срещу този пладнешки грабеж,ще спечели делото от раз.Но няма такъв,защото сме заспали зимен сън.

селяци. добре че е тоя Борисов та видяхте пътища. а, вече и коли имате, па и мрънкате, че ако имате по две, три ще трябва да плащате. бащите ви цял живот мечтаеха за " запорожец" и умираха с мечтите си.