Над 753 млн. лева са постъпленията от толтакси и електронни винетки
Предпочитаното средство за таксуване на тежкотоварните автомобили са маршрутните карти
Обратно в новинатаКоментари - Над 753 млн. лева са постъпленията от толтакси и електронни винетки | Днес.dir.bg
Коментари
селяци. добре че е тоя Борисов та видяхте пътища. а, вече и коли имате, па и мрънкате, че ако имате по две, три ще трябва да плащате. бащите ви цял живот мечтаеха за " запорожец" и умираха с мечтите си.
Ако имаш няколко коли а,караш само една защо трябва да плащаш за всяка кола. Защо да няма дневна такса и всеки да плаща една такса в зависимост от тонажа на автомобила с който е през деня.Един читав юрист ,ако заведе дело срещу този пладнешки грабеж,ще спечели делото от раз.Но няма такъв,защото сме заспали зимен сън.
Що за отчетен период е 01.01.2019 - 08.12.2020 - та това са си две години, ако не е грешка
и оставам с впечатлението, че на АПИ функцията НЕ Е да поддържа пътищата, а да събира всевъзможни такси. То като гледам май не че ми се струва, ами си е така. Жалки паразити, събрани в поредната шуро-баджанашка агенция.
Шефа на Толл-а,обеща 500 мил за ремонт на пътищата!!! А да го видим дали бойко ще му разреши????
Хубаво щеше да бъде и малко повече информация и сравнения да сложите в статия, а те изглеждат г/д така. Цената на ТОЛ системата е около 150мл лв. и при този приход е доста добре. Пример за 2017та година прихода от винетки е бил 352мл. лв , което е доста сериозна разлика и говори колко много коли са карали без винетки + разликата при тировете.
Българската ТОЛ система е най-скапания IT проект в цяла Европа. Не може да има по-некадърно направен проект. Просто не може.
129 милиона лева приходи от камионите. Миналата година (без тол система) са били 121 милиона. Сега с тол система са 129, ама ще плащаме 28 милиона годишно на фирма Капш, така че с тол система ще имаме 101 милиона (и то без да отчитаме нашите други разходи за тази система). Къде са сега онези велики "експерти", които с пяна на уста крещяха как с тол системата реки от пари щели да потекат при нас? То не само, че не текат, ами доста по-малко от преди ще получаваме.
Къде отиват тези пари?! Шофираме по най-разбитите и лоши пътища в цяла Европа! Ало, има ли независими институции в тая държава! Съд, прокуратура! Това е допълнително перо въведено от онази дебела крава, до преди това пътищата се поддържаха от бюджета и бяха в по-добро състояние, поне тези върху, които имам поглед!
Постъпленията на година за около 1 милиард, от които 700 милиона за чекмеджета и офшорки, 300 милиона за държавата.
За 2018 година, преди да влезе системата за електронни винетки и ТОЛ, приходите са били 373 милиона, т.е. за две години средно 746 милиона. Сега имаме 753 милиона за две години от електронната система, но като извадим, че с допълнителните разходи цената и беше 220 милиона, сега ще има още 140 милиона разходи по нея излиза, че за две години държавата е загубила 353 милиона.
И сега е момента да припомним как БКП.... ъъъъ, т.е. БСП бяха против цялата промяна. Заради тях орязаха пътната мрежа, която да се таксува! Както се вижда - има смисъл, има печалба за бюджета, т.е. косвено за населението... С други думи, за червените най-важно е да са прът в колелата на опонента, а дали това ще рефлектира негативно върху българският народ - на тях им все тая. Продажни червени боклуци
"толтакса" = малоумник! "toll" означава "такса", глупаци такива, в тесен смисъл "пътна такса"