Над 25 процента от пътищата у нас са за основен ремонт
Министърът на регионалното развитие отчете изоставане по темата за обходните пътища
Обратно в новинатаКоментари - Над 25 процента от пътищата у нас са за основен ремонт | Днес.dir.bg
Коментари
преди 30 години фалиралата уж държава имаше финансова възможност да ги поддържа, а сега няма такава ?
400 милиона ще стигнат ли, защото толкова излезе безмисления тунел на Железница, с който спестяваш точно два завоя...
В никакъв случай не трябва да се ремонтират пътищата. И без това тая държава много скоро няма да е българска, за какво да се харчат един куп пари за ремонти. Да му мислят следващите собственици на териториата.
Боцо Гуцата се покри за 2-3 години и пътищата станаха негодни, а по негово време бяхме с "най-добрата европейска инфраструктура". Как за 2-3 години тези новодошли келемета разрушиха 25% от пътищата ни? Нещо май все още не може да се разпредели достойно пазара за пътно строителство. Има време, ще изчакаме да мине зимата, ама то пък лятото ще почиваме после.
отишли са в общата сметка и от там за заплати, бонуси, представителни, командировки, семинари, тийм билдинзи и т.н. всичко е точно
е то затова я знае цял свят. и не само пътищата - и управлението, политиката, съдебната система, канализацията, архитектурата, изкуството, строителството, дори армията им е била по-добра от нашата в момента. ама няма проблем те все пак са съществували близо 500 години, а ние тепърва започваме. След някое и друго десетилетие ще постоим виадукт.
недей така да говориш за този инженерен архитектурен подвиг на българската научна мисъл. това е шедьовър на съвременният технологичен напредък (бих казал и изкуствен, неестествен интелект). Заедно с архитектурното чудо-гигант зала армеец трябва да се поставят н агерба на държавата.
Поредният магьосник ,който с басни за пътищата ни става финансово независим субект с имоти в чужбина, по света и даже в барЦелона!Как пък не можаха да вдянат нещо елементарно от алгоритъма по който в Германия / и не само там/ се строят пътища използвани по 20 и повече години без ремонт?Дами и господа! Не е възможно лица с дистанционно осъществено някакво си образование и имащи писмено удостоверение за това- някои го наричат диплом, да направят нещо,което навремето са правили и майсторите.Питам и вие помислете! Колко пъти ще се учат да пренареждан паветата в София и да дърпат мангизи и пи ар лиготии??? А, бе викнете от Турция няколко майстори павьори с бригада, да ви слвожат паветата и да млъкнете! Ама, тогава ще намалеят финансовите потоци към джобчетата ви, нали!
не е толкова трудно да се разбере и направи както трябва и всеки е наясно с това. въпросът е да се направи евтино, без нзаение на качеството, но да изглежда поне в началото, че е както трябва. всеки сървул в тази държава гледа как да краде от себе си.
А през "соца" за 30-40 години бе построена цялата държава - язовири, напоителни системи,пътища, вецове, тецове,АЕЦ, фабрики, болници и какво ли още не. Сега едни пътища не могат да ремонтират и поддържат, една детска болница не успяха да построят, но станаха милионери и дори милиардери!
Купувайте яки, тунинговани и нови джипове! По тези географски ширини пътища никога няма да има!!! Само дупки, кръпки и лежащи полицаии за разкош.
Кочината се разпада, ние се борим да направим "ротация". О, и да не забравя - народът не иска избори... Промяната е факт!
Абе как може да пишете такива статии - ся оня ще му покажат скрийн и пак ще се размяка ,как те от 4г нищо не правили, нямало нищо направено и т.н и т.н лакърдии ... Недейте захранва Крадеца - и все още питам - какво стана със сигналите относно ролс-а в нивата,бариерите на къра дето няма път и разкопките които ги закопаха до Калотина
На тоя никой ли не му зададе въпроса - Защо са за основен ремонт? Къде са парите? Толкова пари се изляха. Парите са в чували - това е последната информация.
25% са за основен ремонт, останалите 75% са за новопострояване направо! На прословутото кръстовище за Ребърково след цели 3 седмици експлоатация, на платното в посока Мездра дилатационната фуга е тотал щета.
ПП преди 3 години, казаха 5 моста електрически коли и ако не се краде ще оправим всички пътища, и сега няма мостове няма електромобили в Ловеч и 25 % от пътищата са за ремонт. Киро къде си да си изпълниш обещанията
ми гробаря да върне трите милярда от лотовете и трите от руски поток и ще се оправят нещата, или в Китай и на стената с прасетата си
От Луковит до Плевен е за спешен ремонт. Отсъствието на стабилен жп товарен и пътнически транспорт разказа играта на пътищата в държавата.
Та ние нямама дори 2 км път без дупки и неравности, всичко е за пълен ремонт. А бате Лойко обещаваше магистрали, европейски пътища - колко милиарди открадна тази проста свиня от Банкя. Това дебело прасе трябва да бъде обесено публично на площада, за да помнят крадливите политици като него какво ги чака.
Като ви кажат как навремето партийците крадяли па за народа нямало се сетете колко пътища (и какво ли не още друго) тогавашните крадци са построили. Щото нашите днес не могат даже да поддържат. Лошият соц, а.
Тъкмо "асфалтират" пед нас... от едно малко камионче изсипват асфалт в дупката и после тупат с лопатата да се изравни с останалата настилка..... добре дошли в каменната ера...
Колко над 25 процента - 85 ли? Бил съм в държави след и преди война - техните пътища са по-добри. Вярно, Но пък нямат толкова държавни служители и политици с вили и хотели в чужбина.
Тя, цялата държава е за основен ремонт след 12 години герберастия! Тоя се загрижил за 25% пътища.
Тия магистрали дето в лошия соц ги направиха, са ленти за движение не мое да им боядисате. Естакади, мостове, тунели. Са ви плакнат колко бил сложен строежа на Хемус в Дунавската равнина....... И онова сложното дефиле под Благоевград......ми идете в Македония да видите висящите магистрали под върховете на планините, дето им ги строят китайците. Вервайте, всичко ви е на 25% от нормалното. Стандарт, качество, всичко. Само продължителността на живота ви е 25% под средната, което си е успех