Коментари - Над 25 процента от пътищата у нас са за основен ремонт | dnes.dir.bg
назад

Над 25 процента от пътищата у нас са за основен ремонт

Министърът на регионалното развитие отчете изоставане по темата за обходните пътища

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Над 25 процента от пътищата у нас са за основен ремонт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия магистрали дето в лошия соц ги направиха, са ленти за движение не мое да им боядисате. Естакади, мостове, тунели. Са ви плакнат колко бил сложен строежа на Хемус в Дунавската равнина....... И онова сложното дефиле под Благоевград......ми идете в Македония да видите висящите магистрали под върховете на планините, дето им ги строят китайците. Вервайте, всичко ви е на 25% от нормалното. Стандарт, качество, всичко. Само продължителността на живота ви е 25% под средната, което си е успех

Да се чудиш там, където не е имало соц откъде са се появили хубави пътища - Франция, Германия, Швейцария, ......................???

Тя, цялата държава е за основен ремонт след 12 години герберастия! Тоя се загрижил за 25% пътища.

Колко над 25 процента - 85 ли? Бил съм в държави след и преди война - техните пътища са по-добри. Вярно, Но пък нямат толкова държавни служители и политици с вили и хотели в чужбина.

Тъкмо "асфалтират" пед нас... от едно малко камионче изсипват асфалт в дупката и после тупат с лопатата да се изравни с останалата настилка..... добре дошли в каменната ера...

Като ви кажат как навремето партийците крадяли па за народа нямало се сетете колко пътища (и какво ли не още друго) тогавашните крадци са построили. Щото нашите днес не могат даже да поддържат. Лошият соц, а.

Повече от 90% са !

Та ние нямама дори 2 км път без дупки и неравности, всичко е за пълен ремонт. А бате Лойко обещаваше магистрали, европейски пътища - колко милиарди открадна тази проста свиня от Банкя. Това дебело прасе трябва да бъде обесено публично на площада, за да помнят крадливите политици като него какво ги чака.

А Хемус не е вече магистрала, двулентов път ограничен до 90 е.

От Луковит до Плевен е за спешен ремонт. Отсъствието на стабилен жп товарен и пътнически транспорт разказа играта на пътищата в държавата.

Ние летим из облаците на американски ф16

Цялата страна е сив порутен клекалник!!

Така е, но с чалга и ракия е поносимо...

много повече от 25% са, а да не говорим, че инфраструктурата е тотално остаряла..

ПП преди 3 години, казаха 5 моста електрически коли и ако не се краде ще оправим всички пътища, и сега няма мостове няма електромобили в Ловеч и 25 % от пътищата са за ремонт. Киро къде си да си изпълниш обещанията

ми гробаря да върне трите милярда от лотовете и трите от руски поток и ще се оправят нещата, или в Китай и на стената с прасетата си

25% са за основен ремонт, останалите 75% са за новопострояване направо! На прословутото кръстовище за Ребърково след цели 3 седмици експлоатация, на платното в посока Мездра дилатационната фуга е тотал щета.

На тоя никой ли не му зададе въпроса - Защо са за основен ремонт? Къде са парите? Толкова пари се изляха. Парите са в чували - това е последната информация.

Абе как може да пишете такива статии - ся оня ще му покажат скрийн и пак ще се размяка ,как те от 4г нищо не правили, нямало нищо направено и т.н и т.н лакърдии ... Недейте захранва Крадеца - и все още питам - какво стана със сигналите относно ролс-а в нивата,бариерите на къра дето няма път и разкопките които ги закопаха до Калотина

Кочината се разпада, ние се борим да направим "ротация". О, и да не забравя - народът не иска избори... Промяната е факт!

Купувайте яки, тунинговани и нови джипове! По тези географски ширини пътища никога няма да има!!! Само дупки, кръпки и лежащи полицаии за разкош.

А през "соца" за 30-40 години бе построена цялата държава - язовири, напоителни системи,пътища, вецове, тецове,АЕЦ, фабрики, болници и какво ли още не. Сега едни пътища не могат да ремонтират и поддържат, една детска болница не успяха да построят, но станаха милионери и дори милиардери!

100%, което разбира се е над 25%.

Поредният магьосник ,който с басни за пътищата ни става финансово независим субект с имоти в чужбина, по света и даже в барЦелона!Как пък не можаха да вдянат нещо елементарно от алгоритъма по който в Германия / и не само там/ се строят пътища използвани по 20 и повече години без ремонт?Дами и господа! Не е възможно лица с дистанционно осъществено някакво си образование и имащи писмено удостоверение за това- някои го наричат диплом, да направят нещо,което навремето са правили и майсторите.Питам и вие помислете! Колко пъти ще се учат да пренареждан паветата в София и да дърпат мангизи и пи ар лиготии??? А, бе викнете от Турция няколко майстори павьори с бригада, да ви слвожат паветата и да млъкнете! Ама, тогава ще намалеят финансовите потоци към джобчетата ви, нали!

не е толкова трудно да се разбере и направи както трябва и всеки е наясно с това. въпросът е да се направи евтино, без нзаение на качеството, но да изглежда поне в началото, че е както трябва. всеки сървул в тази държава гледа как да краде от себе си.

Боцо Гуцата се покри за 2-3 години и пътищата станаха негодни, а по негово време бяхме с "най-добрата европейска инфраструктура". Как за 2-3 години тези новодошли келемета разрушиха 25% от пътищата ни? Нещо май все още не може да се разпредели достойно пазара за пътно строителство. Има време, ще изчакаме да мине зимата, ама то пък лятото ще почиваме после.

В никакъв случай не трябва да се ремонтират пътищата. И без това тая държава много скоро няма да е българска, за какво да се харчат един куп пари за ремонти. Да му мислят следващите собственици на териториата.

А къде са отишли парите от винетки, акциз на горивата и тол такси?

отишли са в общата сметка и от там за заплати, бонуси, представителни, командировки, семинари, тийм билдинзи и т.н. всичко е точно

Римската империя преди 20 века е имала по-добра пътна инфраструктура!!

е то затова я знае цял свят. и не само пътищата - и управлението, политиката, съдебната система, канализацията, архитектурата, изкуството, строителството, дори армията им е била по-добра от нашата в момента. ама няма проблем те все пак са съществували близо 500 години, а ние тепърва започваме. След някое и друго десетилетие ще постоим виадукт.

Българите асфалт не ядът, не им трябват никакви ремонти, а кюфтета и кебапчета....

и с един цигански (грешка - патриотично български) оркестър нещата ще се наредят сами

400 милиона ще стигнат ли, защото толкова излезе безмисления тунел на Железница, с който спестяваш точно два завоя...

недей така да говориш за този инженерен архитектурен подвиг на българската научна мисъл. това е шедьовър на съвременният технологичен напредък (бих казал и изкуствен, неестествен интелект). Заедно с архитектурното чудо-гигант зала армеец трябва да се поставят н агерба на държавата.

затова сега по случая да изпратят няколко хиляди милиона на Украйна, за демокрацията

Банкянският простак нали строи магистрали 12гдини?

разбира друго ... дет да го ползва му трябват и банкноти

преди 30 години фалиралата уж държава имаше финансова възможност да ги поддържа, а сега няма такава ?

35 години крадоха. Как ще има пътища?

Сигурно Русия ги е обстрелвала.