Коментари - Началникът на гарата в Лариса е признал фаталната си грешка за катастрофата в Гърция | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не може да има такава грешка. Такива грешки няма отпреди втората световна. не вярвам Гърция да е със системи от първата световна, като България.

Ако това е вярно че скоростта на влака е била 160 км/час , явно на Балканския полуостров такива скорости не трябва да се разрешат нито по 'магистрали' нито по жп линии.

нормално... човекът нали се извинил... казал сори имах кофти ден... случва се на секи

При нас няма оставки за пожарите , за катастрофите. Нашите държ. чиновници и минстри си живуркат до пенсия

Само от един човек ли зависи да се сблъскат челно два влака. То си било рисково мероприятие да е возиш на влак.

е, че не е само от един...

Да го разстрелят, като преди това конфискуват имуществото на него и рода му, а тях да впрегнат да работят като роби до края на живота си, изплащайки компенсации на роднините на жертвите.

Se taia

М да, типично... И това ще върне умрелите сигурно...

да го потупат по рамото и да му дадат бонбонче

Тука пак някакви простаци пишат в дира хахахааааа........да Ви имам и компетентните градски копелета.........много ги разбирате нещата, а всъщност вие живеете в най-голяма кочина в Европа.........простаци долни..........поне акъл да имахте, вие и това нямате

Значи като обиждаш всички ти не си простак?!?!?!

той е най-големия тарикат веее, ЕБАЛ СИ БИЛ МАЙКАТА НЕНОРМАЛНА и така поумнял вееееееееееееее

Ако разпитат и оцелелите може да излезнат интересни неща. Да кажат и защо предишният влак, в същата посока, аварира малко след потегляне, и е изтеглен обратно на гарата, след час престой в периферията на града. Дали има отношение към насочването по линия на следващия? Едва ли само един е отговорен за случилото се. Подалият оставка министър посочи причини. Жалко за загиналите и близките им. Бързо въстановяване на ранените.

Se taia

Със сигурност не е само човешка грешка. Затова се водят разследванията. Човешката грешка обикновено е само един от всички фактори, довели до трагичен инцидент. Много рядко е само тя.

брех че експерт се намери

Пак ще набедят виновен на относително ниско ниво..

Това конте Кириакос, състудента на наш Киро Тъпото, що не е подал оставка.

Гърците са най-рисковите шофьори в Европа, очевидно и в ж.п.транспорта не правят изключение, единствено на ниво им е ферибота.

Абе незнам.... Румънците са страшни изверги на пътя...

Румънците са по-дисциплинирани,особено в Гърция,изключая пътя от и до там,сиреч през България.

едно време си мислех, че румънците само като дойдат в България карат като изтървани, но не - наскоро се убедих и че в Румъния си карат така...

едно цигане с пазарджишко БЕЕНВЕ изкара една румънска кола в канавката, докато изпреварваше КОЛОНА. Добре, че румънеца можеше да кара, за разлика от БЪЛГАРСКОТО ЦИГАНЕ!!! Иначе баш-неможачи в Акпите съм виждал поляци. все едно току-що се е качил на лека кола!

Se taia

М да, машинистите като вземат да изпреварват, изобщо не гледат.... Откъде ви изравят такива? Направо цепите мрака с тъпотията си....

площад "Тримата съюзници" ? Кои са те? Гърция, Сърбия и Румъния?

За това трябва да има и система за сигурност, която да предотвратява човешки грешки. Всички сме хора. Понякога сме уморени, гневни, разсеяни, болни......Всичката тази елестроника за какво е? То сега за всичко има датчици и аларми. Не е виновен само началника на гарата.

Има такава система, но я изключват и не я ползват. Ръчно управляват влаковете името - човешка грешка в действие.

са немците, през втората световна....

Левите организации, организирали протеста от комунета или от педераси са?

Se taia

Че то каква е разликата? На запад всички лгтб боготворят ленин и маркс

У нас поне навсякъде влаковите светофари работят и на червено е абсолютно забранено да се минава и вълкът спира да си чака. В Гърция доста често просто на машиниста му казват - карай, минавай на червен сигнал без проблеми. Не спазват елементарни условия за безопасност, а влаковете там карат с 160 км/ч. Това е, просто нямат елементарни условия на безопасност. Сега сигурно вече това ще се промени.

На ДС са налазили като хлебарки

Учудвам се,че всичко се свежда до един човек и няма други защити

В Гърция така е от години с влаковете. Системите им за безопасност не работят - има ги, но не ги ползват. Сега дано това да се промени. Също така редовно им дават разрешение да карат на червен светофар по радиостанцията и то с 160 км/ч. Така че наистина началник гарата носи вината тук и всъщност цялата система, че не следва мерки за безопасност.

Той,Тиквата и на калъп да го хванат не признава . Ни за шкафчета,ни за къщата в Барселона, ни записи на разговори.

Объркал си статията тролче!!!

"признал грешка" а у нас такова нещо никога няма да стане, ще увъртат ще протакват, ще лъжат, колко жертви у нас тежат на съвестта на прокурори и съдии, и на самите извършители, но нищо не е забравено и нищо не е скрито от вселената, тя има грижата за "данъка"

Ако не признае, няма да открият виновника ли:)Византиеца е лукав и си е плизнал очевидното, за да смекчи наказанието.

А нашите тикви за 12г нищо не си признаха!

Цяла седмица ще гледаме новини за шибания влак. Блъснал се и толкоз. Живота продължава.

Каква е тая система дето разчита на началника да упраява семафорите. Нещо не се връзват нещата. Може ли един човег за е отговорен за цяла жп мрежа. Той може да е разпоредил да изключат системата и да преминат на ръчно управление, но не вярвам да има стена с копчета и лампи и да ги щрака за да минават влаковете. Предполагам е поел отговорност за да спаси много хора от веригата. Най-вероятно ще излезат още виновни като поутихне първоначалния адреналин

Просто е. По радиостанцията са му казали маляка давай на червено няма страшно. Не вярвам в България да има машинист който да подмине червен семафор, но там явно си го правят.

Ела да те съдят тук най много условна и някой лев под масата

Човекът явно има съвест не може да не се съсипеш след такова нещо,..тъжно за всички и за толкова млади хора..Но как може да се оставя всичко на човешка преценка в 21век на технологиите...имало е да става...

Жалко за хората! И пак - в 21 век електронните системи, които предупреждават машинистите за предстояща опасност, не им работят. Защо е въпросът. А в Турция - земетръсна зона за която се знае - строили без да спазват изискванията. И минавал номерът. Война - решили едни велики хора, че трябва да бъде така или иначе и стотици хиляди хора от двете страни които въобще нямат нищо общо вече не са живи. И така нататък - та въпросът е докога! Докога целокупното население на тази планета ще търпи тези ужаси. Има и средствата и знанията подобни трагедии да се елиминират. И се задват още, в редица части на света, защото няма кой да поеме отговорност.

Мдаа, за съжаление. Това е гадната истина. Обаче колко пари се дават от всяка държава за оръжия и колко да се спасява живот - да се подобри здраве, образование, транспорт, жилища, модерни системи за сигурност, опазване на околната среда и тн. Е отоговорът го знаем - щом това са приоритетите - така ще е. Мир на всички които си отидоха без време от човешка алчност и глупост!

Ако машинистите и на двата влака са имали GPS системи,нямаше ли да забележат няколко километра преди сблъсъка че се движат един срещу друг в един и същ коловоз? Няма ли защитна система,която автоматично да задейства спирачките и на двата влака?

GPS ще разбереш, че насреща идва друг влак? Туй харвардите нямате равни по кухота.

Гербаджииско малоумниче, то затова ви хакнаха всичките институции, заради компири и калинки като тебе, за съжаление изгонихте 800 000 души, кадърни хора!

Ако всички GPS устройства по влаковете са закачени към една система какъв е проблема? Сега проумя ли го или още ти е трудно?

GPS дали ще ти покаже в коя линия си? Двете линии са на 1 метър разстояние или не си виждал релси на влак?

Toва се получава като безотговорни некадърници и малумници се назначават на отговорни за живота на хиляди постове. Скоро очаквайте и в БГ.

Съобщиха че гръцката ж.п. инфраструктура се поддържа от италианците. Ами ако те са доставили некачествени системи и съоръжения? Това дали не е могло да допринесе за трагедията?

Виновният жепеец трябва да бъде подложен на глад,бой и е*ане.

Свекър ми ( Бог да го прости ) беше машинист. Беше изключително екзактен, педантичен човек. Чудно ми е как така пътническия влак е пуснат срещу товарния, но вече е все едно. Поне при гърците ще има наказани. Министъра си е подал оставка. Човечеца, който ги е пуснал на червено и те са карли без да мислят и да търсят потвърждение също. Но - повече от 39 жертви. Не е малко

Много тъжно...но някак ми става гадно и за човека, всеки може да сгреши

Хора, емоциите настрана! Коментарите са за ЖП-ейци.... Те разбират, те са наясно....!!!!!!!!! Другото... е, емоции без полза.!?!?

Голяма трагедия в една съседна православна страна. Това не трябваше да се случва. Но стана. Продължавайте да вярвате, че в небето (безвъздушното пространство) хвърчат някакви богове и подобни измишльотини. Плод на развинтената човешка фантазия. На болно въображение! Как си представяте тази работа? Добрите богове позволяват това да се случи и загинат десетки млади гръцки студенти.

Не богохулствай, творецът ти е дал СВОБОДНАТА воля и съзнание да вярваш в каквото искаш, включително и да си атеист, но не парадирай с това, а се опитай да се смириш... Много си далеч от нещата, които коментираш!

Никак не харесвам гърците, по ред причини.... Но този ужасен инцидент показва нещо много ясно-в повечето от тях има съвест и достойнство, от обикновения човек до хората на високи позиции в държавата, готови са да си признаят грешката и истински да се разкаят.... Това си го обяснявам и с тяхната религиозност и вяра, много силно впечатление ми е правило колко пълни са техните църкви по време на службите, често съм виждал цели семейства с деца, някои съвсем невръстни. Да не говорим като гражданско общество колко са напред, отстояват правата си по всякъв начин, не са стадо овце като нас.... Бил съм и в много български църкви, главно престарели женици съм виждал там, това е изключително показателно за мен и обяснява много неща от нашето битие.... Заслужаваме си всичко, което ни се случва....

НИЩО ПОДОБНО НЕ СЕ Е СЛУЧИЛО. ПОЖЕРТВАЛИ СА НЯКОЛКО ЧОВЕКА, ЗА ДА СПАСЯТ УПРАВЛЕНИЕТО И ДЕСТАБИЛИЗАЦИЯТА НА СТРАНАТА. СТИГА СИ СПАЛ/А, ОТВОРИ СИ ОЧИТЕ

Много просто е. Липсват им едни 45 години.

В България хората измират нелепо по всевъзможни начини, и всичко е точно.

балканска работа...след тази като строфа сега ще инвестират в жп транспорта...лека им пръст на умрелите

Това е трагедия.... Но работата на човечеца ще стане по скъпо платена от пилотите и нежелана.... особено ако съдът си свърши работата...

Защо нежелана? Да,работата е тежка и отговорна,напрежението е голямо,но щом е добре заплатена,ще има достатъчно кандидати и то качествени

Каква е тая влакова линия с един коловоз само

Колко коловоза има според теб извън гарите?

Когато се пуска влак в насрещното трасе се проверява всичко възможно за грешка, иначе става това. Има и сигнализация, че по това трасе вече се движи влак.

Грешката е другаде! Това е като оная акушерка, дето биеше децата с бутилки минерална вода. Ама ... за нормално съществуване трябва да работи на три места. Гърците си го казаха - в контролните служби са заети 750 човека, а трябват 2000. Рано или късно хроничната умора си казва думата. Просто тоя първи е избил, и е имал достойнството да поеме вината и последствията за чужди грешки! Жалко за убитите, но това е живота!

Затова има кампюъри.Просто не са имвестирали достатъчно в жп транспорта както и тук

ㅤ

Човешко е да се греши, но за да осереш тотално нещата, ти трябва компютър.

Инженерче

Компютри, компютри, но като са в процес на подръжка пак трябва човек да се намеси. Сещам се за ситуацията в Бад Айблийг, Германия. Ама там оператора не си призна, ама го гепаха. Пак сблъсък товарен с пътнически влак, а нашия цъкал WoW и ги оставил един срещу друг.

Тва с лола доказаноли е?

Трябва да има постоянен контрол. Винаги може да стане повреда в компютъра,грешка в софтуера,токов удар,замръзване на стрелки или други елементи на железопътната инфраструктура.

Не може само началник на гарата да е виновен! Трябва да сработи автоматиката! Трябва и машинистите на двата влака да са видели и ударили спирачки! Трябва да има поне тройна защита,като не е сработила нито една!

Аааавтоматиката?!?

Автоматичнита система в Гърция не работи от години по тая линия. Всичко е на ръчна регулировка.

Автоматичната система е отказала и началник гарата е видял, но не е реагирал навреме.

Е може баш тогава рядкото щастие да го е споходило.

Откъде си сигурен че началникът на гарата е забелязал отказа на автоматиката? И дали това е възможно въобще?

Ако автоматиката не сработи,началникът на гарата не трябвали да забележи и незабавно да се обади на машинистите веднага да спрат влаковете?

CNN казва, че Путин е виновен :)

Ако беше у нас, 3 години разследване. Виновния щеше да наеме 3 адвоката, които да измислят лъжите, че да го оневинят. А щедрата държава щеше да изплати близките на убитите по 300 лв. Министъра на транспорта щеше да обещае нови мотриси , вместо оставка. А Министър председателя щеше да е на почивка в Гърция с Ленчето! Това е разликата между България и Гърция!

А другаря Радев щеше да обвини Бойко Борисов за трагедията и лошото състояние на влаковете!

Така, така, когато хакнаха Агенцията по вписвания, онази пача, шефката не могат да я намерят с дни къде е, а като я намериха - не си прекрати отпуската, та камо ли оставка или нещо такова, гербаджийски пинизи!

А къде е системата за оповестяване?Не е виновен персонала а тези дето са спестили пари.

А ганьовските чалгапитеци... Жалка работа - страхливи, прости, зли и вечно се мразят един друг. Ганьовците са заедно само за 5-10 минути на хорото и после кой от къде е. И продължават да се мразят и завиждат един на друг. И един друг да се топят и си правят мръсотии. За предателствата пък въобще не си струва да се говори. На ганьо му праят сиренето и кашкавала(от 90% вода, бои, химикали и отрови) по 30-40 лева килото, ганьо си мълчи и продължава робски да си трае. Не смее да гъкне насран от страх. И продължава да купува. Съответно и грабежа си продължава - ганьо го дерат вече до кокал. той пак трае. Алчни, безскрупулни, прости и крадливи управници го направиха ганьо на маймуна - той пак тичка да си ги избира все същите душмани. Мишки!!!

Проблемут на ЖП мрежите е еднакъв навсякъде: ниско финансиране и кражби. Не го избивай на плюене и национализъм.

Началник гара е длъжност с работно време - 8 часа......!?Ръководител движение осигурява маршрута(пътя)... Той дава и но щни смени, а не нач. гарата...!!! Товарния влак (машинистите - помощник и машини ст) не видели пътническия влак, а двата локомотива имат фарове.....виждащи се отдалеч...А само пътническият има спирачен път......!?!? Могло е да се предотврати!

Между ония планини са едни чукари. Я се види, я не. Но доколкото знам трябва да има автоматична система за спиране, ако са на една линия. Но явно няма. В Индия има. Обаче там влаковете са култ.

Няма проблеми, Боко ги отнесе с 200!

Не може при такава катастрофа само един единствен човек да е виновен! Преди месеци са протестирали от железниците и са казвали че ако системата ме се промени ще има и такива катастрофи като тази!! Трябвало да има 2000 души да работят в сферата а са били само 750 човека!’

Ti fse mnogu kumpitenten

Чета, чета, и не мога да разбера едно!? То бива, бива грешка, ама защо, по дяволите, не на гара, а на трасе, при двурелсов път, двата влака са се движили насрещно? Идиотия някаква .... Махнете автоматиката, защо на никой не му е светнало, няма ли поне елементарни правила?