Коментари - Кола се запали в движение на АМ ”Тракия” | dnes.dir.bg
назад

Кола се запали в движение на АМ ”Тракия”

Лек автомобил "Ситроен" е пламнал в движение и е изгорял напълно на магистрала "Тракия", съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР в Бургас.

Обратно в новината

Коментари - Кола се запали в движение на АМ ”Тракия” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бързат младите, бързаат! Едно време палнеш Москвича, на Пловдив те чакат в сервиза, сложат новия двигател и пердашиш към Стара Загора и пееш! Там седиш ден-два да оправят ходовата част и до края на седмицата си на морето. Попечеш се на плажа, хапнеш цаца и тръгваш наобратно, че отпуската е само две седмици!

Сигурно някоя немска кочина. Не си вземат нещо японско да се видят у кола и да си карат спокойно.

Нито е Голф или БМВ, нито е с газова уредба !? Не е мотоциклет?! Кой да изкараме виновен?

Ситроен е! А сега да те видя ,кой е виновен:))) Ма ти явно не четеш статиите, а само плюеш, както повечето тук;)

Ситроен.... е бе, разбирач :)

Магистралата е крива в този участък. Дори новите коли прегряват ;))

Добре бе, къде е пожарогасителят на този човек?!

Най-вероятно е изпреварил някой баварец. Оня от баварката го е проклел и тоя се е запалил. Така че пак BMW-то е виновно :)

Не лъжи! Едно време, дори с трабантите, дето теглеха каравани, стигахме без проблем до морето, даже без магистрали.

Въобще не е смешка. Гори, та ПУШЕК се вдига.

Пали се ел.инсталацията. Или от ел инсталацията на алармата, или от някоя ''джаджа-екстра'' става обикновено. . Ксенони- мненони, знаеш как е;) После се палят гумени уплътнения ,маркучи и със 100 км в час и достатъчно кислород....накрая фшшшшш пали се цялата :)

ДИЗЕЛ С ГАЗОВА УРЕДБА?!... Self made... Е, т'ва само у нас го има...:-D Зор, зор... и накрая, гориш, като факла!! Така е, мизерията поражда единствено и само още мизерия...

Разсмяхте ме от сърце ;)) Ей това "славно минало" и това "светло бъдеще", дето все са толкова чудесни, пък настоящето - гАвно ;))

Кола се запали в движение на АМ Тракия Предполагам, че този ситроен има спомени от времето на Шарл Дьо Гол.

Аман от немски талиги с газови уредби. Купете си нещо японско, корейско, френско за да ви е мирна главата.

Защо винаги когато се запали автомобил трябва да се намесва и газова инсталация? Газовата бутилка, де не говорим пък за такава за метан, издържа на много по-голямо налягане от заводския бензинов или дизелов резервоар. Така, че много преди да/ гръмне/ бутилката, ще изгори самият автомобил, защото в един автомобил почти всички части са силно запламеними.

И ти ли си безпросветен?

Ти, Роки, явно не си прочел последното изречение от новината! Типичен Ганю...

Мислиш ли?а чете ли?питам Само..

Почти си прав. Само дето е пламнало френско на дизел :)))))))))))))

Тази дума какво означава ? Съвсем сериозно не знам. Казвам ти само дизел и то японски или френски.

Ти специално каравана до морето с Трабант не си влачил.

Колегата с противопожарния защо е паркирал като мен?

ей го още един смешник дето само фрицове му се привиждат

Колата е френски дизел - Ситроен. Сигурно и други думички не знаеш. Да не си бежанец?

И на мен ми викаха: Не си взимай кола, дето емблемата и прилича на женски полов орган! Но имах Рено с 1.9 турбодизелов мотор 4 години и още ме е яд, че го продадох!

Ти сериозно ли? С тия "пръ*ни" дето ги имаме, можеш да си загасиш шортите, ако пламнат. Като ти пламне колата, може само да й фъснеш малко. След като е изгоряла за 4 минути, ако ще и 10 фъсни да имаш, пак няма да можеш да я загасиш, особено ако двигателното ти отделение е омазано с масло и нафта от професионалисти.

Виждал съм как изгаря кола не веднъж. Сякаш са направени да изгорят за 2-4 минути нарочно. Такива са материалите в автомобилите, че са като напоена факла и само трябва да се подаде искрата. Стари коли, ел. инсталации и прочие, газовите уредби се запалват последствие на пожара.

Минах оттам час преди тази случка, но в посока Бургас. На 293-тия километър пък един юнак се беше качил на мантинелата на една отбивка и се беше катурнал на дясната страна. Карайте по внимателно в това горещо време, че предразполага към повече произшествия.

баш майстора на море си гледал.

Нищо не съм гледала, просто помня. За морето се тръгваше в 3 през нощта и се стигаше ранния следобед. Дванайсет часа гарантирани. Връщането беше с два часа по-бавно заради задръстването до Сливен. А трабанта, влачещ каравана е стара соц-легенда.

Добре де, има материали неразпространяващи горенето, от новите кабели например има такива. Колите не ги ли правят от такива материали? Или викаш ако тази кола е "видяла" възхода на генерал Де Гол, то едва ли е от такива материали правена. Не знам, може би само най-новите модели да са такива? А може изобщо никой да не го прави, много ли са скъпи материалите за да не го правят? Трябва да си има причина. А иначе дизелът не можеш посмъртно да го запалиш освен с клечка кибрит и открит огън. Но пък достатъчно е една пластмаска да се запали или кабелна изолация и готово!

За да пази пожарникарите от други изтребители.

Да ама аз съм влачил с "дванадесетака"..."Бастай" -ГДР-ска каравана...близо 1 тон натоварена с цялата "покъщина"+4 чиляка в колата...юли-август ,в най-големите жеги...Над 1000 км ,защото освен по морето ,качвахме и по планините... 13 /100 разход на бензин ми даде ,но никъде не ни остави...."Москвич 2140 / 412 "... "Лейката куха" да го ...духа...:)))

Еееххх,"Лейке"..."Лейке"... Не знам от къде си ,но моя живот премина все край морето и то край най-оживените Черноморски курорти...Какво знаеш ти... Поляците се мъкнеха по цял милион на сезон може би с разните му "Полски фиати" големи и малки -дори те влачеха каравани със своите 25 к.с. само имаха и едни двутактови коли "Сирена" се казваха. Чехите идваха с "Шкодички" и те влачеха караванки или ремаркета с палатки...къмпинзи тогава имаше големи и много...Някои идваха и с самоделни автокемпери на базата на тов. "Авия ГДР-ейците масово си бяха на "Трабанти" и "Варбурги" а доста и на мотори МЗ и на палатки...Трабитата също влачеха малки караванки или палаткови ремаркета... Унгарците ...както дойде... Какво знаеш ти за прекрасното старо време,което няма нищо общо с днешният алкохолен туризъм на пияни англета ,шведи и вся остольная маргинална западная сволочь...

uкато си про с

ФРЕНСКА КУРВА-ДА,НО ФРЕНСКА КОЛА -НИКОГА!ЛЕМБЕЗЕ СА!

Не се косете, тия с газовите направо се взривявят при теч на газ ! Тоя вероятно е зареждал имитиращ продукт на нафта, какъвто се продава на повечето бензиностанции. От такива говна се скапват гумените горивопроводи и ако не им обърнеш внимание на време, ства "олеле горим". Нафтата се самозапалва при около 400 градуса по Целзий.

П.П. Добавянето на биодизел, както изискват евростандартите, също е адски вредно за по-старите дизелови автомобили, каквито караме повечето българи.

333 ти километър посока София,отбивка за Карнобат???По-голям идиотизъм от това...Щом Бургас-Карнобат е 333 км,то разстоянието Бургас-София (цялата магистрала)колко е ,бре хора?

АМА. "СИТРОЕН" Е ФРЕНСКО НЕЩО БЕ МАЛОУМНИИК!!!

Тази кола минала ли е технически преглед?

Готин, магистралата е разделена на километри като броенето започва от София и за двете платна. След това се уточнява за кое точно платно посредством посоката.

Ама нема дума запламеними:)

някои са толкова безхаберни към колите си че не е за вярване.... тоя пич 100% и жена си не може да поддържа