Кола се запали в движение на АМ ”Тракия”

Лек автомобил "Ситроен" е пламнал в движение и е изгорял напълно на магистрала "Тракия", съобщиха за Дир.бг от Областната дирекция на МВР в Бургас.

Обратно в новината

Коментари - Кола се запали в движение на АМ ”Тракия” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

някои са толкова безхаберни към колите си че не е за вярване.... тоя пич 100% и жена си не може да поддържа

Тази кола минала ли е технически преглед?

Не се косете, тия с газовите направо се взривявят при теч на газ ! Тоя вероятно е зареждал имитиращ продукт на нафта, какъвто се продава на повечето бензиностанции. От такива говна се скапват гумените горивопроводи и ако не им обърнеш внимание на време, ства "олеле горим". Нафтата се самозапалва при около 400 градуса по Целзий.

П.П. Добавянето на биодизел, както изискват евростандартите, също е адски вредно за по-старите дизелови автомобили, каквито караме повечето българи.

333 ти километър посока София,отбивка за Карнобат???По-голям идиотизъм от това...Щом Бургас-Карнобат е 333 км,то разстоянието Бургас-София (цялата магистрала)колко е ,бре хора?

Готин, магистралата е разделена на километри като броенето започва от София и за двете платна. След това се уточнява за кое точно платно посредством посоката.

Минах оттам час преди тази случка, но в посока Бургас. На 293-тия километър пък един юнак се беше качил на мантинелата на една отбивка и се беше катурнал на дясната страна. Карайте по внимателно в това горещо време, че предразполага към повече произшествия.

Виждал съм как изгаря кола не веднъж. Сякаш са направени да изгорят за 2-4 минути нарочно. Такива са материалите в автомобилите, че са като напоена факла и само трябва да се подаде искрата. Стари коли, ел. инсталации и прочие, газовите уредби се запалват последствие на пожара.

Колегата с противопожарния защо е паркирал като мен?

За да пази пожарникарите от други изтребители.

Защо винаги когато се запали автомобил трябва да се намесва и газова инсталация? Газовата бутилка, де не говорим пък за такава за метан, издържа на много по-голямо налягане от заводския бензинов или дизелов резервоар. Така, че много преди да/ гръмне/ бутилката, ще изгори самият автомобил, защото в един автомобил почти всички части са силно запламеними.

Ама нема дума запламеними:)

Аман от немски талиги с газови уредби. Купете си нещо японско, корейско, френско за да ви е мирна главата.

И ти ли си безпросветен?

Тази дума какво означава ? Съвсем сериозно не знам. Казвам ти само дизел и то японски или френски.

Мислиш ли?а чете ли?питам Само..

Почти си прав. Само дето е пламнало френско на дизел :)))))))))))))

ей го още един смешник дето само фрицове му се привиждат

ФРЕНСКА КУРВА-ДА,НО ФРЕНСКА КОЛА -НИКОГА!ЛЕМБЕЗЕ СА!

АМА. "СИТРОЕН" Е ФРЕНСКО НЕЩО БЕ МАЛОУМНИИК!!!

Кола се запали в движение на АМ Тракия Предполагам, че този ситроен има спомени от времето на Шарл Дьо Гол.

ДИЗЕЛ С ГАЗОВА УРЕДБА?!... Self made... Е, т'ва само у нас го има...:-D Зор, зор... и накрая, гориш, като факла!! Така е, мизерията поражда единствено и само още мизерия...

Ти, Роки, явно не си прочел последното изречение от новината! Типичен Ганю...

Пали се ел.инсталацията. Или от ел инсталацията на алармата, или от някоя ''джаджа-екстра'' става обикновено. . Ксенони- мненони, знаеш как е;) После се палят гумени уплътнения ,маркучи и със 100 км в час и достатъчно кислород....накрая фшшшшш пали се цялата :)

Добре де, има материали неразпространяващи горенето, от новите кабели например има такива. Колите не ги ли правят от такива материали? Или викаш ако тази кола е "видяла" възхода на генерал Де Гол, то едва ли е от такива материали правена. Не знам, може би само най-новите модели да са такива? А може изобщо никой да не го прави, много ли са скъпи материалите за да не го правят? Трябва да си има причина. А иначе дизелът не можеш посмъртно да го запалиш освен с клечка кибрит и открит огън. Но пък достатъчно е една пластмаска да се запали или кабелна изолация и готово!

Въобще не е смешка. Гори, та ПУШЕК се вдига.

Добре бе, къде е пожарогасителят на този човек?!

Ти сериозно ли? С тия "пръ*ни" дето ги имаме, можеш да си загасиш шортите, ако пламнат. Като ти пламне колата, може само да й фъснеш малко. След като е изгоряла за 4 минути, ако ще и 10 фъсни да имаш, пак няма да можеш да я загасиш, особено ако двигателното ти отделение е омазано с масло и нафта от професионалисти.

Нито е Голф или БМВ, нито е с газова уредба !? Не е мотоциклет?! Кой да изкараме виновен?

Магистралата е крива в този участък. Дори новите коли прегряват ;))

Най-вероятно е изпреварил някой баварец. Оня от баварката го е проклел и тоя се е запалил. Така че пак BMW-то е виновно :)

Сигурно някоя немска кочина. Не си вземат нещо японско да се видят у кола и да си карат спокойно.

Ситроен е! А сега да те видя ,кой е виновен:))) Ма ти явно не четеш статиите, а само плюеш, както повечето тук;)

Ситроен.... е бе, разбирач :)

Бързат младите, бързаат! Едно време палнеш Москвича, на Пловдив те чакат в сервиза, сложат новия двигател и пердашиш към Стара Загора и пееш! Там седиш ден-два да оправят ходовата част и до края на седмицата си на морето. Попечеш се на плажа, хапнеш цаца и тръгваш наобратно, че отпуската е само две седмици!

Не лъжи! Едно време, дори с трабантите, дето теглеха каравани, стигахме без проблем до морето, даже без магистрали.

Разсмяхте ме от сърце ;)) Ей това "славно минало" и това "светло бъдеще", дето все са толкова чудесни, пък настоящето - гАвно ;))

Ти специално каравана до морето с Трабант не си влачил.

баш майстора на море си гледал.

Нищо не съм гледала, просто помня. За морето се тръгваше в 3 през нощта и се стигаше ранния следобед. Дванайсет часа гарантирани. Връщането беше с два часа по-бавно заради задръстването до Сливен. А трабанта, влачещ каравана е стара соц-легенда.