3 загинали и 5 ранени при свързани катастрофи в Плевен

Трима души загинаха, а петима са тежко ранени при две катастрофи в Плевен. Първо са се ударили 3 автомобила, а изпратената линейка е блъсната от кола.

Обратно в новината

Коментари - 3 загинали и 5 ранени при свързани катастрофи в Плевен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо следите бройката на ранените и загиналите, а не следите бройката на другите. Правете статистика и изявления за тези които не спазват правилника за движение. И тези които утре могат същото да направят с всеки друг от нас. Колкото движения и курбани да направите, колкото кебапчета да раздадете, проблема е в неспазване на законите и правилника на движение.

По новината няма развитие. Липсват дори инициали. Това предизвиква неясноти, напрежение и притеснения. Не ни информират правилно. Медиите не се замислят за това, че хората не са малоумни, за да приемат така поднесената информация. Не е работа за папагали, а разумни същества със съответно придобита специалност и вътрешна култура , работещи в екип. ..........

защо не се пишат инизялите на пострадалите и няма никакво развжтие на новините. повтариия се едно и сащо. нновините трябва да са издааряни, добре обработени и правилно представени. хпрата се притесняват много повече от така поднесените новини. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Всекидневно даваме жертви по пътищата. Тази война кога ще спре? Вече десетилетия числата не намаляват. Такава некадърност и професионално безхаберие са просто уникално пагубни за всички нас. То не бяха професионалист с комплекси, не бяха некадърни служби не беше чудо по закони и съдилища?! Докога?

За съжаление още двама от ранените са починали тази нощ!

Това е въпроса ? За убитите, дано Господ се погрижи. За ранените дано не са некои пияни!

За пореден път държавата не си е свършила работата, а държавните служители са си получили незаработените заплати. Става дума за ОПУ-Плевен и КАТ към ОДМВР-Плевен. При поставяне на знаци, ограничения и т.н. горните две службички работят съвместно, уж се съвещават и вземат общо решение как да се регулира движението. За съжаление, в резултат на немърливо свършена работа, загинаха няколко невинни българи. Още преди 3 дни, минавайки оттам ми направи впечатление лошата сигнализация в ремонтирания участък и за жалост трагедията е налице. Не може винаги да изкарваме водачите на МПС виновни, а стопаните на пътя и контролните органи никога да нямат вина.

На това кръстовище ...просто на зелено ляв завой нестава

Които са решили, че става ляв завой. Те са много важни, а ние ще си гинем безславно по пътищата. Имам усещането, че всички, вземащи решения по пътната сигурност, контрол и превенция са алкохолици. Защото няма логично обяснение. Да си пасеш терена, с години да събираш статистики и да не коригираш нищо!

Бог да прости загиналите и дано да оздравеят бързо ранените. Но възниква въпросът ако се направи анализ на законодателните промени интересно с колко е "намалял" броят на произществията след като се кара задължително с включени къси светлини. Изглежда че това е поредното безумно решение на политиците и ефекта е само за търговците на акумулатори

... и хранилка за "органите".

Кой ще гласува за партия която обещае , че автомобилите над 10 г. ще имат 10 пъти по-висок данък, а на новите ща има преференция? Кой? Никой щото 90% шофираме трошки над 10 г.

Колите произведени преди 10 години са много по- здрави и издръжливи от новите, дето едвм си избутват гаранцията. Това ти го казвам от личен опит. Това да караш чисто нова кола в България си е наказание. Трябва да ходиш само във сервиза на вносителя дето са пълни некадърници, и за капак при проблем ти набиват втора употреба части, а ти ги таксуват за нови на безбожни цени. И ссе записваш за няколко седмици напред за смяна на масло, и колата ти седи по цял ден там за едно такова елементарно нещо.

не само светофарната сигнализиация, а цялата система от пътни знаци не е добре обмислена по местоположение и време на сигнализация и не е съобразена с пропускателните възможности на пътната мрежа и скоростта на движение не само на пешеходците в детска и по-напреднала възраст, но дори стази на младите и пъргави в движението си хора и създава предпоставки за произшествия не само с МПС, но и с хора.

Друг, но никак не и за подценяване, е проблемът с полицейското отсъствие по цялата пътна мрежа не само около но и в самият град Плевен и за това местните "джигити" денонощно си правят гонки и и пилене на гуми при което трещят с мощните си двигатели без шумозаглушителните гърнета и ауспуси, а в не малко случаи са съпроводени и с надута до краен предел стереоуредбе в колата от която околните направо могат да оглушеят от високите децибели или да подскачат от мощните удари на басите, а всички сами си направете извод какъв ефективен водач на МПС може да бъде седящият зад волана на такава кола. Прави са пишештите в този форум, че в Плевен всеки, особено представителите на определени етнически или младежки групи, може безнаказано, поради финансови, етнически и политически причини или собствен или на родителите социален статус , да се направи на велик зад волана и да не се съобразява нито с останалите коли, нито с хората по пътя, в не малко случаи от които същете тези хора се движат както си искат на където им скимне по пътните артерии и не се съобразяват нито с колите, нито с другите хора. ДСпециално за този надлез и от двете му страни има светофарни уредби които така сигнализират, че не сили отваряш добре очите не само някой "джигит", но и съвестен водач направо може да те удари или отнесе. А който иска да влезе в Плевен от направлението на София е по-добре за избягва пиковите часове, защото колелото на входа на града се задръства от коли за което не малка заслуга име не само автомобилния поток, но и влошената видимост заради височината на затревената земна настилка на самото колело, което в съчетание с декоративната растителност прикрива дори тролей, автобуси и камиони за водачите на леките автомобили и същите трябва да гадаят още колко коли са нвлезли в кръговото на колелото и кога каква пролука ще има за да се изнесат "на късмет или на магия".

Едно време като липсваха знаци по-добре се оправяхме. Проблема е, че станаха много колите. Трябва да се използва бедността на българина за да се забранят автомобили над 15 г. а тези над 10 да са им петорно по-високи данъците.

"летите" дори денем по "Димитър Константинов" и "Данаил Попов" трудно вземате дори завоя на "Д. Попов" при "Дом на книгата", да те говорим за този при "Битов комбинат" или по другите улици?! За нощем да не говорим за изпълненията ви по улиците и по паркингите на веригите магазини!

След като ти е в кръвта високата скорост да знаете, че има риск. Този който се вози до вас е наясно, че сте джигит, а невинните който са на пътя знаят, че ни има. Така, че всичко е на собствен и ваш риск.

Ако са шофирали невнимателно лошо.

изводът е само един: проститутките от герп не знат какво да правят. сега пак ще вдигнат всички глоби, от което примерните ще стант още по примерни, а когато се издъбят ще гладуват, а баровците им е през оная работа ;) ОСТАВКА ВЕДНАГА !

Живея в региона и често отскачам до Плевен по работа. Личното ми мнение че в Плевен движението винаги е било брутално и зверско. Дали от манталитет , дали от простотия но там всеки се пише на джигит и дрифтер. Така че за станалата касапница въобще не се учудвам. Жалко за нормалните хора които са пострадали , за малоумният добитък които кара със 120 градско и се пребива никога не ми пука.

Скорост в населено място- 50км/час. Каква ли е била скоростта на малоумниците, че да се стигне до трима загинали на място и пет тежко.ранени? В условията на малоумна инфраструктура и малоумни сигнализации, би следвало всеки средноинтелигентен индивид да шофира предпазливо...

Мястото е на 2 км. извън града и ограничението е 90 км. Освен това от няколко дни едното платно е затворено за ремонт, но ако излизаш от града няма никакви знаци за ремонта... Явно невинните са го отнесли този път...

Hе само сме толерантни, но и се саможертваме, за да освободим място на тази земя за прииждащите бежанци.

дарвин

Сутринта минах от там и тъкмо си мислех колко лошо са поставени табелките и знаците , че се прави ремонт. Да се попита фирмата , която прави ремонт дали е редно да има 5 знака за 300 метра мост

Ей точно това се чудех - кой е виновен, а то били табелките..

DIDA

По времето на лошия социализъм моят инструктор ни набиваше в главите две истини, но тогава никой не му обръщаше внимание. Чак след години разбрахме големият им смисъл, а те са: -Водачът на МПС кара така, както живее! -Дай да те видя как си паркирал, за да ти кажа какъв шофьор си!

А как обясняваш, че убитите в ПТП през 1988 са почти двойно на миналогодишните?

Глупости. То тогава нямаше таралясници по пътищата. А и милиционерите не вземаха рушвети и пипаха здраво.

Не ми се вярва това, въпреки че тогава масово българинът се обзавеждаше с 20 годишни западни возила. Тогава в България имаше далеч повече стойностни и интелигентни хора, а сега едно че ги няма, второ че останалите тук, масово карат пияни-заляни, а за неграмотните мангали да не говорим

това по никакъв начин не може да бъде вярно, щото скоростта беше ниска, возилата - руски, т.е. от истинско желязо и народът не беше толкова изперкал. Друг е въпросът, че тогава бяхме 9 милиона и имаше повече хора.

В белите държави като стане катастрофа с толкова много жертви и пострадали отиват поне 10 линейки и хеликоптери. В булгаристана изпращат една и даже и тя не пристига на мястото. Етова не е ли смешна държавица.

Отиват понеже ги имат. В Плевен надали имат и 10 читави линейки, за хеликоптери няма да говорим.

И за чих ти е хеликоптер от естакадата до бърза помощ? То са два три километра, няма и толкоз.

И в склада няма.

Това не е вярно. Много филми гледаш.

Отвори една карта да видиш къде е катастрофата и къде е Спешното на болницата. На 700-800 метра едно от друго.

3 загинали и 5 ранени при свързани катастрофи в Плевен Вече у нас катастрофите и жертвите ги подкарахне "наедро", с по няколко загинали и няколко ранени.Вече в сводките не се забелязва- един убит или един ранен.Явно , че малоумието в тази държава набира невиждани висоти. На нас със сигурност не ни трябват терористични организация, след като ние самите се самоубиваме , като нация.

Вече не е нация, г-н Петров. Хаотична пасмина е. И отчайващо малоумна. Елементите можещи да сформират нация отдавна забягнаха в лошите Европейски земи.

И понастоящем се занимават с креативно плюене из интернет форумите.

Ами кой ги е създал такива? Това не е държавата, това са родителите. Те нямат уважение към живота и към околните. Не мислят за последствията. Това първо се възпитава вкъщи, после идва и закона. Ако едно дете от малко е научено, че правилата за него не важат, така ще се държи - и в училище, и в колата. Възпитавайки самочувствие без покритие само правите лоши услуги, и на него, и на другите, мили родители

Да се дадат 370 000 лв. за пътя убиец

СЕДМИЧНО- по 600 и кусур шофиращи без правоспособност. И това са само ЗАЛОВЕНИТЕ!!! А другите ? А пияните ? А малоумните гонкаджии и дрифтаджии ? А безумните "летци" на 2 колелета ? ДОКОГА ??? А толкова е просто всичко- МОМЕНТАЛНА КОНФИСКАЦИЯ НА МПС-то и ЗАТВОР по бързата процедура. ЗАТВОР за всеки неграмотен мангал зад волана и за ТОЗИ, който му е издал свидетелство, при все че цветнокожият не познава азбуката !

Хич не е толкова просто. Нали ти е ясно, че не може до всеки да сложат по 2-ма полицаи да го пазят да не направи беля. Аз лично познавам един, на който брат му е в затвора за шофиране с алкохол. Което обаче въобще не го притеснява и той да кара пиян. Та и наказанията не притесняват.

Е кое му е сложното? Спираш го, няма книжка, или е пиян- на момента се отнема мпс-то ! Трябва само един нищо и никакъв закон. Ама не, трябва да намалеем на половина, че да стане това. Всъщност той- генетичният материал напира по границата и ние БЕЗУСЛОВНО го приемаме. Трагедия пълна....

Служителите в линейките са към полицията под пагон а лекарите в болниците, нещата ще се подобрят. България е най-богатата държава...за да си позволи лекар в линейка.

Качеството на живот в една страна е в пряка зависимост от процента на обитаващите я малоумници.

Да Умират виновните,а невинните да живеят.

Гадно. Не знам що за човек трябва да си, за да не пуснеш линейка или пожарна. :( Отделно това, че двамата, в линейката, са на над 60г, в професия, в която обикновено работят младежи, на които им трябва разнообразен стаж, седнага след университета, е отчайващо.

Човек?????? не може да се нарича така кръстоска между маймун и бизон!!!!!!!!!!!!!!!!

Сигурно сте от тази кръстоска- за тези с минусите!!!!!!!!!

КАТ ВМЕСТО ДА ДЕБНАТ НА МЕСТА "ХРАНИЛКИ" ДА ВЗЕМАТ ДА СИ ВЪРШАТ РАБОТАТА НАИСТИНА И ДА ПОМАГАТ НА ДВИЖЕНИЕТО, А НЕ САМО ДА ГЛОБЯВАТ. ШЕФОВЕТЕ ИМ ВМЕСТО ДА ИМ НАЛАГАТ ТАРГЕТ ЗА НАЛОЖЕНИ ГЛОБИ НА СМЯНА ДА ВЗЕМАТ ДА ГИ ПРАТЯТ НА ОПАСНИТЕ МЕСТА.

Абсолютно. Напълно са безполезни. Онзи ден на пешеходна пътека в центъра на София, една патица щеше да ме отнесе, въпреки че вече преполовявах пешеходната пътека, беше посред бял ден и видимостта беше прекрасна, а ченгето си стоеше 50-ина метра по-нататък и си чоплеше носа - ни лук ял, ни лук мирисал. Не знам какво чакаше там да се случи - на паркинга около Ал. Невски.

Илиян Илиев

Ти правиш ли разлика между КАТ , ГДО и другите дирекции ?!

В района на булевардите "Христо Ботев" и "Георги Кочев" обаче спешният автомобил е блъснат от лек автомобил. От сблъсъка лекарката в линейката е с множество травми и фрактури на двата крака. Шофьорът е в много тежко състояние, с черепна травма и реална опасност за живота, уточняват от полицията. (Очаквайте още много гнусни типове, като този престъпник с лекият автомобил блъснал изпратената линейката на спешна помощ)

Всеки ден гинат хора по пътищата , всеки си мисли, че е застрахован от това и кара като луд.

Линейките в Бг ,....БТР-и.

Прекрасна идея. Гламарите като чуят линейка и ще скачат на спирачката, а не като тоя да се прави на луд.

Да и НСО вместо да пази безполезните ни политици, да охранява линейките.

АЗ БИХ КАЗАЛ, ЕГАТИ ХОРАТА, ЩО ЗА" БОКЛУЧАВА" НАЦИЯ СМЕ?

Ами такава сме. Ти от небето ли падаш? Сега ли разбра? Лош матрял.

тия се избиха там, КАТ иначе взимат мерки. Не ни трябва война като има толкова джихадисти по пътищата. Сутринта писахте за двамотора челна катастрофа пак с загинали .... шашава работа

Кофти "матрял" ... От 10 души, 9 одобряват нарушаването на правилата. Резултат, държава на хаоса.

При положение че "правилата" в голямата си част са създадени от КАТ, за да могат да отчитат нарушения... Съгласно официалната статистика на МВР, миналата година от над 6700 ПТП, едва 8 са причинени поради превишена скорост, а около 170 поради употреба на алкохол. И въпреки горното, видни МВР-ейци обясняват, как превишената скорост и алкохолът били най-сериозните причини за ПТП. Или да си оправят статистиката или си правят изводи от нея.

... или да си правят изводи от нея (пропуснал съм "да" в горното)

Конкретното ПТП - къде е алкохолът?