Коментари - МВР отчете скок на джигитите в София, стотици са глобени и за каране в бус лентата | dnes.dir.bg
назад

МВР отчете скок на джигитите в София, стотици са глобени и за каране в бус лентата

Над 280 000 шофьори са засечени с превишена скорост за тази година, докато през миналата са били 180 000

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - МВР отчете скок на джигитите в София, стотици са глобени и за каране в бус лентата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Джигите или джагите?

МВР отчете скок на джигите в София, стотици са глобени и за каране в бус лентата Какво е "джигите"?

решението е изключително просто - след като не може да се кара с 50км/ч което е и ненормално ниска скорост ограничеснията се увеличават. От 50 на 90, от 80 на 120 за околовръстното и така нарушенията ще паднат. Нали властта произтича от народа, така пише в Конституцията, щом има стотици хиляди, които искат да карат с по висока скорост значи това е волята на народа и ограниченията се вдигат. Просто е. Стига само са събирани пари от хората за да отиват за заплатите на фуражките.

Те са повече, ежеминутно са по пътищата и са нагли и нахални...

А бе Ганьо обича да лети. Ганьо обича и да лети в бус лентата. Това го прави го тарикат. Гаьо е тарикат. Ганьо също обича да кара в аварийната лента по магистралата. Шото е тарикат. По-голям тарикат от Ганьо няма. Обаче като Ганьо отиде в Германия е вече просто гражданин и вече не е баш такъв тарикат, защото му излиза солено. И тарикатлъка си Ганьо оставя в Булгаристан, въпреки че все ще си е същият прост Ганьо.

Между другото , м прави впечатление че шофиращите в бус лентата сега са по-малко от преди 4-5 години.... явно сега са започнали просто да глобяват по-активно за това нарушение. Друг е въпроса, че само на Цариградско, в час пик, на ден са повече от 400 шофиращите в бус лентата... явно и сега не се глобяват всички.... Сутринта само за 1 мин на раковата имеше 20 коли в бус лентата...

Хахаах пълен смях. "Забелязаните нарушения от служителите на Столична община се изпращат към СДВР за установяване на собственика и налагане на глоба. " Ами НЕзабелязаните? Какво става с тях? Как е въЗможно в цяла София за 1 година да бъдат санкционирани само 400 водача!? Всеки ден само от Сточна гара към Ситняково поне 3-4 коли минават в бус лентата. Смешници!!!

Ами там просто няма маркировка. Как различавате лентите?

Баси....колко си прост. А лошото е че бая са каъо тебе, че и по-прости.

абсолютно вярно. Всякакви глоби там трябва да бъдат обжалвани по всеки възможен начин.

Новината ще разкрие сщността на проблема, ако се отчете колко са събраните глоби, колко са автомобилите с регистрация различна от българска, кои са "контролираните" участъци. Едно, че наглите с по-скъпи коли остават винаги незасегнати, все едно за тях закони няма, другото е бездънната корупция в КАТ, където "някой" решава на кои от заснетите да се налага глоба, а най-тъжното е, че КАТ поставя камери не на места, където реално е празен пуст участък, където ограничението е сложено, за да е т.нар. "хранилка", а край училища, пренаселени жилищни райони, множество пещеходци - там никога не пазят., а там организират и дрифтове и гонки.

Смешна работа е глоба от 50 лв, защото не говорим за нарушение от незнание, объркване или нещо подобно, което може да се случи на всеки. Говорим за съзнателно и нагло нарушение. Да въведат солени санкции за нагло нарушаване на правилата за движение и обществения ред, които да обхванат каране в бус лентата, завой от средна лента при обособена самостоятелна лента за съответния завой, изпреварване на колона от автомобили на забранен участък с последващо засичане на друг автомобил с цел прибиране в правилната лента за движение, навлизане в кръстовище при очевидна невъзможност да се премине с последващо блокиране на кръстовището, спиране на аварийни светлини на втора колона в активната лента за движение, каране по трамвайните линии, каране срещу посоката на движение по еднопосочни улици и др. Това са типични нарушения от ежедневието и категорично се дължат на наглост и усещане за безнаказаност, а не на нещо друго. Трябва да има и желание за контрол в съответните институции, а такова липсва. Вчера карах в задръстване зад автомобил на полицията, при което станахме свидетели на редица от изброените горе нарушения с нулева реакция от служителите на реда. При толкова ежедневни нарушения от всякакъв характер, инвестиция в камери и служители, които да обработват информацията и документацията за налагане на санкции би се изплатила за приемливо кратко време от приходите, стига разбира се да подобри и събираемостта като се премахнат вратичките в законите, които позволяват да не се плащат глобите до заличаването им по давност.

Защо не пишат къде са отчетени тези превишаване на скороста - на т.нар. "милиционерски хранилки" ли ? Северната дъга - ограничение 90 - това е малоумно, нито има жилищни квартали, нито пешеходни пътеки и светофари - това е хранилка за пътната милиция ! Извънградските пътища също - особено подбалканският масово има ограничения 60 км. - това е смешно, ако караш със 60 ще те удари отзад ТИР-а ! Защо полицията не застане на опасните участъци - около училища и детски градини, правите участъци с пешеходци - там стават белите, защото е пълно със спрели неадекватно тарикати където им падне на пешеходни пътеки и няма видимост - тях защо не санкционирате ? Кое е по-опасно - да караш с 80 в града около училища, да спираш нагло на аварийни на централни улици и върху пешеходни пътеки или да караш със 100 по Северната дъга - защо не сакнкционирате наистина опасните ? Стига с тези евтини трикове да се изкарват виновни само шоьфорите - да, има наглеци, но те са 10 % и полицията не прави нищо, за да ги спре - останалите, които превишават скоростта, особено по извънградските пътища не са "джигити" - просто е сложен знак с нереално ниска скорост, за да изкарват пари от това !

Проблемът ще се реши, когато бъдат премахнати тези недоразумения , наречени Бус ленти и Велоалеи. На повечето места бус-лентите ограничават трафика с 33%, ( три ленти, от които едната е автобусна) а има и такива, , на които го ограничават с 50% - там, където са само две ленти. Същото е с велоалеите - на много места улици с четири ленти бяха трансформирани в двулентови и задръстванията започнаха. Да не говорим, че за велоалеите има и отделно време в светофара , а велосипедисти виждам веднъж на месец, и то само през лятото. Махнете ги и ще видите как ще се отпуши трафикът.

Браво , бе! Отличници, ударници ! За година забелязали 640 шофьори , отнели предимство. Малко над 1,5 на ден. Абе сульовци, застанета на която и да е пешеходна пътека на локалното на Цариградско и ще си изпълните ,, плана,, за 5 мин.