От 1 до 6 г. затвор за участници и организатори на гонки

Гонките да се наказват със затвор от една до шест години, а всички, които карат след употреба на алкохол и превозват пътници, ще плащат двойна глоба.

Обратно в новината

Коментари - От 1 до 6 г. затвор за участници и организатори на гонки | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ае стига ГЛУПОСТИ! Вземам книжка и 5 години не карам! След 5 години се качвам и кеф ти златни талони, кеф ти точки... И каква е поуката? НИКАКВА! КОНТРОЛЪТ Е СКАПАН! КОНТРОЛЪТ!

Шофьорите са ни скапани, не контрола...

Не са скапани! Всичките тези шофьори виждал ли си ги как карат в чужбина - очите им на 8 да не ги глобят!!! И да добавя: ЩОМ някой е взел книжка - ТОЙ е РАВНОПРАВЕН участник!!! Има същите права и задължения като всички останали!!! Иначе да не е вземал книжка!!!

Докато те е повече грижа за това, да не си платиш случайно ако те хванат глобата, вместо за това дали ще премажеш главата на 3-годишно дете - Скапан шофьор си, точка.

Не поставяйте отново всички под един знаменател.....заради синчетата, дрогите и подрастващите ще патим ние дето имаме по 25г. стаж с червени талони и заради тези говеда сега и талоните ще махат, за да се отървават по лесно тези, за които инфото е само скрито в КАТ за пред татковците им.....

Защо от link пишат някои новини така, като че ли са реалност ??? В случая това е САМО ПРЕДЛОЖЕНИЕ и нищо не зависи от този, който го е предложил. Трябва да мине през Народното Събрание !!!

Абсолютно безмислено. Няма "млади" или "стари" водачи, има спазващи и неспазващи. Това силно ми прилича на дискриминация.

Какво да разбираме от репликата ти, че не си шофьор ли? Какаво общо имат всички......манталитета на народа е скапан приятелю......а понятие за шофьор има само като добър или лош.....

ТОВА ЛИ Е ТЕМА НОМЕР ЕДНО ???? КЪДЕ Е ПРЕЗИДЕНТА И КАКВО ПРАВИМ С ИСЛЯМИЗАЦИЯТА В БЪЛГАРИЯ ????

Още един кон с капаци. Щото всички взели книжка я взимат за да карат след 5 години. Щом теб контролът не те лови, значи не лови никого. Просто една врата се затваря. Ако не го разбираш, то от утре може да спреш да заключваш входната, защото така или иначе могат да влязат през прозореца.

На бързо да само да вметна понеже не обичам да им давам пари за банички на колегите дето ние им плащаме заплатите имах от 39 51 точки от фишчета и други подобни та така си карах има няма 12 години докато един от тях не ми я взе след проверка за паркиране. Извода е че няма контрол. След като си иВадих новата книжка,че трябваше и на изпит да ходя и психо ми казаха трябва да си платиш глобите от близо 1000 платих 150 защото другите бяха избягали по давност. Смях или срамота не мога да кажа но е нередно

Системата с точките е просто още един начин катаджии, дайаджии, инструктори, фирми провеждащи психотестове ДА СИ ПЪЛНЯТ ГУШИТЕ! С колко процента намаляха нарушенията и тежките произшествия след въвеждането на точковата система? С колко намаляха след задължителните дневни светлини? Има ли цигани шофиращи без книжка - не само има, ами и се увеличават!

Това е само една малка, незначителна част от пролблема и няма да доведе до кой-знае какво подобрение. В момента ситуацията е: караш по правилата - значи си идиот, нарушаващ ги - значи си герой. И тази нагласа се променя само с тояга.

Човешкия живот колко точки е?

Точковата система е в почти всички държави в които съм се интересувал по тези проблеми и си е добре въпроса е че в англия са 9 точки и за без колан взимат 3 за червен светофар 3 до 5 зависи в коя фаза(колко секунди след да стане червено) си минал на червено. А глобите са прилични и си плащаш не е да не го правиш....

В САЩ имаш 12 точки в книжката,обаче едно превишение на скоростта ти отнема моментално 6 точки и ако направиш още едно превишениу губиш книжката,като съдът решава за какъв срок+глобите.Ако изпревариш уличен рейс докато деца слизат веднага 5 точки,неправилен завой 3 точки,не си спрял на СТОП - 2 точки.Най страшно е със застраховката,като стига до към 15 000 щ.долара.Едно от горните провинения ти я завишава моментално 40-50 %.Странното в Америка е ,че конкуренцията на застрахователите е в рисковите шофьори,защото цената там е поне 5 пъти по висока,а направиш ли веднъж нарушение направо натискаш спирачката за второ по причини които обясних по -горе.

А защо не пет точки, например. Това число 5 много ме кефи.

Здравейте, някой може ли да ми помогне с намирането на анализа на чиято база се правят тия предложения?

И после като изтече срока и нямат нарушения ще сменят талона с друг с 39 точки, естествено срещу някаква сума. Също така ще напълнят и гушката ба банките за превод... Парата е важна-друго не ги интересува.

Какъв точно анализ ти е нужен? Не ти ли стига статистиката - 10 000 души загинали по пътя за 10 години. Ранените не ги броим изобщо. И това не са хора на по 85 години, а млади и здрави българи и българки, както и деца! Можеш ли да си представиш 10 000 ковчега наредени един до друг ей така, без болест, без причина, без нищо?!?

1. Миналата седмица шефа на КАТ съобщи, че от 2016 ще махат контролните талони. Днес еди-коя си казва, че явно няма да ги махат, защото ще намалят броя на точките за младите шофьори. 2.Щели да глобяват шофьорите защото потниците били без колани - отговорността е лична дами и господа, не се излагайте да предлагате глупости. 3. Решението на проблема не е в тежестта на наказанията, а в тяхната неизбежност. Това показват всички световни статистики. Непрекъснатото увеличаване на тежестта на наказанията е само и единствено популизъм. Докъде ще я докараме така - всички в затвора до живот... Отделно от това има принципи в правото - един от тях е съразмерност на наказанието. 4. Нужно е отнемане на имунитета на притежаващите го - оттам ще дойде и личния пример. Не може да гласуваш все по-тежки наказания и да си недосегаем и да си позволяваш най-демонстративно да погазваш закона, защото си еди кой-си. Решението - камери на светофарите, камери за скорост на всеки километър /или поне макети/, четец на бар-коздове за винетки и гражданска, високи заплати за КАТ да не си затварят очите при фейс-контрола, защото само с него могат да се хващат неправоспособни и употребили алкохол и наркотици. Но...няма политическа воля, защото силната държава има силна полиция и съдебна система, която ще излови най-напред "нашите хора" - тогава защо да я правим. Ще си крадем и ще газим на воля, докато има кой да работи и да плаща за да крадем. И докато има още някой-друг бял в тази скапана държава.

Новите -добре, но трябва и още много. А "не новите", които нямат 8 клас, а карат коли повече от 8 години, а тези , които карат без книжки,а нарушителите? А ефективни присъди? А КАТ? За тях какво?

Когато се дупчеха талоните според вида на нарушението шофьорите със стаж до две години имаха право на по-малко нарушения. Освен това и ограниченията на скоростта за тях бяха по-ниски - с по 10 км/ч в града и по шосетата и с 20 км/ч по магистралите. Реално никой не те засича между ниското и високото ограничение, но ако те засекат горницата ти е висока.

Шило

Каква ще е разликата между гонка и управление с превишена скорост?

Пак манипулиране на хората, че видите ли КАТ се грижело за безопасността на движението. Никъде по света такива санкции не са проработили. Защо КАТ си мислят, че България ще е първата държава в света, където нарушенията и катастрофите ще намалеят ако има свръгвисоки санкции?!

Не е достатъчно за комплексаря. Конфискация на колата - това само ще ги стресне.

а не може ли да по-малко точки да им дават, да речем 3 и да им ги взимат още като излязат от кат ей така превантивно , а пък те ще си платят още един път курса и изпитите

Шило

Не бе хора, наистина ще има усложнения. Затова търся отговори на тези въпроси. И кое му е старото на шофьор, който има книжка от 5 години, но няма и навъртени 20 км. за това време?

Ако ти бяха блъснали детето на пешеходна пътека, друга песен щеше да пееш. Шансът да ти ислямизират детето е нищожен, но рискът да го убият на пътя някакви идиоти - много, много голям.

Само мислите как да си пълните джобовете начело с министърката Бъчварова, която едно нещо като хората не е свършила като министър. Първо спрете корупцията в "Пътна полиция", после ги ограмотете малко, защото още питат нарушителите "Какво да правим сега?". Малко ги научете каво се прави и как да се държат вежливо с данъкоплатците, които плащат и заплатите на полицаите и тези на вносителите на подобни абсурди. След това вкарайте малко интелигентни хора в тия служби, защото се нагледахме на неграмотно написани табели, безумни лабиринти по знаците при ремонти и всякакви други варияции на тема "още ми е лошо от веселбата снощи". Ясно е, че всички внезапно забогатели пътни полицаи ги болят главите през деня, но не е лошо и да свършат понякога някаква работа, освен пътненето на джобовете и щавенето на обикновенните хора. След това премахнете двойния стандарт при налагане на санкции, не да пропускаме "нашите" коли и да лепиме списъци с номера на тия дето не бива да се спиртат по караулките. Чааааак след това мислете откъде да си докарате още приходи и как да издоите и без това голия и бос български данъкоплатец, гадни, прости, неуки, уроди!

За кокошка няма прошка! Ето това е крайният резултат. сополивите връзкарчета пак ще се измъкват с нагли усмивчици и ще правят каквото си искат, защото мама и тати са в управлението на държавата и вместо да дават пример покриват близки и познати от наказания. Благодарим на всички, които подкрепиха поредната хранилка на т.нар. ни управници.

На КАТ трябва с закон да им се забрани да дават предложения за промяна в закона, както и всякакви съвети относно безопасността на движението. За всеки нормален човек е повече от ясно, че проблемът с нарушенията в България е КАТ, защото КАТ не работи. Пълна безмислица е да вдигаш санкциите, ако не ги налагаш ВИНАГИ, а точно това ВИНАГИ е проблемът. Напълно достатъчно е ако сегашните санкции се намалят 10 пъти, но те да се налагат ВИНАГИ. Тогава и броят на нарушенията и катастрофите ще спадне примерно 1000 пъти, ако не и повече.

Добре пишете, но нищо не правите.

Ура! Значи следващия път, когато на задницата ми пак се лепне кола на НСО и ме изпревари на непрекъсната ( щото бързаха за концерта на РобитУ на Спирит-а), веднага от драките ще излезе чичко полицай, който "драстично" ще санкционира водача, нали така?;о)

От 1 до 6 г. затвор за участници и организатори на гонки Поне в затвора им направете писти за състезания.

тъпо, по-тъпо, най-тъпо, внимание - полиция, е това няма степенуване

Ако някой наклепа други хора няма да носи отговорност за деянието си? Ама това си е покана за клеветене. Измисля си някой "престъпление" и "съучастници", натопява ги, а той милия е невинен, щото ги бил изпял. Що за полицейщина? Недомислица, или умело изпипан лост за натиск над неудобни граждани?

Ако тези промени влязат в сила, ставам катаджия, ако трябва ще дам 80 бона подкуп - избиват се за 7-8 месеца. Да живеят високите наказания!

Мислиш ли, че не са проработили? Съветвам те да идеш в Канада, провинция Онтарио, където ограничението на скоростта е 100 км/ч (до около 110 не те закачат) и да се опиташ да караш със 155 км/ч. Заради това, че е надвишена разрешената скорост с над 50 км/ч, се таксува като КРИМИНАЛНО престъпление и глобата за първо нарушение може да стигне 10 000 долара. При второ нарушение рискуваш до 10 г. затвор. Как ти звучи? И от опит да ти кажа, че много хубаво даже е проработило. Перфектно работи!

Няма държава в света, където това, което предлага КАТ да е проработило. Правени са много опити, но накрая във всички нормални държави са се убедили, че само огромните санкции записани в закона не спират нарушителите. Даже напротив, нарушенията се увеличават.

Затвора ще важи ли и за чужденци?

Да не стане така, че съдът да каже, че няма достатъчно доказателства за гонка, а този -който си разкаже - не носи наказателна отговорност...Защо? И какви са тия глоби за карал пил -директно книжката и затвор.

Милиционерските мозъченца са тотално изтрещели. Явно печелят повече от колкото заслужават и си харчат откраднатото за алкохол и наркотици. Използват всяка трагедия на пътя за да си направят ПР и да си вдигнат цената. Защо не направите една анкета коя е най-корумпираната институция в България? Верно, че конкуренцията е голяма - данъчни, митничари и т.н., но там малко или много нещата са вече централизирани. В "Пътна полиция" служителите са вече толкова силни и така си пазят източниците на доходи, че по-скоро кръв се лее от колкото някой да напусне доброволно. Господ може да забава, но не забравя!

поредното безумие. затвор за превишена скорост...... къде живеете господа?

Всичко много хубаво обаче ........ И аз не одобрявам гонките, но нека тези, които правят предложението да дефинират понятието гонка! Също така да обяснят начина, по който се доказва дали даден автомобил участва в гонка или просто изпреварва друг участник в движението. Иначе оставам с впечатлението, че всичко се прави за да се хвърли пеах в очите на хората; вижте ни колко смислени неща правим.

Причините, умнице, причините! Когато предлагаш някакви законови промени трябва да знаеш защо го правиш и какво очакваш, а не общи приказки, както сте свикнали! По този начин само правим промяна, след промяна и пак промяна, а реално няма резултат. За мен и сега глобите не са малки, но не се налагат и няма нормален контрол, който да следи за наистина опасни нарушения, а не да дебни по храстите, но това е според мен, за това искам да видя анализа, който казва какви са причините, а не следствията!

Тази статия или е писана от някой който никога не е виждал кола, или от пълен глупак! Абе хора преди да пишете четете! То бива ама....

Предполагам ГО се води на шофьора, а не на МПС като тук. Докато не променят това нещо, няма начин да правят разлика в тарифата на ГО. Колата регистрирана на баба му - тя никога не кара и се плаща минимум.

Мързел и алчност - това е същността на предложенията на КАТ и така е от много години. Мързел, защото при по-високи глоби КАТ ще работят още по-малко и от сега, а алчност, защото с тези прекомерно високи санкции, могат още повече да рекетират шофьорите.