Девет са най-опасните пътни участъци у нас
Девет са най-опасните пътни участъци в България, където има концентрация на катастрофи с убити и ранени, показва справка на Пътна полиция.
Обратно в новинатаКоментари - Девет са най-опасните пътни участъци у нас | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ники (нерегистриран)
Асеновград - Пловдив е хубаво да се разшири и да се раздели с мантинели. Може би след 222 години ще стане.
да (нерегистриран)
настилката на пътя така се е вдлъбнала от тежкотоварните автомобили като влезеш в тях и колата почва да се клати ту наляво ту надясно понеже иска да въри на коловоза която се е образувала представете се през зимата в леда какво ще стане с този проблем
JK (нерегистриран)
Не мога да си представя деветият опасен пътен участък: между прохода на Републиката и Гурково. Ами ,че прохода нали минава през Гурково !!!!!
Кон (нерегистриран)
Плаче ми се от смях, като чуя, че в България високите скорости били причина за нещо. В България не може да се вдигнат високи скорости, каквито са възможни из цяла Европа, включително в бившите социалистически страни. Ясно е, че причината за т.н. "война по пътищата" е в некачествените пътища, включително и в незаконно поставени знаци. В Европа спокойно карам с 140, тук 140 са предел. Там пределът е 200, и то защото колата ми толкова вдига. Тунелите в Италия се минават със 110, тук 80, понякога 60. И такива дупки не съм виждал в други страни.
с (нерегистриран)
Абе, катър, колко глоби плащаш в Европа? Май не си си показвал главата извън конюшнята. Ние имам почти най-високите разрешени скорости в ЕС. То май като изключим Германия, 140 км/час е разрешена само в България. И се следи яко. Ако караш с 200, ще бъдеш санкциониран, бъди сигурен.
Лилито (нерегистриран)
Пухчето би казала:"И от 25 години тези участъци не са ремонтирани!"Сега този израз е на мода! Нищо че от тези 25 год. -5 год.на власт е ГЕРБ и....Пухчето!
Гошо (нерегистриран)
Не съм професионалист, за разлика от ДРУГАРИТЕ от КАТ, но според мен ако един участък е опасен - там се слагат предупредителни табели, пътна маркировка, светлоотразителни елементи, по някакъв начин се маркира опасния участък. На Български извор имаме един прав път, без нищо опасно, няма завой с обратен наклон или някакво стестение. Но доколкото имам наблюдение за хората от КАТ най-важното нещо е да сложат камери, за да попълват бюджетните дупки. На никой не му пука как реално да решим проблема на пътя. За полицията единствения начин е санкции и ограничения на скоростта, но не винаги високата скорост е проблем, често една влачеща се каруца може да предизвика повече проблеми от колкото един летящ с 80 на ограничение 60.
дори повече (нерегистриран)
дори повече - трябва да се оправи пътната инфраструктура така, че да стане безопасен - не само да се слагат камери и знаци - Е79 се нагъна на втората година след ремонт, веднага сложиха знака с черната дупка и ограничение на скороста и с това се приключи - а после полицаите дебнат с мобилна камера чат пат дали знака се спазва - ама това не оправя проблема... ние сме една от много малкото държави в Европа, където международни пътища минават през села и паланки, еднолентови, без възможност за изпреварване километри наред, дупка до дупка - и после като стане нещо, все за джигити говорим - да, серсеми има на пътя, но те са само част от проблема... вижте кръговото на Бяла - така го направиха, че се изпотрепаха хората там - сега табела до табела, за да информира за опасността - така ли премахваме опасностите на пътя?
правилно (нерегистриран)
Точно така девет са НАЙ-ОПАСНИТЕ другите са САМО ОПАСНИ защото безопасни НЯМА
Ташак (нерегистриран)
Само Девет???!!
142 (нерегистриран)
Хубаво ни говорят за висока скорост, но никой нищо не казва за ужасните ни пътища. Веднага се намират гении, които споделят, че видиш ли шофьорите не се съобразяват с лошия път и темата за лошия път се прехвърля върху шофьорите и тяхното каране и потъва. Искам да ги попитам тези гении как да прецениш пътя през ноща, когато вали, например ... с колкото и да караш, като влезнеш в кратер и си потрошиш колата или не дай си Боже се завъртиш по случая е се удариш в друг - всичко се случва, кой е виновен и кой плаща - общината ли, не разбира се ...
ами да (нерегистриран)
Като вали дъжд нощно време, ще вървиш бос пред колата за да проверяваш за дупки в асфалта! Така всички ще са живи.
да бе (нерегистриран)
е тогав за какво да карам кола като ще вървя пеша???
333 (половин дявол) (нерегистриран)
Без да защитавам лошите пътища, но преди да си купиш автомобил не знаеше ли, че в България са такива? Трябва да араш внимателно и да очакваш неочакваното. Има хора, които са 50 години шофьори по тези пътища и нямат произшествия. Не можеш да кажеш "мамка му на пътя, яд ме е на него, само си чупя колата, ще утрепя първия насрещен". Ако искаш да утрепеш някого заради пътя си намери снайпер и има хора, които са отговорни за състоянието на пътищата, те са милиони пъти по-виновни от онзи в насрещното.
заблуден народ до неосъзнаване (нерегистриран)
Ти гражданино на РБ защо плащаш данъци? За да караш безпроблемно и сигурно или да очакваш неочакваното а? От такива овце като вас вълците облекли се във власт най-много печелят. Заспала работа. Когато плащаш данъци Общината е тази която трябва да се грижи за твоето безпроблемно шофиране.
Кон (нерегистриран)
Глупаво е да очакваш неочакваното. Няма такова задължение в ЗДП, пък и то би било неизпълнимо. Шофьорът е длъжен да очаква предвидими, макар и внезапни събития. Тъй като ти е невярна предпоставката, по-натам не четох измислиците ти.
много точно! (нерегистриран)
много точно, по половината пътища трябва да вървиш пеша, бавно, за да си със съобразена скорост - преди 2 години щях да се утрепа - изкопали 20 см дупка в асфалта да кърпят, на завой, вижда се един метър преди да влезеш в нея - няма знаци, няма работещи, нищо - ако бях карал с 90, колкото е ограничението там, щях да стана на нищо - с 40 само сцепих гума и джанта... и после пак 'несъобразена скорост' - ми да не съм Ванга... ма КАТ не можаха да ми напишат акт, щото дупката е необозначена, а аз си карах в ограничението...
правилно (нерегистриран)
9 били най-опасните. Веднъж да има правилна квалификация. Всички останали са си само ОПАСНИ, защото безопасни НЯМА
КАК (нерегистриран)
и най големите джигити стават кротки като карат извън бг? Много просто. Знаят ,че там глобата няма да им се размине ! Няма кво праим сега и мой човек!
Патил (нерегистриран)
Накарай застраховател да плати и ще те научи на акъл. А българския застраховател е най-безмисленото и излишно животно.
Нина (нерегистриран)
Никой ли не се усеща, че проблема е единствено в това че в България няма пътища! Пътищата в България изглеждат така че все едно сме във Война. Даже и новите са в окаяно състояние.
Нинче (нерегистриран)
Проблема е по-скоро в това, че в България НИКОЙ НЕ ЗНАЕ как се правят пътища. Пътното строителство се прави от фирмите на един единствен човек, който няма интерес да влага в развитието на специалистите си. Затова винаги накрая излиза виновен водача.
898 (нерегистриран)
Аз бих променила само едно нещо - не НЕ ЗНАЕ, а НЕ ИСКА.
правилно (нерегистриран)
Тук си мисля, че сте малко в грешка. В България има много добри специалисти които много добре знаят как се правят вечни и здрави пътища но ако ги правят няма да останат пари за ,,наште хора,,
ттт (нерегистриран)
Това е само едната причина. Другата е задкормилното. Бил съм в задръстване в Италия, Германия и Австрия. Не видях нито един серсемин да се опита да изпреварва колоната. В България го правим отляво, отдясно, извън платното, извън платното но в посоката на насрещното и т. н.. Когато някой кара бавно в участък, където е невъзможно изпреварването се залепват на половин метър зад него и го притесняват. Реално не му виждат стоп светлините! А човекът може да кара бавно по много причини от пренасянето на взрив (макар и малко вероятно) до неувереност. А да притесняваш неуверен шофьор е горе долу върхът на тъпотията.
рр (нерегистриран)
явно си бил само в едно задръстване. аз пък съм бил в много задръствания в италия и германия ( за австрия не знам ) където съм бил свидетел на такива изпълнения . верно е че не са чак толкова много като в българия
S (нерегистриран)
Най големия проблем с многото катастрофи у нас си остават лошите пътища и инфраструктура. Не са чак толкова старите коли, бързите шофьори. Ако има на всякъде магистрали като хората много от предпоставките за ПТП и челни удари няма да са налице. При сегашните пътища 90% от времето като решиш да идеш от точка А до точка Б караш по двулентов път който НЯМА маркировка и не е ОСВЕТЕН през ноща. По него карат тирове, каруци, стари бракми с 40км/ч, рано или късно някои се изнервя започва да прави гонка между колите и често това завършва с челен удар или се мята в нивата. ЕЛЕМЕНТАРНО Е оправете пътя и няма да има толкова ПТП-та. Обаче никой не го казва това почват да се разтягат локуми как КАТ проверява за скорост с камери, за книжки за пияни шофьори. Да проверяват щот така е по изгодно и евтино отколкото да направиш България в магистрали и осветени пътища. И докато се пестят пари от пътища и данъците и винетките потъват незнайно къде така ще е колеги. Ще си мрем от челни удари на път за село, работа или града.
С Е Л Я Н И (нерегистриран)
- Третият участък с най-много катастрофи е по същия главен път между Казанлък и Стара Загора. - Пътят е двулентов в едната посока, общо 4 ленти, разделено почти навсякъде с мантинела. На 50 процента проблем са циганите и селяните от околните села, каращи 30 годишен Опел с гуми от 2001-а година със 140 'до града' , или гражданите отиващи си на село всеки ден, или децата им препускащи с Хонда с надписи МОМО BREMBO SPARCO MARKO NO FEAR SCORPION PIT BULL, или ТИР-аджиите правещи обратни завои на абсолютно забранени места, за да не се прекарат с 20 км. (по-малко открадната нафта). Целият поток от ТИР-ове от Прохода на Републиката в посока Хасково минава оттам. Какво излиза - селяни, цигани и ТИР-аджии са проблемът, след фашима и ислямизацията, най-опасна е селянизацията..
аса (нерегистриран)
Платното на този участък е в много добро състояние. И както написа колегата - еднопосочно движение с две ленти в едната посока. Но е изключително опасен през зимата. На изкачването има един участък (сложиха черна точка), където планината след 11 часа хвърля сянка върху платното. Сутрин се огрява за кратко, но слънцето е слабо. Този участък винаги е заскрежен, но понякога изглежда като сух. Често стават произшествия по тази причина. Дори да е опесъчен, това не решава проблема, защото тогава сцеплението е върху пясък а не върху асфалт. Зимно време ако се движите по този път, имайте това предвид.
нема проблеми (нерегистриран)
"ше сложим на входа и на изхода на държавата по един знак 40 и да се опраат водачите."
грешка (нерегистриран)
не са опасни участъците а МНОГО УЧАСТНИЦИ в движението,които се мислят за безсмъртни. За съжаление в повечето случаи заради тях страдат невинни. Навремето си мсилеха такз а участъчи и измислиха тъпия знак с точкат аи кво? се тая. КАТ да си върши работата по озаптяването на джигитите! Няма чак такъв баровец, който всеки ден да може да плаща глоба и да издържи да продължава да кара лудо ! Въроса е в контрола и вземанията ! А те тотално липсват!
Красимир Василев
И ти си прав по принцип, но на много места няма нормални пътища а движението е много натоварено. Трябва да се работи и в двете насоки, строеж на нови магистрали отговарящи на съвременните изисквания и безкомпромисен контрол от страна на МВР. Казвам МВР защото не само КАТ да може да глобява а всеки униформен. В момента МВР не РАБОТИ.
ами то (нерегистриран)
КАТ има само в някои от бившите съветски републики и България (естествено). Контрола по транспорта принципно е работа на общините и общинска полиция. И да. КАТ е създадена за да пълни бюджета с глоби, а ен да помага на движението. Иначе щеше да е КПАТ.
Красимир Василев
Международния път от Русе през Прохода на републиката до Турция отдавна трябваше да е магистрала.
добре (нерегистриран)
Знаем опасните участници. Какво ще направи ДЪРЖАВАТА за да ги промени? С намаляване скоростта НЕ СЕ избягват челни удари. Избягват се с физическата промяна на пътя. Например с разделителна мантинела по средата. Избягват се с размърдване на оялите се държавни задн... за да свършат наистина работата си за която вземат заплата.
Тя (нерегистриран)
И с малко движение на мисълта, в задкормилните устройства най-вече.
добре (нерегистриран)
Хората по цял свят са еднакви. Само контрола за спазването на законите е различен. Тук включвам не само водачите на МПС, а и на работата по поддръжката, на собствениците на пътищата.
Siko (нерегистриран)
Специално пътят Русе-Бяла отдавна трябваше да е четирилентов, както бе обещал другаря Станишев след трагедията на моста Русе-Бяла преди N-брой години. Но парите се харчат и сега приоритетно за магистрали от София до морето и Гърция.
ха ха (нерегистриран)
Що бе? И при Станишеф се харчеха. Ама никой от нас не знае за какво. Примерно за Цанков камък? Белене? Все национални обекти с интернационално значение.
Мда (нерегистриран)
За някои партии има две максими: 1. Да обещаеш е чест, да изпълниш глупост, а да не прибереш парите идиотизъм 2. Никой не може да ти даде това, което мога да ти обещая ...
Татко Карло (нерегистриран)
Моите поздравления. Прекрасно и на място казано!
Татко (нерегистриран)
А бе помним батко и братко как строяха...
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
В Либия осуетиха опит за контрабанден износ на 26 тона злато - почти 1/4 от златния резерв
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия