Модернизирани вагони от "Дойче Бан" ще ни возят до морето от средата на юни (снимки)
Всеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаКоментари - Модернизирани вагони от "Дойче Бан" ще ни возят до морето от средата на юни (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Добре че дойде демокрацията та запада да е на кяр от всичкия си боклук източноевропееца изкупува вече три десетилетия кеф ти стари коли, кеф ти старо месо, забранени боклуци за горене - няма проблем
Венци е глътнал бастуна на снимката. Отпусни се, бре! Тоя министър е случаен, като всички от ППДБ. Днес е тук утре го няма.
Боклук ,в моя град имаше училище за стругаро-фрезисти "Много по-скъпо излиза на БДЖ да ремонтира един вагон от своя наличен парк. Но най-важното е, че с вложените средства в ремонта на такъв вагон, не можем да постигнем качеството на подвижния състав, който идва от Германия"
На бас, че вече пристигналите вагини са нашарени като великденски яйца от мангалите в депо Надежда. А вагоните са за кратки разстояния, защото няма място за куфари, така че пътниците за Варна и Бургас ще изпращат багажа си отделно. Хубава работа, ама българска, тъпа…
Интересно ми е колко време ще е необходимо и тези стари, но за България супер луксозни вагони, за да замиришат на България, както казват моите внуци (сиреч на външен нужник)?
Хубава работа, ама българска. В тия вагони осем часа София- Варна, вие наред ли сте бре мискини долни. Пак изкупихте скрапа на Европа на баснословни цени. Как пък едно нещо не направихте, като хората, толкова ли ви е трудно да не краднете всяка възможна стотинка, да ви ева у милионерите изпърдяни.
Доживях да минем по стандарт Германия. Наред е Швейцария. След като ремонтът излиза по-скъп у нас, следва че заплатите ни са минали зпадноевропейските.... А забравих, че у насважи правилото на ремонт на ремонта на ремонта и така безкрай.
Що трябва да се возим на нови китайски, като може на втора употреба германски. Урсула е нашето знаме.
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Много ми е интересно да видя снимки на вагоните след два месеца експлоатация в България:))
Кое му е модерното бе, старите купета бяха с по 8 места, дори и с по 6, сега 80 човека наблъскани като в градски автобус. Че напишете поне, освен 80-те седящи, за колко правостоящи има място
Тези вагони са удобни за къси разстояния, до Банкя, Перник, Мездра, …за София и Варна не стават, защото нямат място за голям багаж, освен ако в композициите не включват и специален вагон за багаж вместо ресторант
Имах си хас да не са за софиянци... пък останалата част на България да си се дундурка в праисторическите морги на БДЖ... Тия вагони ще ги видим чак когато шопите им видят сметката...
С вещата посредническа намеса на фирмата на Моллов БДЖ е трябвало да получи 30 вагона, които предплати на 90%. От тях били доставени само 12, а останалите се изпарили. Докараните пък вече излизат поетапно от строя. Само за един месец 12-те вагона дават над 46 аварии, разкриват хора от железниците. Според прокуратурата вредата от съзнателно сключената неизгодна сделка със “златните вагони” е за 9 990 000 евро, което е разликата между продажната цена в размер на 550 000 евро и реалната им стойност, определена с експертиза в размер на 217 000 евро.
Модернизация.... с втора, трета ръка бракувани боклуци. Клошарска работа в клошарска държава.... Какво стана с вагоностроителните заводи бре, "европейци"? Да ви пи..ая на дермокрацията...
Старите вагони с купетата са много по удобни, защото има място за куфари, има масичка и може да се води разговор
Искаме нови вагони. Европейски. Много ли искаме ? Или ви се зловиди ? Добре, ще знаем. И ще ви го припомним !
Не са модернизирани, ами са рециклирани, като за трета ръка ора, колкото могат да плащат де. Ще ни извозят всичките на морето
Ами в интерситито в Германия са само такива общи вагони. На едно място във всеки вагон има по един двуредов рафт за куфари и това е. Другото е за чанти и раници над самите седалки. Или стоиш прав някъде пред вратите заедно с багажа си.
Еврофондовете се усвояват с правилните поръчки. Няма да купим от Беларус вагони или пък още по-еретично да ги произвеждаме сами. А интерситито в Германия и неговия аналог във Франция ТЖВ са точно с такива вагони. Явно техните чиновници това не ги смущава. Нашите просто нямат избор.
Дали е осем часа Варна-София или Щутгарт-Берлин все тая. Тия 200 км/ч на много малко места в Германия ги има. В сравнение със старите БеДеЖейски вагони от 50-години е направо рай. Последния път като пътувах с тях, през лятото прозорецът не се отваряше и за мой късмет пък вратата на коридора не се затваряше, та можеше да духа от отсрешния прозорец, ако коридора не се беше натъпкал с хора заради двойна продажба на билети. И беше над 40 градуса вътре. За климатици естествено и дума не може да става, пък и тоалетните да не споменаваме... Какво недоволствате ?!
Миналото лято отидох и се върнах от морето с влак.Нямаше климатик, не работеха контактите за зареждане на телефоните, на връщане имаше голямо закъснение, в тоалетната нямаше вода, миризмата бих я определил като остра, задушлива, предизвикваща парене на очите.
Замислялили сте се защо железниците , нкжи и бдж, са в такова окаяно състояние? Просто е. Ако се проследят всички търгове в двете държавни предприятия, ще се установи, че кръг от фирми ги е узурпирал и източва всички "сладки" проекти за милиарди левове, и това е от години, а тези фирми респективно са свързани с определени политически кръгове, два са - едните играят кючеци, другите носят петолъчки. Та, няма да се оправим никога, ако не се направи една ОПГРОМНА чистка навсякъде. Държавата е окупирана и източвана от фирмите на политическите партии!
Колко е хубаво, че правителството се грижи за нас. Сега с тези нови вагони ще стигаме бързо и удобно до морето
на чистата тоалетна, докато вагоните са още в депото. Освен това ми кажете къде у нас има железопътна линия, позволяваща скорост от 200 км/ч.
Двеста не, но бяха времена когато много трасета позволяваха движение до сто и шесдесет. Днес такова няма нито едно.
Явно идеята за общото купе е взаимствано от автобусите , ама какво става със спалните вагони ?
160 км ама насън, по едно време имаше влак който стигаше за 1 час и 30 минути до Пловдив ама след това изчезна. До морето най голямата радост беше да се стигне за 5 часа и кусор до Бургас и за 6 часа до Варна с т.н. експрес,
луди ли са? Това са вагони убийци! Дойче бан спазва правилата и системите във вагоните работят за разлика от при нас. Освен това Дойче Бан не пътува с 50 километра в час. Това са вагони "интерсити" а не вагони за дълго пътуване. Що за ненормалници са тези в БДЖ и въобще този министър е пълна куха лейка.