Модернизирани вагони от "Дойче Бан" ще ни возят до морето от средата на юни (снимки)
Всеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаВсеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаВсеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаДобре че дойде демокрацията та запада да е на кяр от всичкия си боклук източноевропееца изкупува вече три десетилетия кеф ти стари коли, кеф ти старо месо, забранени боклуци за горене - няма проблем
Венци е глътнал бастуна на снимката. Отпусни се, бре! Тоя министър е случаен, като всички от ППДБ. Днес е тук утре го няма.
Боклук ,в моя град имаше училище за стругаро-фрезисти "Много по-скъпо излиза на БДЖ да ремонтира един вагон от своя наличен парк. Но най-важното е, че с вложените средства в ремонта на такъв вагон, не можем да постигнем качеството на подвижния състав, който идва от Германия"
На бас, че вече пристигналите вагини са нашарени като великденски яйца от мангалите в депо Надежда. А вагоните са за кратки разстояния, защото няма място за куфари, така че пътниците за Варна и Бургас ще изпращат багажа си отделно. Хубава работа, ама българска, тъпа…
Интересно ми е колко време ще е необходимо и тези стари, но за България супер луксозни вагони, за да замиришат на България, както казват моите внуци (сиреч на външен нужник)?
Хубава работа, ама българска. В тия вагони осем часа София- Варна, вие наред ли сте бре мискини долни. Пак изкупихте скрапа на Европа на баснословни цени. Как пък едно нещо не направихте, като хората, толкова ли ви е трудно да не краднете всяка възможна стотинка, да ви ева у милионерите изпърдяни.
Доживях да минем по стандарт Германия. Наред е Швейцария. След като ремонтът излиза по-скъп у нас, следва че заплатите ни са минали зпадноевропейските.... А забравих, че у насважи правилото на ремонт на ремонта на ремонта и така безкрай.
Що трябва да се возим на нови китайски, като може на втора употреба германски. Урсула е нашето знаме.
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Много ми е интересно да видя снимки на вагоните след два месеца експлоатация в България:))
Кое му е модерното бе, старите купета бяха с по 8 места, дори и с по 6, сега 80 човека наблъскани като в градски автобус. Че напишете поне, освен 80-те седящи, за колко правостоящи има място
Тези вагони са удобни за къси разстояния, до Банкя, Перник, Мездра, …за София и Варна не стават, защото нямат място за голям багаж, освен ако в композициите не включват и специален вагон за багаж вместо ресторант
Имах си хас да не са за софиянци... пък останалата част на България да си се дундурка в праисторическите морги на БДЖ... Тия вагони ще ги видим чак когато шопите им видят сметката...
С вещата посредническа намеса на фирмата на Моллов БДЖ е трябвало да получи 30 вагона, които предплати на 90%. От тях били доставени само 12, а останалите се изпарили. Докараните пък вече излизат поетапно от строя. Само за един месец 12-те вагона дават над 46 аварии, разкриват хора от железниците. Според прокуратурата вредата от съзнателно сключената неизгодна сделка със “златните вагони” е за 9 990 000 евро, което е разликата между продажната цена в размер на 550 000 евро и реалната им стойност, определена с експертиза в размер на 217 000 евро.
Модернизация.... с втора, трета ръка бракувани боклуци. Клошарска работа в клошарска държава.... Какво стана с вагоностроителните заводи бре, "европейци"? Да ви пи..ая на дермокрацията...
Старите вагони с купетата са много по удобни, защото има място за куфари, има масичка и може да се води разговор
Искаме нови вагони. Европейски. Много ли искаме ? Или ви се зловиди ? Добре, ще знаем. И ще ви го припомним !
Не са модернизирани, ами са рециклирани, като за трета ръка ора, колкото могат да плащат де. Ще ни извозят всичките на морето
Ами в интерситито в Германия са само такива общи вагони. На едно място във всеки вагон има по един двуредов рафт за куфари и това е. Другото е за чанти и раници над самите седалки. Или стоиш прав някъде пред вратите заедно с багажа си.
Еврофондовете се усвояват с правилните поръчки. Няма да купим от Беларус вагони или пък още по-еретично да ги произвеждаме сами. А интерситито в Германия и неговия аналог във Франция ТЖВ са точно с такива вагони. Явно техните чиновници това не ги смущава. Нашите просто нямат избор.
Дали е осем часа Варна-София или Щутгарт-Берлин все тая. Тия 200 км/ч на много малко места в Германия ги има. В сравнение със старите БеДеЖейски вагони от 50-години е направо рай. Последния път като пътувах с тях, през лятото прозорецът не се отваряше и за мой късмет пък вратата на коридора не се затваряше, та можеше да духа от отсрешния прозорец, ако коридора не се беше натъпкал с хора заради двойна продажба на билети. И беше над 40 градуса вътре. За климатици естествено и дума не може да става, пък и тоалетните да не споменаваме... Какво недоволствате ?!
Миналото лято отидох и се върнах от морето с влак.Нямаше климатик, не работеха контактите за зареждане на телефоните, на връщане имаше голямо закъснение, в тоалетната нямаше вода, миризмата бих я определил като остра, задушлива, предизвикваща парене на очите.
Замислялили сте се защо железниците , нкжи и бдж, са в такова окаяно състояние? Просто е. Ако се проследят всички търгове в двете държавни предприятия, ще се установи, че кръг от фирми ги е узурпирал и източва всички "сладки" проекти за милиарди левове, и това е от години, а тези фирми респективно са свързани с определени политически кръгове, два са - едните играят кючеци, другите носят петолъчки. Та, няма да се оправим никога, ако не се направи една ОПГРОМНА чистка навсякъде. Държавата е окупирана и източвана от фирмите на политическите партии!
Колко е хубаво, че правителството се грижи за нас. Сега с тези нови вагони ще стигаме бързо и удобно до морето
на чистата тоалетна, докато вагоните са още в депото. Освен това ми кажете къде у нас има железопътна линия, позволяваща скорост от 200 км/ч.
Двеста не, но бяха времена когато много трасета позволяваха движение до сто и шесдесет. Днес такова няма нито едно.
Явно идеята за общото купе е взаимствано от автобусите , ама какво става със спалните вагони ?
160 км ама насън, по едно време имаше влак който стигаше за 1 час и 30 минути до Пловдив ама след това изчезна. До морето най голямата радост беше да се стигне за 5 часа и кусор до Бургас и за 6 часа до Варна с т.н. експрес,
луди ли са? Това са вагони убийци! Дойче бан спазва правилата и системите във вагоните работят за разлика от при нас. Освен това Дойче Бан не пътува с 50 километра в час. Това са вагони "интерсити" а не вагони за дълго пътуване. Що за ненормалници са тези в БДЖ и въобще този министър е пълна куха лейка.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
леле (нерегистриран)
Добре че дойде демокрацията та запада да е на кяр от всичкия си боклук източноевропееца изкупува вече три десетилетия кеф ти стари коли, кеф ти старо месо, забранени боклуци за горене - няма проблем
Бай Хой (нерегистриран)
Венци е глътнал бастуна на снимката. Отпусни се, бре! Тоя министър е случаен, като всички от ППДБ. Днес е тук утре го няма.
С кеф ще го уцела с чука между очите (нерегистриран)
Боклук ,в моя град имаше училище за стругаро-фрезисти "Много по-скъпо излиза на БДЖ да ремонтира един вагон от своя наличен парк. Но най-важното е, че с вложените средства в ремонта на такъв вагон, не можем да постигнем качеството на подвижния състав, който идва от Германия"
ссдс (нерегистриран)
Ясно, заради швабите фалирахте българското предприятие!
Хммм (нерегистриран)
На бас, че вече пристигналите вагини са нашарени като великденски яйца от мангалите в депо Надежда. А вагоните са за кратки разстояния, защото няма място за куфари, така че пътниците за Варна и Бургас ще изпращат багажа си отделно. Хубава работа, ама българска, тъпа…
Bad Face (нерегистриран)
Интересно ми е колко време ще е необходимо и тези стари, но за България супер луксозни вагони, за да замиришат на България, както казват моите внуци (сиреч на външен нужник)?
тако (нерегистриран)
Хубава работа, ама българска. В тия вагони осем часа София- Варна, вие наред ли сте бре мискини долни. Пак изкупихте скрапа на Европа на баснословни цени. Как пък едно нещо не направихте, като хората, толкова ли ви е трудно да не краднете всяка възможна стотинка, да ви ева у милионерите изпърдяни.
Набор 64 (нерегистриран)
Доживях да минем по стандарт Германия. Наред е Швейцария. След като ремонтът излиза по-скъп у нас, следва че заплатите ни са минали зпадноевропейските.... А забравих, че у насважи правилото на ремонт на ремонта на ремонта и така безкрай.
Калин Георгиев (нерегистриран)
Що трябва да се возим на нови китайски, като може на втора употреба германски. Урсула е нашето знаме.
Неизгодна сделка (нерегистриран)
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Не не и не (нерегистриран)
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
аман бе (нерегистриран)
Много ми е интересно да видя снимки на вагоните след два месеца експлоатация в България:))
мнение (нерегистриран)
Кое му е модерното бе, старите купета бяха с по 8 места, дори и с по 6, сега 80 човека наблъскани като в градски автобус. Че напишете поне, освен 80-те седящи, за колко правостоящи има място
Хубава работа ама тъпа (нерегистриран)
Тези вагони са удобни за къси разстояния, до Банкя, Перник, Мездра, …за София и Варна не стават, защото нямат място за голям багаж, освен ако в композициите не включват и специален вагон за багаж вместо ресторант
хехе (нерегистриран)
Имах си хас да не са за софиянци... пък останалата част на България да си се дундурка в праисторическите морги на БДЖ... Тия вагони ще ги видим чак когато шопите им видят сметката...
Абе (нерегистриран)
Ганьо си иска старите вмирисани и осрани таралясници
Магарешки (нерегистриран)
Май го бъркаш с мазния влак , а ?
Помните ли тази схема (нерегистриран)
С вещата посредническа намеса на фирмата на Моллов БДЖ е трябвало да получи 30 вагона, които предплати на 90%. От тях били доставени само 12, а останалите се изпарили. Докараните пък вече излизат поетапно от строя. Само за един месец 12-те вагона дават над 46 аварии, разкриват хора от железниците. Според прокуратурата вредата от съзнателно сключената неизгодна сделка със “златните вагони” е за 9 990 000 евро, което е разликата между продажната цена в размер на 550 000 евро и реалната им стойност, определена с експертиза в размер на 217 000 евро.
Формата да ви (нерегистриран)
Модернизация.... с втора, трета ръка бракувани боклуци. Клошарска работа в клошарска държава.... Какво стана с вагоностроителните заводи бре, "европейци"? Да ви пи..ая на дермокрацията...
Модерни но неудобни (нерегистриран)
Старите вагони с купетата са много по удобни, защото има място за куфари, има масичка и може да се води разговор
_stankow
Искаме нови вагони. Европейски. Много ли искаме ? Или ви се зловиди ? Добре, ще знаем. И ще ви го припомним !
Да се качва самичък (нерегистриран)
и да се засили с 200 през интермодалния терминал на Искърското дефиле
Даа (нерегистриран)
Това са вагони за междуградски близки разстояния, какво море, какви пет лева.....
Глупости (нерегистриран)
Не са модернизирани, ами са рециклирани, като за трета ръка ора, колкото могат да плащат де. Ще ни извозят всичките на морето
123 (нерегистриран)
Ами в интерситито в Германия са само такива общи вагони. На едно място във всеки вагон има по един двуредов рафт за куфари и това е. Другото е за чанти и раници над самите седалки. Или стоиш прав някъде пред вратите заедно с багажа си.
ТЪЙ ДЕ (нерегистриран)
Модернизирани???? Втора ръка, трета употреба стоки как ли са кажуваха?
123 (нерегистриран)
Еврофондовете се усвояват с правилните поръчки. Няма да купим от Беларус вагони или пък още по-еретично да ги произвеждаме сами. А интерситито в Германия и неговия аналог във Франция ТЖВ са точно с такива вагони. Явно техните чиновници това не ги смущава. Нашите просто нямат избор.
123 (нерегистриран)
Дали е осем часа Варна-София или Щутгарт-Берлин все тая. Тия 200 км/ч на много малко места в Германия ги има. В сравнение със старите БеДеЖейски вагони от 50-години е направо рай. Последния път като пътувах с тях, през лятото прозорецът не се отваряше и за мой късмет пък вратата на коридора не се затваряше, та можеше да духа от отсрешния прозорец, ако коридора не се беше натъпкал с хора заради двойна продажба на билети. И беше над 40 градуса вътре. За климатици естествено и дума не може да става, пък и тоалетните да не споменаваме... Какво недоволствате ?!
Deutsche Bahn (нерегистриран)
Миналото лято отидох и се върнах от морето с влак.Нямаше климатик, не работеха контактите за зареждане на телефоните, на връщане имаше голямо закъснение, в тоалетната нямаше вода, миризмата бих я определил като остра, задушлива, предизвикваща парене на очите.
Lubo (нерегистриран)
Най-важно е да има вагон-ресторант. Останалото, ще го преживеем.
Banksy (нерегистриран)
Хващайте спрейовете!
Гошо (нерегистриран)
Тук им викаме електрички.
Чич (нерегистриран)
Замислялили сте се защо железниците , нкжи и бдж, са в такова окаяно състояние? Просто е. Ако се проследят всички търгове в двете държавни предприятия, ще се установи, че кръг от фирми ги е узурпирал и източва всички "сладки" проекти за милиарди левове, и това е от години, а тези фирми респективно са свързани с определени политически кръгове, два са - едните играят кючеци, другите носят петолъчки. Та, няма да се оправим никога, ако не се направи една ОПГРОМНА чистка навсякъде. Държавата е окупирана и източвана от фирмите на политическите партии!
Браво (нерегистриран)
Колко е хубаво, че правителството се грижи за нас. Сега с тези нови вагони ще стигаме бързо и удобно до морето
радвайте се сега на снимката (нерегистриран)
на чистата тоалетна, докато вагоните са още в депото. Освен това ми кажете къде у нас има железопътна линия, позволяваща скорост от 200 км/ч.
Дърта пенсия (нерегистриран)
Двеста не, но бяха времена когато много трасета позволяваха движение до сто и шесдесет. Днес такова няма нито едно.
бай ОРВЕ (нерегистриран)
Явно идеята за общото купе е взаимствано от автобусите , ама какво става със спалните вагони ?
верно (нерегистриран)
160 км ама насън, по едно време имаше влак който стигаше за 1 час и 30 минути до Пловдив ама след това изчезна. До морето най голямата радост беше да се стигне за 5 часа и кусор до Бургас и за 6 часа до Варна с т.н. експрес,
Чич (нерегистриран)
Ако влакът не спира никъде и за 4 часа ще е до Бургас,
Тия (нерегистриран)
луди ли са? Това са вагони убийци! Дойче бан спазва правилата и системите във вагоните работят за разлика от при нас. Освен това Дойче Бан не пътува с 50 километра в час. Това са вагони "интерсити" а не вагони за дълго пътуване. Що за ненормалници са тези в БДЖ и въобще този министър е пълна куха лейка.
Владимир Георгиев (нерегистриран)
Вместо да купим нови влакове по плана за развитие, ние купуваме немска срап на 30 години, за да замени пак немска скрап на 40 години. По плана ще загубим 1.4 млрд.лева, а за тези боклци платихме от бюдджета.
НАЙ
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Евелин Банев-Брендо се предаде доброволно
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
Нови експлозии разтърсиха Крим (видео)
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Евелин Банев-Брендо се предаде доброволно
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
Нови експлозии разтърсиха Крим (видео)