Модернизирани вагони от "Дойче Бан" ще ни возят до морето от средата на юни (снимки)
Всеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаВсеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаВсеки от тях разполага с 80 седящи места, максимална скорост на движение до 200 км/ч и отговаря на всички съвременни стандарти за комфорт
Обратно в новинатаВместо да купим нови влакове по плана за развитие, ние купуваме немска срап на 30 години, за да замени пак немска скрап на 40 години. По плана ще загубим 1.4 млрд.лева, а за тези боклци платихме от бюдджета.
луди ли са? Това са вагони убийци! Дойче бан спазва правилата и системите във вагоните работят за разлика от при нас. Освен това Дойче Бан не пътува с 50 километра в час. Това са вагони "интерсити" а не вагони за дълго пътуване. Що за ненормалници са тези в БДЖ и въобще този министър е пълна куха лейка.
Явно идеята за общото купе е взаимствано от автобусите , ама какво става със спалните вагони ?
на чистата тоалетна, докато вагоните са още в депото. Освен това ми кажете къде у нас има железопътна линия, позволяваща скорост от 200 км/ч.
Двеста не, но бяха времена когато много трасета позволяваха движение до сто и шесдесет. Днес такова няма нито едно.
160 км ама насън, по едно време имаше влак който стигаше за 1 час и 30 минути до Пловдив ама след това изчезна. До морето най голямата радост беше да се стигне за 5 часа и кусор до Бургас и за 6 часа до Варна с т.н. експрес,
Колко е хубаво, че правителството се грижи за нас. Сега с тези нови вагони ще стигаме бързо и удобно до морето
Замислялили сте се защо железниците , нкжи и бдж, са в такова окаяно състояние? Просто е. Ако се проследят всички търгове в двете държавни предприятия, ще се установи, че кръг от фирми ги е узурпирал и източва всички "сладки" проекти за милиарди левове, и това е от години, а тези фирми респективно са свързани с определени политически кръгове, два са - едните играят кючеци, другите носят петолъчки. Та, няма да се оправим никога, ако не се направи една ОПГРОМНА чистка навсякъде. Държавата е окупирана и източвана от фирмите на политическите партии!
Миналото лято отидох и се върнах от морето с влак.Нямаше климатик, не работеха контактите за зареждане на телефоните, на връщане имаше голямо закъснение, в тоалетната нямаше вода, миризмата бих я определил като остра, задушлива, предизвикваща парене на очите.
Не са модернизирани, ами са рециклирани, като за трета ръка ора, колкото могат да плащат де. Ще ни извозят всичките на морето
Това са вагони за междуградски близки разстояния, какво море, какви пет лева.....
Старите вагони с купетата са много по удобни, защото има място за куфари, има масичка и може да се води разговор
Модернизация.... с втора, трета ръка бракувани боклуци. Клошарска работа в клошарска държава.... Какво стана с вагоностроителните заводи бре, "европейци"? Да ви пи..ая на дермокрацията...
С вещата посредническа намеса на фирмата на Моллов БДЖ е трябвало да получи 30 вагона, които предплати на 90%. От тях били доставени само 12, а останалите се изпарили. Докараните пък вече излизат поетапно от строя. Само за един месец 12-те вагона дават над 46 аварии, разкриват хора от железниците. Според прокуратурата вредата от съзнателно сключената неизгодна сделка със “златните вагони” е за 9 990 000 евро, което е разликата между продажната цена в размер на 550 000 евро и реалната им стойност, определена с експертиза в размер на 217 000 евро.
Ганьо си иска старите вмирисани и осрани таралясници
Имах си хас да не са за софиянци... пък останалата част на България да си се дундурка в праисторическите морги на БДЖ... Тия вагони ще ги видим чак когато шопите им видят сметката...
Тези вагони са удобни за къси разстояния, до Банкя, Перник, Мездра, …за София и Варна не стават, защото нямат място за голям багаж, освен ако в композициите не включват и специален вагон за багаж вместо ресторант
Кое му е модерното бе, старите купета бяха с по 8 места, дори и с по 6, сега 80 човека наблъскани като в градски автобус. Че напишете поне, освен 80-те седящи, за колко правостоящи има място
Много ми е интересно да видя снимки на вагоните след два месеца експлоатация в България:))
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Що трябва да се возим на нови китайски, като може на втора употреба германски. Урсула е нашето знаме.
Доживях да минем по стандарт Германия. Наред е Швейцария. След като ремонтът излиза по-скъп у нас, следва че заплатите ни са минали зпадноевропейските.... А забравих, че у насважи правилото на ремонт на ремонта на ремонта и така безкрай.
Хубава работа, ама българска. В тия вагони осем часа София- Варна, вие наред ли сте бре мискини долни. Пак изкупихте скрапа на Европа на баснословни цени. Как пък едно нещо не направихте, като хората, толкова ли ви е трудно да не краднете всяка възможна стотинка, да ви ева у милионерите изпърдяни.
Дали е осем часа Варна-София или Щутгарт-Берлин все тая. Тия 200 км/ч на много малко места в Германия ги има. В сравнение със старите БеДеЖейски вагони от 50-години е направо рай. Последния път като пътувах с тях, през лятото прозорецът не се отваряше и за мой късмет пък вратата на коридора не се затваряше, та можеше да духа от отсрешния прозорец, ако коридора не се беше натъпкал с хора заради двойна продажба на билети. И беше над 40 градуса вътре. За климатици естествено и дума не може да става, пък и тоалетните да не споменаваме... Какво недоволствате ?!
Интересно ми е колко време ще е необходимо и тези стари, но за България супер луксозни вагони, за да замиришат на България, както казват моите внуци (сиреч на външен нужник)?
На бас, че вече пристигналите вагини са нашарени като великденски яйца от мангалите в депо Надежда. А вагоните са за кратки разстояния, защото няма място за куфари, така че пътниците за Варна и Бургас ще изпращат багажа си отделно. Хубава работа, ама българска, тъпа…
Боклук ,в моя град имаше училище за стругаро-фрезисти "Много по-скъпо излиза на БДЖ да ремонтира един вагон от своя наличен парк. Но най-важното е, че с вложените средства в ремонта на такъв вагон, не можем да постигнем качеството на подвижния състав, който идва от Германия"
Венци е глътнал бастуна на снимката. Отпусни се, бре! Тоя министър е случаен, като всички от ППДБ. Днес е тук утре го няма.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Владимир Георгиев (нерегистриран)
Вместо да купим нови влакове по плана за развитие, ние купуваме немска срап на 30 години, за да замени пак немска скрап на 40 години. По плана ще загубим 1.4 млрд.лева, а за тези боклци платихме от бюдджета.
Тия (нерегистриран)
луди ли са? Това са вагони убийци! Дойче бан спазва правилата и системите във вагоните работят за разлика от при нас. Освен това Дойче Бан не пътува с 50 километра в час. Това са вагони "интерсити" а не вагони за дълго пътуване. Що за ненормалници са тези в БДЖ и въобще този министър е пълна куха лейка.
бай ОРВЕ (нерегистриран)
Явно идеята за общото купе е взаимствано от автобусите , ама какво става със спалните вагони ?
радвайте се сега на снимката (нерегистриран)
на чистата тоалетна, докато вагоните са още в депото. Освен това ми кажете къде у нас има железопътна линия, позволяваща скорост от 200 км/ч.
Дърта пенсия (нерегистриран)
Двеста не, но бяха времена когато много трасета позволяваха движение до сто и шесдесет. Днес такова няма нито едно.
верно (нерегистриран)
160 км ама насън, по едно време имаше влак който стигаше за 1 час и 30 минути до Пловдив ама след това изчезна. До морето най голямата радост беше да се стигне за 5 часа и кусор до Бургас и за 6 часа до Варна с т.н. експрес,
Чич (нерегистриран)
Ако влакът не спира никъде и за 4 часа ще е до Бургас,
Браво (нерегистриран)
Колко е хубаво, че правителството се грижи за нас. Сега с тези нови вагони ще стигаме бързо и удобно до морето
Чич (нерегистриран)
Замислялили сте се защо железниците , нкжи и бдж, са в такова окаяно състояние? Просто е. Ако се проследят всички търгове в двете държавни предприятия, ще се установи, че кръг от фирми ги е узурпирал и източва всички "сладки" проекти за милиарди левове, и това е от години, а тези фирми респективно са свързани с определени политически кръгове, два са - едните играят кючеци, другите носят петолъчки. Та, няма да се оправим никога, ако не се направи една ОПГРОМНА чистка навсякъде. Държавата е окупирана и източвана от фирмите на политическите партии!
Banksy (нерегистриран)
Хващайте спрейовете!
Deutsche Bahn (нерегистриран)
Миналото лято отидох и се върнах от морето с влак.Нямаше климатик, не работеха контактите за зареждане на телефоните, на връщане имаше голямо закъснение, в тоалетната нямаше вода, миризмата бих я определил като остра, задушлива, предизвикваща парене на очите.
ТЪЙ ДЕ (нерегистриран)
Модернизирани???? Втора ръка, трета употреба стоки как ли са кажуваха?
Глупости (нерегистриран)
Не са модернизирани, ами са рециклирани, като за трета ръка ора, колкото могат да плащат де. Ще ни извозят всичките на морето
Даа (нерегистриран)
Това са вагони за междуградски близки разстояния, какво море, какви пет лева.....
Lubo (нерегистриран)
Най-важно е да има вагон-ресторант. Останалото, ще го преживеем.
Гошо (нерегистриран)
Тук им викаме електрички.
Да се качва самичък (нерегистриран)
и да се засили с 200 през интермодалния терминал на Искърското дефиле
Модерни но неудобни (нерегистриран)
Старите вагони с купетата са много по удобни, защото има място за куфари, има масичка и може да се води разговор
Формата да ви (нерегистриран)
Модернизация.... с втора, трета ръка бракувани боклуци. Клошарска работа в клошарска държава.... Какво стана с вагоностроителните заводи бре, "европейци"? Да ви пи..ая на дермокрацията...
Помните ли тази схема (нерегистриран)
С вещата посредническа намеса на фирмата на Моллов БДЖ е трябвало да получи 30 вагона, които предплати на 90%. От тях били доставени само 12, а останалите се изпарили. Докараните пък вече излизат поетапно от строя. Само за един месец 12-те вагона дават над 46 аварии, разкриват хора от железниците. Според прокуратурата вредата от съзнателно сключената неизгодна сделка със “златните вагони” е за 9 990 000 евро, което е разликата между продажната цена в размер на 550 000 евро и реалната им стойност, определена с експертиза в размер на 217 000 евро.
Абе (нерегистриран)
Ганьо си иска старите вмирисани и осрани таралясници
_stankow
Искаме нови вагони. Европейски. Много ли искаме ? Или ви се зловиди ? Добре, ще знаем. И ще ви го припомним !
хехе (нерегистриран)
Имах си хас да не са за софиянци... пък останалата част на България да си се дундурка в праисторическите морги на БДЖ... Тия вагони ще ги видим чак когато шопите им видят сметката...
Хубава работа ама тъпа (нерегистриран)
Тези вагони са удобни за къси разстояния, до Банкя, Перник, Мездра, …за София и Варна не стават, защото нямат място за голям багаж, освен ако в композициите не включват и специален вагон за багаж вместо ресторант
Магарешки (нерегистриран)
Май го бъркаш с мазния влак , а ?
123 (нерегистриран)
Ами в интерситито в Германия са само такива общи вагони. На едно място във всеки вагон има по един двуредов рафт за куфари и това е. Другото е за чанти и раници над самите седалки. Или стоиш прав някъде пред вратите заедно с багажа си.
мнение (нерегистриран)
Кое му е модерното бе, старите купета бяха с по 8 места, дори и с по 6, сега 80 човека наблъскани като в градски автобус. Че напишете поне, освен 80-те седящи, за колко правостоящи има място
аман бе (нерегистриран)
Много ми е интересно да видя снимки на вагоните след два месеца експлоатация в България:))
Не не и не (нерегистриран)
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
123 (нерегистриран)
Еврофондовете се усвояват с правилните поръчки. Няма да купим от Беларус вагони или пък още по-еретично да ги произвеждаме сами. А интерситито в Германия и неговия аналог във Франция ТЖВ са точно с такива вагони. Явно техните чиновници това не ги смущава. Нашите просто нямат избор.
Неизгодна сделка (нерегистриран)
Тези вагони са за крайградски превоз, защото няма място за по обемист багаж и разминаването е трудно., грешно дадени пари от тъпи чиновници. В автобусите има повече място за обемист багаж
Калин Георгиев (нерегистриран)
Що трябва да се возим на нови китайски, като може на втора употреба германски. Урсула е нашето знаме.
Набор 64 (нерегистриран)
Доживях да минем по стандарт Германия. Наред е Швейцария. След като ремонтът излиза по-скъп у нас, следва че заплатите ни са минали зпадноевропейските.... А забравих, че у насважи правилото на ремонт на ремонта на ремонта и така безкрай.
тако (нерегистриран)
Хубава работа, ама българска. В тия вагони осем часа София- Варна, вие наред ли сте бре мискини долни. Пак изкупихте скрапа на Европа на баснословни цени. Как пък едно нещо не направихте, като хората, толкова ли ви е трудно да не краднете всяка възможна стотинка, да ви ева у милионерите изпърдяни.
123 (нерегистриран)
Дали е осем часа Варна-София или Щутгарт-Берлин все тая. Тия 200 км/ч на много малко места в Германия ги има. В сравнение със старите БеДеЖейски вагони от 50-години е направо рай. Последния път като пътувах с тях, през лятото прозорецът не се отваряше и за мой късмет пък вратата на коридора не се затваряше, та можеше да духа от отсрешния прозорец, ако коридора не се беше натъпкал с хора заради двойна продажба на билети. И беше над 40 градуса вътре. За климатици естествено и дума не може да става, пък и тоалетните да не споменаваме... Какво недоволствате ?!
Bad Face (нерегистриран)
Интересно ми е колко време ще е необходимо и тези стари, но за България супер луксозни вагони, за да замиришат на България, както казват моите внуци (сиреч на външен нужник)?
Хммм (нерегистриран)
На бас, че вече пристигналите вагини са нашарени като великденски яйца от мангалите в депо Надежда. А вагоните са за кратки разстояния, защото няма място за куфари, така че пътниците за Варна и Бургас ще изпращат багажа си отделно. Хубава работа, ама българска, тъпа…
ссдс (нерегистриран)
Ясно, заради швабите фалирахте българското предприятие!
С кеф ще го уцела с чука между очите (нерегистриран)
Боклук ,в моя град имаше училище за стругаро-фрезисти "Много по-скъпо излиза на БДЖ да ремонтира един вагон от своя наличен парк. Но най-важното е, че с вложените средства в ремонта на такъв вагон, не можем да постигнем качеството на подвижния състав, който идва от Германия"
Бай Хой (нерегистриран)
Венци е глътнал бастуна на снимката. Отпусни се, бре! Тоя министър е случаен, като всички от ППДБ. Днес е тук утре го няма.
леле (нерегистриран)
Добре че дойде демокрацията та запада да е на кяр от всичкия си боклук източноевропееца изкупува вече три десетилетия кеф ти стари коли, кеф ти старо месо, забранени боклуци за горене - няма проблем
НАЙ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Разпада ли се демокрацията у нас?
"Хамас" уби осем израелски войници при най-смъртоносната си атака от месеци
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Разпада ли се демокрацията у нас?
"Хамас" уби осем израелски войници при най-смъртоносната си атака от месеци
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Разпада ли се демокрацията у нас?