И ”Глобул” махна автоматичното подновяване на договорите
"Глобул" ще премахне автоматичното продължаване на договорите за новите си абонати от 5 април. Компанията ще махне обаче тази клауза и за досегашните абонати, когато и "Мобилтел" направи същото.
Обратно в новинатаКоментари - И ”Глобул” махна автоматичното подновяване на договорите | Днес.dir.bg
Коментари
Аз си гледам електронната фактура от сайта и съм доволен. Ти като не си доволен иди в Глобул там те чакат с отворени обятия а? Не разбрах къв им е проблема на Глобул - ако искат могат да премахнат подновяването на договорите когато си поискат.Защо трябва да се оправдават с другите оператори.Аз пък не съм доволен от Глобул!
Измамници до край, а държавата е няма никаква, защо ли... p.s. някой добре се захранва в КРС !
НЕ бързайте да се радвате! На това премахване на автоматичното подновяване на срочни договори вече му намериха цаката: Срочен договор на "Близу" - за двете години на договора важи промоционална цена от 30 лв., при нормална цена за пакета 60 лв. тоест след изтичане на срочния договор, ако не го преподпишеш за нов фиксиран срок, ще плащаш по 60 лв. А ако се откажеш предварително, освен пълната цена за оставащия срок, ще доплащаш и разликата между промоция и нормална цена и за изтеклите месеци. ЧЕСТИТО! Както се казва - днес в "Близоо", утре и в останалите!
Алооу, има ли КРС в тази държава? Въобще държава има ли? Абе как може в Румъния да ги скъсат от глоби, тук ще ни правят на глупаци с приемни. Айде, моля да се процедира както в Румъния или да закриват КРС! Станахме заложници на монополисти! Писна ми вече!
А избийте се сега, съфорумци! И двата оператора са пълен булшит, лъжат в сметките, таксите, лизингите. И двата имат сайтове, където можеш да провериш електронната си фактура, НО НЕ МОЖЕШ да видиш кога ти изтича договора. Чакам моя да изтече и да отива в третия оператор, че ми е писнало от тези двата - лъжи-мажи, основото им мото.
Спокойно. Специално за Близу като ми вдигнат цената ще преценя вече дали да съм им абонат. То и без това по тези кабелни канали не дават нищо ново.
Специално за Глобул, без да им адвокатствам, но като опит да споделя - обаждаш се на оператор и питаш кога изтича договора и те ти казват. Лично изпитано!
ЕВАЛА НА ГЛОБУЛ - КОЛКОТО И ДА ИМ Е ГАДНО НА ЕМ-ТЕЛЦИТЕ. ОТ ГЛОБУЛ СА ПО-ТОЧНИ И КОРЕКТНИ
Гринго е напълно е прав. Въпрос на време е това да се въведе и от мобилните оператори. Те в момента още опипват почвата. Но може би след 1г. като подпишеш договор за 12м. с такса от5лв/месец, и ххх-безплатни минути към някой си.След изтичането на срока се оказва че : таксата не е 5лв. или нямаш минути и си плащаш като поп поне 2 месеца.
АКО КЛИЕНТИТЕ НА М-ТЕЛ РАЗБЕРАТ КОЛКО МНОГО ГИ МАМЯТ И КРАДАТ ОТ МИНУТИТЕ И СМЕТКИТЕ ИМ - ЕДВА ЛИ БИХА ИМ БИЛИ АБОНАТИ
Колко са нагли мобилните оператори не е истина, и кви са тия глупости където Глобул ги пише, ами ако сте махнали автоматичното преподписване на договорите сте изгубили само, защото много абонати щяха да минат при тях, за какво лицемерие и простотия става въпрос. Правим пак протест само, че мащабен като този за горивата и да ги видим колко ще са отворени!!!
И аз не съм доволен от Глобул. По изключително гаден, мазен и дразнещ начин те лъжат. Изключително тъпи и неквалифицирани са им служителите - никога нищо не знаят, само вдигат рамене и викат "незнам, така го правиме". Иначе са се обучили как да те измамят когато трябва да сключваш договори за някаква услуга или да плащаш нещо. Толкова много са им ядосан, че няма да ми стигнат и 2 часа да описвам какво ми се е случило и защо така съм ги намразил. Само ще кажа , че никога , НИКОГА повече аз или моето семейство няма да имаме нещо общо с тях - 0,00 лв. да ми е месечната такса и 0,00 лв. да са ми разговорите за мин. и другите оператори да запазат цените си пак няма да съм им абонат. Те трябва да разберат,че тази натрупана отрицателна репутация ще ги преследва вечно. НА ТЯХ И НА М-ТЕЛ ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ОТНЕМЕ ЛИЦЕНЗА И ДА ИМ СЕ НАЛОЖАТ ГОЛЕМИ ГЛОБИ ЗА ТОВА ,ЧЕ ЛЪЖАТ ХОРАТА. Да се надяваме ,че Вивател няма да тръгне по техния път
Сега остана да се разчистят и сметките на потребителите с Майкрософт. Тия разбойници продават Уиндоуса монополно по целия свят, без да дават гаранции за продукта си! У нас е забранен пиратският софтуер. Но никой не дава гаранции на клиентите за закупения вече оригинален (и прескъп!) Уиндоус! Всяка стока в магазина има гаранционен срок, Уиндоус - не! Бил Гейтс е мошеник! Трупа пари на наш гръб! Другите, които ни грабят, са търговците на компютри! Продават ти компютър без софтуер! За да си купиш софтуера, трябва да дадеш пари колкото за още половин компютър!... Ами, идете в аптеката и да ви продадат само блистера без лекарството вътре!... Масово мошеничество! И начело на всички мошеници - Бил Гейтс! Иска да му се зачитат авторските права, но не дава гаранция за продукта си! Ама имало риск от вируси. Това не е проблем на потребителя! Това е проблем на производителя! Да предлага читав продукт!
Подписвам наново или сли се местя при друг оператор. Какъв е проблемът? Дори в автоматичното преподписване няма нищо лошо, дори може да е удобство, но не и по свинския начин, по който то се осъществява - със заявление за прекратяване на точна дата, иначе не може. Още по-кофти е, че подновяват дори при липса на плащания. Това е почти същото като да получиш автоматично кредит от банка, веднага щом изплатиш предишния.
Е, при Майкрософт нямаш договор, който да те задължава в нещо ! Няма нищо общо между ситуацията с Майкрософт и с мобилните оператори!
Мобилните оператори си отправят ултиматуми през медиите все едно,че няма държава ?! ..Аз ще спра да съм непочтен,но и Иванчо да спре,щото иначе няма ! Защо ще се отварят приемни за оплаквания,когато може да им се обясни,че при една и съща доказано престъпна практика ще бъдат изхвърляни от България ? Представяте ли си аз всеки ден да нахлував у съседите и да ги обирам,следствие на което държавата да открие приемна за оплакване от мен !?
Не мога да повярвам, че това нашето е държава! Две частни фирми с изключително негативен имидж разиграват някакъв жалък фарс, правейки се на много загрижени за абонатите си, докато в същото време далаверата им си върви, печалбите им се трупат и двете компании са доволни от положението. Не разбирам къде е държавният релупаторен оргран, с какво тези хора заслужават хилядите, които получават? Как е възможно толкова много години да не се намери решение на проблема с тези унизителни автоматично подновяващи се договори, които се превръщат за немалка частот абонатите в пожизнени?!
Скоро си платих сметката в ГЛОБУЛ и поисках и апарат на лизинг , защото ми изтичаше договора и исках да го подновя . При подписване на договора ми представиха да подпиша и ЗАПИС НА ЗАПОВЕД , на която никъде не пишеше номер на договора , нито срок , нито задължение да ми върнат оригинала след изтичане на лизинга - нищо , просто сумата на апарата . След скандал и отказ от моя страна ми казаха : - Вижте този човек - сега взе 3 апарата и нищо не каза като разписваше . Това е новото робство , но ще си го предявят когато поискат , може и след 10 години , за да са по-големи лихвите . ВНИМАВАЙТЕ КАКВО РАЗПИСВАТЕ . Трябва вече с адвокат да ходим в магазина .
от 4 год. съм на договор,и мисля че е достатъчно.Само задължения и изисиквания към мене.минавам на ваучер,и не ме интересуват кой е по-добрия оператор.по малко дрънкане по телефона,може да е по-здравословно.Без моите пари няма заплати.
Мтел бяха много години монополисти,благодарение на И.Костов!Една СИМ карта струваше 200 лв.?!Мошеници,както и Костов!Всички при Виваком!!!
Няма ли държава да ги глоби тия кръвопийци с по няколко милиона и да си дойде всичко на мястото. Или държавата мяма интерес да се бърка в делата на картелите..
А аз като съм "стар" клиент и не мога да се откача от няколко години, защото все си изпускам срока? Явно продължавам да си отварям очите, защото пак ще ми го подновят автоматично. Май само "Виваком" са коректни към всички, а останалите все гледат да изработят клиентите си.
Че Виваком са по-добри ли? Руснаците купуват SIM карти от UK и говорят в роуминг в Русия и им излиза по-евтино от местните. Сигурно и СРСтата им се изплъзват така :)
Бойко трябваше да почне с банките. След това да мине към горивата. След това ГСМ операторите След това електро-разпределите и останалите монополи. Ама , на , само по магистралите и метрото има напредък. Което си е едни магистрали и едно метро повече от комунистите и царя.
А аз да допълня, че и аз бях свидетел при един приятел като му предоставиха Запис на заповед. Направо се оцъклих, обаче като видях, че е предварително предявен, което е вече е ненормално. Осъден преди да си направил нарушение. Да се чуди човек до къде стигна беззаконието в България.
Дано да дойдат О2 или Вудафон - да видите как фалират боклуци, като М-тел и Глобул....
"...ограничаването на срока на договорите до 24 месеца, с опцията и за 1-годишни контракти в случаите "когато клиентът изрично предяви такова желание" Ментел си е ментел...Договорите трябва да са мах 1 годишни с опция ако клиентът пожелае 2 и повече год. И Глобул да не се праят на ощипани щото и те са същите дрис.и :(
Александър Бел изобретил телефона през 1875. Когато го включил за първи път, видял, че има две неплатени сметки към Мтел
Договорите трябва да са за не повече от 3 месеца и след това да се прекратяват с едномесечно предупреждение. Другото е елктронно -мобилно робство.
ТЕЗИ НЕ СЕ ЛИ СЕЩАТ,ЧЕ АКО ТОВА НЕ ВЛЕЗЕ В СИЛА И ЗА СТАРИТЕ КЛИЕНТИ ТАКА ЩЕ ГИ ОТСВИРИМ,ЧЕ ВИВАКОМ НИ ЧАКА...
Дам, порочната практика търговски фирми да печелят трябва да се премахне. Само БТК... ти говориш, те ти плащат !
Цялото ми семейство ползва услугите на Вивател.Много сме доволни.При тях всичко е коректно и прозрачно.
Цитат: "Когато това не се случи, "Глобул" въведе подобни клаузи и в своите договори, за да защити своята пазарна позиция", добавят от телекома.". Това звучи супер тъпо - ако Глобул беше премахнал тази клауза преди година, сега абонатите му щаха да са с 1 милион повече, а на Мтел с толкова по-малко. Глобул са поредните тъпаци, които си мислят, че всички сме балъци.
Интересно мнение. Чак прозира. БТК са толкова коректни, че трябваше с бой да си прекратя договора за домешен телефон.
Теб никой не те задължава да си купуваш домати от магазина. Не си длъжен да се лекуваш. Нямаш договор с болницата. Обаче имаш претенции, нали?
Ал, и аз ще потвърдя, че Виваком са много коректни и точни, поне за сега. От август м.г. съм техен абонат след епична битка с Мтел. На Вивател слабото место им са офисите, според мен. Там работещите никога нищо не знаят, каквото и да ги попиташ вдигат рамене или ще ти кажат нещо, което е много далеч от истината.