Коментари - Прекратяват договор с оператор само срещу 3 месечни такси | dnes.dir.bg
назад

Прекратяват договор с оператор само срещу 3 месечни такси

Абонатите на мобилните оператори вече ще плащат 3 месечни такси при предсрочно прекратяване на договорите си с тях, а не за всички месеци до датата на изтичане.

Обратно в новината

Коментари - Прекратяват договор с оператор само срещу 3 месечни такси | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ба тогава да попитам аз като не съм доволен от мобилния на мтел че ми писна вашите мб свършили какво следва следва това ако не трябва.да съм ги отрязъл вовеки веков ми се налага

К`во каза, че май и ти не си хвана мисълта?

във виаком това от 2 години е така, каква новина е това!? ...и все пак 3 такси е много, особено ако ползваш няколко услуги и ти се наложи например поради "прекрасния" живот в бойковистан да емигрираш насилсвено , заради мизерията да търсиш работа в чужбина

Цените на мобилните услуги са високи и с ниско качество. 4Г е от първо поколение, което е на 10 години вече, докато в съседни държави има от 3-то поколение. Да не споменаваме какво е по Западна Европа. Както са споменали някои хора по-долу, това с трите такси е медиен трик. Реално искат да се връщат всички ползвани отстъпки. Освен това все още лъжат хората да идват на определени дати, за да пуснат предизвестие за прекратяване. Ако мине номера. 1000 средна заплата в страната при 1000 среден наем. Как точно един човек със средна заплата ще плаща наем от 1000 лева? Ми то вноска за ново жилище е 750 лв/месец? А пък за цените на квадрат да не говорим, там цари някакво безумие. И масово брокери обясняват, че пазара е без реално движение, а само спекула.

Това, което отличва българскиа пазар на мобилни услуги е ниски цени и високо качество. Така че това, което си написал е пълна безсмислица. А твърдението ти, че в други страни в западна Европа качеството е по-високо, а цените по-ниски е смехотворно. Бил ли си някога извън България изобщо?

ше я предприемат, не, ами ше я предприемат ей! ...

Значи ще продължаваме да плащаме за услуги който не получаваме ама само 3 месеца! Това не е пак против закона на потребителя? Май наистина е време за национализация, а после да си направите бизнес наново, нахилен господине мародер!

НЕ МОЖЕ ДА ДЪЛЖИШ ПАРИ ЗА НЕПРЕДОСТАВЕНА УСЛУГА! ТАКА, ЧЕ ПАК ПОДЛОГИТЕ СА СЕ НАВЕЛИ ЛЕКИНКО!

Всичко, което правят мобилните оператори е жив грабеж! Никой не може да ме убеди, че няма картел между тях! И милион решения на ЕК да излязат тия разбойници пак ще намерят начин да ни ограбват. Имаше малка надежда с идването на Теленор на българския пазар, но и те на секундата схванаха далаверата и българските тарикатлъци и се вляха в общия поток на лъгането и ограбването на абонатите си...А често прибягват и до чисто изнудване...Какви ли не трикове измислиха за тоя роуминг, дето вече не би трябвало да съществува...Сега и това! Е, от къФ зор трябва да им платя за нещо, което не ползвам? Излиза, че тршбва да му платя за някакви разходи по договора...А какво е вложил тоя мобилен оператор в договора, който подписвам с него, че ще иска компенсация...Дори и "безплатните" минути и мегабайти не са такива, щото всички тия минути, дето са "нормални" едва ли струват дори десети от стотинката и напълно, даже с излишък, ги плащате с месечната такса...Възниква въпросът, защо никой до сега не се е заел с изясняване на ценообразуването на мобилните услуги? Вероятно защото яко се "спонсорират" всевъзможни комисии, организации и всички, които ви дойдат на ума, свързано с контрола над тези оператори. С една дума РАЗБОЙНИЦИ!

според него било европейско, а според мен си п'тка крадлива и мястото ти е всички знаем къде!!!

С работодател или работник можеш да се разделиш с едномесечно предизвестие, с наемател или наемодател също. Какви са мобилните оператори и какво повече са вложили, че за тях да има специални условия? Българското законодателство за това е най-смешното и неприложимо в света, понеже се базира на изключения и условности.

тра-ля-ля!

Протестирате срещи нещо без което можем а и струва около 15-25 лева. Но срещу цени на ток, парно, вода, храна, сигурност никой нищо не казва и не регулира.И това ако не е промиване на мизък

Промиване на мозък и замазване на действителността.

Това определено е стъпка към повишаване на качеството и намаляване на цените.

Ето това е Ганьо:) Иска отстъпки защото щял да е лоялен абонат за дълъг срок. После друг оператор му предлага същите или по-добри условия/пак с определен срок на договора/ и Ганцо иска без неустойка да отиде при другия оператор, нищо че досега заради обещаната лоялност е ползвал по-ниски цени за услугите:) Ганьо...кво да го правиш:)

Какъв балкан стайл бе!!!! 10 години бях лоялен, плащах средно 70лв./мес без пропуск. Когато друг оператор ми предложи по-добра оферта, 5 пъти говорих със стария оператор. Казах им каква оферта имам, натъртих им какво съм плащал при тях, постарах се и разговорът да бъде записан,....исках всячески да остана при тях, ама на го ред долу подобна и прилична оферта...... Отговорът им беше "Не можем да ви предложим нищо по-добро"!?!?.... е почувствах се недостатъчно ценен катожклиент.. и се махнах от тях

При същата ситуация, след като подписах договор и пренесох всичките телефони на семейството, служителка ми казва, че ВЕЧЕ можели да ми предложат същите условия. Изсмях се разбиращо!

Голям " европеец " - няма що !!кой те знае , кой си !! Щом плащам - имам права !! Има абонати - има оператори ! Няма абонати - няма оператори !! Нещо а кажеш ??

обесете операторите! конфискувайте имуществото им!

да рЪстат може...ама да рАстат - не:)

Избори ли ще има, та се пудрите тук кой какви дивиденти е завоювал за милото ни общество? В едно нещо вярвам със сигурност - ние пак нещо не сме разбрали и нас това пак няма да ни огрее!

Аз не мога да разбера всички цървули , които коментират тук. Вече всички оператори предлагат месечни планове, според които имаш неограничени разговори и неограничен интернет за някакви 15-20 лева на месец. Аз лично съм на такъв план за 18 лв на месец от почти 2 години, за 4 телефона плащам 72 лева - всичко неограничено, а от 2 месеца насам и по 4400 Мб в роуминг. Какво е това пищене и крякане не разбирам? Толкова ли не можете да отделите по 18 лева месечно за телефон? Това са ви 3 кутии цигари, бе! Цървули нещастни!

Защо считаш себе си за цървул? Къде точно "прочете" пищене и крякане из коментарите на хората? Ти кой си, та да подреждаш приоритетите в бюджета на хората? Не всички пушат цигари и разбира се, с риск да получиш запек - има и щастливи!

Теб считам за цървул! И то с право:) Защото такива като теб пищят като заклани за 15 лева за телефон месечно, за увеличение на винетката с 40 лева годишно! Ами, цървул си, пич! Дори човек с 1000 лева заплата не би трябвало да врещи за такива суми! Ти колко искаш да ти е телефона на месец? 20 стотинки ли? И същите тези врякащи цървули си купувате телефони за по 1000-1500 лева. Ми купи си телефон за 400 лева и си плащай мизерната месечна такса бе главанак прост!

Ама ти наистина си цървул както го е описал колегата. Какъв бюджет, какви приоритети бе ? става дума за 15-20 лева месечно. не бил пушел...ми ок, недей да пушиш..плащай си смешната такса за телефон и недей да ревеш. а ако не ти отърва, никъде не е казано, че е задължително да имаш телефон.

Абсолютно сте прав

След 2рата година внимавай да не гризнеш дебелия, щото тия 18лв са няколко пакета на ниска цена, които след изтичане на договора стават на пълна цена и може да поплачеш при първата нова сметка.

Щр гризне дебелия ако е малоумен като повечето ревящи тук. Всеки нормален човек си следи и си знае кога му изтича договора и в последния месец отива и казва: дай ми пак такива условия или по-добри , ако не, прекратяваме. И ти дават. Ама ако блееш като овца и вряскаш по форуми , а в това време ти изтече договора и получиш сметка без отстъпки...кой ти е виновен тогава, че си тъпоглав? Оператора ли?:)))

Таксата е 1500 лева . Лъжат .Три Вноски и Такса 1500 лева . Става още по -грубо и жестоко .

Ти лъжеш! И то нагло! Прекратявал съм си договор до сега 2 пъти и неустойката е 3 месечни такси! Това е факт от доста време вече, само Мтел не го бяха приели, но сега и те го приемат. Никаква такава такса, каквато ти си цитирал 1500 лв няма! каква ти е далаверата да лъжеш и то безобразно и глупаво?

Ти пък лъжеш още по-жестоко. Аз също се опитах да прекратя договор и освен трите такси ми поискаха 560 лева за това че при подновяването на договора последния път са ми направили отстъпки и бонуси за които даже не зная.

Къде го видя това търсене? В платените обяви на брокерите и строителните фирми ли?

ЗАЩО СУДЖУЦИТЕ ТРЯБВА ДА БЪДАТ МИЛИ С ХОРАТА И ДА НЕ ГИ ТОРМОЗЯТ ?? ... АМИ ЕДИН БАНКОМАТ СТРУВА 25-30 000 ЕВРО , И КАТО ГО ЗАПАЛИШ БАНКАТА ВЛИЗА С 25-30 000 ЕВРО ЗА ДЪЛГ 100 ЕВРО :))) СЪЩОТО Е И С МНОГО ДРУГИ НЕЩА - КАТО ПРЕДАВАТЕЛИТЕ НА М-ТЕЛА , ОПТИЧНИТЕ КАБЕЛИ НА КАБЕЛАРКИТЕ И Т.Н И Т.Н :))

Абе, Детройт, ти нали уж живееш в негърския град Детройт, как така си толкова светнат по въпросите на Мтел-а, кабеларките и т.н.?:)))))) Ебати митомана нещастен:) От няколко години си гради тук в някакъв форум фалшив живот като на мияч на чинии в САЩ, а той както и преди сме подозирали се оказва обикновен врачански комплексар:)))))))))))))))))))))))))

Toi Detroit ne go e pomiriswal, pernichanin e.

Явно е,че крепостничеството е живо в България през 21 век. И за какво да им се плащат тези 3 месеца? Лошото е,че банки,тел.компании,ел.компании,водоснабдяване и други имат силни лобита в НС

и това сигурно ще важи за НОВИТЕ ДОГОВОРИ, а не за старите.

да важи за старите, има едни дребни букви, дето си пише други условия. Най-лесната им хватка от договора тип "да прецакаме клиента", е че сключваш договор за тарива от примерно 80 лв./месец, а за срока на договора плащаш 35 лв./месец. В дребния текст е записано, че ако го прекратиш предсрочно, то дължиш 3 такси неустойка, но в пълният им размер (80 лв.), както и направените до момента отстъпки. Така ако при договор 24 мес. се откажеш на 12-тия, ще те тупнат за 12 м. назад да си платиш горницата. Не дай си боже и да си взел телефон на "преференциа;на" цена, ще го платиш по обявената иначе цена от примерно 1000 лв., а той на свободно е 500 лв. Който каквото да говори, винаги клиента е прецакания. От личен опит в Глобул и М-тел, мога да кажа, че всичките са едни и същи мошеници.

Има и уловки. Ако в договора има безплатно устройство примерно или са направени отстъпки някакви - трябва да се заплати устройството и да се възстановят отстъпките. После още 3 месечни такси...

Ти на това уловка ли му викаш?:))) Дават ти безплатно устройство за да подпишеш договор за 2 години с тях, ти на втория месец им казваш чао, а те да не си поискат парите за устройството, така ли?:) Ми то така можеш да се изхранваш, бе пич?:))) Подписваш и чао, и пак , и пак...:))) Уловка!!!:)))

Истината е друга. 1. Договорите умишлено са с високи такси, и ти дават 50% отстъпка. Когато прекратиш договора плащаш 3 такси по сумата без отстъпка и връщаш всички отстъпки които си ползвал назад. 2. Това с трите месеца не важи ако си взел телефон с отстъпка. Плашаш като поп 24 месеца и връщаш телефона. Така зариди телефон за 50, плащаш 800

Ама ти беше кеф като взе телефона. И си мислеше че си ебал дявола

Договор с мобилен оператор закерпостява ли ни,че ще им плащам 3 такси при положение,че като ги напускам явно не съм доволен? Какви закони приемате в НС?

ми проблема ти е лесно решим, не подписвай срочен договор, остани си на безсрочен и предизвестието е 1 месец, без да плащаш неустойка. ама на тебе ти се ще хем да ползваш отстъпка от таксите със срочния договор, хем като решиш че не ти изнася нещо да не търпиш никакви негативи. е няма как да стане.

Нямам договор с мобилен оператор.Преди имах с Глобул,и точно така бях,на безсрочен,и си ги напуснах когато станаха Теленор без пробем.

Добре си го описал - кратко и ясно! Такъв е Андрешко - иска привилегии , ама не е готов да си плати за лакомията после.

AbuTalib

Пак недомислия.Ами че операторите ще казват, че може да се прекрати договор само при заплащане на три такси.Тоест, няма да признават законното както до сега- един месец предизвестие?!

операторите нищо не могат да казват, защото има закон и там е записано какво и как. тука става дума за срочните, а не за безсрочните договори. а и поне от 4 години в договора ми има клауза за предсрочно прекратяване със заплащането на 3 такси, така че не виждам къде е новината.

abutalib, ако имаш сключен договор за 24 месеца с оператора и от този договор са изтекли 10 месеца при прекратяването му дължиш обезщетение на оператора от 14 месечни такси по старият закон. Сега с промяната санкцията ти ще бъде само 3 месеца. Това се води неустойка. По принцип неустойки за виновната страна има по всички търговски договори за доставка, независимо дали стоки или услуги. Въпроса е, че досега бяха нереално големи неустойките. Когато договора ти е безсрочен се прекратява с едномесечно предизвестие, защото там няма неустойка.

Това отдааавна не е така! От поне 2-3 години е отменено! Новината е, че и последният трети оператор е приел да си прави така договорите. И как няма да приеме като абонатите му намаляха в пъти. Да не говорим за обслужването в офисите им...пълна трагедия.

Ами че и сега си е 3 мсеца , обаче капана за мишки , като мен, е следния , убедиха ме да направя догвор в пакет за дадена услуга , и О.К. обаче реших да се откажа и какво се оказа , че трябва да платя неустойка за изминалия период от време , за ползваното "намаление" и за предстоящите месеци . и къде са му успехите на този калмук , бил постигнал успехи . Върли измамници са всички . Мобилни опретори . Отказвам се и толкоз , защо ще ме задържа с неустийки , задръж ме с цени и услуги а не с глоби и санкции.

Тъпака си ти, не те:) Сам си го написал : "УБЕДИХА ме да направя договор в пакет за дадена услуга":)))) Ми като си лапнишаран...ще те цакат сега:) Кой те би по кухата глава да подписваш този договор? Ама лакомията е голяма работа..простия човек веднага кълве... и после реве:)

И три са много! От къде накъде ще искат да плащаш за нещо,което няма да ползваш?

имената на операторите са строга областна таина и изписването им може да застраши сигурноста на измислената местност

gonzales

все пак от 23 мес. максимум да плащаш неустойка сега да стане на 3 мес. си е постижение. ако до сега неустойката беше за 30 дни и го намаляха до 20 сигурно щяхте да искате да е не повече от 10. постигнатото на този етап е добро , независимо кой го е постигнал. макар , че като гледам операторите са се подготвили предварително за това - по-ниски мес. такси от 8-9 лв. няма , докато преди имаше по 5 лв. каквото и да си говорим операторите ще са на печалба :-)

Не купувайте имоти на цена над 700 евро/кв. м. - задава се тотален срив! Покупките от чужденци са спрели, кредитирането е безразборно и много заеми не се обслужват.

Това е някакъв идиотизъм. Когато се сключва договор има и условия за прекратяване/продължаване на договора. Какви 3 месеца предизвестие и плащана на такси за нещо, което няма за ползваш? Било еврогейско. Не искам ток - един месец и край. Не искам парно - един месец и край. Не искам телефон - един месец и край.

Колко е самодоволна мУТРАТА от снимката. Като че ли е издействал операторите да плащат по три вноски на всеки отказал се.

Така де. Това са точно условията към договора. Какво точно казваш?

Абе ония дето ''защитават'' потребителите вой до небето нададоха за 20 лева за празния стол в ресторанта на човека ама сега за три месеца да плащаш без да получаваш нищо всичко е наред ...

Къдегосподине по европейски те карат да плащаш нещо дето не си ползвал????Един месец предизвестие и край..

gonzales

в Топлофикация , господине :-) нам цял живот плащаш дори и да не използваш.

V UK, ako prekratqvash dogovor s otstypki ili vkljucheni bezplatni ustroistva.

Хараламби, земете ги проверете за картел , че в момента и 3те оператора предлагат чудни оферти

Преди 10 години се отказах от фиксирания телефон, тогава живеех на друг адрес. Обажда ми се някакъв и казва "Дължиш 7 лв. на Виваком", от някаква колекторска фирма. "За какво", питам аз. "За фиксиран телефон", отговарят. "Аз такъв нямам", пеня се аз. Ония ми диктува номера и аз разпознавам стария, вече забравен телефон. Та, очаквайте изненади.

всички местни оператори са едни и същи боклуци, бил съм ги и трите!

Хич ме не свърта! Добре, всеки оператор купува терминиране към мрежите на другите оператори! Рооминга е каквото мине - нема да се запали оборудването! Всеки месец се купува терминиране! Тоест аз като напусна (щото съм полудел от услугата на те баш тоя оператор и то на територията дето ТОЙ оперира...да речем, че е операторЪТ с най-бързата 4G мрежа според тестовете на UCLA и свободния университет в Карлуково, баси ташака, стига да я има тая мрежа там дето живее 1/3 от Варненското население....) му обърквам сметките максимум за 1 месец! Ако той не може да си оправи аритметиката по-натам.... проблемът си е негов! Що аз да плащам?!?

Никакво терминиране не се купува. На края на месеца операторите правят равносметка кой кому колко дължи. Роумингът минава през Data Clearing House и операторът получава всеки ден данни колко негови абонати са били в чуждата мрежа и колко пари са наговорили. В определен момент си изчистват сметките. Операторите първо се разплащат помежду си, а после тръгват да събират парите от абонатите.

Бай Пешо

и от кога не се купувя терминиране? Баси, как звъня в Джамайка ?!?

Та три вноски без да ползваш нищо малко ли са???Трябва да има предизвестие от месец и всичко да приключва без да задължавате хората да плащат за нещо което не получават.

То си има едномесечно предизвестие, но ако договорът е станал безсрочен (веднъж щом изтече първоначалният срок, за който е подписан). Пускаш предизвестие на оператора и от следващия месец - чао.

bob bob bob bob ми спряха роуминга, кога ще ги подгоните или спите....

Спим отдавна. Тази "новина" е претоплена манджа от доста дълго време. Просто Теленор и донякъде МТел ги бяха от..ли.

"Само " за три месеца ще плащаме без да ползваме? А всеки месец по един разговор надписан извън абонамента! Пак " само " 60-70 стотинки! За тези 4 млн абонати , които имат и всеки месец. Колко прави това като кражба? Това тъпунгера Божков знае ли го?

къф е тоя разговор за 60-70 ст бе?:))) за 15 лева имаш неограничени разговори с всички :))) ако са те излъгали да подпишеш план според който плащаш за 1 разговор 70 стотинки..да ти кажа заслужаваш си го:)))))

Пичове, то самата държава се дъри кам поданиците си като с роби. Що искате тогива GSM оператори, електричари и топлофикации да се държат иначе?!? Договорили се! И 2 от 3 кандисали! Да запалим свещ и да чекаме белким и третия кандиса! Щото аз същисах.... ебем ти и дрЪжавата!

AbuTalib

Национализация и на трите телекома.

Хахахахаха! Появи се и комунист-утопист най-после!:))) С национализация ще "оправя" нещата:))) абулталиб ли си, какъв си не знам, но си тежък кретен пич

Браво! А кой е третият, който не го е въвел досега?

Теленор

тоя нови зъби ли си е направил? Явно има вече много за папкане!

Ал

"Божков каза още, че след влизането в сила на новите правила за роуминга потреблението на услугата се е повишило около 18 пъти. " Това повишение на потреблението напълно естествено ще рефлектира върху таксите, които плащат ВСИЧКИ, без значение дали ползват роуминг или не. И какво излиза: бедните, дето не пътуват, плащат масрафа на богатите, които преди си плащаха сами изговореното в роуминг. Поредната "крива краставица"...

Kазва, че вълкът е сит и агнето е цяло. тоест, потребителите са на супердалавера, фирмата тоже... Hещо, като фураж с пестициди за зомбирани мозъци.

Как точно ще стане това "рефлектиране" върху таксите на другите, а?:) Как? като си подписал договор с фиксирана цена за услугата? Кажи как? Как аз като плащам 15 лева + ддс за неограничени разговори за един месец + неограничен интернет + 4400 Мb интернет в роуминг, как ще ми рефлектира на мен на сметката това а?:)))) Хубаво е преди да се плещи малко и да се мисли.

Ами, те, за да угодят на гласоподавателя, накрая ще принудят операторите да предоставят на всички клиенти, безплатно своите услуги. Не се прави бизнес така. Да не говорим, че българина, не стига че получава една от най-евтините услуги в света, ами е постоянно недоволен. И ако има как...операторите да му плащат, че използва техните услуги. Недоволни от единия оператор, хвърчат при другия, айде, след 1година при третия, пак недоволни...като циганни се пазарят за 1лв, по-ниска месечна такса. И след това искат високо качество на услугите. Тази комисия е толкова куха, че няма повече на къде.

така е, не са умни но си позволяват наглост. защото, просто ти си мегатъпо.

Абсолютно вярно и точно сте го описали! И вижте съотношението плюс и минус за коментара ви. 22 минуса и 1 плюс /моят/ е..това е и съотношението на дебили и нормални хора в България..точно това!

Ами ако остават два месеца до изтичане на срока - пак ли ще плащаме за три, Божков-Подложков на операторите? Я си кажи колко получаваш нишо да не правиш.

Ква е логиката на искането ти, или просто имаш комплекси некви?

" за мен това е европейско"? Какво е всъщност "европейското" , че нещо не схванах от думите на този агент на операторите. И къде сме ние с нашето " европейско" в сравнение с истинското " европейско"? Уф!

Kalin

Нито разбрах кой се е съгласил и кой не.Що не са го написали кво тайно има тук?

Никой не се е съгласил точно днес, а от доста време 2 от операторите, единия оранжев, а другия червен при прекратяване на договора искат по 3 месеца неустойка, а третия оператор - турско син на цвят се дърпа и иска да лапа докато може.