"Много добър" е средната оценка на четвъртокласниците на външното оценяване

С най-високи резултатите са децата в София, Смолян, Пловдив, Варна, Благоевград и Перник, а с най-ниски - в Кърджали и Сливен

Обратно в новината

Коментари - "Много добър" е средната оценка на четвъртокласниците на външното оценяване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Текстът, върху който са разсъждавали децата по български език за 4 клас се нарича "Графиня Ревност и принц Доверие". Смятате ли, че това название е подходящо за деца 4 клас?!

А вие какво очаквате от отрочетата на прости родители?

А на 12класниците реалната оценка е слаб 2.00. Тъй като няма изпит за езикови умения,м който да може да бъде преминат с 50% верни отговори, каквато е скалата на МОН за онова 3.93, което са получили напите синковци по БЕЛ. Поне това можем да оправим - 60% - Среден 3; 70% Добър 4; 80% Мн добър; 90% 5.50 30% за три е опция да завършиш с чита двойка.

А слабаците дори не са отишли на НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО подобие на оценяване. После защо има толкова функционално неграмотни

Тези които са отишли са показали ,че са готови за прогимназията. Това един ефективен подбор за по-добрите прогимназии. Защо трябва всеки неможещ да срича ром да се явява на всекй изпит?

Къде са запетайките след тези и отишли, българке? Проста женица…

Все по - високо платени учители, все по-неграмотни ученици. Всеки учител в България трябва да го е срам от тези оценки. И критериите са умишлено занижени. Както някой е написал преди мен оценка 3 се поставя при 60% верни отговори. Оценка 4 при 70%.Оценка 5 при 80% верни отговори и оценка 6 при 90 и нагоре% верни отговори. Реално средната оценка 4 означава всъщност средна оценка между 2 и 3. Тоест много, много зле.

Проблемът е в системата и той е от много време, учителите трябва да са добре платени, за да са мотивирани, но трябват и много други мерки - читави учебници, да се изключват най-слабите ученици и прочее ...

Какво ти пречат най слабите ученици? Нека твоето да е отличник! Ама и то не е и ще то кажа защо: защото родителите са прости и невежи! В 21 век с такова мислене, такива деца!

Как може среден 3 за 30% верни? Който е правил методиката не знае ли математика? На изпитите по западни системи, на който съм бил, среден пишат за над 60%,даже не за 50%!