Млад мъж загинал при трудова злополука в бивш военен завод
28-годишният Николай Ангелов е бил вдигнат с вишка на около 8 м височина, където е трябвало да премахнат стар водосточен тръбопровод
Обратно в новинатаКоментари - Млад мъж загинал при трудова злополука в бивш военен завод | Днес.dir.bg
Коментари
Казва се УАСГ/ВИАС, ИСИ/, тате.Ама тези от Строителната камара понеже са професионалисти от твоя ранг, им е през ТОВА, - дай некой лев и бегай си кини главу!
В една друга държава-да се измият прозорците на апартамент/на 2-я етаж/, се изисква специални колани,разбира се Закопчан към предвиденото за това съоражение. Неглижирано отношение към опасностите от всички страни,работник,бригадир или който е там отговорник за безопасността.
С поглед от чужбина директно излиза първият и неотменим извод. Щом само ти си паднал а не цялата вишка, значи не си се закопчал. Ако си бил с коланите но не си се закопчал - отговорността си е твоя и си заплатил с живота си. Ако не си бил с колани и си допуснат да се качиш на вишката - отговорността е на компанията. Така стоят нещата пред чичко съдия с чукчето.
А, кординатора по безопасност, ако фирмата е имала такъв, най-вероятно е завършил полувисшият по туризъм или зоотехника..Зконът го допуска.
Горе - долу фактите са изложени, както преди време в 'Господарите", питат една сиганка какво е удрило ладата в която е бил мъжа й.Там някъде в търговижко, а тя горката казва, "не знам, каво е било, - трмвай ли, какво ли...?"
В частния сектор отдавна е так- учиш за едно, работиш друго, после се захващаш с трето, после си принуден да работиш четвърто. Подритват те от фирма във фирма. Няма работа, професия, няма специалност, ден за ден, ако оцелееш- оцелееш.
Ако не става и чеп за зеле - да, естествено че ще те подритват. Ако си кадърен и работиш (еле пък ако е нещо трудно или което не всеки срещнат на улицата го може) те пазят и от другаде ще те търсят да те вземат.
Ей,тия жулналсти,бре ! Не се знае,какво е "търсил",а не какво е "правил "на вишката ? Второто нещо,нали преди това пишите,че е бил вдигнат за демонтаж на стар тръбопровод,как какво е търсил !
Статията е много добра илюстрация какво остана от България - разруха и смърт !!!
В България нема свестни специалисти.
Няма как да станеш специалист в Бг. Никой в частната фирма не се занимава с обучение. Наемат те и искат да си професионалист от първия ден. Постоянен договор може и да не видиш. След 4-5 месеца като свършиш работата, те освобождават. Пращат те в друга фирма, вършиш друга работа, която няма нищо общо със специалността ти, като я свършиш- чао!
А ти какво искаш? Фирмата да налее 15 000 лева в тебе , за да те обучи и на следващия ден да им кажеш чао и да забегнеш в Германия?
Сигурно 15 хил.лв струва обучението на резач на скрап! Вие, платените тролове, от офиса навън излизали ли сте? Освен държавна работа друго работили ли сте?
Да, дори резача на скрап трябва да е специалист. Излез от онлайн пространството, започни да живееш в реалния живот и тогава ще разбереш, какво означава специалист в частния сектор. Да си специалист е обвързано с практика, умения, реален опит, професионализъм, а НЕ с теоретично учене, диплома, образователен ценз. Темата е за резача на скрап, а не за държавния чиновник или кол центъра.
Знаеш ли, умния човек знае кога да се спре. Всичките лигльовци сте въздух под налягане. Чеп за зеле не става от вас, ама всички чакате вакантно място за цар. За това си мислите и ,че някой е длъжен да влага във вашето развитие, та после с кеф да го изоставите. Плащайте сами за развитието си.
Май ти трябваше да се усетиш, че не си по темата и да спреш. От офиса навън не си излизал, от софийския квартал по- далеч не си ходил. Понятие си нямаш как стоят нещата в реалния сектор, обаче си голям "специалист", готов да унижава и омаловажава труда всички други. Защо ли си мисля, че си жена?! Изпускаш си нервите.
оксижен,или с електрожен? Явно такова нещо не си и виждал. Нали наскоро имаше статия за гурелив мангал,подпалил морга за автомобили...с оксижен. Пожелавам ти утре да ти се наложи да отидеш до някой спецЯлист,без документи,да ти смени маслото,или гумите на колата...такива ги има МНОГО. Късмет с професионалистите.