Желязков: Пакетът "Мобилност" е срам за основателите на ЕС

Транспортният министър призна, че нашите опоненти засега имат малък превес при гласуването

Обратно в новината

Коментари - Желязков: Пакетът "Мобилност" е срам за основателите на ЕС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нищо няма да постигните.В ЕС законите се приемат,за да са в полза на работещите ,да се спазват и да са с векове,затова там има ДЕМОКРАЦИЯ,не като в България в полза на престъпниците за всеки закон ,на кой както му отърва.Закони еднодневки.Последен пример е с мая "омбудсмана"засегнаха и лапачката и готова да сезира..... Вие сте некъ.ърници пр.сти,

Иска да има правосъдие в България, Иска да няма монополни цени на горивата в България, иска водачите на камиони да могат да си почиват като бели хора. МНОГО ЛОШ ТОЗИ ЕС!!!!

Бахти гадния Евросъюз, бахти гадния Макрон!!! Как така ще принуждаваш нашия превозвач да плаща за хотел на шофьора, ве!! Как така ще дава 100 Евро на месец за самолетен билет, че да можел шофьора да се прибере в къщи!! Ами той си има кабина в камиона, ве!! Като трябва да се измие, ще си полива с тубата, като му трябва кенеф - ей там храсти колкото искаш. А върха е на наглостта е, че скапаното франсе настоява за плащане на осигуровки върху пълния размер размер на доходите на шофьора. От къде накъде ве ей!!! За какво е измислена минималната заплата от 500 лв.!!! Тези дават ли си сметка, като плати всички тези неща, как горкия превозвач ще си купи трето Мазерати, ве!! А вила в Монако кога!!! Бахти гадния Макрон!!!!

Нещо май ни пускат по пързалката ! В "Дневник" има програмата на Европейския парламента за плана Макрон , и там няма нищо за връщане на камиони в България , а само за водачите , и необходимостта чорбаджиите да плащат за мотели !

На нашите бизнесмени им свидят 50 евро билети с Уиз и Раян Еър !

е срам за България!

ти си срам за България.Започна като шушумига при Софиянски и чрез нагаждане стана министЕр. И какво разбираш от това?Отговори си на въпроса ЗАЩО НИКОЙ ДРУГ НЕ ПРОТЕСТИРА С/У ЗАКОНА ,А САМО НИЕ БЪЛГАРИТЕ?Дали ще можеш да разбереш?

Реално е всеки камион да се кара от двама,както е било.Тогава този който е в почивка ще се връща тук,няма да остава да пази камиона,а другия ще поеме следващия курс. Нима не го знаят т.н. шофьори станали с престъпления бизнесмени?

Не им отърва.Да питат някой от старите СОМАТ-аджии как се правят нещата.

По вашата логика ще да трябва да се водят на половин работен ден, защото единия докато кара другия трябва да си стои в България???Много гнили неща са излезнали от многобройните тъпанари в еврогейския така че още едно едва ли ще бъде спряно..

Този явно въобще не познава принципте които са заложени когато е бил създаден ЕС ! Отдавна основатели се срамуват от това е което се е превърнал ЕС ! Тумбаци радвайте се , че Макрон на власт , а не ДеГол щото вече да ви е избесил грозният французин с големият нос !

Първо, защо само (поне , основно) нашите превозвачи са недоволни от тия промени? Защо, примерно, една Гърция не протестира? Второ, промените се правят в полза на шофьорите.Да живеят, работя и почиват като "бели хора". Те защо протестират? При всички случаи по принуда от работодателите си. Така е, защото нашите собствени на транспортни фирми, искат работниците им да продължават да са роби. Само да пътуват и да им носят приходи. В кабините да спят, ядат, се ...ат и т.н. Пари, пари - нон стоп!

Идва подходящ момент българското правителство да поиска подкрепа за исканията на българските превозвачи от наши партньори в ЕС. На първо място, от Швеция и Италия.

Пакетът погазвал принципите на ЕС?! Ало, политиканина, хората искат всички да спазват ЕДНАКВИ правила за заплащане и условия на труд. След като в Германия и Франция на френските превозвачи е наложено със закон да осигурят домашна почивка на шофьорите си през определен период от време и освен това са длъжни през останалото време да им осигуряват почивка при ясно определени стандарти, то тези правила трябва да важат за всички, които работят натериторията на тези страни. В това няма нищо дискриминиращо, а напротив - крайно време е българските работници да бъдат третирани като равни с останалите в Европа! Когато един роден превозвач спечели добре платена поръчка на Запад, ще трябва да даде тези пари за приличния живот и заплащане на служителите си, а не за лично обогатяване! Да не говорим, че родната практика основната част от заплатата да се плаща на шофьорите на база изминати километри е абсолютно незаконна в повечето държави. Не може да има 500 лева заплата и 10ст на км. Трябва да има 100лв надница, а дали ще се доплаща на километър или не си е въпрос на допълнителна договорка. Явно лобито на работодателите-изнудвачи е много силно и не желаят шофьорите да живеят нормално.

И още нещо. Защо желязков не коментира ПОРАКТИКАТА на превозвачите, за които лобира, да осигуряват шофьорите си на МРЗ? И да пробутват командировъчните като ДМС!

обаче това е чужд срам за наша сметка. Има един наш срам за наша сметка - пиратството на БГ държава срещу либийския кораб. Дори да е имало някакви правни основание всичко е трябвало да става не нелегално чрез мутренска охранителна фирма и ЧСИ с помощта на вечно незнаещите държавни институции, а според разпоредбите на съда и задължително с представител да държавата Либия. Пирати на 21 век - българите. Купувайте самолети - във война сме с целия свят. Англия, САЩ, Русия, Китай и т.н. велики морски държави трябва да ни поискат обяснение сега. Що пиратстваме. Сомалийците на Черно море и Европа. Представете си сега международните морски организации какво могат да ни направят - например БГ кораб да не влиза в нито едно пристанище и териториални води на държави членки на тези мееждународни морски организации и споразумения. Голям гаф. Ще платим кораба на ЛИбия, ще платим и огромни вреди, хонорари, неустойки, пропуснати ползи и т.н. Дано само с това се размине. Турция може да реши да спира наши кораби - не щото така иска, а да и наредят международни организации. Ама герб знаят как да харчат пари на данъкоплатеца.

Звездите ми говорят, че планът Макрон ще се отложи за решаване от следващия Европарламент. Това ще бъде победа за нашите превозвачи.

Браво Роско, браво Желязков! Излиза, че протестът е продиктуван от безпределна обич към ЕС и неговите решения!!!

Сека берем резултатите от педерастките прегръдки и галенето по тиквата!

Браво Роско, браво Желязков, излиза, че протестът е продиктуван от безпределна обич към ЕС и неговите решения?!!

Франция и Германия ще прокарат своите интереси за сметка на лилипути като булгаристан. Министър като Роско Желязков е срам за държавата която го е назначила за такъв ама бугаретата ще го изтърпят. Те търпят на всичко: цигански терор, кражбите от топлофикация и ЕРПтата ... Край на евтините шофьори от страни като унгария, литва, булгаристан все титани в ЕС

Ти от коя арабска държава си? Нашата е България.

ЕС се реформира. Този съюз е съвсем различен от този при създаването си! Визията за ЕС досега беше задълбочаване на интеграцията с тенденция създаване на Европейски Съединени Щати. Тази идея се провали и първият политик, който осъзна това е президента Макрон. Сега тенденцията е ЕС да се превърне в съюз на свободните отечества, в койтосъюз всеки евродепутат и национален политик ще защитава собствените си национални интереси! Макрон го формулира като съюз на много скорости. Думата скорост не трябва да се възприема буквално, а като национален интерес. Както от българските политици се очаква България да е над всичко, то вече същото се очаква и от френските политици. Разбира се, говоря за Франция, а не за България.

Нечовешката експлоатация на българските тираджии от българските чорбаджии е срам за България!!!

Реално трябва да се връщат в страната на произход не камионите, а шофьорите. Може да се организира със самолетни полети. Така се връщат и моряците у дома при смяна на екипажа. Нашите предприемачи реват и не искат да дадат тия пари. Заплашват и с блокади. Значи вижте сега какво ще стане. Този пакет ще го прегласуват докато мине, а на тия с блокадите като им конфискуват камионите и ги обвинят в тероризъм, ще гледат само как да се измъкнат от ареста и повече няма да си помислят да протестират. Кой ще протестира - собствениците ли или шофьорите им ? Шофьорите толкова ли са тъпи, че протестират против мерки, които са в техен интерес. Ама щели били да фалират превозвачите. Ами то винаги е така, когато се въвеждат мерки в полза на работниците. Те и робовладелците в древен Рим са фалирали, когато Юлий Цезар ги е задължил да наемат платени слуги. И при нормирането на работния ден на 8 часа е имало сума ти възмутени чорбаджии. Това се нарича прогрес на социалната защита, с други думи или ще правите бизнес по правилата, които ще гласуват и без вас, или въобще няма да правите.

Нашите боклуци не разбраха едно нещо-че ни пуснаха не на трапезата , а под нея за да обираме огризките.И винаги в очите на запада ще бъдем слугите и второто качество хора.И това няма шанс да се промени в обозримо бъдеще. Европа не иска по пътищата и да се движат разни недоспали и гладни измекяри от изток , работещи за мижави пари и конкуриращи техните фирми.Просто трябва да се знае кой е кучето и кой -господаря .И всеки да си знае мястото.

не можеш да претендираш че си нормален човек и да искаш приемането на ;закон; който ти дава ;право; да ограбваш работниците си , да ги принуждаваш да са 6 месеца на полеви условия , само защото на некой назначен за бизнесмен ,му е по удобно да си отчита постъпленията

Вашия пакет "булгаристан"е с отценка отличен.Повериха ви министерство ,в което влиза и БДЖ, най надежния и екологичен транспор ,но капацитета ви е шофьор и това е.Тръгнал да защитава едни престъпници. Закрихте България и това е вашата гордост.Евала.

А къде спаха до сега Боко и компания? Сега, малко след дъжд качулка, само дето преди избори малко пи-ар, след поне 15-тината издънки през 2018 г. е добре дошъл! Само се чудя, дали е по сценарий? Нали обикновено като се зададе нещо лошо, Винету се появява на бял мустанг и оправя "нещата"!

И вие сте срам за България ама се перчите като тях колко сте ''демократични и загрижени'' за хората:(((( Подлагането ви толкова години на менторите ви там докара България до незавидни ''висоти'' в развитието и..

желязковь не бръщолеви ами се качвай на Бугатито и марш да протестираш

Желязков, защо не си толкова активен по скандала със смъртта на 19 души до Своге? Защо не си толкова напорист по скандала с е-винетките? Или там няма кяр? Друго си е оня с Чирона да те покани на парти с подаръци.

А членството ни в яловия евросъюз е срам за България.

Основателите на ЕИО изобщо не са имали предвид да създават в бъдеще държавоподобно обединение, господин Желязков.Доста сте неук, за Ваше съжаление.

Нито съм шофьор, нито живея в България..., но каквото се случва в момента е чудесен пример за двуличието на централноевропейците. Нали си спомняте четирите "непоклатими свободи" на ЕС: свобода на движението на хора, стоки, капитали и услуги. Демек Холандия или Германия например продава свръхпродикцията си на масло, да речем, в БГ и си взима парите обратно в държавата. Дотук добре, стоки и капитали се движат свободно.....в тяхна изгода. Прясно завършилият лекар, изучил се от първи клас до края на университета на разноските на БГ, заминава в Германия да произвежда ТАМ БВП....свободно двожение на хора, пак в тяхна изгода... И сега, когато източноевропейците с ниските си заплати предлагат превози в ЕС на по-ниска цена от тамошните превозвачи, изведнъж се "загрижват" ония за условията на работа и принуждават нашенецът да се връща до БГ и да му се плащат командировъчни, за да оскъпят изкуствено нашенския транспорт...Тоест свободното движение на услуги не важи, щото им пречи на западняците. Пловдивските фирми накупиха стотици модерни камиони за да не ги ебават западняците там по пътищата, сега ще останат без поръчки и един цял бранш ще фалира. Шофьорите ни ще заминат за Германия да работят там, ще взимат повече, но ще харчат повече, защото ще плащат там данъци и така колелото се завърта пак в полза на западняците. А наздраве....

Интересно как като се приемат лобистки закончета в България, няма срам за правителството и евроценностите / Последен пример със Закона за горивата/ , пък като Запазняците приемат закон в техен интерес нашите реват на умрело!!!

от къде ги копаете тези ченгета нямат край, затриха БГ

ти си срам ненаяло се ченге

Абе дираджийски списвачи прости, човекът казва, че вносителите на доклада трябва да се срамуват от основателите на ЕС, а не че докладът е срам за основателите на ЕС. Аман от неграмотни списвачи!

Затворете хранителните вериги в събота и неделя за да почиват служителите щото се преуморяват на тия дълги смени точно като тираджиите, а и таман да се подпомогнат био магазините с родни и еко продукти!

Редуцирано работно време през седмицата, а уикенда само в събота. Трябва да има реципрочност, ако искаш да те уважават. Иначе ни се качват на главата. В Париж след 20 часа само арабелите работят в малки магазинчета, но така е редно, за да има работа за всички.

Сега ревете, но когато приемате лобистки закони в НС ви е гот нали?

Желязков дали спи в кабината на камион или си е наел стая в хотел?

Откога пък заслужили граждани- партийни чиновници като Желязков трябва да спят в кабината на камион? Трябва да им се увеличи заплатата на такива граждани- партийни чиновници във властта, да им се сменяват суперскъпите служебни автомобили на всеки 3- 6 месеца, както на всеки 3- 6 месеца се вдигат непрекъснато цените и инфлацията за обикновените българи, а заплатите им масово са по 3- 4 лв. на час чисто.