Няма да забраняваме вноса на дизелови автомобили
Подобна стъпка нарушава правото на свободно движение на хора, стоки, услуги и капитали в ЕС, каза Нено Димов
Обратно в новинатаКоментари - Няма да забраняваме вноса на дизелови автомобили | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Анонимен (нерегистриран)
Жалко!
много ясно (нерегистриран)
НО забранете вноса на дърти кошници!
Gringo Be (нерегистриран)
Верно идиоти ни управляват !
Тъй (нерегистриран)
Цървул имаме, не еко министър...
1 (нерегистриран)
А правото на здравословна среда за нашите деца - не е важно. Важното е стоките и капиталите да са добре.
E (нерегистриран)
Дизел, бензин бла-бла... някой замисля ли се, какво ще стане в един момент с ненужните батерии от Електро колите? Или, че в океаните плуват 300 контейнерни кораби, само 15 от тях правят CO2 емисия, колкото 750 милиона коли???
Министъра (нерегистриран)
Тръгвам веднага! Да ми носиш цигари!
A3 (нерегистриран)
ami wijte norwegija be. tam danacite sa tolkowa wisoki za naftowite pechki che e po evtino da imash tesla
... (нерегистриран)
Дизела демек слабо преработения нефт отделя сероводород, това което го има и в нашето море, то затова се казва Черно, това е газът от вулканите. Сега разбрахте ли другари прости защо ви казвам че светлата демокрация е да РЕДУЦИРА човечеството, а на запад вече правят ковчези и урни от отпадъчен материал.
да бе (нерегистриран)
Замърсяващите коли трябва да са с многократно по-висок данък/еко-такса. До сега това не е направено, въпреки новата разпоредба за данъците: таксуват екастра на калпак по обема на двигателя/мощността само...
Напротив (нерегистриран)
Вече данъка е според евро стандарта!
123 (нерегистриран)
Кои са замърсяващите коли, драги. На предното стъкло ли им е изписано? Прочети кой замърсява най-много и се бори с него.
амчи (нерегистриран)
к'ъв екостандарт, след като колата вече няма катализатор?
Пешо (нерегистриран)
Едно въпросче господа коментиращи. Кои коли замърсяват най много ? Ще се изненадате че като се тегли чертата въглеродния отпечатък от производството до автоморгата на един дизелов автомобил е по малък от този на една Тесла. Как ще определите кой е замърсителя ? Дизела дето пушляви и ни трови в градска среда или Ел. Автомобила който унищожава екологията но малко по встрани от градчетата ни ?
Министерство на бетона и отровите (нерегистриран)
Нено Минев си изми ръцете с общините. Негова грижа са само кабинката на Банско, бетона по морето и да глоби Беър Грилс за 2 жаби и едно къпане. Отровния въздух не е проблем на еко-министерството, унищожаването на горите също.
Славянски комунист (нерегистриран)
Аз си карам новата Лада с Евро 6 за 12 хилки със всички екстри, а вие си внасяйте скапаните евробоклуци! Най-истинското е руското.
99986 (нерегистриран)
Всичко е въпрос на поддръжка. Спорим дали десетгодишна кола е стара, ще забраняваме 20-годишни и т.н., а самолетите-и граждански и военни, летят по 30-40 години и никой не говори за Евро 1 или Евро 6.
DR (нерегистриран)
Според мен трябва да се забрани. Защо да се превръщаме в гробището за стари автомобили на Европа?!? Който се види с 1000-2000лв в джоба и си купува някой стар таралясник. Не ни трябват такива.
Никола (нерегистриран)
Пеше , ти пита ли Нено Димката колко струва една батерия за Тесла (втора ръка , не говоря за нова) ? :) Питай го като дойде време да се сменя Нено ли ще ти подмени батерийката :D
Стой си там (нерегистриран)
Всички разбраха, че си в Норвегия - сметосъбирач?
8866 (нерегистриран)
Има много ефективен начин хем да не забраняваме старите коли, хем да се ограничи замърсяването. Да се приеме квота за всеки евростандарт и да се сложат тахометри. Нямаш достатъчно пари, купуваш евтина кола с Евро 3 но ти е определен пробег 6000км. годишно например. Имаш кола Евро 6 - квотата ти е 20000км. Ти си правиш сметката за какво ще ти стигнат. Защото ако аз ходя със 20 годишната си кола в събота до вилата и навъртя 200км., друг с новата си кола ги прави за един ден-който има пари за нова кола има и за бензин и ходи навсякъде в кола.
H (нерегистриран)
Такива стари дизелови автомобили така или иначе няма по автокъщите. Забраната е излишна и вредна.
100 (нерегистриран)
Как ще забраните , като първо ще трябва да изкупиме боклуците на цяла Европа и после ще изненадате бедния българин със забраната
хахаха не (нерегистриран)
Да бе, стикери при технически преглед. Като знаем как се минава на технически преглед, ще знаем как ще се взимат стикери.эАман от стикери. Тъкмо махнаха винетките.
к (нерегистриран)
Не отделя сероводород. Всъщност вече и сяра няма в горивата.
Пешо (нерегистриран)
Производството на една батерия за тесла разхищава повече CO2 отколкото един дизелов автомобил изгаря за целия си живот . В това не включвам CO2 то изхарчено за производството на ток за зареждане на батерията .
брей (нерегистриран)
тва богаташчетата сте големи тарикати, само вие да си джиткате, то затова мине, не мине време и се натъркалят доста богаташки главички, пък после... рев голям
Само глоби (нерегистриран)
ще опраявт работата! катопушлви да го скъсат ако ще и на 2 г,. да е колата! Аз съм много доволен,че промениха данъците и сега плащам 3 пъти по малък данък отколкото миналата година!
Бони (нерегистриран)
Кой би предпочел бензинови щайги, след като покара ДИЗЕЛ?!?! И друго... Вижте след бензинови автомобили ауспуха какво бълва, а след това вижте на дизелов автомобил и направете разликата!
Веселин (нерегистриран)
Абе смешник, скрий се с умрелата си нафтова печка, детпо с 2.5 литровия ми 6-так на бмв-то ги правя смешни всеки път на светофара , деа и кенефите смърдящи, деа. Трака, смърди, троши се и всичко по нея е скъпо. Спестил гориво, после това къде го е спвстил и от горе годаде за части за тракащия боклук...
факт (нерегистриран)
Събрали сте се двама....лика прилика.... Единия на светофарите се пъне, другия вика, че дизела е чист... Не е чудно, че сме на това дередже.
народната любов (нерегистриран)
Ето я куклата на мутрите и олигарсите. Нека го посрещнем с мощно УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ и канонада от развалени яйца и домати.
М7 (нерегистриран)
Не стига че сме гробището на Европа за таратайки, но и дори инспекциите за изгорелите газове фалшифицираме у нас! Масово се движат пушещи бракми и никой нищо не прави по въпроса! Наскоро един такъв дето прави инспекция ми заяви, че какво цял да прави ако не ги пускал да минават, цял да фалира! В САЩ направо идват и ти вземат лиценза на инспектор и ти затварят сервиза! И тези от МВР, не може ли като видите пушеща таратайка да я спрете от движение и глобите!?
МеВеРе (нерегистриран)
Утре ще искаш и за гърмящите ауспуси да глобяваме..... нагльо, я си дай документите за проверка! Аптечка имаш ли?
Muncho (нерегистриран)
Нищо няма да му стане, толкова е кух, че ще изплува отгоре.
Вени (нерегистриран)
На времето, когато се появи безоловният бензин, той беше по-скъп от другия. На въпрос на журналисти наш виден политик, представител на сдружение, в което имаше и зелена партия (мисля, че е бил и член на Екогластност), заяви: "С безоловен бензин са само новите коли, а тях ги карат богатите. Не ги мислете.". Не е много различно от това с дизелите.
няма (нерегистриран)
И няма един журналист или "опозиционен" депутат да го пита " ТИ ЩО ГОВОРИШ ГЛУПОСТИ И ЛЪЖЕШ НА ПОРАЗИЯ?"
дядо Пижо (нерегистриран)
Обаче като ни набутаха в ЕС нашите искаха да спрат коли по-стари от 5 г. Ония ревнаха.
геноцид (нерегистриран)
А завода за горене на боклук в София коя еко-категория ще бъде?
A11111 (нерегистриран)
тия хора така и не разбраха че чужденците като дойдат на морето и се осират. българите и те се осират. това е защото морето е мръсно. имало пречиствателни :) има ама не вършат работа тъпаци. в слънчев бряг хотелите не могат да пращат фекалиите към новата пречиствателна. и познайте къде отива всичко. има и други които просто изхвърлят в морето. и навсякъде е така. има пречиствателни ама нищо не пречистват. докато не оправите това няма да с еоправи нищо. не стига че обслужването е лошо архитектурата скапана, кухнята скапана ами и се осират хората. еее. кой ще препоръча пак. само простаци са хотелиерите по черноморието. :))) тъпанари
С. (нерегистриран)
Няма нужда да се забранява вносът. Но всички автомобили с Евро 4 и по-малко трябва да се натоварят с тежки данъци, да не се допускат до центъра на градовете, а и всяка кола над 12-15 години следва да минава технически преглед два пъти в годината. Ако им се увеличи двойно и гражданската отговорност, защото са рискови автомобили, нещата ще си дойдат на мястото. Държавата трябва да се освободи от 3-4 милиона кошници, дараци и талиги.
някой (нерегистриран)
А Беър Грилс изяде жаба.. някой забеляза ли го това а??
132 (нерегистриран)
Ами Сащенските ТЕЦ-ове?
ОТ ТАЗИ ГОДИНА (нерегистриран)
данъците са променени според това какво евро има автомобил! Вие къде живеете?!?
456 (нерегистриран)
Банално. Кажи и за самолетите
dp (нерегистриран)
Като лъжеш, поне вярваш ли си?
Логика 0 (нерегистриран)
Под евро 4 означава дизели преди 2004 - 15 (към 2021 - 17) годишни гробове. Демек, ще сме бонището на Европа и тоя е горд с това. Глупостите му неуки - ограничавало се движението на стоки - ами дай да търгуваме масово с кокаин, че иначе се ограничава движението на стоки и капитали...има и разумни хора в тая държава, ама във властта винаги са били пионерчетата от последния чин.
нямам обяснение (нерегистриран)
Като гледам старите КАМАЗИ всяка сутрин пред токуда какви облаци от черни сажди хвърлят.... и се чудя как минават преглед, коя категория са, защо бетоновозите и камионите винаги са изключени от всякакви мерки, както заводите, ТЕЦ-овете и самолетите. А те реално са най-големите замърсители. защо обикновените хора, които са жертвите трябва да плащат за всичко?
ех (нерегистриран)
След като прости галоши ни управляват БГ ще се напълни с отровни дизелови пърдялници. Как пък един път не си размъдаха единствената гънка у мозъка.
77 (нерегистриран)
Нено, въглищата, пластмасовите бутилки, замърсяват въздуха по бг градовете най - много, а не дизелите.
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Главчев дава сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с болница "Мама и аз"
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите