Коментари - Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки)

Надявам се, че до 2026 г. в България ще има модернизиран транспорт и гражданите ще пътуват само с влакове, каза нейно превъзходителство Мария Планк

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Те поемат ама след 2,3,4 часа закъснение.

Това е новината на 21 век. Велико!

Една добра новина!

Стигнахме до положение да се гордеем с педесет годишни рецеклирани вагони и локомотиви от "Лошия" социализъм да додърпат вагоните до Бургас.

"Надяваме се" следващата доставка да има вагон-ресторант?!? Вие не знаете ли какво сте поръчали? Може да дойде вагон за въглища!

Идеално ! На гъс че ги напраим за нула време ! Возим се бес пари !

Това не са вагони за влак София-Бургас!!! Къде ше се слага багажа, къде ще се поопъне човек, ще свали палто и ще го закачи или ще си пусне климатика на 16 само!? Това са вогони за натоварени линии, където влака спира на вдеки 10 мин и обслужва мегаполиси като Лондон, Бирмингам, Манчестър, Мюнхен, Кьолн, Милано, Парис, .... където хорати ги ползват за да отидат на работа. Още оттук тръгва глупостта на БДЖ!!!! Едно е да пуснеш вагон за влак Дупница-Перник-София, а друго е вагон за София-Пловдив-Сливен-Бургас

Пише: "Новите модернизирани немски вагони" Да се чете: "Старите напудрени немски вагони"

Тия вагони стават за максимум 2 часа да се клатиш примерно от София до Пловдив. Представете си да се возите 6 часа в трамвай.

А таралясниците от Варна до Шумен кога ще сменят?

При народната власт и социалистическа България всичко живо натовско и третополово дрискаше от страх като чуеха за българските СС 300 дето стигаха до всичките им столици! Балдуин Калояна с мъниста и грънци за туземците ли баламосваше и къде му кратуната ? Сега се радвайте на западният секънд хенд като втора категория европейци! Скоро и вместо вагони ,евроатлантизма ще ви дава и втора ръка памперси! А скачайте пак за банани пред Посолството, шебеци демократични !

Не искаме фашистки вагони ! НАТО вън от България !

Браво на Жоро! Един от "шарлатаните".

Да покажат вагоните и локомотивите на "бързия" "международен" влак София-Кулата- Солун. Да видите БДЖ-то в 1965 та година.... Мърсотия, няма климатик, прозорците не се отварят, вратите на вагоните ,за да ги отвориш трябва да си Херкулес. За тоалетните да не говорим... И при положение, че от БДЖ знаят, че въпреки всичко влака се пълни....пускат локомотив с ...два вагона.... УНИКАЛНИ !!! Г-н Гвоздейков да се повози в този влак и да помаха на мангалите от Факултета, като мине покрай тях....

Как така и при царство България и НРБ фабриката и завода за жп вагони в град Дряново е имал капацитета да осигурява качествени вагони и работна ръка за родните железници ,а сега за 30 години евродемокрация изведнъж фалира и беше разграбен ??Тоози завод имаше още 10 подзавода в цяла България Как така оцеля 100 години през Българско ,а не можа да оцелее при ЕС и НАТО,за да им купуваме прескъпо втората ръка боклуци? И това ако колониализъм на територията и въпиюш пример за копрупция ,здраве!

Мургавите "братя" вече заслужено ще се возят като из Гейропата!

Пак ни продадаха чертежа на вагон от 1966 година Мръсните кравари ни продадаха чертеж на Ф16 А мръсните фашисти ни продадаха копие от чертеж на вагон от 1966 Вън НАТО от България !

Нали за това ги сменят! То не става за ден! Досега ви правиха магистралите, че от колите не можете да слезете и за БДЖ никой не даваше пари! Да не говорим, че трябваше да се обслужват интересите на едни автобусни превозвачи! 35 години го чакам това БДЖ да стане като в Италия, Германия, Швейцария! Това е най-добрият транспорт и дано най-накрая го имаме!

За нас са хранителните стоки с по-ниско качество, произведени от по-некачествени продукти или с по-малко количество от дадени продукти. За нас са стоките, машините и вси1ко останало, с по-ниско качество. За нас са тия неща, които другите ще изхвърлят, но ние плащаме за тях. За нас са вагоните следваща употреба, примерно. Но на нас постоянно ни се натяква, че производителността на трудът ни била ниска. Но същите тия, с ниската производителност на труда, след като забягнат зад граница и на секундата трудът им става високопроизводителен... И те така Максиме... Цункай кОрец! Три денЯ пости! И ай, оди си! Ай сега пак ми блокирай и тоз АйПи адрес....

"Влакът, който заминава в 6:15 часа, трябва да пристигне в Бургас в 12:10 часа." Дядо ми, с волската каруца, стигаше по бързо...

Локомотивите са на Сименс и са едни от най-модерните в Европа.

ВМЕСТО ВЛАСТТА ДА СЕ СРАМУВА ОТ ТОВА КОЕТО ПРАВЯТ ЗА НАРОДА А ТЕ СЕ ГОРДЕЯТ ТО ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ НАГЛОСТ! НЯМА ОПРАВИЯ В ТАЗ ДЪРЖАВА КЪДЕТЕ СЕ КРАДЕ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО ПРЕЗ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА ЛИЧНИ ОБЛАГИ!

Защо все си мисля ,че , имахме цял завод за вагони , ако не се лъжа в гр Дряново . И той ли е на скраб направен от някой "бизнесмен"

Има в Бургас вагонен завод, само че е за товарни талиги.

Ама разбира се! 6 часа..... само болен мозък може да смята това за постижение! БДЖ, вие сте срам и позор!

пуснете пак влака до Атина.

А колко комисионна прибра Тоя гвоздей , БДЖ продължава ли да е дружество на загуба , защото се краде яко , а сглобката забрани държавни служители да се уличават в корупция !

Тези вагони са пътуван ена къси разстояния, до 1 час. Не стават за дълг път: задушно, нняма пространсство за движение, психически не е удачтно дза гледаш с часове непознат човек пред лицето ти.

Ако вас не ви е срам, мен ме е срам! Отново пред очите ми, процъфтява корупцията, за сметка на гражданите! Кой одобри подобно недоразумение?! Кой?! Този кой, да бъде наказан да ползва до живот, това което е купил за нас....

Колко милиарди се погарчиха за това БДЖ? Какво им беше на старите вагони! С купета, отделени, можеше човек да се събуе, да се изпъне а тука какви са тия измислици с тая дървена маса.....4 човека които не се познават ще седнат заедно на 1 маса сред 100 други човека, които се виждат от край до край във вагона? Въобще, никаква мисъл в дизайна на тия ТАЛИГИ. Важното е да са евтини за масово производство а клиента/пътника - ряпа да яде!!

Мичето Планк кво ли си вика... "ние в Германия преди 50 години имахме по-хубави влакове ама чакай да се усмихвам да не обидя аборигените" 35 години червен посткомунизъм организиран от ДС маскиран като демокрацията води до това ;- )

Такива и без това бяха останали много малко.

На старите с купетата гледаш по 3 или 4 човека непознати наведнъж (и ако имаш късмет си между 2ма други непознати)

Хубаво, ама като се заклатушка Асан с Айшето, дето не са се къпали за тази година, все още. Па ще качат и чавето със зелените неизбърсани сополи и тиде коня у ряката... За 2-3 месеца ще бъдат побългарени, защото освен Асани Ганьо не е научен да пази, а и му е под достойнството. В депата не мият, не перат вагони защото всичкото си гаин не може да работи, те могат само да лежат по гръб и да проверяват по банкоматите дали е преведена помощта.

мургавелковците, които така или иначе ще са единствените пътници на това базумие не бързат за никъде! Те не работят, нямат никакви грижи... дали ще стигнат за 2 часа или за 20 - на тях им е все едно..

Шефовете на автомобилните концерни, се возят на марката която произвеждат или продават! Трябва и шефовете на БДЖ, да бъдат служебно задължени, да ползват докато им изтече мандата, само и единствено превоз с БДЖ

Вагоните са "нов внос"

Ако вземат та го оправят точно това с удоволствие бих пътувала с влак. Примерно за 3 часа бих си платила и 100 лв. Вместо да шофирам. Но 6 часа е кретенско.

Нямаше ли по стари вагони? Тези вагони не са за този маршрут! Като гледам снимките - все едно филм от 70те години на миналия век ! Г-н министър, в Индия сигурно са по-нови и качествени вагоните! Питайте и някъде другаде, дали нямат боклуци за изхвърляне!

Навремето по време на лошия соц вагоните и локомотивите си ги произвеждахме сами, вместо да доизносваме остатъците на "западните ни съюзници" (които даже не са дарени, ами си ги платихме точно както подобава на "съюзници"). И имаше експрес, който стигаше от София до Бургас за половин час по-малко, отколкото се хвалят със сегашния влак.

Посмали малко! Повечето ни локомотиви са Шкода и е смешно да се твърди, че са произвеждани в България.

Факт! По времето на комунизма вагоните си ги произвеждахме сами и влаковете стигаха до Бургас по-бързо, отколкто сега по време на зрялата демокрация го хвалят като достижение! А ти защо си сложил флага на РОССИЯ на челото на американсерска порнозвезда? :))

леките коли на 15 години били дърти, а вагони на 60 години са почти нови

Никога не сме правили нормални локомотиви. В един момент правеха маневрени дизели но после престанаха и това да правят. Само ремонтирахме.

През 70 -те години експрес "Чайка" отиваше от София до Бургас точно за 4 часа. И имаше вагон -ресторант с бели покривки.

Прав си! Повечето ни локомотиви са "Шкоди", които в завода в Карлово само ги поддържаха, след като идваха чисто новички, вместо "нов внос" 20-годишни остатъци от "партньорите" ни, за които даже си плащаме, въпреки че "парнтньорите" ни много обичат да ни карат ние да даряваме разни неща! Ние тук по време на лошия комунизъм така или иначе нищо не си произвеждахме, та само "повечето" ни локомотиви са "Шкода", ха ха ха! А за това, че тези "Шкоди" взимаха разстоянието до Бургас за по-малко време от сегашните "демократични достижения" си знаех, че няма да го направиш на въпрос :))

Никога "Чайка"-та не е развивала такива скорости....Нещо Ви куцат спомените или математиката

влакове, самолети, кораби - всичко по над 50 години

Мязат ми на на немски вагони от 60-те години, разбира се рециклирани.

Виж сега, да правиш едно нещо за слава не е рентабилно. Ако бяха добри и конкурентноспособни - щяхме ние да продаваме на чехите, а не да купуваме техните. Много неща се произвеждаха през комунизма, но нямаха конкурентноспособност. Завопдите оцеляваха само, защото СИВ гарантираше пласирането на проидукцията. Ако имахме качествено производство на локомотиви още през великият комунизъм щяхме да сме превзели пазара на СИВ и след това авода да продължи да съществува. Обаче, явно стоката не е била с високо качество, а това не е леген, че да не пречи, ако не е много качествен!