Метрото с объркан график сутринта

Мотрисите на метрото тази сутрин се движиха при забавен режим. В 10.47 часа е възстановен редовния интервал на движение на влаковете.

Обратно в новината

Коментари - Метрото с объркан график сутринта | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

НЕВЕРОЯТНО! ВИЖТЕ НОВАТА ИГРАЧКА ЗА 700 БОНА НА БОЙКО БОРИСОВ. ДУМИ НЯМАМ! КАТО КОСМИЧЕСКИ КОРАБ!Немската машина е с всички възможни екстри снабдена е с 16 въздушни възглавници, антиблокираща спирачна система ABS, система за предупреждение за загуба на налягането в гумите, камери за задно виждане, 4 телевизора, интернет, пише link. Колата издържа на атака с автомат Калашник и може да измине около 100 километра със спукани гуми, които се помпат автоматично. Стъклата на вратите са дебели 8 сантиметра.

Sm3hurk0

Мойта кола е почти същата, но не издържа на стрлба по нея. Купуваш гуми ръмфлед и си каташ и ти 100км. Монитори имам 5 броя и камери и т.н., но моята кола, нова струваше 40 000 лв. Това. че се намира някой с пари (държавата) и плаща бесни суми за стандартни неща е друга тема.

Sm3hurk0

Хубаво си ни е метрото. Не се оплаквайте за сега ! В други държави, които са технологично доста по-напреднали ( пример Япония ) има назначени хора в метрото на длъжност "БУТАЧ" Тези хора, "помагат", като бутат хората. за да може да се затрори вратата на влака. Направо си те ловят за гъза и те бутат. Ноят светлоотразителни желетки и си имат бадж. Законна и интересна работа ! Пипат хиляди гъзове и при това все различни !

Добре че не вали че трябва лодкари да назначават у нас

Sm3hurk0

То веднъж ще се случи..., пък тогава ще видим дали наистина има нужда.... от лодкари и други злужби. Докато не се случи, няма как да знаем от какво имаме нужда.

Ако това е вярно са си някъде къв 60 000 лв дневно свръхпечалба само он софиянци.За страната- не ми се изчислява.

Всичко е планирано и нагласено-при 500 хил. движещи се МПС в София от общо на 750 хил, при тапи поради ремонти и други идиотщини, се явява преразход на горивото средно между 0,150 и 0,180 л гориво,което прави дневно,ако е само 0,05 л на автомобил цели 25 куб. м.Направете си сметката,въпреки,че ви се вижда абсурдно.Същото е и със преразхода заради задължителните светлини.Това е само за София дневно и е тема за мислещи хора, а не за балъци и тролове.Ако прибавите и борсовите цени на барел петрол и цените на горивата у нас, ще започне да ви прилошава

Сърдечна Покана: Посетете подвижните газови камери - автобуси 88, 204, 111 и т.н. Носете си аптечка и още по-добре да ви придружава медицинско лице с апарат за реанимация и тояга за контрольорите!!!

Проблемите ще се намалят и изчезнат ако София се разтовари . Сега тука е пълно със всякакви частни шашмаджиски фирми, който не само правят само гнилости, глупости и вредности побърквайки популацията, ами и си сменят работниците като носни кърпички след поредното изтриване! Единственото нещо, което може да спаси Софуия е разтоварването!!! Вместо това: безумно уплътняване безумното метро *насилствено докарване и задържане на големи маси от хора нужни в провинцията.... Не разбирам как може да се говори за държава, планиране и какво правят така наречените държавни служители освен да взимат заплати и да пречат на другите, недържавните!!!

УУУ, мръсни ГЕРБЕРИ, толкова ви струва метрото.Еи на са, хиляди ще закъснеят за работа. Икономиката ще спре, и тогава ни чака Гръцкия ужас.

Я елате на автобусче 204 да видите как се пътува с него сутрин и вечер

Таблата на метростанция Мусагеница са застинали на 0 повече от месец. Братоев не си в час!

Тази сдъвкана информация нищо не ме информира- типично по социалистически! И да дерайлира или гръмне мотриса - не дай Боже, първо ще научат гражданите в чужбина и накрая у нас!

Не е вярно, че се движи по график. В момента чакам от доста време

Огромни тапи на Околовръстното шосе на София и на входа на АМ Тракия изнервиха хиляди шофьори тази сутрин. Задръстването продължава и в този час 10 ч., предаде репортер на БГНЕС. Опашката от стотици коли започва на АМ Тракия след село Лозен в посока центъра на София. Напълно са блокирани кръстовищата на околовръстния път на София в Казичене, на отбивката за Лозен, за Горубляне и за Герман. На светофара на Враня престоят е близо един час. Изнервените шофьори се опитват да намерят изход и да се придвижат през алтернативни маршрути, но попадат на нови тапи, каквито са в Казичене и Бусманци. Както обикновено и този път няма никакви полицаи или регулировчици.

до всички, обиждащи останалите, че били имали високи претенции. вие, глупаци, как разбрахте, че гражданите, дупчещи билетче и очакващи адекватна услуга като престация, били хейтъри и селтаци. тъпаци, малко ви мачкат крадливи политици и мутри, цгани и друга имет

Ти не си редовен, бе. Пишеш другите да не обиждат, а ти ръсиш ли, ръсиш епитети. Що не ходиш да се метнеш под някоя мотриса и така ще изразиш възмущението си към "мутрата". Ще ти олекне.

Някога като пуснаха нови влакове, бяха като газови камери. Смърдяха ужасно на някакъв химикал. Добре че с времето се отсмърдя.

... и вече миришат на л-йна.

Най-се дразня, като сляза на Сердика и в 90% от случаите в същия момент пристига и влакчето от Люлин. Такава тарапана става като тръгне тълпището към ескалатора, че не можеш да излезе от подлеза половин час. На най-масовата спирка в София тези две влакчета почти никога не трябва да се засичат, но се иска акъл за това.

Метрото е най-обърканият, скъп и вреден проект и трябва да се затвори завинаги! А тези който са го проектирали, построили, финансирали и използвали - фсите вкупом в ПАНДЕЛАТА!

Сергей Станишев

МЕТРО ТРЯБВА И ВЪВ ПЛОВДИВ ВАРНА БУРГАС И РУСЕ И КОЛКО ПО-РАНО СЕ ПОЧНЕ ТОЛКО ПО-ДОБРЕ :)

Първо от Перник до София, после ще мислим за вас.

Като чета във форума всички са недоволни от метрото.Като не сте доволни от метрото използвайте претъпканите автобуси по Цариградско шосе и вътре 40 градуса.Може би там ще се почуствате по -комфортно в задръстванията.Българите са свикнали само да се оплакват ,действително се уверявам в това.

не може, ще пречим на циганите.

Че руските мотриси са далеч от върха на сладоледа е ясно. Но такива мотриси има в метрата на много градове (не само в Русия). Много от тях са по-стари от нашите. В Лондон по някои линии има много стари мотриси (естествено не са руски но са много много стари). Просто у нас сме скарани с правилата за поддръжка и експлоатация на всичко.

К'во метро, я съм на морето.

Блазе ти.

Ще наминеме с метрото и от там. ;)

Стига сте мрънкали. Всичко си е в рамките на нормалното.

Гледам разни долу пак обясняват за мотрисите на запад.Нито в Лондон, още по-малко в Париж мотрисите се различават много от нашите, но естествено, щом е от запад и лайно да е, вкусно е.Ебати комплексарите.Иначе не знам дали мотрисите са по-евтини или договора е дългосрочен, но влаковете вършат перфектна работа.Случва се, никой не е застрахован от аварии.То като делайрира влака в САЩ да бяха обвинили производителя.По тази логика Боинг е най-нискокачествената машина.Защото авариите с него са най-чести.Да, ама не.Просто е най-масовата машина и се експлоатира от най-много видове човешки матриал.

Пътувам всеки ден с метрото. Защо в пиковете не се пускат и вторите ескалатори, а хората се блъскат и се задръства първия. За красота ли го пазят. Отнася се за спирка Джеймс Баучер

почти всички изходи на метрото са разчетени и направени с 'левия крак'. а там, където са достатъчни, са сложени изключително странни криви (да, нарочно изкривени) и трудни за преминаване въртележки на изхода - > Константин Величков например. А на много други, вкл и Сердика, дано не става някоя беля, изходите са недостатъчни за евакуация. И на двете линии.

Явно, и проектанта-дебил чете - само той може да цъкне минус на това изказване. Я си кажи, уекенце, ти ли проектира 'кръговото' на Лъвов мост?

И аз пътувам всеки ден към спирка Джеймс Баучер и сутрин не е ли възможно да се пускат двата екскалатора. Днес настана суматоха защото опашката от чакащи за излизане към второ ниво ескалатори стигна до излизащите от първия ескалатор. За какво е охраната? Огледах се никой от тях нямаше и хората се бутаха, не знаейки какво да правят. Не е ли възможно да се пускат в пиков час едновременно и двата ескалатора? И като си пишеме, някой който трябва да вземе мерки дали ще го прочете.

Пиши на мейла на Метрополитена. Взимат отношение най-малко с отговор.

Само един кусур имам с метрото и това са единия тип влакове без климатик, тези с тройните места за сядане - хора ще пукнем в пиковите часове!

Проблем с мотриса имаше и миналата седмица. На станция Бели Дунав ни свалиха от влакчето. А вчера една жена сподели, че влакчето в което пътувала, започнало да пуши... Явно мотрисите дават фира. А метрото е само на 17 години.

ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ ЧЕ Е РУСКО

Ами евтините работи са така Я отиди на Запад да видиш метро или просто трамвай КЪДЕТО Е СТЪПИЛ СЪВЕТСКИ БОТУШ НИКОЙ НЕ Е ПРОКОПСАЛ

Че 17 години малко ли е бе? Аз за 17 години смених 5 коли, а ги карам само по 30000км годишно.

Това не са автомобили. В Германия имат трамваи от края на Войната, които още се движат по улиците и са перфектни.

Недейте плака, днес в Лондон метрото стачкуват и всичко е тотален хаос, нищо не се движи и е пълен мармалад, ама хората от седмици насам казват на еди кой си ден ще има стачка, та си правете сметката как и с какво ще пътувате.

Те тука си мислят, че на Запад влакчета не се чупят и никога не закъсняват.

Стига сте мрънкали метрото си е супер, тия 15 минути, в които се возят 90% от хората се изтрайват минусите. Алтернативата сме я минали, автобуси смърдящи на пикня и пълни с цигани и маршрутки, в които е добре да се прекръстиш на качване. Такситата продължават да си взимат по 8-11 лв. за един среден курс в София. Колкото и да мрънкате метрото съживи до голяма степен градския транспорт, перфектни неща няма и няма да има, ако мрънкаш - иди и го направи перфектно. Аман от селяци, на които им е пораснала работата само поради смяната на географското положение.

ти, глупако, как разбра, че гражданите, дупчещи билетче и скащи адекватна услуга, били хейтъри и селтаци. тъпак.

В материала е трябвало да бъде написано "носителят на орден "Стара планина" - първа степен Стоян Братоев, директор на..."

Или спонсора на ГЕРБ Столарски който терорира всеки ден пътуващите по линия 204

Това е саботаж на сили от средновековието! Братоев е герой и орденоносец. Освен това за толкова милиони какво искате повече - да ви вдигнат цената на билета на 2 лева, за да ви дойде акъла как да гласувате ли? Радвайте се, че има подлези в метрото и не критикувайте нито мотрисите нито асансьорите, нито това, че тече даже когато не вали дъжд! Всичко го е направил Бойко с двете му ръце! От малък още!

нещо май намирисва на лайняна предизборна агитация.

Смени си гащите.

Изобщо градския транспорт в София е под всякаква критика! Нередовен, натъпкан,неудобен, мръсен и скъп. В новите возила шофьорите не пускат климатиците, чудно защо ли!? Но за това пък, г-н шефа на метрото го наградиха скоро.......

Иди в Япония. Там метрото в час пик е като сокоизстисквачка - има и клипове в нета.

E да де, ама там са 127 милиона на територия дето не е много по-голяма от България. А пък японците като дойдат в Град като София се депресират, че имало много малко хора :D

Да, а и на станциите има бутачи.

"Борисов иска орден "Стара планина" за шефа на метрото".КОРУПЦИЯ и СМЯХ!

И не пускат климатиците тия, отврат

И смърди

смърдят българи, руснаци няма

Още в понеделник беше така. Тогава пак ли някой влак е препречил изхода? Освен това, интервалът на линията между Джеймс Баучер и Сливница е двойно по-голмям обикновено. Там дали сега интервалът е над 20 минути? Най-вероятно е така, затова аз ще се придвижвам с колелото.

Министрите ни,тази сутрин ще "работят" на Заден ход* бТТВ"Трътките", с камарите.

Автобус е препречил изхода на Карат С и затова по линия 204 днес ще се движат само малки рейсчета за което се извиняваме на гражданите

Кеф, отърках се в две страхотни мацки с големи деколтета!

И стана ли ти по-добре?

руски боклуци поддържани от български техници, а метрото е строено от... :)

Глупости!!!!

Бях в Москва на екскурзия преди седмица, мотрисите са през три минути, метрото е на три нива и навсякъде лъхаще хлад! Само за инфо.

Че в Москве винаги е студ, бре! Нали с това се хвалят, че прословутия Московски студ спира и нацисти и наполеонисти! "Екскурзия" - така ли му викате на предаването на годишния отчет на Лубянка?

нещо си се объркал, метрополитен е личен принос на мутрата, той е копал, финансирал, проектирал и надзиравал. както и на шефа на фирмата и обръчите търговски дружества. като не ти харесва графикът на ЦГМ, обърни се към недоразумението, дето се прави на кмет

На мотрисите пише "Сделано в Москве"!

Да и да се благодарим за личния принос за метрото на "мутрата" и кметицата, защото хиляди софиянци отиват на работа за 15-20 мин. и не пукат от жега в автобусите.

Дам, беше гъчканица.

Модерно тролче ли си с това "дам"?