Медицинският хеликоптер влиза на двуседмичен ремонт, ще го замества военен вертолет
Този период ще се използва и за монтирането на т.нар. черна кутия и интегрирането на софтуера, които са преминали всички необходими изпити по лицензиране
Обратно в новинатаКоментари - Медицинският хеликоптер влиза на двуседмичен ремонт, ще го замества военен вертолет | Днес.dir.bg
Коментари
А какво става с останалите шест или и те като Ф-16 ще ги изрязваме сножички от хартия.
Просто перфектно. От днес започвам да засичам 200 часа зад волана на личното ми МПС. Мина ли ги - на ремонт в сервиза. И за всичко ще искам да ми плаща държавата заради скапаното гориво и калпавите пътища. Ремонт на 200 часа - дело, ремонт на 200 часа - дело. Ако се оправдаят, давам веднага за пример чисто новичкия медицински хели, хели, абе вертолет. Остава само да обявят кой сервиз ще обслужва хвърчилото, за колко парички на данъколпатеца и каква е комисионната.
Това е по-скоро технически преглед. Ремонт се използва, когато нещо е развалено. В случая не е така.
Купили един хеликоптер втора ръка да спасява животи пък купиха стотици нови коли за полиция и парламента. Ужас
Очаква се медицинският хелокоптер на разменни начала да поема бойни дежурства, когато в планова профилактика е военният.
Бързо и сигурно моето мнение се потвърди. За парите, който се изхарчиха, за медицински хеликоптери. Можеха да ремонтират наличните военни вертолети МИ17. Който също щяха да изпълнят възложените медицински задачи. Нямаше да има нужда от цивилни пилоти. Военните щяха да трупат опит, а цивилни и военни медици, да работят заедно. Което е безценно. И всичко това на пъти по-ниски разходи. Но трябва да се краде драги ми Шандурко. Па вие се мразете и делете, на всякакви и никакви.
Къде ли е пътувал, за да навърти 200 летателни часа? Разстоянието между Варна и София е под един летателен час!
200 часа включват и обучението на персонал. Да не би да си мислиш, че българските пилоти още откак са минали курса за шофьор не хеликоптер могат да управляват всички марки и модели? До Варна е под един летателен час, ако през половината път не лети, набира 200 за 5 секунди и не забавя при кацане.