Майор от база "Граф Игнатиево" е пилотът на падналия в Черно море изтребител
Той е със солиден стаж и е опитен летец, казват колегите му в авиобазата
Обратно в новинатаКоментари - Майор от база "Граф Игнатиево" е пилотът на падналия в Черно море изтребител | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
берьозка (нерегистриран)
Военният министър каза,че самолетът е доставен през 1989г и след 8-9 години изтича 30 годишният му експлоатационен период....Или не може да смята или не живее в нашето време....Дано намерят пилота и да е жив и здрав!
разумен (нерегистриран)
Защо не си платихме на някой да ни охранява въздушното пространство не знам? Така нямаше да се случват инциденти и нямаше да има кражби под формата на "ремонти".
Гарабед (нерегистриран)
Плати да онодят и жена ти ако не можеш..
30 (нерегистриран)
години летателни не на земята....
Българин (нерегистриран)
Според мен гнуснуте рашистки хибридни окупатори са го свалили. Дано да оцелее пилотът! Моля се за него!
цскар (нерегистриран)
Докато използваме скапаните руски бараки,така ще е . Горките пилоти,дано е жив човека,той не е виновен ,че имаме молоумни русофилистици начело на държавата. Иначе е ясно ,че него ще изкарат виновен....
спартак (нерегистриран)
Къде пише че жизнения цикъл е 30 години а не 40?
Сто (нерегистриран)
процента амортизация... или откраднат ремонт...
Да уточним (нерегистриран)
Имали сме 15 изтребителя. От тях хората твърдяли че половината-да кажем 7 или 8 не може ли да летят. Остават поне седем изтребителя годни за полет. При положение че всякакви бойни или учебни задачи са винаги за два изтребителя,кой и защо е наредил да излети един-единствен самолет??
берьозка (нерегистриран)
Така каза министъра по БТВ преди около 40 мин.
Дано (нерегистриран)
да се е спасил пилотът! И нека не политизираме един трагичен инцидент! Без значение на какво е летял тук става въпрос за български военен летец!
Pen (нерегистриран)
Няма ли да обвинят ония руските агенти дето върлуват из Европа ? :))
спартак (нерегистриран)
Смисъл да се политизира случая има като цяло за пилотите ... ако не се политизира тези 7 останали МИГ-а ще продължат да се експлоатират.
мдааа (нерегистриран)
Когато не летиш...падаш като камък, па макар да е и нов американски изтребител!
123 (нерегистриран)
ако американските агресори не бях дошли тук да правят военни учения, този човек щеше да бъде жив и здрав ...
Popov (нерегистриран)
Можехa да купят свестни изтребители преди 20 години!
коментатор (нерегистриран)
"солиден стаж" друг път... майорите от ВВС от Турция и Гърция имат 2 пъти повече летателни часове. За американците да не говорим. Но това не е от първостепенна важност в случая - за подобна тренировъчна мисия не се иска опит. Както някой отбеляза - изтребителите винаги са по двойки, обаче. за тая работа отговорност носят не конкретни началници в МО, а съвкупното ръководство на въоръжените сили от поколения насам.
спартак (нерегистриран)
Хмм .. ако не се е объркал има да обяснява.
Иван (нерегистриран)
Тези ръждясали руски железа от каменната епоха защо още летят с тях? По-добре за вторични суровини отколкото хора да умират.
Швейк (нерегистриран)
Май не знаеш колко хора загинаха в учението Щит-82.... при руските агресори...
лолман (нерегистриран)
Колко
^*^*....... (нерегистриран)
......Ако това беше се случило с F- 16 (а то може да се случи няма гаранция), е тогава да видиш путлериската сган как щеше да плюе и квичи като недоклана свиня,.....и защо не се е включила системата, буй със светлинна сигнализация, няма и катапултиране.....дано да намерят жив пилота!
Off (нерегистриран)
Дано да е жив човека и да го намерят навреме.
1234 (нерегистриран)
Безнадеждно си злобен и това личи от написаното .
Пълзящ превpaт (нерегистриран)
МИГ-29 - любимите самолети на Радев...
глупост след глупости (нерегистриран)
имам познат военен пилот беше и инструктор имаше един период между 1994 и 1998, някъде тия години дето все ходеше на погребения на свои колеги последния път след такова събитие каза, че са останали живи 4 човека от тяхното класно и спира да лети падат си тия боклуци допотопни ковчези що пари за тях се изхарчиха за ремонти и колко момчета си заминаха
Bb (нерегистриран)
С полски матори.
beria (нерегистриран)
Щит 82: От това време са и разрушенията на древната крепост Русокастро край Бургас, когато по време на учебните маневри хеликоптери, БТР-и и минохвъргачни батареи са бомбардирали постройките и зидовете на възвишението като му нанасят непоправими щети.
Да (нерегистриран)
Пожелавам ти да те настигнат собствените ти мисли
Bushman (нерегистриран)
"Според колегите на изчезналия пилот, в момента е нужно да се извършат необходимите процедури. Притесняват се обаче някой да не прави политика от случая и се опасяват да не започне хвърляне на вина върху невинни, като командир на авиобаза, командващ ВВС или негов заместник." Ама как бе, всички тия са невинни и не дай Боже да се каже дума срещу тях. По стара традиция, виновен е винаги загиналият пилот...
Я, пак?! (нерегистриран)
А ти каква си?
нальот (нерегистриран)
като е ви върви в авиацията най-добре не се занимавайте
urod (нерегистриран)
като дадоха на полски специалисти да ги ремонтират.. Това е все едно f22 да го поддържат сърби да речем.. Да е фритюрник ок ама с това умират хора.
бравос! (нерегистриран)
Хеликоптери падаха предните пъти. Ми като не ги поддържате, поне не летете. Всеки агрегат има живот. Не само мотора. Всяка една част....
Пипончо (нерегистриран)
Руснаците и Путин се уплашиха от учението на НАТО с падащи 30-годишни съветски бракми. Пилотите на новите руски самолети от 5-то и 6-то поколение чакат с нетърпение американските щайги модел 1970-та, които Рапона от Банкя поръча, за да ги използват за учебни мишени над Черно Море
Да (нерегистриран)
Дано да го намерят пилота и да е жив и здрав! С техника се случва всичко без значение нова стара руска китайска американска.Дано да е жив и здрав
123 (нерегистриран)
в мирно време даваме жертви без причина и за какво? да следваме тъпата американска пропаганда и военни учения като папагали и да се караме с всички, и айде троловете с промити мозъци да ме ми обясняват глупости за лошите комунисти и т.н. абсолютно съм сигурен, че 90% от тея страхливи предатели ще избягат да си спасяват миризливите кожи ако стане война
така (нерегистриран)
половин България живее още в миналия век, нищо чудно че и министъра е там. Пак добре че не е казал че му остават още 25 години ...нямаше да е изненада
ПЪРВИ (нерегистриран)
Тю да му се не видят и варелите, дано да има някакъв шанс да е оцелял пилотът!
ф33 (нерегистриран)
да, щото сърбите цял живот ф22 са карали
1234 (нерегистриран)
Тези самолети ги припалват веднъж в месеца. Летят с тях два пъти годишно. Как очакваме да поддържат форма пилотите? Отделно корупционните сделки по поддръжка, снабдяване с части ГСМ, ремонти. Отделно от това - кого ще борим с тези 14 (плюс евентуално 8) изтребителя? Русия? Турция? Щото от другаде не се очаква атака. Вие смешни ли сте, жалки ли сте? Жалко единствено за загубите на личен състав.
145 (нерегистриран)
Абсолютно не е задължително всяка задача да се изпълнява от двойка. Маршрут и пилотаж в зона може да се изпълнява от един самолет. Даване на цел също. Моля се да открият пилота жив!
има пари (нерегистриран)
Еми да, ако си бяхме платили навреме някой, който има читави самолети да ни свърши тази работа, сега нямаше да стават такива трагедии.
Копър (нерегистриран)
На времето БСП и ДПС крадоха и с гъзовете си, та така и не купиха 2-3 самолета. Не остана, изпапкаха ги. Герберастите последните години занемариха каквото беше останало и съвсем не останаха самолети. Да бяха купили 10 дрона вместо самолети, за които няма да има пилоти.
Intel inside (нерегистриран)
Едно семейство остана разбито, загубило съпруг, баща и опора в живота, друго семейство остана без син - завинаги. Всичко друго се възстановява, купува, поправя или каквото и да е. Жалко за сиромашкия човечец, дал живота си за да защищава постоянно набъбващата сган, наречена политици, олигарси и каква ли не още утайка от човекоподобни. Нация от таквиа изроди трябва да бъде затрита, защото не заслужава да я има. То всъщност това е въпрос на време де.
Pfff (нерегистриран)
Това са на шкембе войводата ремонтите-самоделка на двигателите на МИГ-29-тките, дето не са сертифицирани от производителя и са гаражни доработки в някаква манифактура неизвестно къде в Полша... Жалко за момчетата в армията ни, които им се налага да летят в тия 40 годишни кошляци, невиждали читав ремонт от началото на 90-те, буквално са жертва на безобразните далавераджии и безродници начело на армията и държавата като цяло...
БГ (нерегистриран)
Дали имало значение колко машини са останали?! И този въпрос го задават военни пилоти?! Ако те не знаят, да им припомним - всички загубени самолети, както и хеликоптера Пантер са в резултат на пилотски грешки! И по-точно на ниска пилотска(летателна) дисциплина! И за сметка на българският народ. А тя, дисциплината, по принцип отдавна я няма в българската армия! Защото се определя от политиците. Още имаме генерали, които знаят и могат да я наложат, но явно не им дават и ги държат като заместници.
блокиран (нерегистриран)
и аз имам един комшия военен пилот ... дори докато учеше за пилот нямаха нито пари нито възможност да се качват на самолети. след като завърши може и да има още 4-5 летения със самолетите. толкова за опита и летателните часове. турция и гърция вдигат изтребители през 15 минути ... в българия това става 1 път в годината на 3 ти март или 1 път на учение.
Хм (нерегистриран)
Наясно ли си с годишния брой катастрофи с изтребители у нас преди 1989? Ще ти помогна. Много са. Не намесвай политиката в тази трагедия. Дано е оцелял пилота.
имаме пари (нерегистриран)
На тези , които крадяха от средствата за авиация не им е мъчно, на тях им е мъчно само като не могат да крадат.
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Голямо задръстване и човешки останки на пътя след катастрофа на един от изходите на София
Какво се случи в Нова Каледония и какво общо има с това Азербайджан
Още един млад живот остана на пътя
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Президентът не вижда основание за смяна на шефа на НСО заради катастрофата край Аксаково
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков