Коментари - 16 586 седмокласници отпадат от кандидат-гимназиалната битка | dnes.dir.bg
назад

16 586 седмокласници отпадат от кандидат-гимназиалната битка

Просветното министерство обясни, как общият сбор от двойки по математика от първи и втори модул се оказа доста по-голям от първоначално обявеното число.

Обратно в новината

Коментари - 16 586 седмокласници отпадат от кандидат-гимназиалната битка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Учителите са уморени от многото частни уроци,съжалете ги. Позанемаряват работата през редовните учебни часове.Това е закономерно,всички знаят.Трудно е да се работи на две места,а и държавната работа е просто допълнителен доход.

След като има толкова двойки, значи някои даскали не си вършат работата, съответно би трябвало да бъдат санкционирани както подобава. След като даскалите не си вършат работата, значи министерството не си върши работата, съответно някои 'експерти' там би трябвало да бъдат санкционирани както подобава. След като министерството не си върши работата, значи министъра е редно да бъде изхвърлен след като бъде санкциониран както подобава. А не да се блещи по твто и да вика 'аз ще поема 'политическа' отговорност'. Какви санкции биха били подобаващи, ами глоби за несвършена работа, ЯКИ ГЛОБИ за двойки на даскалите, на експертите и на министъра. И децата не са тъпи както ни набиват, децата трябва да бъдат научени, но тези на които плащаме да ги научат не си вършат работата.

Като си толкова умна ти - оди ти да учиш мангалите да не изкарват двойки по език, който презират а и нямат адет за обучение.

Преди малко от ефира на Нова телевизия съобщиха, че госпожата, която е дала задачите е учителка в 125 СОУ и нейните ученици имат 10 шестици. Защо бяха необходими камери, раздухване . То изтичането на информация е от Мадлен Христова.

Спокойно, драги зрители! Догодина кривоустата ще хомологира тестовете с новите европейски директиви и тестовете няма да включват отживелици като пълен член, "й" само за единствено число, корен квадратен, степенуване над трета степен и др. Така децата ще си отдъхнат, а общият успех на учениците рязко ще се повиши.

значи статистиката е виновна, че не може да се каже колко цафари има :) еми нормално ... :) хахаха

Защо са толкова двойките ли?Защото има ефект от контрола по преписването дами и господа,и двойките ще се увеличават всяка година,защото всеки иска да препише.

Стига вече.... "усвояват" се пари от евро фондовете за никаква работа.... пишат се едни локуми, дъвки, безсмислици... небивалици..... празнодумия... резултатът е слбо грамотно поколение, а не малка част от него и неграмотно.... Образованието е сферата, където милиони еврофондове се източват без никакъв резултат, а ако има такъв той може и да е по-добър без нито лев еврофондове да бъде изхарчен.... Такива глупости създават тези писачи на проекти-преписвачи долни само "копи анд пейс", че нямам думи. Срамота!!!

Тези ги насочи към Такева, МОН, Кунева и сие.

Тези двойки са малко, на фона на реалното състояние на нещата! Защо в МОН стои още Евгения Костадинова, която разсипа с безхаберието си всичко, което засяга образователните планове, програми и най-вече новия закон!

Обявените места в "профилираните" училища СЛЕД 7 клас са повече от завършилите този клас!?!?!?? ПАК ще има 4-то КЛАСИРАНЕ!!!!!!!! Всичките патаклами са въздух под налягане!!!! Лошото в случая е -че ДЕЦАТА са Т Ъ П И !!!!!! Това е ИСТИНАТА!!!!!!

Вместо да си подадат оставките и да не се показват повече, тези безсрамници продължават да се обясняват. Все повече се заплитат в лъжите си, но не им пука. И как ще им пука, като вчера други двама безхаберници при Милен Цветков обясняваха, че за неграмотността на днешното поколение причината била ... познайте каква - образователната система по време на социализма.

С кумири чалгаджии,манекенки силиконки,без образование. Какъв да е резултата? След като лица без образование не слизат от екрана на телевизора,след като успеха в обществото се измерва с тях...за какво да учат и да се "мъчат" децата? Обществото им показва че успехът и парите могат да се постигнат и без да учат.

Основният проблем в липсата на качествени учители. Тук таме има някои свестни, но масово липсват. Математиката не се учи за няколко месеца, трябва от рано да се подготвят систематично. За да се привлекат млади и качествени учители, трябват инвестиции. При сегашните заплати, свестните нямат мотивация да отидат в училище. Просто и ясно. На мафията не й се дават пари, но това е пътя. Като начало да се извадят заплатите на всички от МОН за последната година, на тези от РИО. Да не се окажат като на експерта от здравеопазването.

Познавам въпросната госпожа може да не е виновна само тя, но със сигурност знаем / учителите по математика в Шумен/ , че най голямата заслуга за този хаос е нейна. Като експерт в Шумен се намеси в работата на директора на ПМГ и през м. април беше сменена учителка по математика в 7 клас, защото е написала текущи оценки "добър" върху геометричен материал. Естествено това може да с случи само ако е получила пари. Това може да се провери в документацията на училището, че смяната е станала в края на учебната годината. при одобрен образец в началото на годината

Това безобразие трабва да свърши със 100 тояги на гол гъз на другарката Пръмова-Кукова и изритването и от образованието

Прочетете статията на математика проф. д-р Сава Гроздев тя е най вярното обобщения за ниските резултати. Не са виновни учителите, учениците ,а това е Мадлен Христова, която е дала неправилно зададени задачи. Същата е от Шумен бивш експерт, която създаде такъв хаос, че беше принудена да напусне града. Същият хаос създаде и в Съюза на математиците и от там беше изгонена. Ред е да е я изгонят и от МОН.

Голямото бройкане на Кунева! А да видим ще промени ли нещо или ще седи там само на хранилката?

"Училище и възпитание. Задачата на учителя/възпитателя е да представя по жив и разбираем начин онова, което учениците трябва да научат, така че да събуди у тях интереса и желанието за възприемане (т.е. той трябва да намери пътя към тяхното съзнание). Действителността обаче е друга: съществуващите образователни програми водят (умишлено или не) тъкмо до обратното; тяхното съдържание и метод на обучение предизвиква подсъзнателна защитна реакция в учениците (човек възприема истински само онова, което осъзнава, другото има значение на информация, която съзнанието отказва да обработва, а приема само механично) нещата се поднасят като догматични дефиниции и правила, които трябва формално и безусловно да бъдат усвоявани (запаметявани), без участие на волята и съзнанието на ученика, и след това механично възпроизвеждане (без да се превръщат в знание). Доколкото учебната практика не може да мине без това, то не трябва да бъде определящо, каквото за съжаление е истинското положение. Всъщност този порок на образованието си има причина: образователните системи нямат за цел да разпространяват живо знание и наука, а да подготвят поредната порция човешки материал, който да бъде пригоден да се влее в армията от анонимни и послушни изпълнители на държавната машина, отдавайки свободната си воля срещу обещаната му надница..."

Основния проблем е, че в най-ранна възраст -от 5-6 клас нагоре детето вижда и усеща пълното безсмислие на това което учи и , че то никак няма да му потрябва в живота. Никаква методика и преподавателски талант няма да помогнат да се преодолее този тъжен факт.

Интересно как ученика "усеща" пълното безсмислие за ползата от нещо което нито знае, нито има представа как то се използва в живота и защо именно е поставено в учебната програма. Това е теорията на родителя, който се мисли / в повечето случай / за по-умен и по-знаеш или най-малкото по-печеливш отколкото символично платения държавен служител / учителя/ .

Опс са го прочетох цялото:) Тва на комунярско бие, знаем как шпострпоихте комунизъма, м ни е с тоя марксизъм, ленинизъм и диалектически матриализъм:) Да училището е да се учи за да се намери после бачкане- това е основната му функция плюс няколко паралелни-обучение в родолюбие и т.н.Сега си губят времето в училищата и после се учат на ход на работа т.е. губят и своето и на работодателя си време и съответно дълго време са нископроизводителни. А марксизъма ;ленинизъма беше готин с това утиочнение, че не беше предназначен за не особенно интелигентни хора с основна движе а сила егоизма:) Каквито са повечето хора и за това и нищо не стана от него. Капитализъм с яки данъци, регу;лация и социални придобивки. Швеция е моя идеал:)

Не разбирам защо всички си затварят очите пред очевидната истина за образованието? Вече няколко десетки години, благодарение на криво разбраната демокрация, учениците не учат / голяма част от тях дори не ходят на училище/, а техните родители / които в много от случайте са били също калпави ученици/ им "набиват" в главите, че чалгата и далаверата са в основат на успеха. От друга страна учениците виждат, че в управлението на страната години наред стоят и печелят на народния гръб необразовани тарикати. За всичко това не са виновни учителите/ или поне не само те/. Учителят е като теньора при футбола. Той работи преди "изпита" / мача/ а играча или ученика е този който трябва да "изиграе" мача. Но в криво разбраната демокрация, когато отбора победи, лаврите обират играчите, когато загуби пасивите отиват в треньора!

Да се въведе напълно безплатно висше образование за таланти. то безплатно няма-субсидирано от държавата и от бизнеса. винаги така може да се формулират въпросите или задачите, че назубреното с помощта на платени даскали славещи се с това, че "знаят какво ще се падне" да не помогне.

Но това няма да стане. Нито в администрацията, нито в бизнеса има естествен подбор. Първите са некадърници назначавани на шуробаджанашки, паертиен или корупципонен принцип, вторите предимно на същите принципи се хранят с държавни поръчки, докато няма свестна администрация и свестен бизнес няма да има и свестно образование. Отделно тъпия манталитет дето всяка майка си въобрзаява, че детето и е роден академик:)

Фири ти да не си от тия с двойките?

Да се въведе лимит на така наречените европроекти в училищата. има фльорци дето само с това се занимават и ги нема в училището вкупно по няколко месеца без едно дете да е научило нещо повече. Естествено в половината проекти "участва" и директорът и той митка по държавите:)Ей качественото примерно от германското образование (профилираните и насочени към практическо овладяване на професия училища) не прихванахме а точенето на пари за тъпи и иникому ненужни проекти прохванахме:)

а така кво? комундетата явно искат да оплюят кунева. Тя от образование нищо не разбира както и всички преди нея. Най-кефеше оня брадатия от ДСБ- то- даваше дъъъълги ваканции на децата. Истински министър който да проведе истинска реформа в сектора така и не се намери:)

Премахват се 11 и 12 клас като паразитни, обременяващи, губещи време и абсолютно ненужни.

Ето моята методика- събират се чиновниците от МОН, бизнеса и държавната администрация. Обсъждат от кво има нужда нашата икономика и кво можем да пласираме в ЕС. И така се профилират училищата.90% профилирани с практика от 8 ми клас 4 4аса учене 4 4аса работа + заплата за работата. 10% класически и математически и езикови гимназии за бъдещите висшисти.

Пропускаш 1 точка - тъпаци като теб - далече от образованието. За последващите не се косИ - те ще бъдат измислени в твое отсъствие.

Аз съм далече от тая сфера. Просто неам нерви да се разправям с тъпаци като тебе,а то във всеки клас има по 4-5 природно тъпи парчета;)

Хахахааа, ами образованието като методика не е много адекватно на съвременните изисквания. от друга страна е въпрос на ценностна система и състояние на обществото.

ми то не е мръднало от соца образованието. Даже тогава в профилираните училища се наблягаше повече на практиката. и пак бяха малко и пак излизаха нищо не можещи които ниско производителната икономика гълташе.

Аз мога да се хвана на бас, че това което се учи в 7 клас на българско общообразователно даскало се учи в 11 или там в 12 клас ако изобщо се учи на английско общообразователно даскало!

Всеки тъп педерас си умира да се хваща на бас, когато по обсъжданата тема познанията са му пълен пас.

духай гъз!

И сега какво ще се случи. Вместо да направят общите курсове ( за всички деца в непрофилирани училища до 8 клас) по леки и приятни и да наблегнат на практическата страна тия ще се накарат на даскалите, че не са направили всички математически гении от 16 век. Даскалите на другия тест ще намерят по-добри начини да подскажат на тъпите си ученици кво да нашпишат за да не им се карат на тях после.

Първо стани министър и после си говори тъпотиите, защото само така ще имаш подчинени, които са длъжни да те слушат, без да ти казват в очите, че говориш тъпотии. В равноправен форум се старай да си поне малко от малко смислен.

Кво ни е равноправното? Ти си долнопробен тъпак, а аз знам проблемите и имам визия:)

Да обобщим в едно изречение : Каквото образованието , такива и резултатите...

Образованието си поставя адски тъпи и нереални цели да направи ВСИЧКИ деца математически гении от 16 век. Процента на двойките е нереално нисък но това не важи само за БГ, а за всяка страна по света.Приоритетите и нивото на образованието по математика и по другите науки трябва сериозно да се профилира и да не се пълнят главите на децата на които това въобще няма да им трябва с глупости!

Браво бе, брато! Ти го измислИ! Че то било много просто - как никой досега не се сетИ за тия велики прозрения! Евалла! Аз винаги съм се чудел защо има вицове за тъпите тъщи, а няма вицове за тъпите задръстеняци, които са тъщи по светоглед въпреки половата си принадлежност!? Брато - иди и се помоли на здравната каса да ти отпусне некой лев за операция по физическо преобразяване в тъща, за да не си в противоречие със себе си и да престанеш да задаваш един и същ въпрос без да си облечен с пола.

Не е точно: каквато министърката, такава и просветата!

Аз ви гарантирам, че при истински честен и справедлив тест при нивото на което се учи математика (гений от 16 век) двойките ще бъдат поне 90%. Бех за малко даскал (няколко месеца) и им нашибах такива 2 йки за което един баш си дскал (демек не става за нищшо повече) се чудеше как ще ги "оправя" понеже оставало малко до края на 2 срок и на годината:)

Брато, верно ли! Ма ти си бил много прогресивен и интелигентен. НашибА им ги двойките та да им кисне преди края на годината, а! Ей много си напредничав! И си много издигнат над "тъпите даскаля". Глей да се не влюбиш в себе си, че надали ти е толкова дълъг и ще страдаш незадоволен!

гледайте филмето, стария български на мормареви за едно майче дет иска детето и да стане цигулар, а то няма музикален слух:) Същото и с математиката. Освен това и не е престижна, ни порнофолк певица се става чрез нея ни бияч с ланци.

Уважаеми Фири, с оглед правописните грешки във всеки Ваш пост и факта, че сте бил учител, обяснява до голяма степен резултатите на матурите. Прекрасния филм, който визирате, се казва "Изпити по никое време".

Аз не бех по литература даскал бе, за математика става въпрос.а по литература е трагедия " Що Белчо не онодил сивушка" ужас, ужас, четене, писане, аз съм българче и жив е той бив е и нищо повече в непрофилираните нефилологически даскала:)

Не можем да не отбележим и факта, че по умните и децата им се изнесоха и постанаха по-тъпите.но това не отменя факта, че програмата по математика е на ниво гений от 16 век от една страна и от друга не се учи и на нивото на което ,могатпонеже децата не ги интересува, а не, че са приородно тъпи.

също държа да отбележа, че ако се проведе тест на родителите на учениците процента на двойките ще бъде поне двойно по-висок.

По себе си ли съдиш? Не прави изводи при отсъствие на достатъчно информация. Или искаш да кажеш, че образователно-културното ниво в България расте!? Дали не се досещам как се казваш ...

Не бе оли аз имам задълбочено математическо образование и за това ти казвам, че това не е наука за всяка уста:)

Не само на родителите. Ако се проведе тест и на даскалите, които не са завършили математика или физика, двойките щв е бъдат много. А ако се проведе на депутатите и държавните чиновници ще е голям сеир.

Явно силлно расте процентът на интегрираните сред подрастващите. Тези резултати показват все по-големите успехи в процеса на интегрирането. Интересно коя ли година ще расте броя на двойките, след която всички ще станат двойки, а след това в едночасие ще се превърнат в 6-тици. 2020? 2030? Някъде там. Т.е. 2029 ще е критичната - ще има около 90% двойки, а после - примерно от 2030, всички ще имат шестици ...

Някъде 2030, с днешните индикации, ще приключи успешно процесът на интегриране.

това подобие на човек от снимката следва да бъде изхвърлено от МО незабавно. Считам, че статистиката е съвсем нормална при все че интеграцията на ромите тече с пълна сила и много ромчета са получили двойки и затова статистиката е плашеща. Ми не може от контейнера да го сложиш на ученическата скамейка и да искаш да стане нещо от него ....

С риск да бъда изкаран приятел на ромите и тяхната интеграция държа да споделя, че това е реалното положение и , че то по никой начин не е плашещо. напълно нормално е предвид програмата по математика на ниво математически гений в 16 век да покаже толкова двойки. Даже си позволявам да мисля, че на много места даскалите са помогнали на учениците, а на други места по-умните са помогнали на по-слабите.

Защо ми се струва ,че двойките са доста повече ???

НАКЪДЕ ВИ ВОДЯТ МУТРА АГА БАНКЯНЛИЯТА И ЧОРБАДЖИИТЕ И БЕЙОВЕТЕ? .. СТРАШНА СМЕТКА: ... 17800 ДВОЙКИ ... ... ДЕЛЕНО НА 53 000 УЧЕНИЦИ ДО 7-МИ КЛАС = 33.5% ОТ УЧЕНИЦИТЕ ДО 7-МИ КЛАС СА РОМЛЯНЧЕТА :))) .... СЛЕД 15 ГОДИНИ .. ТОВА ЩЕ СА 33.5 % ОТ МЛАДИТЕ ХОРА :)) 20-30 ГОДИНИ :))

Бе то в моя клас на времето цигани нямаше но 5-6 двойкаджии на които им пишеха 3йки за да не останат по милост имаше;)

Моментално отпадане на делегираните бюджети.Въвеждане на оценяване от 1 клас още.Не успелите да се справят ученици да повтарят класа.Учителите ветерани едвам издържат на безобразията на родителите и учениците,а младите учители или моментално дезертират или много не се вживяват-каквато заплатата ,такива и усилията.Куневица сега ,като изгони всички учители близки до пенсиониране,ще назначи в гимназиите младежта изкарала чрез преписване и образованието още повече ще прогресира.Пълни двойкари ,накрая с писана тройка по милост ги приемат в университетите.Да ви е честито.

и после ако не намериш работа на десетките хиляди знаещи питагоровата терема но не можещи да завият гайките на една автомобилна джанта кво праиме? "Математиците" отиват да берат ягоди в португалия.

Знаеш ли? Просто не си заслужава труда да ти отговарям...

А аз ще ти отговоря просто и ясно - тъп си!

Стига се драхте бе позьори както ви обясних математика на нивото което се учи в средното училище е нужна на 5% които реално биха се занимавали с природни и хуманитарни науки къдет им трябва задължително.На другите им стига познаване на числата и умение да боравят с елката на телефона. Както изрично ви обясних 20-30% са природно тъпи, а другите средняшка боза и тия никога няма да станат Декарт или нютон. Поредната буря в чаша вода. това не е за да защитавам кунева тя и неопределен интеграл от x не може да сметне ама това за да затрие 3 и 4 блок не и е и нужно:)

Очаквчх много повече , а може би са И повече , но има затъмнение , умножено по три , реалното положение , отива над 50 000 ... двойки !

Поредните ,....50 000 КАЛИНКИ!

Целта бе унищожаване на нацията. ПОСТИГНАХТЕ ЦЕЛТА СИ!!! Сега ще се източват мозъци, а оставащите тук неграмотници ще бъдат лесно манипулируеми бройки. С един куршум два заека. Национални предатели, Господ да ви съди!

Европейските политици ще сте доволни от това, че унищожихте българите! Направихте ги прости по-прости!

МИЛО И ДРАГО ДАДОХА ЗА ДА РАЗБ ИЯТ И ОПРОСТАЧАТ ДЪРЖАВАТА НИ, А НАШИТЕ ИМ ПРАВЕХА СВИ.РКИ И НА ЛЯГАНЕ И НА СТАВАНЕ!

Не се нахвърляйте на учителите.Какво може да направи учител щом не може да пише оценки на дечицата до ....клас,щото щели да се стресират,а такива с двойки не могат да остават да повтарят(вече се обърках до 4 или до 7 кл. беше). А в училище ,милите,трябва да им се позволява всичко и за всичко учителите са виновни.Драги сънародници,причината е там в заветното министерство с неговите правила и закони.Измисленото преди 12 г. дава плод сега и по-лошо ще става.

не е ясно защо искаме учениците да знаят по математика, като в МОН не знаят да смятат, събирането на числа е просто аритметично действие и се изучава още в предучилщна възраст и когато главата е вмирисана е най-добре рибата да се хвърли цялата, а не само главата, което означава ОСТАВКА НА ЦЯЛОТО МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНЕТО,ЩОТО СЪС СЛАБ(2) ОБРАЗОВАНИЕ НЕ СТАВА

жалка история

Има много нежни и хубави момичета-всъщност повечето са хубави,нито са прекалено натруфени и гримирани,бижутата умерени,какво искаш повече.Естествено,че има изключения,но повечето момичета са си супер!

Ако спрете преписването и купуването на изпити в университетите, ще бъде много забавно. Реално над 90 процента от висшистите трябва да си скъсат дипломите.

кви висшисти масово помощен персонал.Чистачи ,сервитьори и продавачи с висше.Деградация от всекъде.

Те не са вишисти, а вишовисти защото казват ,че учат ВИШО образование!

Ясно, МОН са избрали по-добрия резултат за да изглеждат нещата по-добре - демек опитват се да заблудят хората! Въпроса е колко деца имат двойки на изпитите, а не колко деца, които искат да кандидатстват, имат двойки на изпитите! Какво ме интересува дали искат да кандидатстват или не искат да кандидатстват. На това се казва нагласена статистика или комунистическа пропаганда и е точно в стила на Миглена Кухева!

А колко от тези деца са в действителност българчета, и могат да говорят, пишат и четат що годе на български, а?

Всички са българи, другите, които за които гговориш не се явяват на матури, да не говорим за втори модул.

абе Дир на база на какво ни казвате това?Вижте си най красива абитуриентка на какво мязат тия кифли ?Откъде на къде ще упреквате?Като отпаднат има и частни училища има и други начина да се изкласи.Не си мислете че света ще свърши.

образованието е функция на управлението

Преди 1989 година подобни проблеми в образованието нямахме!Е - имаше и по няколко калпазани в клас, но "показалката" в ръцете на учителя правеше вълшебства!

Така беше, а един ни целише с тебешир ако се заблеем.

На Гьобелс не му трябва математика !