Бърз влак, превозващ шефовете на БДЖ и НКЖИ, аварира на гара Роман
Ръководството на железниците закъсня с час за срещата с областните управители в Северна България по повод новото разписание на влаковете
Обратно в новинатаКоментари - Бърз влак, превозващ шефовете на БДЖ и НКЖИ, аварира на гара Роман | Днес.dir.bg
Коментари
Какво значи най -малкото пътнико пътуване. Обикновено покрай ЖП селата нямат автобусен транспорт И какво тряба да правят за да отидат до града на лекар, или да вземат друг транспорт за някъде. Ми вадете и релсите, и без това повечето са от царско време и на кантара за скрап за Турция. какви влакове по 160 км/ч те де не би да хвърчат във въздуха. Какво направиха за онази злополучна стрелка във Хитрино след 8 години - тя си е такава каквато е била и преди 100 и кусур години при първата ЖПкатастрофа. И като АМ ХЕМУС която чества кръгъл юбелей ще катастрофират коли, ще катастрофират влакове- Преди години имаше три пасажера Русе -Видин имаше и Русе Тутракан -Силистра. Хайде сега да си представим как от село Кутово пътуват до Русе особено като намалят влаковете. Да кажат коджакафалиите как от Бургас се пътува до Левски, или до Троян с влак!?
Няма по-ярък пример за разпада, кражбите, разрухата, некомпетентност и корупция в България от БДЖ. Майка изкара живота си в тази компания, обичаше я, отказваше къде по-добри предложения ... Едни "лобисти" силни в Парламента налагаха автобусите, а други "покриваха" кражбите. Сега пък други говорят за чистота и "зелена" сделка, ограничават колите, но поощряват косвено камиони и автобуси, за сметка на електрическите влакове. Съседна Сърбия обновява влаковете си с нови китайски, а ние купуваме рециклирани немски. Купуваме скъпи самолети, купуваме нови коли за депутатите - защо? Да пязят обезлюдената държава, да посещават оставени на доизживяване забравени райони. Даваме пари за кампании да връщаме уредили се българи от чужбина, а оставяме тези тук да не могат да стигнат до болница, училище, аптека и дори магазин за хляб. И никой не смее да назове проблемите - защото ремонт на локомотиви е на един олигарх, Божкова фирма само и единствено можела да сертифицира влакове, окрадоха имотите, почивните станции, столова, желязото. Централата на ул. Иван Вазов е от години хапка, за която се облизват много. БДЖ е в будна кома. А в цяла цивилизована Европа това е транспорта вътре в държавите. И дават поминък на изоставени райони, и са предпочитан транспорт. БДЖ е типичен пример за "Приватизация на приходите - национализация на разходите".
В модерния свят най-добрият транспорт е влак! И в тези държави се развива интензивно точно ЖП. С модерни влакове и винаги пълни с пътници. Защо у нас не вървим в правилната посока на масовия транспорт
ами не става защото влизаш и срещу теб мърлява циганка с 5 хлапета омазани със сополи и се бършат и мажат където им падне. Ей това е картинката в тази държава, няма как да стане.
А нима са само държавна собственост всички пътнически, движещи се извън България, влакове ?! Не, не са - макар че и при тях, движещите се по жп л-я с междурелсие 1,43 м, само единичната колоос (тоест свързани чрез вал 2-а пресечени конуса, 2-ата жп бандажа, с пресован във всеки от тях диск - тъй наречен. жп реборд) тежи около един тон. Идейно или колкото се може повече да бъдат ползвани, поради малката им тежина, повече релсобусове, шинобусове, или пътнически вагони с фабрично вграден механизъм за поддържане - в жп завой с малък радиус, т.е. в остър завой, където външната жп релса е до 15 см над вътрешната жп релса, във що годе хоризонтално (водоравно) положение на коша (ще рече кутиевидната, поместваща човеци и багажи, и велосипеди, и колички вагонна част) на вагона, което би позволило по-високи спрямо сегашните скорости, живи + здрави
Ч!уек, преди 30 години рекламата на Шинкансен беше чаша вода, поставена на масичка във влака.... летящ с повече от 500 км/ч. А преди няколко години японските железници се извиниха официално и на целия японски народ, че за първи път не са си спазили разписанието и един влак е дошъл по-рано с минута иполовина. А у нас пътниците бутат влака на Българските Дървенишки Железници. Тези шефове ги хващаш и ги караш да помпят гумите на влака. С уста, в някой "топъл" ден на месец Януарий.
Т.н. пазарници, завършили курсове в Харвард и пр. "престижни" школа на икономическата мислА 30 години не разбраха, а и нямат капацитета да разберат, че железници, пощи, електроснабдяване, вода, базово здравеопазване - са въпроси на национална сигурност и не трябва да се търси печалбата. Дори да са на загуба, това са дейности, които са основни стълбове на всяка държава и народ. Но какво ли си пишем, ще ми кажат, че съм дрът комунист, а в америка всеки човек си има кола и влаковете са отживелица.
И влаковете за Банкя ги редуцират значително :-( Болни от провинцията отиващи на рехабилитация и възтановяване б Банкя им беше най-удобно от единия влак на другия и за 25-30мин са там.
В провинцията няма живот. И как да има?! Всички елементарни удобства и необходимости се орязват...
имя реално само две лнии - софия-варна и софия-бургас !! . всичко друго е пълнеж към тези две линии ! .
Моля - уточнете - коя точно жп л-я имате предвид: София - Варна през Искърско дефиле и Дунавска равнина ли или тази през жп гарите Подуяне, Искър, Златица, Копривщица, Карлово, Сливен, Карнобат, Лозарево, Дългопол - като опоменатия маршрут, в частта му до Карнобат е валиден и за жп л-я София - Бургас, благодаря Ви. Просто останалите жп маршрути са или с доста остри, не особено широки, завои, или с не поне 50 % пълни с човеци пътнически вагони, живи + здрави
Истината е, че нЕма парЕ, ама нЕма и робове - накрая робите взеха, че свършиха. Няма пари за нови влакове и вагони, ама няма вече и роби, които да работят в БГ-железниците. Няма и роби, които да пътуват по тези железници. Има обаче и една хубава, оптимистична новина - като свършат робите автоматически свършват и робовладелците. Щото робовладелец без роби не е никакъв робовладелец, а вече е за смях. Вече е Бай Никой. Или иначе казано - Бай Хуй.
Къде да се върнат младите от чужбина? В по-миналия век ли? Защото в миналия имаше железница.
истепенно , всичко в тази кочина спира да функционира. Спира всичко, което помага на хората да живеят що годе нормално. Не се спира нищо, което ще навреди на богатите и ще им накриви капата. И на всичкото отгоре едни продажници, наречени политици, излизат и призовават да им гласуват "доверие", за да могат да крадат още на гърба на народа.
е много ясно, за богатите благата остават, още една магистрала щели да строят до Гърция да ходят на почивка там. Тука в Северна България Хемус я строят 50 години, пътя Русе - Търново е най опасния път със жертви в Европа но на кой му пука за стотиците жертви от некадърно държавно управление.
При бай Тошо влакове и автобуси имаше до всяко селце и махаличка. Яжте сега банани, мизерници!
Закривай, слагай бодлива тел, закови прозорците със шперплат, табела "Не преминавай". Толкова за селата в Северна България. БДЖ, Срамота е гоялм локомотив да влачи един или два вагона. От 20 години се говори да купите малки мотриси и шинобуси.
В Северна България влаковете се движат с електрически локомотиви. Уж ще въвеждаме екология., ще пазим околната среда, дори се спори за въглищните централи, а спираме този най-екологичен транспорт, железопътният?
Какво му е екологичното на 500 тона влак да се влачи 200 км с 10 човека вътре??
Кое е неекологичното на електрическата тяга? Има ли нещо по-екологично от ел. ток? Милиони години по земята са падали мълниите от облаците. Хората завариха земята като райска градина и я превръщат в пустиня. Преди да въведат ДВГ, е имало доста екологичен начин на живот в Европа. Кое е екологичното на изгорелите канцерогенни газове от течните въглеводороди? Ръсиш тъпотии!