Коментари - Бърз влак, превозващ шефовете на БДЖ и НКЖИ, аварира на гара Роман | dnes.dir.bg
назад

Бърз влак, превозващ шефовете на БДЖ и НКЖИ, аварира на гара Роман

Ръководството на железниците закъсня с час за срещата с областните управители в Северна България по повод новото разписание на влаковете

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Бърз влак, превозващ шефовете на БДЖ и НКЖИ, аварира на гара Роман | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ludiamaus

Какво значи най -малкото пътнико пътуване. Обикновено покрай ЖП селата нямат автобусен транспорт И какво тряба да правят за да отидат до града на лекар, или да вземат друг транспорт за някъде. Ми вадете и релсите, и без това повечето са от царско време и на кантара за скрап за Турция. какви влакове по 160 км/ч те де не би да хвърчат във въздуха. Какво направиха за онази злополучна стрелка във Хитрино след 8 години - тя си е такава каквато е била и преди 100 и кусур години при първата ЖПкатастрофа. И като АМ ХЕМУС която чества кръгъл юбелей ще катастрофират коли, ще катастрофират влакове- Преди години имаше три пасажера Русе -Видин имаше и Русе Тутракан -Силистра. Хайде сега да си представим как от село Кутово пътуват до Русе особено като намалят влаковете. Да кажат коджакафалиите как от Бургас се пътува до Левски, или до Троян с влак!?

Няма по-ярък пример за разпада, кражбите, разрухата, некомпетентност и корупция в България от БДЖ. Майка изкара живота си в тази компания, обичаше я, отказваше къде по-добри предложения ... Едни "лобисти" силни в Парламента налагаха автобусите, а други "покриваха" кражбите. Сега пък други говорят за чистота и "зелена" сделка, ограничават колите, но поощряват косвено камиони и автобуси, за сметка на електрическите влакове. Съседна Сърбия обновява влаковете си с нови китайски, а ние купуваме рециклирани немски. Купуваме скъпи самолети, купуваме нови коли за депутатите - защо? Да пязят обезлюдената държава, да посещават оставени на доизживяване забравени райони. Даваме пари за кампании да връщаме уредили се българи от чужбина, а оставяме тези тук да не могат да стигнат до болница, училище, аптека и дори магазин за хляб. И никой не смее да назове проблемите - защото ремонт на локомотиви е на един олигарх, Божкова фирма само и единствено можела да сертифицира влакове, окрадоха имотите, почивните станции, столова, желязото. Централата на ул. Иван Вазов е от години хапка, за която се облизват много. БДЖ е в будна кома. А в цяла цивилизована Европа това е транспорта вътре в държавите. И дават поминък на изоставени райони, и са предпочитан транспорт. БДЖ е типичен пример за "Приватизация на приходите - национализация на разходите".

Дъ уинтър ис коминг ....

В модерния свят най-добрият транспорт е влак! И в тези държави се развива интензивно точно ЖП. С модерни влакове и винаги пълни с пътници. Защо у нас не вървим в правилната посока на масовия транспорт

ами не става защото влизаш и срещу теб мърлява циганка с 5 хлапета омазани със сополи и се бършат и мажат където им падне. Ей това е картинката в тази държава, няма как да стане.

А нима са само държавна собственост всички пътнически, движещи се извън България, влакове ?! Не, не са - макар че и при тях, движещите се по жп л-я с междурелсие 1,43 м, само единичната колоос (тоест свързани чрез вал 2-а пресечени конуса, 2-ата жп бандажа, с пресован във всеки от тях диск - тъй наречен. жп реборд) тежи около един тон. Идейно или колкото се може повече да бъдат ползвани, поради малката им тежина, повече релсобусове, шинобусове, или пътнически вагони с фабрично вграден механизъм за поддържане - в жп завой с малък радиус, т.е. в остър завой, където външната жп релса е до 15 см над вътрешната жп релса, във що годе хоризонтално (водоравно) положение на коша (ще рече кутиевидната, поместваща човеци и багажи, и велосипеди, и колички вагонна част) на вагона, което би позволило по-високи спрямо сегашните скорости, живи + здрави

Голем си разбирач, бате, разбираш от всичко. Еваларка! Сигурно разбираш по много и от атомна и ядрена физика, че и от авиация, космонавтика и ракетостроене. Хайде да ни разкажеш и за това по нещичко, щото ние тук не сме такива разбирачи като теб! :-)))))))))))))

Ч!уек, преди 30 години рекламата на Шинкансен беше чаша вода, поставена на масичка във влака.... летящ с повече от 500 км/ч. А преди няколко години японските железници се извиниха официално и на целия японски народ, че за първи път не са си спазили разписанието и един влак е дошъл по-рано с минута иполовина. А у нас пътниците бутат влака на Българските Дървенишки Железници. Тези шефове ги хващаш и ги караш да помпят гумите на влака. С уста, в някой "топъл" ден на месец Януарий.

те са малоумници тези шефове на БДЖ.

това звучи като виц

Да бяха го бутали малко, както се е случвало в БГ

Т.н. пазарници, завършили курсове в Харвард и пр. "престижни" школа на икономическата мислА 30 години не разбраха, а и нямат капацитета да разберат, че железници, пощи, електроснабдяване, вода, базово здравеопазване - са въпроси на национална сигурност и не трябва да се търси печалбата. Дори да са на загуба, това са дейности, които са основни стълбове на всяка държава и народ. Но какво ли си пишем, ще ми кажат, че съм дрът комунист, а в америка всеки човек си има кола и влаковете са отживелица.

И влаковете за Банкя ги редуцират значително :-( Болни от провинцията отиващи на рехабилитация и възтановяване б Банкя им беше най-удобно от единия влак на другия и за 25-30мин са там.

В провинцията няма живот. И как да има?! Всички елементарни удобства и необходимости се орязват...

ние в провинцията сме трета, категория хора за тях, иначе всички плащаме еднакво дснуци, само където всички пари остават в София.

Лека полека ще ни върнат в 19 век.

имя реално само две лнии - софия-варна и софия-бургас !! . всичко друго е пълнеж към тези две линии ! .

Моля - уточнете - коя точно жп л-я имате предвид: София - Варна през Искърско дефиле и Дунавска равнина ли или тази през жп гарите Подуяне, Искър, Златица, Копривщица, Карлово, Сливен, Карнобат, Лозарево, Дългопол - като опоменатия маршрут, в частта му до Карнобат е валиден и за жп л-я София - Бургас, благодаря Ви. Просто останалите жп маршрути са или с доста остри, не особено широки, завои, или с не поне 50 % пълни с човеци пътнически вагони, живи + здрави

Евалата, пич, направо пращиш от мозък! Голям си разбирател - разбираш от всичко. Може ли да ни разкажеш и за микробиологията и генното инженерство, щото сигурно и от това разбираш!

Тази държава трябва да се закрие.

Държава НЯМА. Има територия

Истината е, че нЕма парЕ, ама нЕма и робове - накрая робите взеха, че свършиха. Няма пари за нови влакове и вагони, ама няма вече и роби, които да работят в БГ-железниците. Няма и роби, които да пътуват по тези железници. Има обаче и една хубава, оптимистична новина - като свършат робите автоматически свършват и робовладелците. Щото робовладелец без роби не е никакъв робовладелец, а вече е за смях. Вече е Бай Никой. Или иначе казано - Бай Хуй.

Робовладелец без роби е като кифладжия без кифли. Демек за резил.

Робите свършиха (нерегистриран) Робите не са правили парите на БДЖ, а Кремиковци и другите големи комбинати. Сега ги няма и няма кой да плаща, това е проблема.

Къде да се върнат младите от чужбина? В по-миналия век ли? Защото в миналия имаше железница.

истепенно , всичко в тази кочина спира да функционира. Спира всичко, което помага на хората да живеят що годе нормално. Не се спира нищо, което ще навреди на богатите и ще им накриви капата. И на всичкото отгоре едни продажници, наречени политици, излизат и призовават да им гласуват "доверие", за да могат да крадат още на гърба на народа.

е много ясно, за богатите благата остават, още една магистрала щели да строят до Гърция да ходят на почивка там. Тука в Северна България Хемус я строят 50 години, пътя Русе - Търново е най опасния път със жертви в Европа но на кой му пука за стотиците жертви от некадърно държавно управление.

При бай Тошо влакове и автобуси имаше до всяко селце и махаличка. Яжте сега банани, мизерници!

Съсипват БДЖ. Тормоз над хората от севера. Няма грам опит за подобряване на БДЖ

Закривай, слагай бодлива тел, закови прозорците със шперплат, табела "Не преминавай". Толкова за селата в Северна България. БДЖ, Срамота е гоялм локомотив да влачи един или два вагона. От 20 години се говори да купите малки мотриси и шинобуси.

В Северна България влаковете се движат с електрически локомотиви. Уж ще въвеждаме екология., ще пазим околната среда, дори се спори за въглищните централи, а спираме този най-екологичен транспорт, железопътният?

Какво му е екологичното на 500 тона влак да се влачи 200 км с 10 човека вътре??

Един локомотив с два вагона е около 200 тона, но иначе си прав, че не е екологично.

Кое е неекологичното на електрическата тяга? Има ли нещо по-екологично от ел. ток? Милиони години по земята са падали мълниите от облаците. Хората завариха земята като райска градина и я превръщат в пустиня. Преди да въведат ДВГ, е имало доста екологичен начин на живот в Европа. Кое е екологичното на изгорелите канцерогенни газове от течните въглеводороди? Ръсиш тъпотии!

Влаковете са отживелица. В Най-силната икономика на света САЩ ЖП транспорта е почти несъществуващ, освен товари

Там има негри, тука - не!

И затова точно те дето замърсяват най много искат останалите да плащат.