Започват масови проверки по пътищата, глобите стигат до 500 лева

От МВР апелираха и водачите, и автомобилите да са добре подготвени за движение при зимни условия

Обратно в новината

Коментари - Започват масови проверки по пътищата, глобите стигат до 500 лева | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

геноцида над бай ганя е брутален но за големите бандити които окрадоха държавата с милиарди като черепа,мафиански и цецо мустака закони няма

Днес ще е голям урожай

Ааа така ами сега какво правим!Ей българските полицаи и митничари са много по добре от сурвакарчетата!Парите спасяват всичко!

Покачване на мизата на рушветите..

Малко са 500лв.На тази сган по 5000 трябва, снемане на номерата на автомобилите и лишаване от право управление поне за 6 месеца за да се научаъ на ред!

Само не знам защо разрешават на каруците да се движат в тъмната част на ноща, колко катастрофи станаха и колко трябва да пострадат от тези примитивни превозни средства, а за хората които ги управляват нямам думи.

да разбирам ли, че трябва да има акция за да се наказват нарушителите. и защо се следи само за един тип нарушения, другите не се разпознават ли?

А колко са санкционираните служители на МВР по ЗДвП? Или те имат имунитет от проверки? А може би пък никога не извършват нарушения?

Защото с каруци се движи един техен любим електорат!

Чорбичката с рИкия, нали?

Не си прочел статитията. Проверки има ежедневно, но в момента ще са масови, тоест с по-голям интензитет.

А глоби за лоши пътища кога ?

Понеже КАТ всяка година се излагат с незаконна акция Зима.Не сме задължени да караме със зимни гуми,почистването е задължение на Общините-Държавата.В Норвегия карат с летни гуми,защото общините почистват.Въпрос към КАТ.Защо има акция Зима,когато се кара значително по бавно,а няма акция Лято,когато се кара бързо с износени гуми и даже и зимни.При плюс 40 зимната гума е по опасна от летната зимата.Всичко е надолу с главата типично за България.Един добре организиран хаос.

Смешници.

Това е причината, поради която трябва да гласувате.

Най важното ЗИМНИТЕ ГУМИ НЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ

Те карат ама от 01.11 до великден не им е валидна застаховката.

Каква е глобата за: пушещ полицай в патрулка пушещ и говорещ по телефона държащ палка дремещ в патрулка

Само на червено пресичам баце, оти съм от БСП-то ! Язе други цветове не признавам !

Поредната имитация на активност (отчитане на дейност) от страна на МВР, без никакви реални резултати! По първият етап: Почти всички велосипеди, 99-100% от тях, не са оборудвани според ЗДП и не би трябвало да се допускат на пътя! В закона е записано, но никой не го спазва, а повечето от велосипедистите и не го познават. Освен това, масово се движат абсолютно неправилно - по пътните платна, по тротоарите, по пешеходните пътеки, по велоалеите, както им е удобно в конкретният случай. ДА Е ЧУЛ НЯКОЙ ОТ ВАС ЗА ГЛОБЕН КОЛОЕЗДАЧ? Или за отнет велосипед? А жълтите жилетки са направо лукс. Изникват от тъмното, буквално от "нищото", и по правило - с тъмни дрехи. И после - шофьорите не ги пазели. По вторият етап: Пешеходците масово пресичат улици и булеварди където им падне, и както им падне, и по правило - с телефон на ухото! Нито мантинелите, нито загражденията ги спират.Дигат полите и прескачат! И после - шофьорите не ги пазели. ДА Е ЧУЛ НЯКОЙ ЗА ГЛОБЕН ПЕШЕХОДЕЦ? Във случаите при тези "два етапа" от техните проверки - МВР бездейства! А произшествия с велосипедисти и пешеходци, стават всеки ден. И в много случаи, да не казвам в повечето, вината не е ( или не е само ) на водачите на МПС. А третият етап, той е ясен.Етапа на глобите! Защото полицаят ще глоби, бе да се замисля, водач на МПС заради не работеща "стоп" светлина (правилно), но въобще няма да обърне внимание на преминаващият велосипед, който нито има фар, нито има светроотражатели, примерно!

Искат да кажат следното: Добрите корумпирани ченгета, стартират акция "набиране на средства за новогодишни бонуси". Душици златни. Вчера ставам свидетел на внезапна проверка, на която водач на автомобил е спрян за това, че заден габарит не му работи, а в същото време на патрулката нито един не свети. АБЕ УНИКАЛНА ДЪРВАЖА, УНИКАЛНИ ЧЕНГЕТА.

Да касичката трябва да се напълни. Абе що не си напишете, че шофьорите станахме финансови донори пълнещи дупките в бюджета. Я кажете колко глоби сте събрали от пияни цигани каращи колело по центъра на платното?

лощите пътища ги оправят с пътни знаци... ограничение на скоростта, знак за неравности на пътя и всичко е о.к. ;)

Абе бай Стоянееее, нали парите за тия глоби пак от нашият джоб ще ги вземат! Това е както абсурдът: няккой причинява матреиални щети другиму - държавата си прибира глоба от него, а битият - бит, еганият - веган! Те така!

Какви зимни условия,като го дават 25 градуса от неделя за 10 дни напред? Да се подготвим за зимата та да се избием от неделя на там ли?

И каруците по жълтите павета.

Ушев може да ме хване за..... Зимните гуми не са задължителни, единствено трябва да има протектор с минимална височина от 4мм., така че ако вашите гуми отговарят на това изискване си карайте спокойно и да не ви дреме ако все още не сте си сложили зимните.

А сичкуту селско път ли ? И туй укулу факултето ?

Moже ли някой да потвърди, че каррането на автомобил със зимни гуми (от 15.11. до 31.03.), с дълбочина на протектора < 4 мм. е наказуемо (според действащия ЗДП) ?

ДЪлбочината на протектора не трябва да бъде под 4мм, няма значение с какви гуми си, така че, да, наказуемо е!

Зная, че сега срещу мен ще се излее помия да нахрани всички прасета, но.... Да управляваш кола не е задължение, а право и за да имаш право да я управляваш, трябва да отговаряш и ти и тя на изискванията на Закона. Ако не можеш да подържаш колата си технически изправна, ами не я карай. Така ще бъде по-добре и за теб и за околоните. Да, зимните гуми, замата не са задължителни(но дебелинатана грайфера е, не че тя ще ти помогне особенно когато гумата се е вкаменила), но са препорачителни и повярвайте ми има огромна разлика между зимни и летни гуми. Давам пример. Преди 2 години закъснях със смяната на гумите - снега падна в деня, в който щях да сменям (една събота беше). Естествено опита ми да изляза през заснежената естакада на подземния гараж беше отчайващ, при това летите ми гуми са премиум марка и бяха на един сезон (гуми на повече от 3 години не карам). Изрових две стари зимни гуми (на 3 сезона, защото бях планирал да ги изхвъргам, но пък бяха на джанти) сложих ги и .. ЧУДО - колата си излезе от гаража все едно няма ни сняг ни лед ни боже господи. Зимните гуми няма да те спасят зимата, ако разчиташ само на тях (както и летните лятото), както казах за шофирането си трябва и водача да е адекватен, но ще ти дадат по-голяма възможност в сложна обстановка да реагираш. Както казах, поставил съм си лимит, по-стара от 3 години гума не карам (обикновенно карам гуми на 2 години, но се случва да карам понякога и на 3, ако е имало някакво непредвидено обстоятелство). Винаги сменям по 2 гуми - 2 зимни есента, 2 летни пролетта. Предпочитам премиум марка (няма да казвам коя все пак не продавам гуми), и ми струват по около 200-250 лв. двете гуми, което като 6 месечен разход е смешно но ти дава сигурност на пътя. Разбира се има и по-евтини гуми, и повярвайте ми, най-евтината зимна гума е в пъти по-добра зимата дори и от най-новата премиум марка лятна гума!

Чл. 139. (1) Движещите се по пътя пътни превозни средства трябва да бъдат: 4. (нова - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) с гуми, предназначени за зимни условия, или с гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.

чакат края на ноември и ще обявят успешното ѝ провеждане

Демек пак нищо няма даправят!

Ограничението за дълбочината на грайфера от 4мм се отнася за летни и всесезонни гуми. За зимните си важи правилото за 1,6 мм грайфер. Самите гуми си имат маркери на две различни дълбочини. Първия маркере "препоръчан от производителя", втория маркер е "по Закон".

Всичко идва от манталитет, майка му като не го е научила как да се вържи спрямо останалия свят - има само един начин, който тук няма как да работи - яки наказания и незабавно изпълнение - но с тая подкупна съдебна система няма как да стане това

За проверките си има прегледи при регистрация и периодични технически прегледи. Каква им е работата на КАТ да спират някого и да го размотават половин час в студа. На всичкото отгоре в дни, когато мъглите и лошата видимост заради дъждовно време или къс ден, колкото някоя кола да се забие в спрения автомобил. Пълно е с камери по пътищата, които не служат за нищо. Ами да ги снабдят със софтуер, който да следи да винетки; ГО; технически прегледи; светлини; ръждясали ламарини; пушеци от ауспуха и т.н. и да се следи тотално движението в реално време. И КАТ да действат на база тази информация. Ама нещо не им се връзва на политиката.

Но забелязахте ли, колко много намаляха ПТП-тата, откакто караме с непрекъснато включени светлини? Пфу!

От КАТ започвали акция "ЗИМА"... Сякаш пък някога е имало акция "ДАВА"..

Ушев недей да заблуждаваш хората гадино мръсна, пак ли го закъса за пари ;)

Некадърниците пак с обратната снимка. Не ви бива за нищо дирюги, за нищо!

А ти не можеш да се научиш да караш велосипед и завиждаш.

За какви технически прегледи иде реч?! Вие в кой измислен свят живеете ? Там , в тези ,,пунктове " (всичко е само пункт ) идеята е да ти вземат едни 40 лв . И всичко е пълна измама : например - правят анализ на изгорели газове , а ,,моргата" пуши като за световно . Да сте чули някой да е бил върнат от такъв ПРЕГЛЕД ?!!! Това И как това ще се случи - та кой след такъв прецедент ще отиде в този пункт . А помните ли как се минаваше годишен преглед в КАТ преди ДЕМО - КРАЦИЯТА ! Това сега си е чиста проба узаконен рекет от страна на държавата и лесно печелене за НЯКОИ хора .

Тъпчо, "Ушев", ще викаш на баща ти, щото на времето не ти е дърпал ушите както трябва, че да се научиш да четеш. Човека преди мен е цитирал точката от Закона, в която е упоменато какви са изискванията гумите за коментирания период. В тази точка от Закона, освен чист текст, има и едно нещо, което се нарича препинателни знаци и едно нещо наречено съюз"или". Казано по друг начин или едното или другото. Едното са "предназначени за зимни условия", а другото "гуми с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm.". Така.. по просветна ли ти????. В противен случай, точката от Закона би имала следния приблизителен вид "с гуми, с дълбочина на протектора не по-малка или равна на 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.", без изрично да са упоменати зимни гуми като опция - Стана ли ясно вече????

Ако искаш ги сменяй всеки сезон, твоя си работа. Иначе всеки производител на гуми ще ти каже, че 6 години е напълно разумен срок, а всеки премиум производител, че гумите му ще изкарат 10 години.

Ушев, тогава за какви 1.6мм ми говориш бе хитрец! А бе знам си аз, че вие ушатите ви липсва пълнеж под фуражката, но ти направо си отвъд всякакви класации!

Аз не карам никого да си сменя гумите на 2 години. Казвам аз какво правя. Това е свързано с моя начин на живот (навъртам по около 35-40 хиляди км. на година на личната кола). Просто искам хората да се замислят, дали едни 200лв. си струват техния живот и живота на близките им. Ще поставя въпроса така - някой зимата да ходи по къси гащи и сандали, а защо караме кола "обута" по този начин (колкото и нови и скъпи да са сандалите)???

Има няколко корумпирани полицаи- рекетьори в КАТ Варна, Вътрешна сигурност какво прави по въпроса ? Заплашва със съд тези които подават сигнали ?

България ще стане държава, когато последния корумпиран полицай бъде хванат и осъден.

Тоя народ за да е послушен не трябва ни минута да бъде оставен на мира!Да се търсят още методи за тормоз!