Коментари - Машинистите, оцелели при влаковата катастрофа: Прегърнахме се и чакахме удара | dnes.dir.bg
назад

Машинистите, оцелели при влаковата катастрофа: Прегърнахме се и чакахме удара

"Имам три счупени ребра и едно спукано, цялата ми дясна страна е постарала, имам и скъсани меки връзки на левия глезен. Спя по 2-3 часа на денонощие, болката е непоносима", споделя Пламен Илиев

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Машинистите, оцелели при влаковата катастрофа: Прегърнахме се и чакахме удара | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А а ако на диспечерката и се доебе и се затвори някой известен ебач? Щом за една баничка не може да се устиска ... поне да беше казала, че има диабет, диария и и едошъл мензиса и и се налага спешно да отиде до тоалетната .... Ама какво се оправдават с нея, ако влакът стъпи на линията от другата страна светва червено, въпросът е кой не е натиснал спирачката и май не е дизелът - тези хубостници са. Тоест натиснали са я когато вече не могат да спрат, като преди това натискали газта, хахахаха

Да се бяхте направили и още нещо друго... да ви се не види... можеше да спрете влака да не се блъсне, ама не, вие сте страхливци и просто сте чакали да се случи най-лошото! И сте знаели, че ще оцелеете, защото сте на най-безопасното място! Уволнение за вас и доживотна забрана да работите каквото и да било! Искам да видя тоя с децата как им обяснява, ама и това да се предава по всички канали пряко, защо те просто няма да вечерят днес (а и утре...), понеже тати е некадърник и го уволниха до края на живота му... Ето това, ако стане публично, да видим дали ще има други подобни изпълнения...

направили са каквото трябва!Екстремно задържане и бягаш,но не в задната кабина,а лягаш в коридора на машинното.Това не е кола,че да спреш.Има голям спирачен път.Пиша го като бивш машинист и моля,който не разбира,да не пише глупосги!

Няма да спрат. Виж по темата с кораба колко "специалисти" са се изказали. Всички до един знаят какво е кораб, а най-много разбират от котвени устройства. Ама ако ги изкараш "на море" още на фара на пристанището ще ги "хване желязото". Не дай Бог да има малко вълна.

Да са живи и здрави, корави мъже ..единия има 3 дечица.

Скълъпена история ,подсказана им от други......... Видели влака(насрещния) от 400 метра,станали, бягали по коридора,седнали ,та и се прегърнали...!?!? Подсказана "версия" за пред следствието ....... Много действия ,за много кратко време...!?

Ей тва баничките голяма работа в България Преди време един такъв от инкасо прати колегата за баничка и офейка с едни милиони. Хванаха го, излежа си присъдата, ПУСНАХА ГО ама парите ги няма. Ся диспечерката излязла за баничка и два влака се размазаха.

Замислете се ! Как така БДЖ са виновни , а частна ПИМК няма никаква вина !

Илияне, не са виновни БДЖ, а НКЖИ. Те управляват движението и няма как някой "мръсен частник" да им е виновен

И кой гарантира , че ПИМК не са нарушили заповеди на НКЖИ ?!

най-лошо е когато не разбираш и пишеш глупости.Всичко е ясно-влакът на БДЖ е тръгнал без изход и образец 2А.Този,който го е изпратил е виновен,а също така и машинистите,които са тръгнали без изход и образец!

да си намерят добър адвокат и да ги съдят до дупка! Това си е непредумишлено убийство!

Трябва ревизия не само на тази катастрофа . Да се ревизира защо досега не са взети мерки да не се случва подобно нещо . И да се каже какво трябва да се направи ..,,,,

Бе то мерки си има, но тръгват от непозволен коловоз...

Лора Крумова толкова тъпо интервю не беше водила.Вместо да хване виновните да ги разпитва тя хванала тези изпратили хора да обясняват как били катастрофирали.

тъп си ти и защо не на мен ми и интересно да чуя лично

Тия пичове са за медали. Зеления чорап да им даде ордени и награда

Господ ви е опазил. Бързо възстановяване.

Най-голямото наказание е Уволнение. Държава НЯМА, закони НЯМА. БЕЗОТГОВОРНОСТ Спасявайте се, защото ще става още по-зле.

И украинските войници така се прегръщат в окопите и чакат руснаците да ги вземат в плен, явно е инстинкт за оцеляване след лошо управление.

Ти човек ли си или бот? Ако си бот, имаш известно оправдание.

123 е бот, днес от микро икономика разбираше, а сега и в област ЖП транспорт се изявява. Сигурно е кантонер или проверява здравината на калодките с големия чук и много ги познава по звука.

В нкжи за 14 години са инвестирани около 8 милиарда лева. За тези пари всички основни линии трябваше да са чисто нови със системи етцс ниво 2, всички локомотиви трянваше да са с джиесемАР връзка, но такова нещо няма. Парите ги няма, почти нищо не е направено, а направеното е с ниско качество! нкжи и бдже трябва да бъдат ревизирани из основи за да се види как се източват парите от тях с тройно и петорно по-високи цени от нормалните. Достъп до тези пари имаха и имат само определени фирми.

Няма как да стане. Даже Всичко се прави явно, защото не им пука. Не се крият вече. Наглост, защото овцете не могат да направят нищо.