Коментари - Марките не са това, което бяха | dnes.dir.bg
назад

Марките не са това, което бяха

Чуйте Podcast новините по обяд, 23 април 2021 г.

Обратно в новината
| Автор : Елена Бейкова

Коментари - Марките не са това, което бяха | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всъщност марките са създадени за снобарите. Ок качеството при марките е по-добро но отдавна цена-качество е много изкривено...

"Марките не са това, което бяха. Вече всичко се прави по най-евтиния начин" - това е само един от знаковите коментари, които вие пишете по темата ни днес. А тя е свързана с въпроса: "От значение ли е за теб марката на това, което носиш?". Не съвсем. Напоследък пазарът е залят с ментета, много марки наистина си променят качеството. Но като цяло Мерцедес не е Дачия, Долче и Габана не е Nike, не е и Abibas. Марката е изграден с години имидж, установено качество спрямо останалите на пазара, творчески труд на дизайнери, инженери и т.н. да изкарат нещо(при марка с повече бюджет очевадно по-добре платени и подбрани най-добрите) и т.н. Да, китайско менте с надпис Dolce & Gabanna за 10лв няма как да е качествено и надписът само по себе си не значи нищо. Оригиналът със същия надпис за 1000лв значи: - познаваем скъп продукт и имидж на притежателя - качество, което е направило марката оценена и скъпа. Материалите са съвсем различни от масовите, изработката е изпипана. - визия, която е актуална и вид произведение на изкуството, за което плащаш на топ дизайнерите на марката - признание на труда на работещите за марката за труда и уменията им и награда(с купуване) за свършеното в пъти по-добре, по-креативно от това на конкурентите им Хората без достатъчно пари да си позволят истинската марка често се опитват да я принизят до надписа и ментето, мислят, че в магазина на марката и на битака разликата е само в цената. Това няма нищо общо с действителността. Да, има марки, които са шир потреба и се позиционират и ценово, и като качество до ниските цени. Там наистина самата марка няма значение, освен ако някой не опитва да стартира пътя да се наложи и да стане един от известните. Примерно Зара, H&M са fast fashion- каквото и да е се прави да се носи няколко седмици, да е евтино и след това да се хвърли и замени с "нова колекция" на всеки 2 седмици. Там самият бизнес модел е такъв и никога не биха искали да се наложат като марка с качество и имидж. За тях по-скъпа стока бута оборота и гоненето на продажба на повече бройки като основна цел.

Прав си :) Много телевизори са с матрица на Самсунг , Сони или Шарп , но нямат нищо общо с въпросните марки ! И това е само един пример :)