Коментари - Защо ТИР-овете се движат по магистралите в почивните дни | dnes.dir.bg
назад

Защо ТИР-овете се движат по магистралите в почивните дни

През това лято тежкотоварните камиони отново могат да се движат по магистралите, вместо да бъдат спирани в петък и неделя.

Обратно в новината

Коментари - Защо ТИР-овете се движат по магистралите в почивните дни | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тировете са едни от циреите на движението по пътищата, и създават едни от най-големите предпоставки за пътнотранспортни произшествия.Всеки ден пътувам по път със засилен трафик на тирове.На крайградски булевард, при ограничение от 50 км/ч, масово си хващат лявата лента и изпреварват всичко наред! Имал съм случаи, при който тир пред мен се движи с 130Км/ч, при разрешена (за тирове) 80км/ч.

тройни такси в почивните дни за тировете по магистралите и всичко ще си дойде на мястото.

Много тъп въпрос! все едно да питаш защо в петък вечерта трафика на лични автомобили е голям? Бизнесът почва работа в понеделник а когато има логистика на стока, която е нужна в понеделник кога да се транспортира? Параграф 22 навсякъде...

този шопар да не се прави на ощипан тези карат и изпреварват като малоумни и на тях освен забрана да им изчисляват средната скорост и да забрана

Докога всеки полицай ще управлява собственната си кола без колан и постоянно говорещ по телефона, а плащащият данъци редови човечец ще бъде драстично дебнен и глобяван за същото и за много по-малко! Как тогава да се уважават полицаите, по-голямата част от които са с диплом 3.00, а глобяват доценти, професори и т.н. и то за нарушения, които те изяършват ежесекундно!!!!!!!!!!!!!!

Първо това нямаше да е проблем ако имахме наистина магистрали, а не двулентови, а понякога и еднолентови "магистрали". По- опасното обаче, което умишлено се пропуска е, че сред този интензивен трафик ще има доста тежкотоварни автомобили управлявани по над 20 часа без сън и без спазване на никакви правила, а и непроверявани от ДАИ турски шофьори.

Правилният въпрос е:Защо тировете се движат по магистралите въобще?

летят.

А къде да се движат камьоните ? Кой е казал, че магистралите са само за автомобили???

Докога разни "бизнесмени" ще диктуват правилата?Нали всички само за това ,.че сме в ЕС говорят?Къде в ЕС ,освен у нас и тн втора ръка "членки" се движат тежкотовани автомобили /ТИР/ през почивните дни???

Защо ТИР-овете се движат по магистралите в почивните дни Защото са платили на точните хора

Хората кучета ги яли бизнеса да върви то и в тези горещини асфалта на нищо не става после друса и свири по "новите" магистрали...

Не са ти виновни тировете а тези които са гепили половината от дебелината на асфалта и подложката под него.

В ОАЕ (Дубай) е 40 С . а на асфалта нищо му няма !!!!! Не е от горещината а от уплътняване и качество !!!!

му крив.Аман от леваци дето все някой друг им е виновен.Ако искате направо петък по обяд всички да спират.

до сега отклоняваха движението от Хемус през искърското дефиле. Пътя беше ремонтиран преди 3 години, вече е с трапове. Завоите са много и следват един след друг. ТИР-овете са дълги и секат завоите. Разминаването с тях е рисково и опасно. Шофьорите на ТИР се чувстват недосегаеми, не спазват ограниченията на скоростта. Тук-таме има прави участъци, които позволяват да ги изпревариш, но те скачат върху педала и натискат газта. Едно таакова изпреварване е истинско самоубисйство с вещата помощ на ТИР шофьора.

Амам от Лобита в таз малка държавица!

Тези дни писах нещо по въпроса: миналото лято като минавахме Ришки проход се нагледахме на тирове, които изпреварват ПО ЗАВОИТЕ, мушат се, навират се, ужас! А там в по-голямата част пътят е тесен, с много завои, няма къде да отбиеш встрани в опит да избегнеш сблъсък. Та и да си най-примерният шофьор, при лоша среща с такъв тир все тая. Заминаваш си мърцина.

Не искам да срещам турски и румънски ТИР. Отдалече се разпознават по наглото и убийствено поведение на пътя! Само това остава и в най-тежкия трафик да ги пуснат!

Искам да попитам г-н Лалов дали има информация, колко ТИР-а на ден не спазват забранителните знаци за изпреварване в определени участъци от магистралата София - Бургас и какви проблеми създават тези тирове в тези участъци? На мен ми се налага доста често да пътувам и последния месец поне по 5 камиона не спазват тези забрани, движат се в лява лента с 60-80км/ч и можете да си представите какво става. Така че да не ми говори за културата на тираджиийте. А като им свирнеш пък се правят и на обидени - надуват клаксони и прочие. Питам и КАТ - къде спи? На сянка в храстите и гледа да изкара деня, пък ако може и някой лев да падне още по-добре. Няма контрол по пътищата това е целия проблем. И няма адекватни мерки.

Искам да попитам с колко километра е разрешено да се движиш по българските пътища! Не със 100-180 нали?! А с колко се движат автомобилите и колко са самонадеяните шофьори, които се изживяват като Филипалди?! А по магистралите има достатъчно място за всички разумни шофьори! Защо ви е да стигате до морето от София за 2 часа! За къде бързате? За гроба? Един ден всички ще сме там. Зависи кой бърза!

Проблемът не е нито в ТИР-овете, нито в леките автомобили, нито пък в моторите! Проблемът в е шофьорите!

Se taia

Проблема винаги е задкормилните устройства.

След като в България не може да се осигурят нормално условия за преминаване на ТИР-ове , няма достатъчно и широки пътища и магистрали , то ТРЯБВА ДА НЕ СЕ ПРОПУСКАТ ТИР-ове в България . Кофти , ама ние сме си виновни .

На ЖП вагони и транзит. Ама не им отърва на превозвачите да има работещо БДЖ

няма как да стане ТИР-овете плащат скъпи такси,ГО,винетки по 1000 лв и на всичко отгоре ги карат да пътуват по чукарите покрай Хемус с 40 тона зад влекача камионите ще са златна кокошка и при тол таксите така че ще пътуват по всяко вре и те не са много щастливи да се бутат с дребаци по пътя но докато не се направят ленти за камиони и пътищата да са като европейските така ще е по стечение на географията краткия път за Европа и този за Турция е през България който се чувства не сигурен зад волана и знанията му като Шофьор са малко да си стой в къщи или на автобуса в краен случай на влака и самолета