Протест за магистрала София-Видин и тунел под Петрохан

Организаторите от гражданско обединение "Единни за промяна" настояват за изграждане на магистрала от София до Видин и тунел под прохода Петрохан.

Обратно в новината

Коментари - Протест за магистрала София-Видин и тунел под Петрохан | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Рускиня с малко дете счупи носа на жена заради забележка в мола. Грозната сцена се разиграла в петък около 16 часа, съобщава в. "Телеграф". Преди това била в кафе на последния етаж, където седнала, за да свърши малко служебна работа, тъй като имало интернет там. Пред асансьора се засякла с млада рускиня, детето й и бабата на хлапето. "Аз стоя плътно до асансьора и усещам удар в кръста, не беше много силен, обръщам се и виждам, че ме е ударило малко момиче. Започна с по-строг тон да правя забележка и докато я правя, получавам силен удар в лицето от майката. Жените бяха руски говорещи, чувах ги зад мен как си говорят, бабата на детето се опита да я спре. Аз казах: "Ти разбираш ли, че ми счупи носа", а тя отвърна - "Пак ще ти го счупя, ако трябва". Аз наполовина съм рускиня, затова разбрах думите й, описа станалото Евгения. Преди семейството с побойничката да се качи в асансьора, потърпевшата им направила две снимки с телефона си. Повече не успяла, защото започнала да й тече силно кръв по лицето.

Исканията са смешни.

Някой спомня ли си как преди три-четири години Искра Фидосова блокира Петрохан ? След това нейни фирми ремонтираха пътя!!!

Но Сега има да гласуваме Конвенцията, трябват обучения в чужбина, разяснителна работа, много сериозна реклама . Нова агенция - със сигурност .

Имам село в сверозападна България. Пътувам често и до района на Пазарджик и Пловдив. Тази разлика в пътищата и стандарта на живот който забелязвам не е добра. Дано нещо да се промени. Мога смело да кажа че ако има изградена инфраструктура тамошните села и градчета ще предлагат на софиянци и не само много по добра и удобна почивка от префалени места като родопите. И моля не обиждаите и не ругаите хората които живеят там, честни и трудолюбиви са и не го заслужават. Пълно е със сиромаси. Малко са работещите и то предимно само в местната община или полиция.

Ужас !!! Кой плаща на толкова много тъпи софийски тролове ? София не е България и ако тези безродници и най-вече техните чорбаджии, които са поискали да се напишат всичките глупости за нормалните въжделения на хората от Северозападна България, то не е за учудване, че сме последни в Европа по всички показатели. Ако са такива отношенията им към българите от провинцията, то наистина е време и го заслужават да се предприемат стъпки за назависимост , но не на Северозападна , а на цяла Северна България. Тогава ще стане ясно , че магистрала Видин -Плевен- Варна е по-евтина и по-перспективна от магистрала Хемус. А София да се свързва със Северна България ако иска през Петрохан ако иска през Шипка или където и е по-удобно и евтино. А ако подходим по-сериозно към проблема, то е жалко , че вече близо тридесет години след 1989 г. се следва изграждането на Живковската транспортна схема за Билгария, за която основното бе да се свърже София и България с Правец. Тя пренебрегва идеите на след освобожденска България (започнала да се реализира посредством жп линии, но недовършена) която предвижда да се развие транспортна схема (предложена за нашите земи още от мъдрите римляни) заключаваща се в транспортни коридори Изток -Запад ( напр. Видин-Варна и Бургас - Скопие ) и транспортни коридори Север-Юг ( напр. Лом - Солун; Никопол-Троян-Пловдив, Русе,Силистра-Одрин и др.). Къде са идеите за такива проекти?

ТЕ МАЙ ЩИ ВИ ЯДОСАТ

29 юли 2017 Силвия Стойчева БСП "Към Бузлуджа не водят магистрали и няма да водят. Към Бузлуджа всеки извървява своята пътека сам, не тласкан от някой, а със собствените си крачки"

Последните грабежи на Русия ни оставиха без гащи: - АЕЦ Белене - пари магистралата Видин-София с тунел. - КТБ - завършена магистрала Хемус. Това щяхме да имаме ако не ни граби Русия! Като добавим и парите от 10 -15 милиарда измъкнати през Лукоил последните 20 години.....това са моного магистрали, тунели, чист въздух в София .....но Русия наядане няма!

Тъп си като говедарски гъз!

Най-добре да разрушат и пътя, който го има!

Така е тировете ще разрушат селския път до моста това е неизбежно. Тогава всички пътъща на България ще водят до Анадола. Ще бъдем единствения член на ЕС с мост финансиран от ЕС, без път до моста и ЕС. Ние пътища или ровове ще строим към ЕС незнам?

Тия нали щяха да стават румънски цигани.... да не се отказаха?

Що ти не е..ба м ..айката

Изчетох редицата глупости, които бяха писали някои "българи". Истината е, че България печели повече от Румъния от таксите по Дунав мост 2, защото е вложила повече пари в изграждането му. Имаме чудесен мост и шосеен и жп път през Дунава, а нормален път до него няма. Пътят е претъпкан от тирове и по този неремонтиран от 30 години и повече селски път стават редица катастрофи. И днес е станала поредната катастрофа с ТИР. Сърбите си направиха нова магистрала сами, ние по-смотани ли сме от тях или по-глупави или по-крадливи незнам? България не е София само, трябва да преместват всяка година институциите в различни градове на България /подобно на ЕС/ за да разберат някои хора и видят всички кътчета на България. Досега и БСП и ГЕРБ и СДС не направиха за 29 години пътя до Видин, пътя до Западна Европа. Предполагам не сме се запътили към Анадола? За да сме част от ЕВропа и ЕС трябва да имаме хубав път до там, Вие как мислите?

Абсолютно сте прав - магистрала до Видин трябва да има. Както и до Русе, както и тунели под Петрохан и Шипка. Това са много стари проекти, но за тях почти несе говори. А по нашите затвори има доста хора, които вместо да скучаят там биха могли да копаят тунелите както са копали швейцарците в началото на ХХ век в Алпите в гранит на височина над 3000 м.

Това е добра идея да се впрегнат всички затворници да копаят камъни и да вдигат и преместват камъните - хем да се научат на работа хем да бъдат полезни на обществото, така и ще станат по-добри и ще могат да си изкупят греховете. Ако трябва и строителни войски да върнат. Така са построени и пирамидите без никаква механизирана техника. Има фирми със специални земекопни машини, които могат бързо да изпълнят такива проекти, но няма кой да премества и товари камъните, а затворите у нас са пълни.

Значи някои индивиди искат да паразитират на чужд гръб с пари от мостове, вместо да работят, така ли? Би ме било срам дори да си го помисля, камо ли да го направя!

Не можах да те разбера бъди по-конкретен. Моста не е на нито една партия, моста е на България и Румъния. Той е финансиран основно от ЕС за да се улесни достъпа до Европа и ЕС, а парадокса е, че пътя до него е селски, не е направен за ТИР-ове пътуващи между държави затова и стават постоянно катастрофи. Това е пътя до Западна Европа. Нищо от таксите не отиват за Видин, всичко отива директно за развитие на Столицата.

Какъв тунел, каква магистрала ,след като оправихме страната и тя цафти ,та чак връзва ,сега сме заети да оправяме Западните балкани.Ако ги оправим като нас ,тежко им, и горко им.Пък може по проекти за Западните балкани да има повече за крадене ,знае ли човек.След като сдобрихме Турция и ЕС , и Борисов отнесе толкова прегръдки от новата Брунхилда ,защо да не запретне ръкави и ей така на шега да оправи и западните балкани.Ами той е батман и капитан Америка -две в едно .Оправи Македония , спря Южен поток , изгради стената /малко келява и падаща при всеки дъжд,та местните хора ходят да я подпират с клечки, и клони ,ама найсе,/сдобри Турция ,сега западните балкани , а бе няма спирачка.Нещо гледам ,че Лиляна Павлова ,след като вече не е любимка и и измъкнаха най -тлъстия кокал ,сега и тя оправя западните балкани , ами то европредседателството е до време.Общо взето има една цикличност в "любимките " на Борисиов/да му имам любимките/.Преди няколко години лягахме и ставахме с Федосова , а сега я няма /изпари се/, след това имаше една велика юристка Ц.Цачева , сега е кротко в ъгъла , след това Лиленцето Павлова -където е Борисов на пет крачки от него /максимум/ е Лиленцето., сега чакам водевила с Караянчева ,да видя колко ще изкара.Най-лежерно се измъкна Десислава Атанасова ,само от време на време я пускат до направи някой "задълбочен "коментар , от който се разбира ,че за всички минали , настоящи и бъдещи беди на правителството е виновен Орешарски и пак я скриват зад кадър

Голям зор да се довлекат до София бързо.

Миризлив цървул.

Стой си сам в лайнарника.

Има някаква странна закономерност ,Най -заклети софиянци са някакви "Юнаци " ,които са припълзали в София максимум от преди 40-50 години, та те се смятат за еманация на софиянеца.Щеше да е смешно , ако не беше жалко

Тези "юнаци", както ги наричаш, имат пълното право да се наричат софиянци, защото живеят там, работят и плащат данъци, за разлика от миризливите селски цървули, които ходят там без регистрация и не плащат никакви данъци! Разбра ли го това мозъчето ти или не?

......с каруците хахаха

МАТРЯЛА ПАК ГО ПРЕКАРАХА. ПРОТЕСТА ВМЕСТО ДА Е ЗА СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА, ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА СТАНДАРТА НА ЖИВОТ, ЗА РАЗКРИВАНЕ НА РАБОТНИ МЕСТА Е ВИДИТЕ ЛИ - ЗА МАГИСТРАЛИ. ТОЧНО ТОВА, ОТ КОЕТО БОКО ИМА НУЖДА. ПОСЛЕ ВИНЕТУ С ГЕРОИЧНА ПОЗА ЩЕ КАЖЕ - ЕТО, УДОВЛЕТВОРИХМЕ ИСКАНИЯТА НА ПРОТЕСТИРАЩИТЕ - И ЩЕ ЛАПНЕ ОЩЕ НЯКОЛКО МИЛИОНА

Ами хората имат кауза и се борят за нея. Неможе все да искате някой да се бори и за вашите каузи. Трябва и вие да се размърдате, но не това е мисленето на хора като вас. Това е проблемът на България, не политиците, циганите и джендърите. Нямате кауза, няма борбра, няма промяна. Стоенето в анонимните форуми не е кауза.

има истинска кауза, има и "ашладисана" такава. По принцип каузата не е лоша - кой не иска да кара по хубави пътища, но е с много по-малко значение от изброените по-горе. И когато почне да ври и кипи Боко намира кауза, с която хем да се изпусне парата, хем и да се пооблажи.

Боко Джендъра сега има задача да прекара Извращенската конвенция, че са му обещали милиони евро за партията. Хич не му е до Северозападна България.

Маршрутът Видин-Калотина е част от Европейски коридор 4. Този тунел и магистрала няма да е само за видинчани а за цяла Европа. При по добри условия за живот, градът се стабилизира, например по време на югоембаргото, при търговията на дребно с горива, градът за кратко време беше достигнал около 100 000 души. Тогава стандарта на града беше дръпнал сериозно напред. Но тогава управляващите се уплашиха да не би градът да дръпне сериозно напред. Към днешна дата Лом като е към Монтана е град призрак, но и Монтана тръгна по тя път, постепенно и Враца тръгна натам. Управляващите все ги е страх от историята, да не би второто Видинско царство да се възроди отново. И оставете мантрите за развъдник на комунисти, защото има много и от другите-дисидентите, които тихомълком грабят и мигом се превръщат във феодали и мигом стават удобни слуги на управляващите.

...Соца град Видин си беше резидентно около 88 000 души. Герб като дойде на власт, нарочно махна Видинската митница и премести във Лом, знам защо. Би било грешка, управлението на цяла Северозападна България да се премести във Плевен (отдавна има такива апетити), защото тогава , такъв тип губерния трудни би се управлявала.

След като исканията на протестиращите са СПРАВЕДЛИВИ, ЗАЩО тогава с години изливахте ПОМИЯ по ГЕРБ и по Бойко Борисов че строял магистрали и бил разал "лентички"? ЗАЩО ПЛЮХЕ тогава, след като магистралите и инфраструктурата са ви нужни? Бойко Борисов строи магистрали- БКП излива помия! Бойко Борисов не строи магистрали- БКП излива помия! КОГА ТЕЗИ СУБЕКТИ ЩЕ СЕ ИЗВИНЯТ ПРЕД БОЙКО ЗА ДУМИТЕ и ДЕЛАТА СИ: 24 февруари 2011 Корнелия Нинова БСП "Хората не ядат асфалт от магистралите," заяви Корнелия Нинова от БСП на брифинг в парламента. 26 Март 2011 Сергей Станишев БСП : "Хората не ядат асфалт! Тракия, хубаво - обаче хората не ядат асфалт", каза Станишев

Така е и с Европейския Съюз! БСП плюе по Европа и излива помия, но ако България излезе от Европейския Съюз, ако бъдат въведени визи, финансирането на България бъде спряно, инвестициите бъдат спрени, финансирането на БСП от страна на немската фондация Фридрих Еберт бъде спряно, то БСП тогава друга песен ще запее, понеже ще бъдат гонени от хората с колове и пръти по улиците на София! БСП винаги е рязала клона на който седи!

Щов и северозападналите проядоха асфалта, работата е лоша!

ВИДИНЧАНИ трябват ни пътищата към Сърбия и Румъния.Обърнете гръб на Бантустна,когато сме били столица на царство тия са били в землянки.

Скъпи съграждани,четете ли злобните кометари.Щом са така настроени ,да се отделим от това държавоподобно образувание.

Отделяйте се! Да видим кой ще вземе мързеливи селски дебили!

магистрали и тунели, като ни държат на подаяния, наричани заплати, и не можем да си купим по-малка, но по-нова кола, а после ни плюят, че замърсяваме околната среда? Така е и с глобите и скобите - просто слагат някакъв знак за еди-каква си зона и започват да глобяват без да са направили нищо за подсигуряване първо на паркоместа и решаване на проблема. А после пък и искат висока раждаемост...Чакай ти....

Така е, хич не ви трябват! Високите заплати са в Южна България и там трябва да се инвестира!

Ами като нямате квалификация, мързеливи сте и с недоразвити мозъци, какво очаквате? Да ви дават по 10 бона ли? Наглеци!!!!!! Образовайте се, развийте си мозъците, научете си за изпитите, а не да преписвате, започнете работа и ще ви плащат много! Не става само с пиене на ракия и ебане на курви! И въртене на гумите на Народната кола!

Да, много плюят срещу СССР и Русия, но истината е че докато нашите,,управници,, имаха страх от тях все нещо се правеше...откакто се отдръпнаха, само грабежи и разруха.За съжаление след 90те се надявахме на промяна, но се оказа мираж...

За умрелия или добро или нищо! Така че ще можеш да чуеш за СССР само добро!

ПРИ ТЕЗИ ОТВОРЕНИ ГРАНИЦИ НЕ ЗНАМ КАКВО ПРАВЯТ РАЗНИ РУСОФИЛИ И СЕВЕРНА КОРЕЯФИЛИ ОЩЕ ТУК.ИДЕТЕ В ТЕЗИ "ПОДРЕДЕНИ" ДЪРЖАВИ И ЖИВЕЙТЕ ТАМ ДЪЛГО В БЛАГОДЕНСТВИЕ.:):):)

Аз предлагам Боце като развежда евробюрократите из България да им показва какви чудеса са постигнати под неговото мъдро управление, да отскочат и до Видин, за да бъде по- убедителен. Ама не с хеликоптер или с Ес класа, а с автобус или нормална кола. Сигурно много ще им хареса.

ХОРАТА СИ ЗНАЯТ ДО КАКВО ВОДИ ПРИВЪРЗАНОСТТА КЪМ БСП И БЕЗ ДА ГИ ВОДЯТ ДО ТЕЗИ БАСТИОНИ НА КОМУНИЗМА-КАТО НЕ ИСКАТ ДА ЯДАТ АСФАЛТ И НИКАКЪВ БИЗНЕС ДА СЕ РАЗВИВА ТАМ И ГОСПОД НЕ МОЖЕ ДА ИМ ПОМОГНЕ.

ей доживяхме мокър червен бантускот асфалт да яде

Ама да погледнем реалистично. Магистрала ... с темпа на строителство ... към то 2050-та може и да е направен проекта и да има първа копка. Тунел под Петрохан ... същата работа. Един тунел под Шипка 20 години не можем да проектираме, а за строителство въобще още не се приказва сериозно. Ако са умни, ще си искат 4-лентов път. Почти като магистрала, ще струва 5 пъти по-евтино, а и най-вероятно за 5 години може да се построи. Това е положението.

Хора от Северозапада, тая магистрала може би считате за расковниче, но тя няма да ви оправи живота!Я се замислете - морето, Банско и Гърция да не са по-близо до София, та всичко живо редовно там се изнася?По-скоро трябва да изисквате от местната власт развитие по европейски проекти, предоставяне на облекчени условия за инвеститори и възможности за развитие на туризъм.И с 200 километра да скъсите разстоянието, за какво ще дойде някой, като няма нищо, което да го привлече?

дедее ако ни напраят един район че ви превземеме за 1 седмица. Иначе си приличат двата града по плътния кюмурен смог

Това само тази циганка Курни им мъти главите на тези малограмотни власи. До вчера бръмчеше за вота за недоверие, сега като отмина безславно опита и да сваля правителството започна да подкокуросва власите да вдигат шум и пушилка по време на европредседателството. Толкова е гадна че и атентат може да организира само и само да пречи на нормалното развитие на страната.

Път към нищото, там освен цигания и мизерия друго няма. За какво ви е път към нищото ??? Само да се наливат едни пари за нищо , все едно кофа вода в пясъка. По-добре да се изгради магистрала Хемус или магистрала между Варна и Бургас или тунел под Шипка, така ще има поне полза за цялата страна и възвращаемост на инвестицията.

Ми добре де Защо да не се изгади освен всичко изброено и магисталата за ВИдин.Защо все се задоволяваме с минимум .Нали сме европейци. Нека запада изравни малко стандартите. СТига сме6 били втори сорт Искаме оеднквяваме на стандарта на живот. Испълнихме всички техни искания нека налеят повече пари в инфраструктура. Спряхме по тяхно искане и Южен поток и АеЦ Беоен и нефтепровода и в замяна какво само молове и турски домати и полски ябълки и внесен прах и тн....

За да станете европейци, трябва да сте образовани и с развити мозъци. Или искате да сте европейци само по заплати, а по мозък - не? Къде дават безплатен обяд, приятелю? Ти защо не даваш?

За какво ви е този тунел и тази магистрала бе власи прости ??? Дори на мига с магическа пръчка да може да е построена, там всичко отдавна е опоскано от червените бандити и циганите. Наскоро се возих в едно такси, бакшиша беше влах и сам си говореше по време на пътя, та разправяше какво е било във Видин преди 1989 г. и сега, цитирам го по памет че сега Видин бил около 10 хил.човека от които 8 хил. са цигани, та за какво ви е тази магистрала, да прескачате по-бързо до София за айдуклук и набези ли. Мннеее мерси, по-добре си стойте там и гласувайте за червените бандити - да ви обяснят как асфалта не се яде.

Хайде стига с тази мантра за червените. Точно те са построили инфраструктората и промишлеността преди 89г. И точно понеже онзи край беше с развита промишленост, беше съсипан. От 89г. Червени няма. Всички станаха капиталисти, начело с кумира ти Бойко. Нищо, че е все още с партийна книжка.

По-тъп коментар не бях чел от години!

Нинова ще ви построи. Чакахте 70 години. Почакайте още толкова, червени тъпаци

При добро желание, магистралата може да се построй и до 1 година, ама остави на държавата да проточва с години и да създава пречки!

Напомням, че държавата, това сме ние! Добре протестират хората, този проект е на повече от 10-години. Ако не бяха лакомите администратори да го спират толкова време, нямаше да загубят 1/3-та от населението на Северозапада. Раздробиха и разпродадоха заводи и предприятия за ''жълти стотинки''. Не е до партии, а до ''лакомия'', не седяха до кацата с меда - а влезнаха у нея. И в чужбина крадат, но с мярка, да не личи от хеликоптер. Отрязаха клона, на който седят, после тия същите местни ''бирници'' се установиха в София, големи бизнесмени станаха - тия същите крадци...

Кой е държавата?

Северозападът не носи достатъчно гласове за ГРОБ и затова не е интересен. Иначе ако някой може да разсъждава, регионът наистина се нуждае от съживяване и изграждането на нормални пътни и ЖП връзки е от особено значение. Що се отнася до демонстрираната злоба към софиянци, ще напомня, че огромният брой от депутатите не са от София, че почти всички управленски звена са кадрово попълнени от хора от провинцията, че инвестициите в София основно целят да повдигнат имиджа на кмета й/не е от София/. Така че се сърдете на братовчедите, роднините и съседите си, които като хлебарки налазиха града ни с големите си претенции; както и на вашите съграждани, които са на ръководни постове в управлението на държавата. Ние нямаме нищо против София да се поразтовари дори за сметка на много/част ненужни/ инвестиции, които да бъдат насочени към други региони. Но дали новософиянците са съгласни?

Никой не иска да инвестира в северозапада. Там хората предпочитат да си легнат гладни, но не и уморени от работа.

И как точно стигна до този извод? Или си един от ''робовладелците'', дето пият кръвта на нормалните хора, за жълти стотинки?! Нещо, не ти е чиста работата, на теб...

И да работят, и да не работят все си лягат гладни. Ако си намериш при късмет някаква работа то тя ще е все едно си се продал за роб. Няма работно време, доста под минималната. Ела и виж а не пиши ей така.

Ако се построи такъв тунел, София ще си отдъхва поне вечер, защото тези хора от северозапада, ще се прибират в домовете си, няма да се блъскат като хлебарки в кибритена кутия из софийските апартаменти. А, вие софиянци, ще си отдъхвате вечер, освен това ще можете в края на седмицата да заведете семействата си на природа, като 2-часовото каране ще се съкрати до 40 минути. Северозападът има какво да предложи, независимо, че беше брутално ''насилен'' от подкупни администратори и алчни фирмаджии от София и софийски регион в комбина с местните северозападни ''робовладелци''. Северозападът предлага не само места за развитие на туризъм, предлага и възможности за инвестиране в нови заводи и предприятия, които ще дадат поминък на местните. То, заводи имаше много, обаче ''приватизацията'', начело с ''Калинките'' от София им е*...а майката...

МНОГО ХУБАВ КОМЕНТАР ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИ ДА ГО ПРОЧЕТАТ

Защо коментирате западна България, като отделна автономия, все едно не е част от родината ви! А, засрамете се малко! Щом има нужда, защо не. Около 40 % от северозападните българи работят в София, има и голям процент в чужбина - около 25%, които плащат данъци и пращат солидни суми пари. Ако се построи такъв тунел, ще се радват и софианци, защото хората от северозапада, ще могат да работят в София и да се прибират у дома, вечер. Пък и софиянци, вместо да тичат към Витоша, може да посетят по-красиви планински райони. Природата в този ози край е наистина приказна, най-вече защото не е ''окепазена'', все още. Северозападът си беше добре развит до 90-те, когато шепа алчни софиянци, в комбо с местни селтаци-администратори ограбиха и затриха всичко. Северозападна България беше ограбена от същите тези, дето сега хората молят за тунел, т.е. молят, поне за част от парите, които им откраднаха - в продължение на почти 3 десетилетия. Софийските администратори от много различни отрасли са се облажили от този край, хайде да върнете поне част от ограбеното, а?! Аз съм ЗА тунела! Подкрепям!

Асфалтът не се яде, другари!

Но се ползва от превозни средства, другарко ; ) От транспортната инфраструктура на една държава зависят почти всички отрасли! Ако някой иска в този край да се развива нещо, въобще, трябва да има достъп до него!

От един тунел под Петрохан всички печелят! България дава живот на свой регион, който постепенно ще набере инерция! Из ония места навремето съм виждал такова земеделие и животновъдство, такива кьор-софри, каквито днес са немислими за обикновения човек...Инвестициите ще се възвърнат бързо-много хляб има нататък. За незапознатите-ЖП линията Видин -София навремето беше по-известна като "мазния" влак...

В гладните години на виденовото правителство мазния влак спаси доста шопи от гладна смърт.

Решението е Бойко да поеме ангажименти а ЕК да отпусне пари за този тунел, първокласен път и за Хемус въобще. Но това няма да е достатъчно за оживлението на северозапада. Водната артерия Дунав не е свършила работа. Очевидно имат големи проблеми и с местната власт. Но ако трябва да се финансира от бюджета, няма да се осъществи никога. България е страна, която се източва от наши и чужди престъпници все пак.

Проблемите с местната власт в Северозапада идват най-вече от алчни, подкупни администратори, на заплата + процент. Назначаването на ''говеда с дипломи'' и никакви познания доведе до катастрофални резултати и обезлюдяване, защото ''интелект в хартия не се загъва''. Част от местните бирници си повярваха, вживяха се като ''владетели'', народа им се присмя и си тръгна - кой към Запада, кой към столицата, за да търси препитание. Толкова заводи бяха разрушени в този край, толкова много съдби почерниха шепа алчни, не особено интелигентни администратори, че не е за вярване. Това беше най-бързо ограбения през 90-те регион. Трябва да им се даде шанс,. но да се търси сметка, за всяка стотинка, защото там се е завърнал робовладелския строй и местни ''бизнесмени'', (трудно ми е да използвам тази дума), тормозят местните с нищожни заплати и 10-12 часов работен ден. Никой не смее да се оплаче, никой.

Четох всички коментари и се чудя какво прелагате? Казвате, че в Северозападна България живеят само комунисти, лумпени, неудачници, шушляци, селяндури и още ... Та сега какво предлагате? Да ги изоставим и нищо да не се строи там. Да си доизживеят колкото им остава в мизерия и дотам. А после какво? Какво ще правим тази обезлюдена област? Интересни ще са ми отговорите Ви!

... до селяндурите от северозападна България - защо от данъците да финансираме магистрала до обезлюдяващия им се регион, след като няма още такива между Варна и Бургас и между Варна и София? Заедно Варна и Бургас произвеждат 25% от БВП на България!!!

Нали трябва да могат да си носят официалните анцузи Адидас в неделя, като се разхождат оп главните улици на красивите им градове, като Михайловград, Враца и Видин и да люпят семки - все пак това го могат!

Анцузи носят, само когато ходят при майка ти джендарино...!)

са били същите лумпени, като тази паплач, която блокира пътя днес - тъпи, ама нагли. С такива няма смисъл от разговори - бой по грозните селски чалгарски муцуни и само така свеждат глава.

Курни да ви даде по един кур-ник да отглеждате кокошки да не пукнете от глад, и това даже ви е много след като методично гласувате за червените крадливи бандити.

Скъпи съграждани, асфалт не се яде. Моля недейте да излизате на протесити с искания за пътища и тунели.

Влахунгерите нали щяха да минават към Румъния сега пък искали магистрали.Да им ги строи Румъния.

За всяка част от България има мераклии, само за тъпата Шопландия се карат и всеки вика : Вземете ги Вие!

И накрая пак ще стане като с протестите за магистралата при Кресна. Отначало протестираха че магистралата ще минава през селото, и като я преместиха настрани, изведнъж прореваха "Въй! Ми сегичка кво шъ ядем? Искаме магистралата да минава през селото, че от пътя се раним!!!" Явно Чудомир и неговите разкази вече са забравени - там има няколко на тази тема - "път/железница село храни".

29 юли 2017 Силвия Стойчева БСП: "Към Бузлуджа не водят магистрали и няма да водят. Към Бузлуджа всеки извървява своята пътека сам, не тласкан от някой, а със собствените си крачки" ЗА КАКВО СА ВИ МАГИСТРАЛИ? НА ЕДИН ИСТИНСКИ КОМУНИСТ МАГИСТРАЛИ НЕ МУ ТРЯБВАТ!

за да построи някой каква да е дорога до някъде, трябва да има какво да купи от там, и съответно нещо да продаде! работете, дрОгаре, като имате стока, ние ще дойдем да я купим! дотогава и тези пътища ви са много! работете!

И какво произвежда за Вас примерно Бургас? Искате за 4 часа да сте на морето. А за Бургас какво? Ма ша ядете по един солен от Бургас и със болки и сърбеж ще си ходите у Шопия.

аз съм от помаклъка! а какво произвежда бургас потърси в статистиката! вие до дунава живеете, а си купувате замразена скумрия от магазина!

ИЗВИНИ СЕ БЕ! ИЗВИНИ СЕ! Ходете да протестирате пред централата на БКП/БСП! ИСКАЙТЕ ОСТАВКИ! ИСКАТЕ БКП/БСП ДА СЕ ИЗИНЯТ ЗА ФРАЗАТА: "Хората не ядат асфалт" 26 Март 2011 Сергей Станишев БСП : "Хората не ядат асфалт! Тракия, хубаво - обаче хората не ядат асфалт", каза Станишев 24 февруари 2011 Корнелия Нинова БСП "Хората не ядат асфалт от магистралите," заяви Корнелия Нинова от БСП на брифинг в парламента. ИЗВИНИ СЕ БЕ! ИЗВИНИ СЕ!

Хора от северозапада можем да си вземем много от тази душманска държава. Стига са инвестирали само в южна България ако трябва бунтове да има до победа.

Толкова много инвестиции има в Веверозапада - виж какви дебили сте се пръкнали в следствие:)

Бетон и асфалт искат хората... Наградата е чифт цървули.

Благодаря на автора на статията, че разбрах ,че можело да се протестира ЗА нещо си... . Досега съм си мислил, че се протестира СРЕЩУ... . А що се отнася за магистралата и тунела сигурно ще ги финансират по оперативна програма "Налъми в цъфтеж".

Извинявам се за повторението, но без да искам обърках името на програмата - вече го корегирах.

Само си мисля, че налъмите, наречени "северозапад", предстои да ги посадят и да чакат резултатите от цъфтенето им. Каталуня се опитва да посади плодно дръвче -не й позволиха. Но на северозапада, на драго сърце ще им позволят, какво говоря, ще ги стимулират, да посадят налъм...

Благодаря на автора на статията, че разбрах ,че можело да се протестира ЗА нещо си... . Досега съм си мислил, че се протестира СРЕЩУ... . А що се отнася за магистралата и тунела сигурно ще ги финансират по оперативна програма "Цървули в цъфтеж".

... няма нишо лошо. Да си нагъл - също. Да си прост - простимо е. Комбинацията от трите, обаче винаги е била пагубна!

за смяна на столицата. България трябва да пороби София и софиянци. Малко да се сменим. Омръзна ни софийското робство и мутрите на Боко и Кауна.

те е "поробила" столицата бе, шушляк скъсан? Колко данъци ти плати на София и колко от данъците, платени в София отидоха при тебе? Малоумник!

София прибра всички млади и всички чужди инвестиции. Естествено, че ще плаща повече данъци. Те повечето области вече нямарт възможност да се самоиздържат заради Софийския прозвол. 60 процента от инвестициите са в София. София да плаща 60 процента от данъците. Така е редно. М/у другото инвестициите в провинцията са дале по-ефективни. Това е ясно от данните за ръста на БВП от инвестициите в София и провинцията. Долу шопската крадлива мафия. Отделяне на София отт България. Избор на нова столица.