Магистралите ”Марица” и ”Струма” готови през октомври
Ще има връзка на АМ "Струма" за Рилския манастир, увери регионалният министър Лиляна Павлова. Отбивката ще бъде на 2 км от тунел на аутобана.
Обратно в новинатаКоментари - Магистралите ”Марица” и ”Струма” готови през октомври | Днес.dir.bg
Коментари
са готови за ремонт. Ремонтът започва на 1 април. Да, ама пари за ремонт от Европата няма. Да сте си опичали акъла когато сте приемали изпълнението от подизполнителя, който работи за половината от това, което ще получи титуляра-изпълнител. За качеството всеки ще съди сам.
Бог да дава живот и здраве на управляващите да строят магистрали само в южна България а Пък северна кучета я яли
Магистрала "Струма" бе част от стратегическа магистрала Север -Юг, цел на Брюкселските тикви. Трябваще да бъде готова още 2004 за олимпийските игри в Гърция, отпуснати милиарди и....Китайците предлагаха да я построят с гаранции, но - евро-рушветчийската мафия победи.
Сега са наред магистралите "Позитано 20 - Бузлуджа" и "Централа ДПС - село Дръндар". Но се замислям, че не е зле да има отбивки от магистралата до всяка Лавка, че успелият млад мъж изнемогва само с медийната и тютюневата империя!
отивате до там за кюфтета само и да замърсявате планината. В кой век живеете? Каква религия, какви глупости? Който иска да се моли - има църкви в населените места. Ама като гледам - все празни! Няма ги миряните! Затваряйте го! Който иска да ходи - ще му намери колая! Тъкмо ще се преброят истинските християни.
а да попитам - кога ще направите кея на цариградско шосе? и няма ли едно диамантче за рилския манастир да сложите - то по света нали все така строят?
видял ли е какъв е пътят преди ГКПП- то, последните 10 км. да речем ... сигурно и в Уганда пътищата са по-добри от нашата връзка с Гърция!
Да изпълним всички проекти за годината до октомври (преди изборите)!!! После ще ги довършваме!
Колкото повече магистрали, толкова повече убити на пътя. Просто статистика.
Toва отклонение при Бобошево на 17 км от разклона за Рилски манастир бе, за какво е тая магистрала като пътуващите за Рилски манастир, гр. Рила, Кочериново, Пастра и др. ще си карат по черния път. По добре да си я бяхте направили транзит София-Солун, некадърници.
Защото не искаме селяците, дето не можете да карате коли по магистрала да създавате конфликтни ситуации! Голям праз че жителите на гр. Рила нямали да я ползват! Те досега само по магистрали се движеха!
няма глад е добре! Важното е да е наяден народа!
Наяден, та чак нахапан е народа. Беше то някога -всички на работа, всички по курорти през отпуските, всички купуват апартаменти, строят къщи, всички са на пенсия след определена възраст и т.н. И сега в ЗАПАДНИТЕ държави е така, ама в нашата... Станахме по католици от папата, както винаги, ама все на дирника ни се пише. Ум царува, ум робува, ум патки пасе.
Тази магистрала е най-важната за софиянци и цяла западна България ,както се вижда от статията на нашето море плажовете са тотално о..рани от мутрите ,вече има и затворени за фекални води ,като направят магистрала Струма ще сме за два часа на плаж в Гърция,само не знам как ще мине през дефилето.
Отсъствах месец от страната, връщам се и отново същите дивотии! Поредния балон на Лилянка, поредната лъжа на Боко! И като как точно ще я завършат тая магистралка в райно на Кресненското дефиле?!? През лятото ми се отвори път и покрай пречиствателната станция на Царево, дето бат Бойко я открива три пъти - все още си е на по-високо от града и все още не е в състояние да функционира и все още лай..та си изтичат в морето! Аре, че бързам!
Хе хе, Герб специалистите май всички са Калинки .
Извини ме, но ти да не си от "шопско", че се сещам за един виц за шопите, който може да се префразира: Надясно, надясно и пак надясно и никога кръгом ( ляво ).
Така отбивките позволяват на 2-3 села да използват трафика и да изкарат някоя ''стотинка'' от туристите. Ако отбивката беше директно при стария разклон, нямаше да е добре за поминъка в региона. Не знам дали са го помислили, но така добре се получава.
за поминъка на селата, наистина е добре. Но, представи си трафика и ако има шофьор, който по магистралата си е повишил адреналина изведнъж да кара с 50 км/ч. Усещането на шофьора, е че пълзи. Не дай си Боже да предизвика катастрофа и да има отново пострадало дете. Предполагам, че не всички хора от двете села ще искат трафика да минава през населеното място.
Това пък е най малкото, което би трябвало да притеснява когото и да било. Магистралата си е магистрала, предлага (ако ги предлага, де) едни условия. Извън магистралата, условията са други и това е ясно на всеки. Та специално отклонение за където и да било, обслужва конкретното място. Не е нормално да не се взема предвид натоварването (или просто да се предвиди при проектирането), за да се знае има ли смисъл създаването на нова конфликтна точка за да я ползват сто автомобила месечно. В крайна сметка, към туристическите обекти си има и съответните планински пътеки. Нали това му е и романтичното на този вид туризъм, а не да стовариш чаветата с бавареца на пикник край Светата обител?
Това за стотинките не си прав. Защото същият този трафик, който минава през центъра на селата, превръща живота им в ад, като даже напуква къщите им. Иначе в случая става въпрос само за едно село - Бараково - през него се минава и се отива на центъра на Кочериново и оттам за Рила и Рилския манастир. Но пътят от там е стръмен, през тесен мост над река, през гъсто населен район с деца и т.н, така че вероятно ще се предпочете да се върнат 2 км. и да си ползват основното трасе през Кочериново, което е и в момента. Спокойно можеше да има отбивка на самия разклон за Кочериново пред тунела, но изпълнението е много трудно, защото детелината трябваше да е във въздуха. Сега тя се прави на 2 км. на равно поле, където е много по-лесно и евтино - вероятно от това са се ръководили поректантите.
"За тунела под Шипка Павлова заяви, че има проектна готовност." Не разбирам - нали преди повече от 2 /две/ години даваха как Плевньо реже лентата и "открива" строежа на тунела под Шипка?!?! За каква "проектна готовност" плещи Лилето... Защо ни се подиграват така нагло?
Предлагам да спрат да се публикуват такива материали. Червените тролчета ще умрат от глад ако няма какво да плюят и ще се задушат в собствената си злоба.
Много правилно предложение! Да се спрат публикациите на подобни неща, защото нечервените тролчета са объркани! Вчера трябваше да защитават точно противоположната позиция! Така просто не може да продължава! А и ние, нормалните хора отстрани, просто се чудим, кога най-после някои гумени глави ще спрат да мислят цветно и ще започнем всички да мислим като нормални българи!
пичове, сериозно ви казвам, Боко Тиквата, ако направи тунела под Шипка, ще гласувам за него. За тия пари комунистите вместо да направят тунела, направиха хоремаг-летящата чиния на Бузлуджа. Събират се веднъж годишно да ядат кибапчита там, а през тунела щяха досега да са минали милиони пътници.
"Една стотна от това, което е построил той за България и което е направено за тези години да направим, да достигнем икономическия ръст на тогавашната държава, би било огромен успех за всяко едно правителство." Пък да бе жив и Б.Димовски да ти врътне една реплика на "Сит търбух, за наука глух". Да ти тури една тиква и дръжката и да извие подписа на самата тиква... Сега си прочети доклада на ЕС за кражбите от 2010-та година във Фонд ЗЕМЕДЕЛИЕ...
УЖ ЕФФФТИНО... Сега с допълнително анексче ще нахраним още малко нашичката си фирма... Пък тя за нас ще откъсне едно коматче.. Що не си спомните, че бяхме забравили преместването на ж.п. линията и едни далекопроводи.. В търговете организирани от един ЕКСПЕРТ, който се кълнеше по ТВ-то, че за нищо на света няма да стане политик.. Щото бил баш ЕКСПЕРТА на държавата.. Със спане по паркизните са учил на строителство.. Докат не го назначиха за магаре...
При всяко строителство има изпълнител и винаги загубилия обвинява спечелилия в корупция,връзки и политическа протекция.Това ли ти е болката,че фирмата изпълнител не е твоичката? Ами тогава нищо да не се прави и всички ще са доволни.
Отбивката ще е на два километра след тунела, но Ганьо иска ако може пътя да започва от ламаринения му гараж и да свършва където той иска. Добре, че се прави нещо, че да има какво да плюете мизерници нещастни. Поивечето са на принципа " Не сакам аз да съм добре,сакам Вуте да е зле."
на връзката МАРИЦА-ТРАКИЯ кога успя да го забравиш? А сега си прочети пак за ЛЕВИЯ на Белокопитово. Дето 5 клм. са равни на ?? МИЛИОНА... Май навик им взе да става.. И за "аварийното" спасяване на основите на ремонтирания Дворец във Варна може да си прочетеш. Та да си разшириш кръгозора.. ЗА КРАДЕНЕТО..
Осемдесет процента от парите за магистралата са ни ПОДАРЪК от ЕС. Подарък за Бойко , а не за Пацо Виетнамеца или Серьожа Станишев! Браво на това правителство, че поне прави нещо, за разлика от бездарните Позитановци.
"Северната скоростна тангента, която ще прави бързата връзка от града в посока Калотина също се стане в края на октомври, подчерта Павлова. " Е това вече няма как да стане, не и тая година, ако ще и 25 часа в денонощието да работят.
"Очевидно, че ще има прекратяване на договори за концесия и на наеми, категорична бе тя." Очевидното в случая е, че ще има "окрупняване" на концесионната дейност. С други думи "Цеко Минев стъпва на морето". + произтичащете от това комисионни към джобовете на даващите(разбирай уреждащите) концесиите.
Нема начин да се догонят резултатите на предишното правителство. Орешарски даде много пари за много нищо.
"72% има физическо изпълнение? на участъка от Дупница до Благоевград, мисля, че в края на октомври магистралата ще бъде открита", уточни Павлова.100% физическото изпълнение е от учебен предмет Физическо възпитание и спорт.
Строежа на магистралите протича по отчайващо бавен и неорганизиран начин , в Германия като погледнеш строеж прилича на нещо като мравуняк който работи денонощно, най-отпред гледаш багерите работят , а на 300 метра назад вече валяците асфалтират, нали ужким влязохме в Европа, защо не гледаме кое как се прави и да го прилагаме тука.
отговорът е прост: защото за такава организация иска матриал, а не тролери като тебе- вечно мрънкащи и всезнаещи, но с навуща и ниско образование!
Германия може да е движеща сила в европейската икономика, но в строителството е доста мудна... 13 години живея тук, но денонощно строителство не съм виждала ( по закон това е невъзможно ). Това лято в един ден пред очите ми станаха 2 тежки катастрофи на немска магистрала, защото имаше ремонт, стеснен участък 10 км, беше събота, нямаше работници....
Добре де, без отбивка пътя се удължавал с около 5 км. Не виждам какъв е проблема да пътуваш 5 км. повече... това са 5-10 мин? А сега ще хвърлят 1-2 милиона за да спестим 5 км. обикаляне... не отива на добре тоз свят...
Да, ама това удължение ще се прави постоянно и то от много коли. Това са също пари, които ще се плащат заради недомислици, нали?
Така и така си крадат, поне да направят нещо. Дали е хубаво е отделен въпрос, ама няма ли нещо направено няма и по какво да плюем.
Ще има връзка на АМ "Струма" за Рилския манастир, увери министър Лиляна Павлова. Отбивката ще бъде от Враца през Русе.
Ако прекратят договорите на ВСИЧКИ концесионери на плажните ивици, които са ИЗКЛЮЧИТЕЛНА ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ, бутнат всичко което се намира на пясъка, забранят поставянето на каквито и да ВЕЩИ от когото и да е срещу заплащане и оставят на пясъчните ивици само спасителните постове и кошчетата за боклук, аз ще гласувама за ГЕРБ! Така е на плажовете в цивилизованите държави, като този в Маями например. Там първите заведения се намират след асфалтовия път, който отделя пасъка от сградите.
Колко обществени пари, над договорените по поръчката сега ще литнат заедно с комисионните?!
Колко ? А по добре ли е да не литнат и нищо да не се прави .... Те парите така или иначе се харчат, засега като нищо не се е правило къде са парите ?