Скоростта по част от ”Тракия” пада до 90 км/ч.
До 90 км/ч. се ограничава скоростта на движение по АМ "Тракия" в участъка от 134-ти до 156-ти километър на територията на област Пловдив, информираха от АПИ.
Обратно в новинатаКоментари - Скоростта по част от ”Тракия” пада до 90 км/ч. | Днес.dir.bg
Коментари
И ... какво ще се случи ? Ще сложат знаци за ограничение на скоростта, понеже настилката е като лунен пейзаж, колите ще продължат да си карат по старо му и ... От време на време може някоя патрулка с камера да поснима, да избият откраднатата камера и ... нищо. Друг е въпроса, че там в активната лента ако се движиш с повече от 90 си е рисково поради огромните дупки и неравности. Вече трябваше да е затворено и да се яде асвалта, а не да слагат знаци и да чакат лятото. За този участък се знае от миналата година.
Същата простотия като на Ихтиман. Вместо да се справят с горящото бунище сложиха знак "При мъгла и ДИМ карайте с повишено внимание!" Смешници!
Много е съмнително дали ще има знак за ограничението, който да се вижда и от лявата лента, докато изпреварваш някой тир... Като знам как обичат да слагат знаци и сигнализации направо са си изгорели някои...
Ама как не е ремонтирана от 1995 г. бе?! Нали тиквата се гордее най-много с АМ Тракия? Толкова години къде дрема? Или вече като откраднахте парите не ви интересува, че хората се убиват заради кражбите ви!
Мдааа,построена през 1995..Значи удържала над 20 години... Я сега някое гробарско зомби да ми каже има ли път направен от НЕГО(да се свети името МУ) и да не е за ремонт още на втората-третата година???
Ама какво пишете вие бе? Как сега Вожда ще отскача за 2 часа и половина до Одрин да си пие кафето? Трябва пак да пали Фалкона. А ако го привика султан Ердоган как ще стигне навреме да бие чело в пода? Мара ба, аскер!
Нали това пише човека, че за щастие тогава още не е имало ГЕРБ. Гробарската партия бе създадена през 2006 г.
Онзи ден пътувах между Пловдив и Стара Загора само в лявата лента. Пробвах и в дясната, но не ми се оставяше предницата в някоя дупка.
Доколкото си спомям, знак за ограничение не може да ограничава скоростта с разлика над 20 км/ч. То затова преди тунелите по магистралите има последователно знаци 120, 100, 80.
Тази тъпотия отдавна се очакваше ;)) Няма да питам колко пъти е кърпена за това време, че да не ви развалям кефа.
По принцип трябва да се кара с повишено внимание, както и със съобразена скорост. При мъгла и дим е логично, както си е по принцип, скоростта да е съобразена с видимостта, т.е. спирачния път (вкл. времето за реакция) да е по-малък от видимостта.
Най-първата и най-късата е магистрала Черно море -10км. Строена 1976-77 ама, за да е по-дълга в тези километри са прибавили и Аспарухов мост. Демек магистралата е с феноменалните 8км. До ден днешен не видяла ни дупка ни нов асфалт.
Не че нещо, ама герберският участък на Тракия е гладък като огледало в сравнение със състоянието на горепосочения, който е целият в дупки, неравности, кръпки и дупки върху кръпките. От поне 10 години е за основен ремонт, имам прдвид целият, не 50 метра пропадане, за които се вдига вой до небето. А в продължение на няколко от последните години имаше една дупка на моста до 137 км, където не с 90, ами със 70 и известен късмет можеше да останеш без някое колело или полуоска.
И как точно ще премериш каква е видимостта и условията на пътната настилка? Да спираш през 300 метра и да замерваш? Това със "съобразена скорост" е най-голямата глупост, която може да се напише в закон. Не е възможно да прецениш безопасно ли може да се спре ей така на око.
Ха, ха появи се едно от зомбитата...Ти кухата ми отговори на въпроса - има ли нещо направено от шайката,което да не е за ремонт още преди вожда да му е резнал лентичката?
днес ги строим, утре ги ремонтираме, след това ограничаваме движението в една лента или намаляваме скоростта. А като за капака ще събираме такси за преминаване.
Не се правят Ремонти , слагат се бариери и будки за ТОЛ системата . Вие веднага си помислихте че ще стане по-добре ?
Не че нещо,ама не знам кой е гладък като огледало.. Ако ми говориш за Нова загора - Бургас,може да няма дупки,но е много далеч от "гладък" Има чудесни гладки пропадания,които са идеални да излетиш от пътя....
На смотан шофьор мъглата му е крива. Ако не можеш да прецениш дали ще спреш, значи вероятно караш около ръба на възможностите - своите или на автомобила. Тогава би трябвало да караш по-бавно, достатъчно бавно, за да можеш да прецениш, ако се налага и с 0 км/ч.
Ама вие какво искате бе? Имало дупки по магистралата! Има! То начело на държавата са едни огромни дупки, пълни с ла...на, вие се кахърите за някаква магистрала!
Между Чирпан и Ст. Загора дясната лента е силно деформирана и колите подскачат - направо е невъзможно да се кара в тази лента и почти всички коли карат в по-скорорстната лента. А отсечката е сравнително нова. Започва деформация и на пътв между Ст.Загора - Нова Загора. След няколко години ще има само тол система, а няма да има път.
Да на Ихтиман мъгла и дим. Тук неравности, а иначе винетки и камери. Такива си ги избираме ... Не знам какво наричат магистрала? На Солун околовръстното е в пъти по-магистрала от нашите текезесарски офроуд така наречени магистрали. Трагедия...
Споко! Тогава няма да има и българи. Само мургави орки с конски каруци ще тичат насам-натам да си берат джилезо.
Всека година "демокрация" сваля скоростта с около 2-3 км средно на територията на кочината.До 40 км/час има още много време за анлантическа обич!
боко реши да ''усвоява'' европари, измисли националния проект ''магистрали'', направи ги, ''усвои'' парите, почна да ги ремонтира, после рещши че глобите за нарушителите са ниски и ги увеличи 10 пъти, а нарушителите пак се надбягват, пак се удрят челно, пак се изпреварват. Сега свяля скоростта на едни магистрали, на други пуска движението само в една лента, защото всичките му магиострали са дупка до дупка, трап до трап, а там където няма дупки, колата подскача по неравностите.
4 дена път из Европа и изминати над 3500 км ,не преброих повече от 10 дупки. София - Пловдив "магистрала" ще ти паднат пломбите
Този участък е "най-хубавия"-стрроен е по времето когато министър беше младоженеца Плевналиев.