Скоростта по част от ”Тракия” пада до 90 км/ч.

До 90 км/ч. се ограничава скоростта на движение по АМ "Тракия" в участъка от 134-ти до 156-ти километър на територията на област Пловдив, информираха от АПИ.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По една ЯКА мацка по бански, с къгъл знак (90) отпред ако няма, язък за предупрежденията за дупки по трасето!

Моля да изпадне и думата магистрала от наименованието, защото очевидно не отговаря.

глупости

Скоро как е тръгнало да не караме зорлем на втора. Смешници!!!

4 дена път из Европа и изминати над 3500 км ,не преброих повече от 10 дупки. София - Пловдив "магистрала" ще ти паднат пломбите

и дупките ще ги прелиташ и няма да се налага да ходиш пак на зъболекар.

Моля, спрете да наричате този кърпеж автомагистрала!

боко реши да ''усвоява'' европари, измисли националния проект ''магистрали'', направи ги, ''усвои'' парите, почна да ги ремонтира, после рещши че глобите за нарушителите са ниски и ги увеличи 10 пъти, а нарушителите пак се надбягват, пак се удрят челно, пак се изпреварват. Сега свяля скоростта на едни магистрали, на други пуска движението само в една лента, защото всичките му магиострали са дупка до дупка, трап до трап, а там където няма дупки, колата подскача по неравностите.

Всека година "демокрация" сваля скоростта с около 2-3 км средно на територията на кочината.До 40 км/час има още много време за анлантическа обич!

Да на Ихтиман мъгла и дим. Тук неравности, а иначе винетки и камери. Такива си ги избираме ... Не знам какво наричат магистрала? На Солун околовръстното е в пъти по-магистрала от нашите текезесарски офроуд така наречени магистрали. Трагедия...

Между Чирпан и Ст. Загора дясната лента е силно деформирана и колите подскачат - направо е невъзможно да се кара в тази лента и почти всички коли карат в по-скорорстната лента. А отсечката е сравнително нова. Започва деформация и на пътв между Ст.Загора - Нова Загора. След няколко години ще има само тол система, а няма да има път.

Споко! Тогава няма да има и българи. Само мургави орки с конски каруци ще тичат насам-натам да си берат джилезо.

3евзек

Тази прогноза беше още от 2010 и идеше реч за 2015.

Този участък е "най-хубавия"-стрроен е по времето когато министър беше младоженеца Плевналиев.

3евзек

2007-а година ли? Поне малко срам нямаш ли?

Ама вие какво искате бе? Имало дупки по магистралата! Има! То начело на държавата са едни огромни дупки, пълни с ла...на, вие се кахърите за някаква магистрала!

Не се правят Ремонти , слагат се бариери и будки за ТОЛ системата . Вие веднага си помислихте че ще стане по-добре ?

днес ги строим, утре ги ремонтираме, след това ограничаваме движението в една лента или намаляваме скоростта. А като за капака ще събираме такси за преминаване.

Най-първата и най-късата е магистрала Черно море -10км. Строена 1976-77 ама, за да е по-дълга в тези километри са прибавили и Аспарухов мост. Демек магистралата е с феноменалните 8км. До ден днешен не видяла ни дупка ни нов асфалт.

Тодоре, Тодоре де си?

Скапана държава...! Това 90 ми е точно между първа и втора на гоуфа!

А BMW таман открило, че не е случило на шофьора си.

Онзи ден пътувах между Пловдив и Стара Загора само в лявата лента. Пробвах и в дясната, но не ми се оставяше предницата в някоя дупка.

Ама какво пишете вие бе? Как сега Вожда ще отскача за 2 часа и половина до Одрин да си пие кафето? Трябва пак да пали Фалкона. А ако го привика султан Ердоган как ще стигне навреме да бие чело в пода? Мара ба, аскер!

Екстра до лятото тъмен за сезона очаквам още 2-3 отсечки с по 40 км в час

Щото човек може да се убие от кратерите там

Мдааа,построена през 1995..Значи удържала над 20 години... Я сега някое гробарско зомби да ми каже има ли път направен от НЕГО(да се свети името МУ) и да не е за ремонт още на втората-третата година???

Абе я сега да напишеш 1995-та кой ли я е строил и имало е ГЕРБ тогава?

Нали това пише човека, че за щастие тогава още не е имало ГЕРБ. Гробарската партия бе създадена през 2006 г.

Тази тъпотия отдавна се очакваше ;)) Няма да питам колко пъти е кърпена за това време, че да не ви развалям кефа.

Ха, ха появи се едно от зомбитата...Ти кухата ми отговори на въпроса - има ли нещо направено от шайката,което да не е за ремонт още преди вожда да му е резнал лентичката?

Не че нещо, ама герберският участък на Тракия е гладък като огледало в сравнение със състоянието на горепосочения, който е целият в дупки, неравности, кръпки и дупки върху кръпките. От поне 10 години е за основен ремонт, имам прдвид целият, не 50 метра пропадане, за които се вдига вой до небето. А в продължение на няколко от последните години имаше една дупка на моста до 137 км, където не с 90, ами със 70 и известен късмет можеше да останеш без някое колело или полуоска.

Не че нещо,ама не знам кой е гладък като огледало.. Ако ми говориш за Нова загора - Бургас,може да няма дупки,но е много далеч от "гладък" Има чудесни гладки пропадания,които са идеални да излетиш от пътя....

portal

Защо плащаме ежегодно тогава. Дайте да събираме пари на калпак, когато се наложи :)

Решение на проблемите по герберастки!

Ама как не е ремонтирана от 1995 г. бе?! Нали тиквата се гордее най-много с АМ Тракия? Толкова години къде дрема? Или вече като откраднахте парите не ви интересува, че хората се убиват заради кражбите ви!

Много е съмнително дали ще има знак за ограничението, който да се вижда и от лявата лента, докато изпреварваш някой тир... Като знам как обичат да слагат знаци и сигнализации направо са си изгорели някои...

Доколкото си спомям, знак за ограничение не може да ограничава скоростта с разлика над 20 км/ч. То затова преди тунелите по магистралите има последователно знаци 120, 100, 80.

На кое място в момента не са поставени знаци и от двете страни?

Защо не сложите легнали полицай и светофар за да минават глиганите безопасно

Бате, тя цялата магистрала е дунавски вълни, особено дясната лента, пълен смях!

Е, те тая трябваше да кръстят "Черно море", че е на вълни...

И ... какво ще се случи ? Ще сложат знаци за ограничение на скоростта, понеже настилката е като лунен пейзаж, колите ще продължат да си карат по старо му и ... От време на време може някоя патрулка с камера да поснима, да избият откраднатата камера и ... нищо. Друг е въпроса, че там в активната лента ако се движиш с повече от 90 си е рисково поради огромните дупки и неравности. Вече трябваше да е затворено и да се яде асвалта, а не да слагат знаци и да чакат лятото. За този участък се знае от миналата година.

Същата простотия като на Ихтиман. Вместо да се справят с горящото бунище сложиха знак "При мъгла и ДИМ карайте с повишено внимание!" Смешници!

По принцип трябва да се кара с повишено внимание, както и със съобразена скорост. При мъгла и дим е логично, както си е по принцип, скоростта да е съобразена с видимостта, т.е. спирачния път (вкл. времето за реакция) да е по-малък от видимостта.