Павлова: ”Хемус” ще е скоростен път с 4 ленти през 2017-18 г.

"Хемус" ще се строи като 4-лентов скоростен път, а в бъдеще може да се разшири с аварийни ленти, както е при магистралите.

Обратно в новината

Коментари - Павлова: ”Хемус” ще е скоростен път с 4 ленти през 2017-18 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тези шъ откраднат по едно платно и имат наглостта да ни го кажат в очите!

не познавате и географията на страната си полуидиоти такива. плевен е 7-ми по големина град в страната. шести е стара загора.

Пророчество от 1980-е години на Слава Севрюкова В не много далечно време огромните магистрали, ширнали се пред нас, ще са обрасли в треви и храсталак. Никой няма да пътува по тях. Новите возила ще се реят из въздуха. За идните немного далечни поколения небето ще е без граници. Аутобаните тогаз ще запустеят, предадени завинаги на царството на буренака. [] България е богоизбрана. Не защото не разполага с огромни първокачествени магистрали, а затуй, че само след броени десетилетия те ще са вече абсолютно ненужни. Ще се спести труд нахалост и излишни средства.

СКОРОСТЕН ПЪТ?!? В цяла Европа се говори за огранчиение на скороста в населено място, извън населено място и магистрала! Явно сме измислили пак нещо невиждано и нечувно от света.

чул си недочул нещо и се изказваш неподогтвен. Я отиди провери що е то скорестен път и пак се върни.

ако знаеш въпроса отговори . А сега се породи и питане що е скорЕстен път? и по жъзможност цитирай правилници и закон , точки и алинеи.

Като се разшири малко сегашния път,и става 4 лентов!!!

И пет ленти да наредат, ако Цецка си тръгне за Плевен, а Искра се връща от Монтана, нема да се разминат, и ща стане задръстване от Варна до Кресна, и двете да ги ..есна!

мани не ги трескай тия, че не знаеш какво ще ти лепнат......на Павлова да и кажа, че през 2018 по петлентовите им магисрали ще минават само циганите с каруците и бабички и старци с бастуни, това ще остане в България.....младите хора не са глупави и затова излизат от тази безнадеждно загубена държава! От некадърници като тези дето ни управляват не се очаква нищо хубаво, освен това да си отидат колкото се може по-бързо! Дерзай народе!!!!

Възрастен човек съм.Радвам се на тези красавци от снимката:охранени,здрави,сити,весели,загледани далеч в перспективата.Толкова далеч,че не виждат народа.Не са казали дума как ще помогнат на пенсионерите да доживеят достойно старините си.Нищо.Тя нашата се свършила,но как ще живеят младите хора-без работа,без осигуровки ? Те не могат да издържат децата си.За кои поколения е насочн взора на веселяците от симката?Нека да погледнат по-надолу.Да осигуря сигурността на народа,особено на децата.

Какво стана бе Боко?! Няма да има магистрала, а скоростен път София-Ниш, София-македонска граница, София-Видин, пътя тунела под Шипка също няма да бъде магистрала, а сега и Хемус?! Защо тогава казваш, че строиш магистрали бе тиквоооо?!

Инвеститорите търсят не магистрали, а добри условия за реализиране на бизнеса си: придвидимо и стабилно законодателство и стабилна съдебна власт, сигурност за собствеността, квалифицирана и дисциплинирана раб. ръка, по-малко бюрокрация и изнудване и т.н. Да притежаваме случайно нещо от изброеното по-горе. Само едни по-ниски данъци, но те се обезсмислят, като се отчетат рисковете.

Подкрепям! Последното нещо от което се интересува един инвеститор това са магистралите. За транспорт си ползва спедиторски фирми или такива за логистика. Само в тъпата премиерска глава и на тези около него магистралите са фактор. Преди всичко инвеститорите искат ДЪРЖАВНОСТ: Ред, Закони и ясни правила и спазването им от ВСИЧКИ!

Много голям фактор са магистралите, защото боко тиквата е прост и се е научил да краде само от пътища. Затова прави и магистрали. Ако знаеше как се краде от ред и държавност, щеше да има ред и държавност х100!

Дали разликата между двете, не е в едни 40км/ч?

Тия неграмотници вече съвсем взеха да се подиграват с интелигентността на българите. Не Северна България, а СЕВЕРОЗАПАДНИЯ РЕГИОН е най-бедният в ЕС. Този, в който вие инвестирате 35 милиона лева, равностойността на 6 км път - от този който ще строите до Шумен. От 1 200 000 000 евро, вие инвестирате само 18 000 000 евро в Северозападния регион или 1.5% от парите. При положение, че всеки един от тези не повече от 400 км път до Шумен струва 6 000 000 лв. И Плевен не е сред шестте най-големи града в България. Ама трябва някой да ги чете тия преброявания дето ги прави, а не да събира двойкаджии по светофарите.

Приятелю, поглеждал ли си я тази европейска статистика? Знаеш ли на какви мизерни пункта веднага до вас е североизтока. И знаеш ли кое ги качва над вас? Една Варна! Махни нея и ще се окаже, че североизтока са много по зле и от вас. Да сравним прагът на бедност в трите "знакови" града на всеки район: Видин - 246 лв Монтана - 247 лв Враца - 272 лв Силистра - 240 лв Търговище - 201 лв Разград - 184 лв (най-бедния град в Бг) Как ти се струва?

ще дойдат инвеститорите грънци. те търсят квалифицирана и сравнително евтина работна ръка,работеща администрация и анти корупционна среда. всико това у нас липсва така че пресанете да заблуждавате хората с магистрали и т.н.

аман от хейтъри. доскоро и това го нямаше .По добре пътища отколкото пълни частни сметки.

имаше си ги ! само Боко ги преасфалтира ! Голям праз !

....и с маслоооо...Най- лошото от цялата работа,е че някой им вярва на тия......

А дано да стане! По-добре да има нещо отколкото да няма нищо. А тук има доста злостни коментари.

Ше има скоро - закърпени дупки по сегашния път - натам вървят нещата. Не като обещанията

То и сега има нещо, това ли искаш, по-добре калпаво, от колкото малко но качествено

Нищо не решава Хемус. Северна България не е южна с нейните Родопи, Рила, Пирин, Средна Гора, Странджа. Северна България е равна като тепсия. Трябват си два скорости пътя: 1. София - Ябланица- Ловеч - Севлиево - Велико Търново - Омуртаг - Търговище - Шумен - Каспичан - Девня - Варна. 2. Видин - Белоградчик - Монтана - Бяла Слатина - Плевен - Левски - Бяла - Разград - Добрич. Нужни са и два скорости пътя "Русе - Разград - Шумен" и "Русе - Велико Търново" И готово!

И коя магистрала минава през Родопи, Рила, Пирин, Средна Гора и Странджа, че нещо не се сещам. И по тази логика магистрали само в планините ли се строят, интересно, във Франция, защо ли са прости и строят в равното, то и германците така, ама те са прости хора. А що се отнася за Северна България, изобщо не и трябва скоростният път 1, защото както и тази зима се видя, за българите от север е по-лесно да стигнат до румънско, но не и до София. Иначе си прав, трябват Русе-Велико Търново, та дано малко намалеят там катастрофите. А инфраструктура се изгражда спрямо потока и натоварването и схемата, която си дал не отговаря на натоварването, но това е друга тема.

Само до Велико Търново не е достатъчно, трябва да се продължи през Балкана - Русе - В Търново - Харманли

Или не го разбра човека какво ти дума, или търсиш под вола теле... Идеята е, че в Северна България е по-равно и по-широко и има два основни пътя. Който и да избереш за магистрала територията около другия я обричаш на забвение... (справка Сверо-Източна България).

Точно обратното ти казва. Че в северна България няма планини и необходимостта е от 2 скорости пътя в посока запад-изток. Какво има в южна? Долината на река Марица и това е равното до морето. Плюс това(като махнеш София-град) в северна България има 223 града и 2 300 000 души, а в южна 163 града и 2 670 000 души. Рязко несъотношение! По население почти са равни, само дето в южна работещите са 2.1 милиона, а в северна 1.3 милиона. Нищо няма в северна, а площа и градовете са там. Трябва развита инфраструктура и заетост. Сега какво имаме? София, Пловдив, Ст. Загора и Бургас и хубав път между тях. Това далеч не стига.

Натоварване може да се наблюдава, където има път. Какво натоварване да наблюдаваш когато примерно Ловеч - Севлиево, Бяла - Разград, Разград - Добрич никога не са били свързвани с път помежду си. Изобщо има много куци положения, когато погледнеш пътната карта: Плевен - Свищов, Враца - Плевен, В. Търново - Плевен, Разград - В. Търново, Русе - Добрич, Русе - Свищов... това са все градове, които нямат честта да си граничат с посочените пътища. Е какво развитие, какво натоварване?!

Ще сме живи ли дотогава да видим ! Почна да говори като началника и предшественика си !

Яснооо, отпадна една от МАГИСТРАЛИТЕ, с които едиснтвено се хвали това правителство, щяла да е само скоростен път, след 2 месеца може би ще е само път ... Чакаме да видим коя е следващата магистрала, която ще се превърне в път :))

Поредното доказателство, че Северна България е пренебрегната от това правителство. Прах в очите отново.

Чудесна новина ! По него ще летят най-бедните граждани на Европа...

Да направят 2 тунела под Стара планина. Свържета най-накрая севера с юга и тогава ще си говорим за работа.

Значи ся няма да строим магистрали, а скоростни отсечки? За Южна България и Турция магистрали, за Северна?

Това беше ясно още преди да дойдат ГЕРБ на власт. Погледни в нета европейският проект за паневропейския коридор 4. Цялата шумотевица около тези магистрали беше свързването на ЕС с Близкия Изток. Борисов просто яхна белия кон на готово. Сега, когато проекта почти е осъществен, изведнъж спря да има нужда от всякакви други магистрали. Между другото, прочети пак в нета, защо толкова много се шуми около магистрала Черно море, която трябва да премине покрай цялото ни черноморие. Не е защото някой мисли за нас, да си бръмчим по гладко между Царево и Албена, ами щото трябва удобство за стокообмена между Турция и Русия. Ще наблегнат с "инвестиции в бедни райони" около двата моста на Дунава - там от където бръмчи вноса и износа мжеду ЕС и Изтока.

Няма как да говорим, че стойността на отсечката от София до Шумен струва 1.2 милиарда, защото отсечката всъщност е от Ябланица до Шумен, 70 километра по-малко. Кое да вземем под внимание - парите по проекта или разтоянието? Защото така е написано, сякаш ГЕРБ се канят да поставят втора магистрала върху отсечката София- Ябланица.

Всъщност магистралата,ще е един лабиринт,от който излизане няма,само мераклиите за популизъм, ще се разполагат като на скоростен път.

Струма, Марица, Люлин, Тракия - в южна България. А в северна България?! Един 4 - лентов път !

Споко, и те след 2-3 месеца ще се превърнат в скоростен път :))

Всички тук са изключително компетентни и знаещи. Браво.. Само дето си мисля, като има толкова капацитети, защо не се изправят като румънците, като другите народи...? Защо само драскотят тук плюейки? Щото НЕ ВИ СТИСКА смрадлива и критикарска сган! Като знаете как е най- дибре във всяка сфера, направете един бунт, и си извоювайте правото да ръководите. Но тук ви е по- удобно- скрити за дебелите монитори..

Ако ти искаш да ръководиш държавата, ок, но аз не искам, аз си имам моят бизнес и си го ръководя, за държавата си има политици, които да го правят, но когато грешат трябва да им се казва, за това е гражданското общество, но в България то съществува само във форумите и за това хората си изказват мнението тук, защото погледни, че общо са 45 коментара, тия 45 души ако излязат на улицата, ще им се смеят, но ако си изкажат мнението тук, ще го видят още 100. Някои ще са съгласни, други не, както си ти, това няма значение, хората поне си изразяват мнението, а ти какво правиш, ближеш г.за на управляващите ли, защото съм сигурен, че и царя подкрепя и БСП подкрепи, а сега и ГЕРБ, всеки месия.

смотаняци, нали бяха казали, че Хемуса всъщност ще е от Търново към Русе, защото там е трафика??? иЛИ НЯКОЙ вече се е набълбукал със земи в Търговище и заради това ще изправим маршрута в по-вярната посока? и някой скоро до е карал там? да види, че трафик като за магистрала няма а на инвеститора Видима-Идеал им дреме за магистрала, те си правят инвестициите по други съображения

без "ще"!

Май ЕС охлади мераците на Бойко?!Защото много взе да приказва и да дава акъл/мозък?!

Недей дочаква и зори, върви ори ори ори!

Какво ще става с автомагистрала "Черно море"?!

нови планове - там дето я мислехме земята потъна в морето :д

Че до 1019-та година ще останат ли българи да карат по този път, или го правим за чужденците?

България е малка страна и се нуждае от скоростни пътища с 3 ленти. Строят се по бързо и по евтино. Магистралите са лукс за България /поне на този етап/, а за натовареноста им, тя ще е под минимума. Българите няма да имат средства да плащат магистрална такса, а да не говорим за горивата, които се увеличиха драстично, и от Правителството никой не взема мерки. Защо ли? Ехх ББ лошо Ви се пише, но сами си го правите. А относно плащането означава, че оставаме на винетка /електронна(RFID)/, която се купува само веднъж за безсрочен период от време за даденото МПС и прикрепения към него регистрационен номер.

Тази под теб коментара, някаква си rose, казва да се правят както трябва магистралите - не 4 ленти сега после една аварийна, защото било малоумнщина. Ти казваш да правят по 3 ленти. Каквото и да се направи няма да има угодия :(

Твърде отчайваща новина за пътуващите в тази дестинация-че като се прави нещо с милиарди, поне да се направи веднъж като хората, а неднес н-брой ленти, утре допълнителни за магистрала?!все малоумщини!

Не ви го щем бат Бойко каза, че ако не спечели Кирчо Йорданов, Варна ще си остане село, е Кирето спечели обаче е в отпуск година и половина. Ще си построим магистарала Constanta-Varna-Burgas-Istanbul. Софето ама изобщо не ни трябва. Между другото във Варна вече кацна първия самолет. Да ни е честито. Искам от раз да познаете на кого се води самолета. Ще ви подскажа по крилца та му се вееха лентички.

КАВО НАИСТИНА ЩЕ СЕ СТРОИ-2 ЕНТИ , 3 ЛЕНТИ, 4 ЛЕНТИ, МАГИСТРАЛА, СКОРОСТЕН ПЪТ. ТАЯ ПРОСКУБАНА ГЪСКА МАЙ И ТЯ НЕ ЗНАЕ КАКВО НЕДОНОСЧЕ ЩЕ СЕ ПОЯВИ НАКРАЯ. БОКО -МУТРАТА ,ЧЕ Е ПРОСТИ НЕУК СИ ГО ЗНАЕМ, АМА И ТИЯ НЕГОВИТЕ ГРОБАРИ ХВАНИ ЕДИНИЯ ТА УДАРИ ДРУГИЯ. МОЖЕ ЛИ МИНИСТЪР ДА ГОВОРИ ТАКИВА НЕДОМИСЛИЦИ- СЕГА ЩЕ СТРОИМ 2,3,4 ЛЕНТИ ПЪК ПОСЛЕ ЩЕ ДОПРАВЯМЕ АВАРИИНА ЛЕНТА. ГОСПОДИ СЛЕС И СИ ПРИБЕРИ ВЕРЕСИИТЕ ГРОБАРСКИ. ЛИЛЯНА ДЕБЕЛАНА САМО НЕ УТОЧНИ ОНЯ МУТРА ПО ЕДНА ЛИ ЛЕНТА ЩЕ РЕЖЕ ИЛИ ЩЕ МУ ГИ ИЗПЛЕТАТ КАТО ВРЪВ

хехе - 2018 - хехехехе,вие луди ли сте бе - другите държави строят по 2,максимум 3 години магистрали - тука кво стана....хахахахахасмех в залата!

Интересно, явно само магистралите привличат чуждите инвеститори.

А понеже са ни малко магистралите, са ни малко и чуждите инвестиции. А представи си сега като се построят още 120 км, което е 1/4 от всички магистрали, та като се построят тези 120 км, как ще се юрнат всички инвеститори да ни дават пари, е пак е южна България, а не северна, ще се увеличи разликата между районите, ама какво да се прави, там му харесва на ББ, нали поне турците ще го спасят от народната любов, а останалите комшии ще си ни го върнат, за да му се радва народа.

Сега пътя е двулентов,на места трилентов!И след толкова много планове и приказки ще построим 4лентов?И никой не се сеща че тировете няма къде да спират при снегопочистване!

Давате ли си сметка каква жалка държавица сме? Това, което във всяка НОРМАЛНА държава е нормално задължение (строителство на пътища и магистрали), тук ни се представя като някакво осмо чудо невиждано. При това с европейски пари, дори и не са наши. Държавата освен за пенсии и социални помощи, за друго пари има ли??? Къде ни отиват данъците? Плаща ли изобщо някой данъци? Абе изобщо какво става?

Да не се заблуждаваме - Европейските пари са НАШИ - ние внасяме в европейския бюджет. Трябва да се отнасяме към тези средства много разумно - НИЕ ги изработваме и заделяме за да ги ползваме ефективно и не трябва да ПОЗВОЛЯВАМЕ тарикатите да ни ги крадат.

прав си деиности ,които всички приемат за задължения тук се представят за героиство,но като имахме 10 години пернишки тарикат-ловец ,сега се радваме че нещо се върши!другия е доган с многомилионните си консултации....

Може по-простичко - метрото да се удължи до Варна. Тъй-тъй ще ходи до Перник...

Павлова какво се пънеш, нали вие с Боко сте минало на пролет, най-късно на есен, още тази година.

Това е България, по първоначалния замисъл на Великите сили. Другото е Румелия. Те гледат туски сериали.

Ей, аз се чудя как не са се сетели до сега да направят всички 4-лентови пътища на магистрали, ето и Цариградско можем да го направим на вътрешна магистрала, само сменяме вместо буслента с аварийна и ботевградско, а и сумати и пътища из страната, знайни и незнайни, така ще станем веднага страната с най-много магистрали и всички инвеститори ще хукнат към нас. Да ние честит 5 конгрес на ЦК на ГЕРБ.

Що не им турите по един реотан на новите магистрали, пускаш копчето и топи снега. Ако има ток, де!

Днес магистралата стана скоростен път с две платна утре ще я съкратим до едно платно и Боко спокойно може да иде да открие и съществуващия в момента път

Така е било.Свищов има българско училище още през 1826. През 1856 в града има читалище.Имало е църковен хор и оркестър.През 1869 год.е основано първото българско женско дружество"Надежда."Кольо Фичето е построил църква.Особено след Освобождението в тоя град е кипял духовен подем.

Боли ме щепсеоло, я немам пари за нафта а тея пътища строят. Аман от простаци и тъпаци. Тоя гъз ги прави защото там са парите , лесно се крадът трудно се доказва какво става Пишат едно , фактурират друго а то на лице нищо !!!

ти си от тея дето ако случайно имат пари за нафта ше реват тогава че нямат пътища да я горят! ни тай ни иначе

БЛАГОДАРЯ ВИ . Но като си погледна собствения бюджет дори не мога да се кача на гр.автобуси /Ст.Загора/ а сега билетчетата ни са на 0.80 лв. а щели да стават 1.20 лв. а какво остава да тръгна по България . Да му мислят близките ми които трябва да ме транспортират до Христенските гробища .