Либийският танкер се e върнал в България
От „Гранична полиция“ и „Морска администрация“ направиха изявления по сагата
Обратно в новинатаКоментари - Либийският танкер се e върнал в България | Днес.dir.bg
Коментари
Светлан Кичиков Джигита ли е дал коментар? Тоя дето ползва служебни коли за лични цели!
Аз искам Надето да се изкаже, Каролев, Михаил Константинов, Андрей Райчев. Dir-a ко казал много не ме интересува.
но всичките долари,които заработиха българските работници ,лекари,мед.сестри и инженери ,да ни върне Либия,които на времето Кадафи ги покри без всякакво право.И Либия да компенсира с пари трагедията на нашите мед.сестри ! Ех защо България ,като територия не беше на мястото на Италия ,та да видят сега либийците на баир лозе ?
Англофоните имат една приказка: "Тоз, който лъже, най-вероятно и краде". Важи напълно за "нашти хора". Апропос; началникът на Гранична полиция все още ли е онзи другар, който през празниците катастрофира на "Тракия" със служебната кола и със семейството си в нея?
Тоест всичко е наред, нали! Също като в АПИ, дето се оакаха с е-винетките. Също като в КТБ, дето беше супер стабилна. Също като в затворите, от които всеки решил е избягал. Също като...
Не може едно търговско дружество собстеност 100 % на либийската държава да отговаря примерно за дълг на община Бенгази. Корабът, може да се арестува само за дългове на това дружество (собственик на кораба) каквито то няма към Геомин. Тоест задържането му в Бургас повече от 1 година е незаконно. Това противоречи на международното морско право. Оттук произтичат серия криминални актове. 1. Обявяване на търг от частен изпълнител. 2. Продажба на българския собственост. Не е ясно за какво . Не е за дългове(такива няма ), а излиза по-късно и фалшива ипотека. Никой не казва каква е ?? Дата, сума, в полза на кого ??> 3. За регистрация се използва Панамския флаг , който приема реgистрация на кораби продадени при РЕДОВЕН търг, какъвто тук няма или при предевена ипотека. (фалшива в случая). . Отново за временната регистрация новият български собстеник представя серия фалшиви документи, най-вече за финансова отговорност при разлив , кято при танкер може да стигне и 2/3 млрд. долара.от английските застрахователи (P+I ) Това е един "частно-правен " спор по български. Огромна е отговорност на Морска администрация за вопиющата некомпетеност ( Министерство на транспорта). Tова все пак не е да арестуваш примерно турска гемия за етикет на някой пожарогасител, което се оправя за 200-300 долара на ръка.
Виждам, че сте изтрили коментара,но това не ви прави по-малко смешни - началникът се казва КИЧИКОВ, а не КЮЧУКОВ. Оправете си поне фактологията, че се излгате, боравите с несъществуващи имена на предмети и хора.
Андрешковците са разбрали,че корабът е застрахован в Лойд! А техните еврей са доста по дебели от нашите!
Влезте в Гугъл изображения и напшите в полето на търсене МАФИОТ. Коментарът по-нататък е излишен...
"... лицето, предвождало пиратскаата акция, представило се, че е е от „Башев секюрити“, е Александър Василев Лонгочев и е действащ полицай от СПС- София." Става интересно!
Когато е заобиколен законът,то сделката и нищожна. Нищожната сделка не поражда правно действие и собствеността не епрехвърлена.Прилага се двойна реституция и всеки връща това ,което е взел. Сега ще върнат кораба,защото има много пороци,престъпления и закононарушения,иначе българските съдове ще трябва да стоят на рейд не в чуждите пристанища а в открито море,за да не попаднат под санкциите. Когато има нареждзане отговоре и не се спазват законите и процедурите,става така винаги. СПАЗВАЙТЕ ЗАКОНИТЕ ЗА ДА БЪДЕТЕ СВОБОДНИ
Морска администрация трябва да задържи корабът докато се изясни дали Японския корабен регистър реши въпросът с конвенционалните му документи;)
А туй Булгаргеомин не е приемник на онова Булгаргеомин, а е някакво мафиотско крадливо нещенце, което трябва да се разнищи.
Нашенските хитреци намерили начин да обърнат дълговете на Либия към България в дълг към тях лично. Любимата ми приватизация и хората с куфарчетата... Нинова няма ли да коментира?
не знам до колко Биволъ са сведущи по въпроса, но се твърди, че тая история с танкера е инициирана от частна компания, но с дейното съдействие на властите (в това число ВАС). А също и, че в американските сводки вече сме влезли като пиратска държава съвсем официално.
Ако либийците имат основания и са в правото си да твърдят, че кораба им е незаконно отнет, то нашенци най-много да го нарежат за скрап, защото надали ще може да плава и да ползва чужди пристанища... времето ще покаже
Турците не го пуснаха през Босфора, панамците му свалиха техния флаг, дори украинците го върнаха по средата на пътя за Одеса. Само за нашите всичко е точно...