Най-добрият тунинг за ”Лада Самара” (галерия)

"Лада Самара" има славата на спорен модел, но с подходящия тунинг съветският хечбек определено може да ви изненада.

Обратно в новината

Коментари - Най-добрият тунинг за ”Лада Самара” (галерия) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Лада Самара и без тунинг ме изненадва. Че въобще се движи... ама ентусиасти всякакви...

Дира стават все по-големи шегаджии..Няма лошо...И колко пакетчета чай струва този ''шедьовър''?

ЦИТАТ: "Дир. БГ представя тази част от тях, която изглежда не просто добре, а направо фантастично." ХАХА по-скоро комично :)

найстина не разбирам защо е тази новина Лада самара не съм виждал по пътищата от много време Кой и колко хора в България карат Самара и колко и правят тунинг? Единственият интерес реален е към ВАЗ комби - помаците и циганите твърдо я предпочитат за тютюн и панаирджииските сергии

Лада и Тунинг са думи, които не стоят добре една до друга.

крадат я и никой не я търси, ...

Най-добрият тунинг е на сн. 11, а може изобщо да махнем колата от тунинга, по-ще съм доволен.

Зомбираните путиноиди масово правят поръчки за тунингования звяр и изпитват носталгия по романтиката на социализЪма,когато се чакаше ред по 10-15 г. за постигане на заветната мечта - Москвич или Жигула.

Някой трябва да е на сериозни наркотици за да пусне това като новина. Батенца, спрете се, бре!

Самовара над Самара-та на снимка 28 е спортния въздушен филтър?

Лада Самара с автокаско :)

10-15 г. 30-40 години! За апартамент се чакаше по 100! А за хляб, сирене и кашкавал по седмица даже месец. Тогава разполагахме с по 7 живота, само 2 по-малко от на котките! Аман от промити мозъци!

има славата на спортен модел!?? стига бе!

Поредна руска боза от ДИР. На кого му пука за Лада?

спорен бе, не яж букви!

Поредната гениална новина от Русия по темата Технологии. Какво ли ще стане, ако Дир-а решат да публикуват статии за тунинг на други марки автомобили от 70те насам?

Явно си роден след 90-та. Точно по 15 год. се чакаше, като преди това си направил вноска от 1500 лв. Знаеш ли колко пари бяха тогава тези 1500 лв? и ти ги държат 15 години, думата "лихва" я нямаше в комунистическия речник. За апартамент - само с връзки - някой отговорен другар трябваше да те пише "крайно нуждаещ се" За безкрайните опашки за елементарни хранителни продукти няма да споменавам. А, за малко да забравя - и за цветен телевизор "електрон ц380" се чакаше около година, имаше записване в цум. Хайде със здраве

Самарата най-добре я тунинговат на Балканто...

няма такава грозотия

Ела да видиш как съм го тунинговал на магарето самара, Айшето с детето и бебето се хващат.

Разбира се че на Майстора му пука! Насрал се е от яд,че не може да си купи Москвич 403 или в краен случай ВАЗ 2101.Иначе веднага щеше да продаде стария си пернишки голф.

Всеки ден дирниците тряя изсер.т поне енда "новина" от Мужикландия.

Явно някой не помни или не иска да помни. Чакаше се батенце, не по сто, но достатъчно се чакаше. С години И по 1 автомобил за цял живот - това е, ако искаш. И като го получиш след толкова чакане - не ти пука в какво състояние е. Ще си го оправиш Още същия следобед започваше лягането под колата да си я дооправиш. Веднага се отиваше на тапицер да ти направи калъфи за седалките, щото батенце, това ти е колата - друга няма

В атомобилостроенето има една основна конфликтна точка върху която се работи настойчиво и постигнеш ли компромис то колата то ства дълговечна. Това е триенето и инерцията, и занижаването им в двигателя. Останалото е заварки форма и лукс за комфорт. Последните три не повишават надеждността. Но първото, те извежда на пазара подобриш ли го. Ще попитате защо! Защото колата ти има пробег не 300 хиляди , а милион км. до основен ремонт на двигател. Това е господа ... за целта са необходими инженери+ високи технологии. Те го нямат! Ракетите им са на Корольов, затова летят. И говедарите са същите говна даже по зле - ако не беше вернер фон браун, щяха да им летят в космоса мечтите! Затова германците "облагородени" с евреи, /виж. "паразитни листни оси бракониди"/са двигателите на т.н. прогрес .... ха ха ха ха ха ...

Колко са добри руските коли, може да прецените сами каот видите какво караме по улиците. Има 2 опции: 1 или не можем да си ги позволим или 2 никой не иска и да чуе за тях Вие си знаете

за "Москвич" - какъв тунинг, какво чудо е! Хахахахаааааааааа

Не те разбрах. Какво искаш да кажеш, че Самарата има добри заварки ли? това ли е основното и достойнство. Корольов (светла му памет) умря в далечната 66-та! Защото го идиотите го държаха в ГУЛАГ 6 години. СъвеЦката космическа програма използва постиженията на Фон Браун не по-малко от американската.

Колкото и да тунинговаш една Лада, няма да стане нито BMW, нито AUDI, нито Porsche. То даже и OPEL няма да стигне....

37 ГОДИШНА ЛАДА 2101 Е ПО ДОБРА.

През 1985 г. цяла нощ висях на опашка пред ЦУМ,за да се уредя с телевизор "Велико Търново 84".Рано сутринта пристигнаха някакви нахални типове,които се опитваха да ме пререждат и без малко щяхме да се сбием!

коментара ми има разяснителна цел! мои заключения, на никого не го натрапвам

Моята Волга(най-стария модел) е на 53 г. и се движи уверено и безотказно като руски танк!

Странно защо, "новините" относно техническите новости на руснаците, са винаги за разни неща, в най-добрия случай от преди 20 години... Както имаше няк'ва статия за "последния им компютърен чип", която се оказа препечатана от някакво руско списание от преди 15-тина години... И ако това не се нарича тенденциозна дезинформация, "здраве му кажи". Тук е важно да подчертая за всички малоумни лумпени, че определено не съм русофил, но просто много ме дразни цялата тази плоско скроена анти-руска пропаганда!

да така е, поточната линия е италианска.

На някои картинки, особено на червената кола със счупените амортисьори не разбрах кое е предница и кое е задница. Някой да ми помогне ?

даже и оргазъм ....

Лада Самара беше първата ми кола след като взех книжка. Въпреки многото фабрични дефекти, гнилоча по купето и липсата на каквато и да е динамика все още го обичам този модел. Нито веднъж не ме остави на пътя в дъжд, жега и сериозен снеговалеж. На -20 палеше от раз! Частите са намираха почти за без пари :)

предполагам отдавна е ясно на всички здравомислещи че дир е сайт за руска пропаганда винаги е бил собственост на ДС сега и моника станишева помага

Айшето, дъщеря ти ли е? А бебето е дъщеря на дъщерята на дъщеря ти? Само не ми е ясно, защо са само по една?

Шилo

Пак небивалици за великата съветска автомобилна промишленост! Стига с тая руска пропаганда бе, спрете се вече, жалки сте!

Бай Георги,силно съм впечатлен и направо съм зашеметен!Ако ми намериш някоя старичка Самара,веднага продавам моя Мерцедес!

Грешиш! Роден съм през 1960 г. Много добре помня онова време, вноските, цените, заплатите. Не познавам някой да е чакал 15 години за кола! Чакаше се, но за около 3-4 г. излизаше номера и можеше да си я вземеш от Мото-техника. Москвичите бяха по 4800 лв, Ладите по 6500, Фиатите по 8100 (те бяха без чакане), Волгите над 10000. За Зазките и Трабантите няма какво да си говорим, това не бяха коли. Нито аз, нито хората които познавам, не сме били членове на БКП или политбюро ДС, и тем подобни връзкарски структури. И отново повтарям: НЕ СЕ ЧАКАШЕ ЗА КОЛА ПО 10-15 ГОДИНИ. full stop

Шилo

Точно!!!

След като сме на издръжка на колхозниците,ако е необходимо ние дирниците ще направим специална поредица за всички съветски автомобили!

Покъртително некадърен фотошоп...

и мазохист!

Целта на тунинга на руската кола винаги е била нищото да заприлича на нещо, да се пооправи фабрично недоглеждане или да се отстрани проблем. Всичко това не се е налагало при западните автомобили, произведени по същото време. Погледнете във Википедия през коя година е пуснат съветския автомобил, а след това за същата година направете справка коя е била Sar of the year. Погледнете и подгласничките. Истината лъсва с цялата си непривлекателност.

верно ще взема да стана соросоид... има ли някой от сащ желание да финансира един сайт със силно про-натовска ориентация??? най-малкото "новините" за автомобили със сигурност ще са по-качествени! -------------------------- дир! срам!