Коментари - Крум Зарков: 1000 души остават без работа след концесията на Летище София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

е с роботи ли ще работи това летище, че няма да наемат 1000 човека?!

Дали ще закриват Летище София?

..що, Зарко? колко останаха без работа като Гергов взе за жълти стотинки Пловдивския панаир..? А Техноимпекс? А Колко човека остави на улицата Ковачки, след като БСП му подари всички мини и ТЕЦ-ове?

Не, пак ще са хора, но не настоящите търтеи.

Да, ще го правят на метро.

А големите съкращения, преди няколко години в БДЖ - повече от 4000 души? Или тогава не бяха засегнати ваши интереси. Отидоха си квалифицирани кадри, които метрото лапна и останаха защитени (със заболявания, които защитават при съкращения) и връзкари. Затова и железниците са на този хал. Някой тогава да се изказа в тяхна защита? Какво преживяха хората.

Въпрос: Какво правят 1000 души на държавна работа, след като ги уволнят? Отговор: Пак нищо.

Излиза, че летището може да функционира нормално с 1000 души по-малко

когато комунделите спретнаха референдум в трън, и оставиха без поминъкцял един регион, си беше добре! когато спретнаха същото на ония в генерал тошево ,дори сами си ръкопляскаха! вашият ковачки закрива 400 работни места без референдум, комунделите си траете, дори мая иска да ги пенсионираме преждевременно,та ковашки да не им изплати обезщетенията, ама за 1000 от летище софия ревете?? що тъй, брОгаре, да не би като е на концесия всички дейности да са на самообслужване?? или ви е зор,че стотина ваши разбойници ще си идат?

Почти всички, които са започнали работа в цитираните надолу предприятия, са хора дошли от селата, където дотогава са се занимавали със селско стопанство. Идвайки на власт, БКП подлъга хората да урбанизират към градовете и да работят за измислени мастодонти като "Кремиковци", "Червена могила", "Техноимпекс", "Соди" и т.н. И нещо повече, в предприятията, които са нужни и полезни (като летищата и БДЖ), комунягите настаниха своите роднини и така раздуха щата, че съкращение от 1000 души въобще няма да се усети. Тези 1000 души вършат работа колкото за 10 човека и е нерентабилно да се плащат заплати и осигуровки на търтеиите. От 10.11.1989г. всички нечервени правителства опитват да оправят тази каша, но . . . ще трябва да минат МНОООГО години, за да уврят комунистическите глави и спрат да пречат. Ако не го осъзнаят и ако не спрат да слагат пръти в колелата на реформата, срокът за възстановяване на щетите нанесени от "прогресивния" строй ще се увеличава.

Ами значи е добре! Повишава се ефективността! ... или какво? 1000 кияка да се водят на службица и да вземат едни пари? Това ли е по-добре? Ами дай всички да се запишем някъде и да ни дават заплатици. А тези пари дето ще ни ги дават, кой ще ги изкарва? Не е ли по-добре тези 1000 души да работят нещо друго и да създават стойност?;)) Ей комунизмът в тази държава много здрави корени е пуснал беее!!! Няма отърване от него!

Точно така - може. И дано да ги съкратят, за да стане ясно веднъж и завинаги!!!!

Почти всички големи летища в белите страни са на концесия. Летищата в Бургас и Варна също, и в момента са в цветущо състояние. Летище Пловдив е държавно и положението е майка плаче. Едва ли летище София ще стане по-зле, ако се концесионира. И да, 1000 връзкари по-малко, идеално.

Е щом 1000 души остава без "работа" значи има 1000 излишни на "работа" там, кое му е лошото. Аман от хрантутници.

Ето къде е заровено кучето: Летищата Варна и Бургас - отдадени на концесия - 2 милиона пътника - 20 милиона нетна печалба т.е. по 10 лв на минал пътник.Летище София - 5 милиона пътника - 5 милиона печалба - левче на човек. И ОЩЕ Двете летища работят с по-малко от 1000 човека, а летище София има 2400. При ширещата се шуробаджанащина в България всеки може да си представи за какво става дума. Но Крум Зарков е нещо притеснен. Що така?

Когато си заминаваше Тройната Ламя от управлението на страната, в последните си дни назначаваше на работа на Летище София, по над 40 човека на ден. Хора, които не знаеха за какво са там. А дори някой им беше труден българския. Кой ги спусна, и срещу какво?

Не е честно. Искат да отнемат още една от хранилките на БСП! Стачка, УУууууу. Устафка. Устафка!

Пак ще са хора,но от турски произход

Да не си член на българската социалистическа партия в наши дни!!!!! Хем хранилката намалява, хем нямаш полезни ходове, хем не ти стига акъла за нищо друго освен да разлайваш кучетата... Тъжноооо, Тъжно! Ама те са уредени до девето коляно, така че какво им пука.

абсолютно правилно, браво на това момче, има бъдеще с такива хора! смърди нетърпимо на корупция тази приватизация, главния прокурор???

Преди да коментираш, научи каква е разликата между концесия и приватизация.

Значи БСП признава,че има 1000 човека които са назначени само за да взимата заплати

Просто различни производни на думата грабеж!

Всеки знае, че не държавата, а държавниците ни отказаха от печалбите в енергетиката, от печалбите от лотарията и разни други печалби, като тази от аеропорта. Защото държавниците искат печалбите да отиват у тях и техните ортаци, а не в държавата.

А ГЕРБ що не ги уволниха, като си върнаха властта!?

Е какво излиза... че на летището има 1000 търтея без които няма да се промени нищо. Що ли ми се струва че това са някои парашутисти на отчет на Позитано. Аман от шуробаджанащина в тази държава. Да се дава на концесия. Моето мнение е, че след приватизацията всички държавни монополи работят по-добре от преди. Всеки вижда каква е мафия в топлофикация, но енергодоставчиците са по-добре защото е частно.

В голяма грешка са коментиращите, на Летище София са назначени предимно Герб, колят и бесят,а това Летище е печелившо и няма нужда от концесия, дано падне Правителството та и едното, което ни остана да не се дава! Оставка Гербаджии, идва вашето падение.

По права линия от летище Аджъ Бадем се отива в болница Аджъ Бадем. Вече си имаме и завод Шише джам. Или концесионера кой ще бъде. Гинка дето ще купи и ЧЕЗ.

ами те комуноидите кражбата я разбират най-добре от всички и за това все за нея говорят но им цападосаха ръчичките та сега само се облизват като гладни проскубани мърши

Аз съм беден пенсионер и си прав ,че трябва да отидат в Сребърният фонд,а не да обират младите ,,бедни работещи,,за нашите пенсий.А тоя манг....ограбват БДЖ и сега искат да го оздравят.Господ го наказа ,а иска може би още,не му пожелавам,но и герб вече са супер нагли,алчни и нахални.Ама комисионната е ,,яка,,и няма да я изпуснат,ако не ги е страх до девето

Разликата е че сега близо 1200 човека работят там, заплатите им са от държавата,като хандлинга(товарене/разтоварване) е на суиспорт.след концесията ще заработят не повече от 600 човека и концесионера ще им плаща.

Зарков - майната ти популистка. Палячо. Чакаме и Симчо да се изхвърли като чекия на пясък

Толкова ли са лентяите дето само вземат заплати у летището? От честите ми използвания на летището, съм останал с впечатлението, че лентяите на заплата са много повече...