Коста Стоянов: Време е за възраждане на проекта за канал Дунав - Черно море
Големите инфраструктурни проекти да бъдат изкарани от забвение и най-накрая реализирани, заяви кандидатът за народен представител от листата на "Възраждане"
Обратно в новинатаКоментари - Коста Стоянов: Време е за възраждане на проекта за канал Дунав - Черно море | Днес.dir.bg
Коментари
Ей плагиати, може ли да крадете така програми?! Колко години не си мръднахте пръста, а си бяхте на заплатка и субсидийка! Сега се сетили мизерниците, като видяха, че някой има идеи! Величие №4 Величие №4 Величие №4 Величие №4
хахах направо канал София-Черно Море, колко му е, Трейс и другие гербаджийски строители ще го направят за нула време. Възраждане, Величи, Меч, ИТН, все хубави и честни хора :)
Явно възраждане а паразит, който консумира и изсира чужди идеи. Отровна гъба двойник. Това е точка от плана на Величие, тия се сетиха да си я припишат. Ама както винаги - в техните ръце.. т.е., уста - остава само на ниво идея. Нииищо не са свършили досега.. само разбиват устрем и енергия.. това им е ролята отредена от приятеля на коцето - онзи със зайчарника. Всяко недоволство => към направление свирка.. не към движение!
1:1 глупостите на гадния социализъм. За чий ни е такъв канал, като Дунава става все по-малко пълноводен и губи значение като транспортен коридор? Съвременните еко оценки никак не са ласкави в подобно глупаво и тотално безсмислено начинание. В кой век живеят тия от вгъзраждане? Какво точно ще караме по Дунава? Откъде и накъде? Кой ще го плати и кога ще се избие?
Не сме. Той е от времето, когато тогавашния голям брат развиваш проекта "Москва - пристанище на 5 морета". Помним и идеята за канал Дунав - НХК Плевен, но с фалита на Плама, тя заглъхва по естествен път
Навремето този канал може и да е бил актуален (не за големи океански кораби, по скоро за типа река/море), но със сегашното пълноводие на Дунав иглежда доста проблемен.
Заприличаха на Кирчовците с техните 5 моста на Дунав. Грандомански проекти за пенсионери с безкритично мислене. Разочароващо е...
Мостовете на Дунав имат много по-голямо значение, тъй като Европа (запиши си някъде) вече основно разчита на сухопътен транспорт!