Кораб по Рейн удари носеща колона на мост - 25-има са ранени
Двайсет и пет души бяха ранени на швейцарски пътнически кораб, който се блъсна в носеща колона на мост на река Рейн, близо до германския град Дуисбург.
Обратно в новинатаКоментари - Кораб по Рейн удари носеща колона на мост - 25-има са ранени | Днес.dir.bg
Коментари
Е, да, ама не! Българските капитани караме по-добре и имаме престижен safety record. А ти, отворко, сигурно си "експерт" счетоводител?
На речните кораби е страшна експлоатация! Имаш само час и половина почивна през деня, а денят ти започва в 7 и свършва най-рано в 21:30!
БГ-РАСТ КАТО ТЕБ НЕ СИ ПРАВИ ТРУДА И ИЗВОДИТЕ ОТ ЕЖЕДНЕВНИТЕ КАТАСТРОФИ ПО БГ ПЪТИЩАТА :-)
Човекът е на работа и заработва, като плюе по всичко в Европа! Прости му, и сам не го вярва това ...
Капитанът сигурно пак е бил фиркан. Много често им се случва. За да уцелиш виадукт по Райн няма друг вариант.
Повечето родни журналисти са бляскав пример за едни всестранно недоразвити личности. Особено в областта на правописа. В дир.бг още не съм видял статия, в която да се използва правилно кратката форма на притежателното местоимение "ѝ", което масово се пише като "й"! Нещо напълно неправилно, което за съжаление може да се види и в официални документи!
Ама много компетентни моряци тук ? Някой от пишещите даже и кораб не са виждали наживо,камо ли и Лайнери от Роял Карибиън или Карнивал ? Като нямате и представа от кораби стойте си в панелката !
Що за простотия е като искаш да обявиш някого в задръстеност, да му кажеш да си стои в панелката! Защото, като се замислиш, има и много пътуващи и знаещи, живеещи в панелки, а от друга страна и много персони с претенции, чиито баби и дядовци са живели в махали и землянки.
Било е едно време. И конвенцииете кой ти ги гледа. Идея си нямаш как се икономисва от персонал. Особено от технически щото не се вижда. И особено у немско. Един приятел изписва на 8 часа смяна 40 часа работа. И това в Германия. Не е на кораб, ама е почти същото. Ако кажа къде е ще ви се изправят косите. И може да се оплаче само на арменския поп. Щото след това няма да си намери никъде работа.
Чувства се дългата ръка на Москва по река Рейн, злокобна кгб-история .... гггрррр хъхъхъхъхъхъ ъхххх
Загубенякът е най-обикновен руски трол и лъже. Няма представа за какво говори, просто си грачи. Задачата им е да сеят недоволство и разделение все едно по какъв повод, вече им свикнахме.
Е, честито на капитана! Може би да го е гонил неочакван махмурлук. Интересно какво ли е пил в коледната нощ.
Страшна злокобна сила, това руснаците - изборна система, кибернетика, речно плаване, свобода на словото - всичко западно унищожиха ! Добре че американците пратиха Абрамси в Литва, иначе - няма оправия :D :D :D
Не казвам че разбирам от кораби. Просто казвам че в Германия и то точно в този район - Норд Рейн, техническият персонал в една много известна германска фирма е съкратен до минимум и за една смяна изписва минимум 3-4 пъти повече работа от колкото може да извърши физически. Както казах не са параходи, но общо взето принципът е същият. Изискванията за водене на документация при тях са още по- стриктни, Но въпреки всичко техническия персонал е принуден да си слага подписа без въобще да е свършил и една четвърт от това което е написал. Да ти го обясня на корабен език - писал си че си прегледал целия двигател от до за което по документи трябват 8 часа, а на практика само си погледнал дали има въобще двигател и си му долял масло на бегом за 15 минути, защото е трябвало да сте 8 човека на смяна, ама шефове ви държат 3- ма. И въобще тенденцията я забелязвам и в други области. В една германска фирма с която работя, читавият технически персонал няма време да отиде до кенеф и бачка и в извънработно време - нещо което до преди 5 години беше абсурд.
Виадукт? Кораба се е ударил в пилера на мост. Каква е причината ще установи компетентния орган, а вашия коментар показва, че сте на голяма дистанция от речното корабоплаване!