Коментари - Колоездачи на контрапротест пред СО, подкрепят промените по "Патриарх Евтимий" | dnes.dir.bg
назад

Колоездачи на контрапротест пред СО, подкрепят промените по "Патриарх Евтимий"

Транспортната комисия към Столичния общински съвет заседава по повод реорганизацията на движението в центъра на София

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Колоездачи на контрапротест пред СО, подкрепят промените по "Патриарх Евтимий" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обръщам внимание че в коментарите противниците на велосипедните алей се изказват грубо и просташко. Явно карането на автомобил по цял ден се отразява на интекта. Май не искам съм в тази група...

Само да знаех за тоя протест колелата щях да им навра в задниците

И каква стана тя. За около стотина човека /айде до 200 - 300/ да страдат стотици. Хубаво е да караш велосипоед, здравословно е но къде да си оставим колите.

На паркинга пред блока

Не си познал.Аз плащам данък ,застраховка екотакса ,преглед и мога да карам и да спирам където искам . Когато каращите на колело почнат да плащат такса ,данък ,застраховка тогава могат да имат някакво претенции ...амадъм

Амбрияжи.

И аз карам велосипед, но не споделям палячовщината на тези. София нисога не е бил град проектиран да такъв тип движение. По-старите, истинските софианция знаят защо е така. Причината е, че по онези времена сотилаца е била проектирана с тесни улици в центъра, за за може "престъпниците" срещу властта да не могат да избягат и да бъда залалавяни по малките улички. Това не се е променило оттогава. Хората, които карат велосипеди трябва да осъзнаят това и да не очакват улиците "магически" да се арзширяват заради велосипедите и да се съобразяват с реалността. Разни демагози, пръгкнали се от провинцията и влезли във властта си правят реклама като само объркват движението в София. Улиците в центъра са си все същите. В крайна сметка правото е на страна на живущит ев центъра, а не на тези които само преминават, още повече когато се правят на интересни, само за да ги покажат по телевизия, което пък е явен признък за комплекс за малоценност. Толкоз.

10 човека 'протест'ери. Извинете, но тази ЕБАВКА ебава майката на десетки хиляди пешеходци.

На другия протест да не би да са много повече от 10?

Новите вело-алеи са за да се отчетат пред Брюксел нови километри велоалеи. А това че не са свързани помежду си и съотв са неизползваеми - на никой не му пука!

Карането на кола в центъра на София трябва да стане изключително трудно и скъпо удоволствие. Едва тогава може да очакваме някакъв ефект. А в момента бавно се самоубиваме с тези отровни газове и прахоляк от строежите, който се носи навсякъде. Въведете такса от 20лв за навлизане на автомобил в центъра и да видим дали няма да се реши проблема със задръстванията и паркоместата. За транзитния трафик да не говорим - няма да се кача на околовръстното, понеже ГПС-а ми дава, че през центъра е по-кратко. Пълен абсурд.

Не само в Центъра колите са проблем! Елате на Малинов или Г.М. Димитров в пиков час. Ако има такса в центъра, в околностите на центъра ще има в пъти по-голям трафик. Мерките трябва да са за целия град. Ограничаване по всички начини на автомобилите (дори електрически). Повече паркове, велоалей, високи данъци за втори и трети автомобил и т.н.

За да сме достатъчно Евро-гейци, искат София да заприлича на Ханой. Всеки да е на велосипед или тротинетка. Няма ли кой да ни спаси от Спасителите на София? Стига с тези велоалеи, те са повече от гейовете на колела и тротинеткаджиите, с бради , които се возят по двама на тротинетка.

Сельо ти някой бил ли си в Хелзинки , Виена или някоя друга европейска столица ?! Май не си !!! Тъп тучин !

Я пак за Хелзинки нещо? Ти бил ли си И какво водя там ? Пълно е с коли и зимата ме чистят от снега Нещо друго да.яи видял ако си бил де ?

Това за скъсяване на някакъв участък за велоалея трявба да ви е най-малкият проблем. По-скоро се надявайте общините да не направят около блоковото пространство зелена зона, че тогава ще видите какво е истински проблем. Или някой като бате ни Кирчо да не се появи и да обяви как всички трябва да са на ел. коли.

Коментиращите ! Колко сте жалки ! Искрено се надяват всичките зони по центъра да станат на велоалеи и всички да ревете и да ронитге крокодилски сълзи ! Защото само това умеет , тръпи шофьори ! Неграмотни пеераси !

Минус = тъп карач на таралясник !

Що да сме жалки бе - псевдоактивист гей-велосипедист? Дай ми аргумент защо да сме жалки, щото не обичаме да ни крадат ли и да ни мажат очите с псевдо реорганизация ли? Току що прочетох, че само пътната маркировка на оправения участък струва 500 000 лв. Това нормално ли ти се вижда бе идиоте, за 200 метра път?

А ние с тритонетките къде да се движим ? Всички тритонеткаджии на протест - искаме отделна лента за движение в София! В тритонетките е бъдещето !

Когато някой с власт направи нещо тъпо...хората се изправят едни срещу други . При умни решения повечето са доволни . На ПП им е комсомолски номер да противопоставят групи граждани ...и да има враг...Нищо ново, но някои имсивръзват

И какъв е смисъла от велоалеята там? Просто една права, като в двата й края си на бюлевард без алея. За по-лесно включване към парка на НДК ли? Макар че почти няма движение там. Кога ще имаме истинска велоалея от която да има реална полза и да не е за пет минутен участък? Като примерно тази от Надежда, покрай централната гара, до лъвов мост? Или както е с тази от парка на НДК от бул. "Патриарх Евтимий", по бул. "Витошка" за южният парк. Или като тази успоредна на "бул. България" която стига до НДК! ИЛИ! Най-малкото нещо като тази от бул. Македония до Руски паметник, макар че и това да не е перфектно изпълнение, но поне по-лесно ще се включиш към локалното платно на бул. "Цар Борис 3". Ето такива трасета са необходими! А не като тази и онази на бул. Раковски започваща от светофара до руската църква до преди следващият светофар. А по ми е интересно защо решиха да обърнат посоката на паркиране за автомобилите? хахах

Почти всяка дълга велоалея е започнала като петминутен участък. Като тръгнат да правят такав апо В. Левски, пак ще се намерят коментатори, според които ще е безсмислена, понеже на Патриарха нямало.

така е, и ти си тръгнал от един сперматозоид, а виж сега къф си "експерт" по всичко.

Без Паника

Г-жо мдаааа, Завиждаш ли нещо, или какво? Ти също си тръгнала от сперматозоид, но даже не си се научила да мълчиш, когато нямаш какво да кажеш, както например сега нямаш възражения по написаното от мен. Вероятно и нямаш необходимия капацитет. Нали?

В общи линии - това са всичките колоездачи:))))))))))))

Не е вярно! Има още двама - единият е болен, а другият е в чужбина!

затва сте сложили ония двамата от другата мааала. Найс.

Ами... то в общи линии и умните хора са в същата пропорция като участниците в двата протеста, не задължително да са същите. Имам предвид, че количеството само по себе си не е аргумент да се смяташ за по-добър.

но решенията се взимат с мнозинство, нали. Само при болшевиките малцинството командва мнозинството. Е, в името на световната революция, де.

Без Паника

Г-жо мдааа, Обичайно решенията се вземат не от мнозинство, ами от специалисти. С мнозинство се вземат тогава, когато специалистите са дали избор. В съда решението се взема от съдия или жури, не от публиката. В болницата решението се взема от доктор, не от пациентите. Дори ако се качите 4 човека в такси, не мнозинството, ами шофьорът, защото той е специалистът, ще вземе критичните решения да стигнете безопасно. тук с уговорката, че избирането на маршрут с цел по-голяма или по-малка печалба обичайно не е критично за безопасността решение. Да не го бъркаш с болшевизма, където решението за велоалея се взема от пожизнения и наследствен партиен секретар, дори когато специалистите са предложили две други, за които рискуват да отидат в затвора.

Истианата е, че ПП-ДБ и всякакви такива пенделски абривиатурки се опитват да наложат новите евроценности. Това минава задължително и през промяна на градовете, за да са в крак със запазването на околната страна. Скоро ще въведат и 15 мин. градове, от които ще се окаже, че не може и да излизаш, накрая ще наложат задължителното каране на електрички и тротинетки и всички ще сме щастливи без да притежаваме нищо.

Гласи им се нещо електрическо отзад!

Май криете коментари, които не са удобни за нововъведенията. Не сте обективна медия

Ще ме извиняват, ама няма по- прост и тъп човек от колоездачите в центъра ( а и не само) на София... Трябва да си пълно ку-ку да дишаш изгорелите газове с пълни гърди... С просто око се вижда кафяво-сивия смог... И колко трябва да ти е акълът за да караш ти, че и децата ти, велосипеди!? Направо са за освидетелстване!

Коментар на човек, седящ в задръстването със затворена клапа и пуснат климатик, вместо да излезе и да се поразходи. Много важен клиент на частните болници - та нали някой трябва да им плаща лекарствата и операциите срещу залежаване и заседяване, икономиката трябва да се върти и някои хора да печелят. Моля се общината да изсече още малко дървета, да направи паркинги, за да може хората с личните си каруци да бръмчат и да създават работни места за бензиностанции, сервизи и лекари.

Абсолютно съгласен - икономиката на България - това са кръчми, бензиностанции и апартаменти. Умре ли това - умираме и ние. Моля ви се не посягайте на бизнеса.

И като се разходиш до задръстването и дишаш 20 мин изпарения много здрав ли ще си?

И как точно разхождащия се/каращ колело/тичащият насред газове е по- здрав от мен, че нещо не се сещам??? Има планини- като искаш здраве- там. Спортуването насред София си е самоубийство, каквото и щеш да ми ги говориш... Като просне жена ми след 15 минути прането е в прах, к'ви ми ги говориш? И само между другото: Не пия, не пуша, играя хандбал... И да, в града САМО шофирам... 'Щото не съм прост да се влияя от "трендове"... Пък ти си гълдай дима и си мисли, че няма да ходиш по болниците, ха ха ха!

Не са само планините - има и паркове

А къде смяташ че изчезват тези изпарения по пътя към вътрешността на автомобилите? Ха ха…магийка някаква става…

Магийка не, но поне не дишаш с пълни дробове, както го правиш при ходене, тичане и каране на велосипед... Ама какво има да ти обяснявам- всеки със завършен 3-ти клас знае, какво се случва с дроба при аеробни упражнения, как се отварят алвеолите в него и поемат въздуха в пъти по- големи количества... А ако не си завършил 3-ти клас... Е, няма кой да ти помогне, сигурно и скачането от 8-мия етаж може да ти звучи здравословно... По- добре да пушиш най- гадните цигари, отколкто да тичаш или караш колело насред трафика!

Без Паника

Не дишаш с пълни дробове, но взимаш "въздух" баш там откъде предният го изпуска от ауспуха си. Колоездач може да задъжи дъх докато преминава през облак дим, твоят въздухозаборник не може. Колоездач може да ползва странични улички без осезаема загуба на скорост, ти трябва да правиш компромис. Мръсотиите при дълбоко дишане както влизат, така и илизат. Изразът "излязоха ми всички фасове" не е случаен. По принцип можеш да спреш въздуха отвън, но тогава вдигаш концентрацията на собствените си отпадни изпарения и газове и не е препоръчително да го правиш за дълго.

Kalin

Тези определено не живеят там а и нада ли менавт и с колело често от там.

Колоездачите да слязат от тротоарите! Да престанат да бързат да те изпреварват по пешоходната пътека на зелен сфетофар за ходещи! Да спазват правилата за движение по пътищата! Колело - пътно превозно средство!

И да плащат данък превозно средство ,както се плаща за автомобил. Ползват същите пътища!

Софяи НЕ СТАВА за колоездене по една проста причина- климатът и надморската височина! Това си е планинкси град и там разни мазохисти- 100-на броя на кръст в цял град , сутрин до към 11-12 не са представителна част от софиянци! СофиянецЪТ НИКОГА няма да слезне от колата си и удобството , освен ако не му стане много скъпо, но това няма как да стане, заюото 90 % отр софиянци ползват кплите си всеки ден, пак по описаната причина!

София е в един огромен котел, без вентилация. Софийското равно поле е обградено от планини. Явно много тука "ек(г)оисти" не са се качвали на Витоша, за да видят бозата в която "здравословно" карат колело. Така, че да търсите "чист" въздух тука е най-малкото неграмотност. Забравете, там на родното ви село, чистия въздух. Или се върнете там, по здравословно е, пък и по евтино. Тъ, така.

Аз съм с ролкови кънки. Къде ми е алеята?

Ролковите кънки не са ППС. Най-малкото защото са две. Но ако си вързал кънките, тогава имаш пълното право да се възмущаваш. Също както ако си скиор?

Чакай да ги преброя. 11 души колоездачи срещу около 500 шофьори. Ми то няма колоездачи за толкова вело алеи. Раздайте на хората колела!

поначало идеята да се правят велоалеи не е лоша. Конкретното изпълнение обаче е безумно. Можеше да се измисли нещо- да се направят велолеи по тротоарите, обаче интелигентно: махат се плочките по една ивица, слага се читав асфалт, със съотвените скосявания на кръстовищата за да не скачаш с колелото от бордюр на бордюр, нямаше смисъл да се прави това паркиране назад и под ъгъл, но.... това иска П А Р И! Много по-лесно е да разграфиш наново улицата- една боя и готово. Нито тротари трябва да поправяш, нито асфалт да полагаш- нищо. Една такава "велоалея" е по Евлоги Георгиев покрай реката: една боя сложили и хоп -велоалея, а то си е чист тротоар, то за колело едвам става. Ама сега някой ще има нещо за СиВи-то: построил велоалея на софийски булевард. Интересно колко пари са потънали в нечии джоб за това безумие защото разходите са за боя, но са го осчетоводили като реконструкция.

Събрали са се всичките 10 велоидиота на София

гербидж дето си правят предизборната кампания с велоалеите в центъра на софия само ще им кажа че кмета на софия е ОСЪДЕН да предприеме мерки за качестовто на въздуха в града да, точно толкова са глупави от герб

Те много бре! Този отпред, вдясно, със сакото и официалните обувки, не ми прилича на колоездач

тва им е тартора, пратен от кмето, ве. Нали се некой требе да ги отчита. За плащането, после, де.

Добрият пример е Раковски която пресича Патриарха. След слагането на велоалеите, скоростта падна с примерно 30км/ч. Стават задръствания, а ако мине тролей никой не може да изпревари. Ако ходиш пеша отстрани, може да си по-бърз. Това значи работещи двигатели и замърсяване на околната среда. Дори да са електрически, за производството на ток. Както и забавяне за всякаква работа. Отделно съм виждал как линейка се опитва да пробие път там през насрещното. Като нищо някой може и да е умрял от това решение. По Патриархът непрекъснато летят линейки. Даже явно контролират светофарите и кога да превключват на зелено и червено и се чака повече при идваща линейка. На Патриарха е и Първа градска болница. Покрай болници трябва да се гони движението да е бързо, че да могат да се движат линейки.

Отделно за тези на колелета и тротинетки трябва да се въведат правила за движението. Те не спазват никакви. Цяло чудо е да видиш някой да спази. И да бъдат глобявани при нарушения.

На снимката виждаме 5-6 човека без работа, дошли да подържат малко лозунги

Това ли е контрапростеста, 5 човека хахахаха Само като им видиш физиономиите.... защо всички колоездачи гледат гузно все едно са извършили престъпление? Щото знаят, че исканията са им безумно тъпи и никой не ги бръсне за нищо

Хахахаха... Контрапротест от 2ма на кръст. Циркаджии Спаси София.