Кола се запали в тунел "Витиня", 7 линейки на мястото на инцидента

Младо момиче е транспортирано към "Пирогов" с обгазяване, но без опасност за живота

Обратно в новината

Коментари - Кола се запали в тунел "Витиня", 7 линейки на мястото на инцидента | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нищо толкова извънредно. И коли на бензин се палят. Въпросът е да не се правят в разни гаражчета от субспецалисти.

30мин стоим без да се движим. Движението е спряно. Само по старият път на Витиня се движат.

противогази долу...

Мерцедес ЕС 500 с газова, нали?

Напоследък много западна контрола.... Преди, когато се ходеше за отделен преглед на газовата, поне преглеждаха клапаните, бутилките, свързките, проверяваха за изтичане на газ и т.н. и т.н.... общо взето един такъв преглед в специалиазиран сервиз отнемаше около 20-30 мин. Сега, сега отиваш в пункта за ГТП... даже бутилката не ти гледат, нито за течове проверяват, нито нищо... Честно казано аз лично, за да съм по-спокоен си я карам в сервиз на всеки 6 месеца за проверка, 30-тина лв. струва, но да ти кажа не виждам да има особен наплив на клиенти за проверка. В България на сервиз се ходи, като се счупи нещото, а тогава понякога вече е късно... Малко повече превенция трябва, като това се отнася за всички коли, не само тези с газово де ...

Е за това дизелче... Палила ми се е кола на газ, 2 метра след като напълних бутилката, затова само дизел вече. Говорете си каквото си искате.

Аз не разбрах какво общо има запалването на колата с газовата уредба?Дали се е запалила газовата уредба и е имало взрив,екшън и т.н.,или просто някакъв автомобил се запалил и между другото е имал и газова.

Предвиждам нов закон за Газовите уредби.

Вече 50 хиляди километра дишаш дизел. Като те хване ракът след още 80 хил км, пак на газ ще минеш.

Общо едва ли има, но като видиш как огънят поглъща знака за газ, по-добре почвай да бегаш.

Зазидвайте тези тунели на Витиня и да се приключва. Ремонтите по тях нямат край. От 35 години пътувам по този път и всяка година са затворени. Какво се рови по тях е загадка. Не се лисвършиха тези пари за гепене не знам. АМАН!

Явно че трябва да се подчертае, че е бил с газова. Всяка една кола независимо дали е с газова или не, може да се запали поради техническа неизправност.

Най тъпата полиция. Няма друго такова същество. Това са абсолютни примати. След като стояхме 1.5ч на магистралата ни пуснаха по стария път за Витиня, след което някой титан на мисълта реши че трябва да обърне цялото движение от стария път към магистралата. Това е. Една аварирала кола блокира половин България. Смотаняци пълни. Никаква реакция, пълен хаос. Гласувайте още за некадърниците в тази държава.

Не знам дали си таласъм, но не разбираш нищо от АГУ! Докато бутилката се взриви резервоарът за гориво ще е избухнал отдавна! Аман от всезнайковци, за които всяка кола с АГУ е бомба!

Абсолютно съгласен! При открит огън всеки резервоар е в пъти по-пожароопасен от бутилката, която ако има скъсана тръба гори като газова горелка, а ако няма ще избухне след доста нагряване и то ако предпазния й клапан не сработи!

Мене няма да ме хване, виж тебе. И не дишаш дизел, дишаш прах, което е най-често умрели кожни клетки на всички около тебе. Абе какво да ти обяснявам, няма смисъл, ти и без това нямаш бъдеще.

Абе аз не знам дали си Виктор, но бензин не избухва. Избухват бензинови пари. А пълен с бензинови пари е празният обем на резервоар, който е почти сигурно с голям празен обем, защото основното гориво е газ. Така че има доста неща, които ги разбирам много повече от теб.

Идея си нямаш как горят дизелите. При газта поне знаеш че като замирише имаш проблем. А нафтата си мирише перманентно и за проблема разбираш постфактум. А иначе е вярно че нафтата по- трудно се пали. Но пък съм бил свидетел как на един преди години взривиха 3 кила тротил на задната седалка на пътя за Кремиковци и колата беше с газова и бутилката си беше здрава и невредима на 50 метра от колата, аколат беше на две части в нивата.

Г-н асдф, Именно заради праха и другите работи има голям ризк именно дизелът да ти дойде в повечко. Защото нали знаеш, можеш да носиш 5 колиграма, можеш да носиш и 105, но колкото повече, толкова по-голям риск точно следващият да те гътне. Прахът и кожените клетки в голяма степен са даденост, от която не можеш да се отървеш, а дизелът, както сам спомена, е въпрос на избор.

Само от 35 ли. От как съм роден все има ремонти. Ту в едното , ту в другото. Щу хора загинаха заради тях, Всеки път минавам и какво да видя 5 ма работници от тях 3 ма се разхождат един подрежда арматурата а другият нещо зяпа. Няма как с 5 човека да правиш трасе от километри на автомагистрала,няма. Трябват хора много и добра организация.

Като усетиш да замирише е добре. Но ако замирише докато те няма? Слагай капсуловано електрическо оборудване в гаража, защото не се знае, с една искра от включена лампа може цяла сграда да замине.

Ти си намерил на кого да пишеш. Те 99.99999999 % не проверяват нищо, дори пожарогасителите не си сменят.

Не знам дали си Виктор или не си, обаче в вензиновия резервоар се взривават парите е свободния му обем. А караш ли на газ, по правило свободният обем преобладава. Така че има доста неща, които ги разбирам много повече от теб.

Stan Stan

Направо забрана. Първо дизелите, после газовите, после колите по-стари от 3 години. После закон за задължително купуване на немски автомобил на лизинг от немска банка. И забрана на автокъщите. Кой ще ги спре немците, цяла България е тяхна.

Викторе, имам още един въпрос. Една газова горелка в близост до резервоара, в който трябва да уточним, няма много течен бензин, а предимно гориво-въздушна смес, увеличава ли риска от експлозия, или го намалява? А като избие клапанът в тунел... май не си гледал какво става в затворено пространство.

На сиромака кога ли му е вървяло! Сложил си газова човечеца, щото няма пари за истинска кола, стига сте го плюли!

Ще излизат сега експерти, които да обясняват колко са опасни газовите уредби, други пък ще скокнат колко са безопасни. Реално колата не се е взривила, а се е запалила, дори да е изгоряла за експлозия не пише. Ако е свързано все пак с уредбата то по-вероятно да е плод на немарлива инсталация/ремонт отколкото нещо свързано с газовата бутилка. Обикновено четем за бензинови и дизелови запалили се коли. А те също не се запалват по принцип защото горивото им нещо е много по-опасно. Ако искаме да видим общата картина трябва да се види една точна статистика - колко превозни средства у нас са на газ, колко на бензин, колко на нафта и да се види какъв % бензинови са пламнали, какъв % газови и какъв % дизелови. Както и да се установи причината за запалване защото тя обикновено е заради проблем по електрическата инсталация. А ако почне да се случва много често значи някой не е на кяр българинът да кара на най-евтиното гориво. Това е и причината да се насажда у хората мнението, че е тъпо да имаш примерно ес класа на газ или кайен на газ и прочее. Ами много ясно, една печалба ще вземе търговецът от теб ако караш на бензин и много по-малко ако караш на газ. И на запад се слага газ на бензинови зверове, един собственик на автокъща преди 10на години караше прекрасен МЛ на газ. Да, много хора, които могат да си позволят такава кола си карат на бензин, но това зависи и до голяма степен от положените километри. Колкото повече караш толкова по-се вижда разликата. Но има и доста, които предпочитат тази разлика в цената на разхода да я инвестират в друго - примерно изплащат къща, или обикалят по скъпи курорти или просто си ги слагат в някакъв влог, който да им носи лихви.

една кола се запалила..... голяма работа. При 20 годишен автопарк е напълно нормално. Даже малко се палят има няма 20ина коли на година. Инженер ганев все още го бива в монтажа на газови уредби........ втора употреба :)