Коментари - Кола се запали в движение на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нали главния пожарникар на републиката е зает с други, по-важни дела...Кой да контролира пожарникарите?

Абе не се палят толкова лесно колите . Първо започва да мирише ужасно на гориво или изгоряла изолация . Така поне няколко дена -седмица докато стане белята . Или капе отнякъде гориво или нагаря изолация ... Ако не вземеш мерки става така , както е на снимката . На една позната пежото беше такъв случай . Минавам един ден покрай нея , ами мирише на бензин . Звъня й , викам мирише от колата ти , я слез и вдигни капака . И гледам капе от бензинопровода . Казвам й това е за смяна , въобще не карай ами директно в сервиз , не е скъпо 50-70 лв да ти вземат най-много . Да-да ще видим , и след седмица звъни , ами запали се колата , едвам извадих детето от нея ... Ходи ли в сервиз бе мило ? Ами не ... Ами тогава честито ... В 99,9% от случаите е виновен водачът за недоглеждане и неспазване на елементарни нормина безопасност . В другите случаи стават аварий ...

Моята лада се запали на бензиностанция, добре че беше там, че пожарогасителят ми беше набор... С два големи пожарогасители за нула време я изгасихме. Ама си беше гадно и за нула време стана всичко.

Сега съд за оня, който се е подписал на техническия паспорт на колата, че е технически изправна за движение.

А за този, който се е движил с нея, за собственика и - не трябва ли съд? Те са първи на пангара, но няма нужда да бъдат съдени, защото вече са наказани. Ти право къде си чел? Да не си от юристите с купени дипломи, от типа на Десито?

Изгоря някой баровски автомобил на газ !

те щото колите на газ горят и тлеят... ти си много то парче, газовата бутилка директно гърми- да ти го кажа аз, щото ти явно нямаш достъп до гугъл, а направо пишеш тъпотии

За колко време очакват да дойде пожарната? 360 - 345 = 15 км. магистрала. Още към 10 до изхода на Бургас. И сигурно още поне 5 до най-близката пожарна. Общо поне 30 км.

Колкото и бързо да реагира пожарната , и дори и невъзможно бързо да стигне , при такова разстояние от колата остава само старо желязо за скрап. А задължителния пожарогасител в колата , поне опитали ли са се да го използват (не че щеше да помогне де) ...

Не успееш ли да откачиш акумулатора и да изгасиш пожара първите секунди по добре бегай надалеко. А тя се е запалила в движение...

От личен опит - запали ли ти се колата имаш 30 секунди да я изгасиш. Не се ли включиш в тази норма, можеш само да седиш някъде по- надалече и и да гледаш. Аз на времето се включих за 20 ако се бях забавил още 10 секунди пожарогасителят нямаше да ми стигне.

Chefo77

Ти опитвал ли си да изгасиш кола? Защото аз съм, запалиха се някакви кабели на един Пасат, спрял. 3 пожарогасителя по 1 кг, след тях 3 големи от магазин ... с третия успяхме.

Една добре заредена пожарна взема завоите с максимум 40. Иначе ще трябва да идва и кран.

Автопаркът в България е трагедия, а техническите прегледи не са реални или са с много занижени критерии. При реален технически тест половината автопарк или отива на скъп ремонт или за скрап.

Ами, на техническите прегледи проверяват (стандартно) окачването, спирачките и светлините на колата. Не се прави (а и не могат) диагностика на електрическата система.

И правилно правят. Това са нещата, важни за живота на околните. А запалването е опасно само за колата и собственика и.

Целта е старите таралясници, чиято ел.инсталация не е проектирана за целодневно каране на фарове да изгърмят за да може да потребяваме нови.

Измисли го. А за цяла нощ каране на фарове дали са проектирани?

Сега мисли:)

Глупости! На мен почти ми изгърмяха кабелите към инжекторите, които бяха останали съвсем без изолация, а на други 50-ина метра, разположени около двигателя им се ронеше. Кабелите към фаровете не бяха сред тях, защото не са изложени на толкова високи температури и затова се запазват по-дълго.

Хич не са глупости - нощно време като караш на фарове слънцето не напича колата до 60-80 градуса и съответно фаровете не изгарят за 3 години. щото вече всички фарове ги правят от пластмаса. А и хората дето карат по цяла нощ са доста по-малко от тези дето карат по цял ден. Отделно като си светим с фаовете в очите нищо не виждаме, защото най- узявимите уастници в движението ходят без фарове. Ако си мислите че това с карането на фарове през деня е за добро на навалицата жестоо се лъжете. Ако беше щяха да го забранят.