Кола се запали в движение на АМ "Тракия"
Пътниците успяват да се спасят от огъня
Обратно в новинатаКоментари - Кола се запали в движение на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg
Коментари
Нали главния пожарникар на републиката е зает с други, по-важни дела...Кой да контролира пожарникарите?
Абе не се палят толкова лесно колите . Първо започва да мирише ужасно на гориво или изгоряла изолация . Така поне няколко дена -седмица докато стане белята . Или капе отнякъде гориво или нагаря изолация ... Ако не вземеш мерки става така , както е на снимката . На една позната пежото беше такъв случай . Минавам един ден покрай нея , ами мирише на бензин . Звъня й , викам мирише от колата ти , я слез и вдигни капака . И гледам капе от бензинопровода . Казвам й това е за смяна , въобще не карай ами директно в сервиз , не е скъпо 50-70 лв да ти вземат най-много . Да-да ще видим , и след седмица звъни , ами запали се колата , едвам извадих детето от нея ... Ходи ли в сервиз бе мило ? Ами не ... Ами тогава честито ... В 99,9% от случаите е виновен водачът за недоглеждане и неспазване на елементарни нормина безопасност . В другите случаи стават аварий ...
Сега съд за оня, който се е подписал на техническия паспорт на колата, че е технически изправна за движение.
Изгоря някой баровски автомобил на газ !
За колко време очакват да дойде пожарната? 360 - 345 = 15 км. магистрала. Още към 10 до изхода на Бургас. И сигурно още поне 5 до най-близката пожарна. Общо поне 30 км.
Колкото и бързо да реагира пожарната , и дори и невъзможно бързо да стигне , при такова разстояние от колата остава само старо желязо за скрап. А задължителния пожарогасител в колата , поне опитали ли са се да го използват (не че щеше да помогне де) ...
Не успееш ли да откачиш акумулатора и да изгасиш пожара първите секунди по добре бегай надалеко. А тя се е запалила в движение...
От личен опит - запали ли ти се колата имаш 30 секунди да я изгасиш. Не се ли включиш в тази норма, можеш само да седиш някъде по- надалече и и да гледаш. Аз на времето се включих за 20 ако се бях забавил още 10 секунди пожарогасителят нямаше да ми стигне.
Автопаркът в България е трагедия, а техническите прегледи не са реални или са с много занижени критерии. При реален технически тест половината автопарк или отива на скъп ремонт или за скрап.
Ами, на техническите прегледи проверяват (стандартно) окачването, спирачките и светлините на колата. Не се прави (а и не могат) диагностика на електрическата система.
Целта е старите таралясници, чиято ел.инсталация не е проектирана за целодневно каране на фарове да изгърмят за да може да потребяваме нови.
Глупости! На мен почти ми изгърмяха кабелите към инжекторите, които бяха останали съвсем без изолация, а на други 50-ина метра, разположени около двигателя им се ронеше. Кабелите към фаровете не бяха сред тях, защото не са изложени на толкова високи температури и затова се запазват по-дълго.
Хич не са глупости - нощно време като караш на фарове слънцето не напича колата до 60-80 градуса и съответно фаровете не изгарят за 3 години. щото вече всички фарове ги правят от пластмаса. А и хората дето карат по цяла нощ са доста по-малко от тези дето карат по цял ден. Отделно като си светим с фаовете в очите нищо не виждаме, защото най- узявимите уастници в движението ходят без фарове. Ако си мислите че това с карането на фарове през деня е за добро на навалицата жестоо се лъжете. Ако беше щяха да го забранят.