Коментари - Кола се обърна по таван в центъра на София, шофьорката е в болница | dnes.dir.bg
назад

Кола се обърна по таван в центъра на София, шофьорката е в болница

Инцидентът е станал на булевард "Христо Ботев" до площад "Македония" рано тази сутрин

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Кола се обърна по таван в центъра на София, шофьорката е в болница | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

град е като магнит за тъпи, безмозъчни курви.

Е,да-много е важно да не изпуснеш нещо във Фейса!

Колата кой еко клас е и ще бъде ли глобена шофьорката ако не и е разрешено да влиза в центъра ?

Мокра настилка, висока скорост и така! Това за Ганчо са си нормални неща. Дебили по нашите географски ширини колкото искаш! Примати

тя е готова за каскадьорка, не разбирам що я плюете! я се пробвайте да и повторите номера, да ви видя ,кат се имате за по -добри!

"Той си беше отишъл от селото, но селото не си беше отишло от него" Елин Пелин

за несъобразена скорост! Нали има сто органи ,които слагат знаци за да се знае каква е най приемливата скорост. Просто никой не спазва значи и маркировка, а КАТ си бъркат в дупето 35 г. вместо да научат водачите да ги спазват!

Ок... Какво да направя, че западните коли, с които ние успелите неминуемо ще се сдобием не могат да се движат бавно? Толкова ли е сложно да се разбере че в София има едни хора като нас с високи доходи, кории купуват скъпи западни коли и караме с над 100, защото бързаме и защото бавно не може? Ако някой има нещо против значи завижда! Ами направете пътищата така че да се съобразени с нас, не може всички да сме със стари Лади и да караме с 20. Комунизмът свърши, знаете ли това?

и карай с над 100 ..после се похвали кво ти се случИ! Деева и селяндура му тъп! Поне селото ти е станалопо хубаво, като си избягал от там!

Абе на тая възраст не ще да е от тези, които са ти в устата. По-скоро лелката е бързала да мине на жълт светофар и е навила повечко волана на левия завой. А тия трошки, дето им викат градски коли, са тесни и супер нестабилни на остър завой.

две взаимно изключващи се понятия, а при това и дърта ПКофа.

Не е ясна точната причина, но някои зимни гуми се държат много зле на мокро. В комбинация със стара кола с лошо състояние на окачването си е драма. Имайки предвид нашия климат, особено за градски коли е много по-добре да се използват всесезонни гуми през зимата, каквито и философии да ни редят гумаджиите.

Нищо против жените шьофЕрки, но преди дни в паркинга на Била на бул. България две кифли, с джипове колкото средно голям хол, близо 12 мин. се мъчиха да ги паркират..Това в рамките на 2 часа....То не бяха маневри, то не беше чудо - милите нямат усещане за пространство, обем, размери, и се въртяха на седалките като пиле без глава...А колите съм сигурен, че имаха камери за паркиране от всички страни...Мани, мани, голям смях беше с тях...Събраха се едни 9-10 коли, едни псувни, едни клаксони...А кокошките се притесниха още повече и накрая си тръгнаха...Така и не успяха да паркират...Кокошки, ако четете - НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ (като ви ги дават тъпкачите, де!) ГОЛЕМИ КОЛИ, щом не можете да ги карате!!Карайте триколки, макар че и за тях се искат базови умения!!

ще ме прощават "очевидците", ама с ниска скорост няма как да се обърнеш по таван

Що за глупости си надрънкал!?! Карам от години в Швеция и Норвегия и със зимни гуми на свяг, киша и мощро от дъжд се спира идеално!! Случвало ми се е в киша при тнеговалеж и 90км/ч да спра да не ударя лос, а тая тетка на права улица с вода по нея с обем все едно яко са мили улицата и се обърнала по таван!? Цялата работа е че е карала с поне 70 и си е ровила в телефона!!

kirchevo

Според предание: "жените имат недостатък в акъла"

си е слагала грим и червило

Абсолютно!

Мозъка на мъжете и жените работи различно. В едни ситуация е предимство в други е недостатък. Има жени добри шофьори, например Мишел Мутон, но това са изключения. Средно статистическата женя е по-лош шофьор от средно статшстическия мъж. Но трябва да признаем, че има изключения мъже, които са лоши шофьори.

Просто жена ,шофьор.

80 % от зимните гуми се държат зле на мокро. На мокро се държат горе долу добре зимните гуми на по изветните производители. И колкото е по висока температурата толкова по зле се държат на мокро. Можете да погледнете тесвове на мокро на зимни гуми срещу летни. Бил съм свидетел когато зимна гума от дървен производител която на сняг беше номер 1 когато температурата се качи над 5 градуса станаха като ролкови кънки.

Шофьор съм от 40 години.В момента карам Ауди куатро,много стабилна на завой. Карал съм я на плажа,рови като булдозер,не закъсва.Ама на дъжд,сняг винаги имам едно наум, по-леко.

Не е предание

Въобще не ти трябва висока скорост. На мокър път, рязко навиване на волана и спирачки и си готов.

Гумите не са причина за обръщането. Причината ако колата е самокатастрофирала най-вероятно са неработещи амортисьори и/или лош път. Но може причина да е удар с друг автомобил. У нас масово се движат автомобили с неработещи амортисьори. Смятам, че техническия преглед на частните леки автомобилите трябва да е през 2 години, а само на фирмените и товарните всяка година. И че трябва освен спирачките, фаровете, чистачките ... да тестват и авортисьорите. Бай Ганьо и от мъжки, и от женски пол масово подценява амортисьорите на колата си.

Шоферката сигурно е бързала за болницата и не е можела да намери парко място, та за тва е паркирала по таван, та да може да се вмести...

Ако е имала слабо сцепление, колата щеше да поднесе. Не се вижда модела, но тези които карат по-високи и по-тесни коли трябва да внимават на завоите. Сега е такава модата на Съвчета които на завой са кръгла нула. Средния клас например - Форд фокус, Фолксваген пасат, БМВ 5 са значително по-добри и при подобни условия не се обръщат.

София е мръсен град ! В момента който завали дъжд и свали всичкият мръсен въздух на земята става пързалка ! Такива като това преобърнатото нямат място в центъра на Сф !

Причината е съвсем ясна - ламелите и самия грайфер на зимните гуми са направени да задържат сняг. Но на мокро задържат повече вода, отколкото могат да изтласкат настрани. Това създава аква планинг и колата се пързаля. Което пак озадачава защо се е преобърнала. Моята теория е: висока скорост, поднасяне, рязък завой вурху трамвайни релси от паника, преход от релса към асфалт, който сецва рязко плъзгащата се настрани кола и обръщане.

Не шофьорка, ами цяла каскадьорка! Да искаш да обърнеш колата само със зор ще стане, а тази мома от първи път го е постигнала! Сега искам да видя пътните полицаи дали ще напишат, че не е използвала пътя по предназначение ?