Кола "летя" с 266 км/ч. по "Тракия"

Предвидено е закупуването на 23 нови супер камери

Обратно в новината

Коментари - Кола "летя" с 266 км/ч. по "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много смели и безотговорни хора, да карат по тези пътища така...

Днес по пътищата беше пълно с куки. Отврат. Дали милиционерите са ме снимали някъде не зная.

Че кво и е на магистралата?

В Канада скоростта е ЗАКОВАНА на 100 км/ч. По магистралите има големи зелени табели - при превишение с 50 км арест, затвор и глоба $15000.00 . И всички си карат културно. Как влязат в САЩ, същите културни канадци, като че ли са им бръкнали някъде и натискат pedal to the metal(газ до тенекията). Явно "мотивацията" е в превенцията....написана на канадските табели.ха.ха.

Ама къде има магистрала?

А защо не казват кой е тоя "герой", защото може и да е "правоимащ" и да му се размине?

СИНЯ ЛАМПА както Ицето Стойчков и прати фатмаците да пасат трева.ха.ха.

Ми усмихвай се, поне да си красив на снимката

А по Ботевградско карат с 300. ПР или предупреждение към нашите момчета а, че вече трябва да карат по-нормални, за да не ги "хващат". Измислени акции.

без книжка доживотно, колата на търг! А ако го хванат да шофиря и след това - в дрънголника доживотно!

1350 + отнемане на книжка според закона....

даже и със 100 км/ч е опасно да се шофира, камеството е нулево, траншеи, основата е поддала, колите едва се удържат! Да се замени максималната скорост на 90 км/час!!!

Тези камери няма да стигнат. Най-добре да купим транспондера на ТИМ за няколко милиарда и да излъчваме предаването "Легенди на Българският Наскар. Мир на праха им." Кандидат шампионите, ще могат да се упражняват и oграмотяват едновременно. Глобите са предполагам за такива без 'лиценз'. Щото ако ще глобяваме всички една глоба не може да е 2 кв.м. в центъра на село София.

До животно!

ще се ограничат своеволията в паркирането по територията? От това може да се свлекат повече пари отколкото от ТОЛ таксите.

Браво! Винаги се питам защо се произвеждат коли, които да развиват опасни и непозволени скорости, а пък за двуколесните мотори да не говорим....

Това е машина при най-малкия дефект и при най-малката неравност на пътя не можеш да я овладееш.

С чии пари ще се купят камерите, защото ако е със застрахователни пари има конфликт на интереси и директно участие на държавата срещу интересите на гражданите?

На такива тарикати и обществен труд 1 месец поне, за тях 1000лв са джобни.

Нещо неразбрах заплаха за тероризъм а дават нарушители на скоростта.... Къде е логиката или пак не казват всичко?

Нищо не казват за книжката на ХеРоЯ - само с глоба от някаква си хилядарка и нещо ли ще се размине - та на него тва са му джобните! Книжката, книжката - за поне половин година и спиране на автомобила от движение за същия срок! Та да може да го заболи истински... ама кой ще причини подобно нещо на подобен ХеРоЙ у булгаристания...:(

За БГ това си е сиво ежедневие , мутрите и политиците нито могат да ги осъдят нито да им вземат книжките. По която и магистрала да се движите ще видите такива 'летци' които просто прелитат покрай останалите. И това е битовизъм - манталитет , никой закон или глоба не може да го промени.

но на този потенциален убиец трябва да се наложи друго наказание. Бой по задника на голо. Органите , които трябва да контролират безопасността по пътищата се занимават с глупости. Проверяват водачите за поставени колани. Непоставянето на колан не застрашава другите участници в движението. Нужно е този убиец да бъде заловен и показан по телевизията. Да публикуват биографията му. Кои са родителите му? какво образование има, какво работи? В коя политическа партия членува? Крайно време е ЗДП И ПП да се променят в интерес на гражданите.

Може, кара... Колкото и да ви е странно има хора с много добра ориентация и рефлекси на пътя, малко са, но карат по-добре от професионалните шофьори. Шофирането не е в графа - права - а е в графа - умения! И 70%, са като овце на пътя. Бааааа. Я, Местан-Нагли, не може! Утрепа дете, даже не е развивал такива скорости, тоя българоубиец...

Жълтите и червените степени са резултата от общото безхаберие царящо в държавата ни и ширещото се чувство за безнаказаност. Ми хванете нарушителите, вземете им книжките, а след това конфискувайте и автомобила защото с него се създава опасност по пътищата за обикновините шофьори, най-напред започнете с Местан ага. Не му позволявайте да пуска жалби, вземете му книжката и го съдете. Съдете го и за национално предателство, защото се кри като плъх в турското посолство.

Ами ще лети, защото по т.н. магистрала Тракия не може да се кара кола, толкова е разбита настилката.

не, че го оправдавам, но с 266км/ч този автомобил е по-безопасен от ЛАДА "5-ца" или голф единичка, които шпорят със 140км/ч по същата тази, хм... магистрала...

Не разбрах сега, "до животно" или "доживотно", че са две различни неща...

Само за глоби говорите. Ами книжките?

Абе цъкайте минуси, ама съм карал и гореспоменатите и Porsche Panamera Turbo S, 550 коня. На първите две при 100км/ч като им натистнеш спирачката до край някъде около Ихтиман, до Пазарджик таман си спрял, на Panamera-та при 100км/ч като и натиснеш спирачката до край, получаваш синини на гръдния кош от колана...

На екрана на свръх супер радара пишеше "предполагаема скорост". Много пари са дадени за радар който не мери точно.

Всички карат със 120 на магистралите в Канада.

"превишена в пъти максимална скорост" Максималната скорост е 140км, а човекът се е движил с 266. Елементарната математика казва 140х2=280км. Ама той е с по-ниска скорост. Значи или математиката НЕ е изобщо точна наука или този кавал не може да смята.

автомобил, който може да дигне 266 км е скъп? не думай!

За 50+ над ограничението трябва задължително да се взима книжка + съд както е в западна Европа.

Според мен при нарушаване на максималната скорост с 80 и над 80 км/ч трябва да води до арест. А при градски условия и до затвор 15 дена до месец. Парите я ги плати я не.

Та тези, които карат със скорост над 100 км над разрешеното, трябва да им конфискуват автомобилите, да ги продадат на търг и парите да ги дадат на някое сиропиталище или детски дом. Както е в Австрия.

Не съм бил аз. Аз карах с 300! Деева левите куки! Кой кара с 266 и ние ще повярваме на куците им радари?

Трябва да звучи като сензация, а дали някой ще си направи тръда да смята е отделен въпрос

Ахах, по-лека със синините. Сигурно поршето няма ABS та се забиваш във волана. По-скоро би се получило ако си в ладичка, щото едва ли си си слагал тогава колана

По принцип на магистрала не трябва да има ограничение на скоростта от забележете 60 км/ч. не знам край Пазарарджик къде има подобно ограничение. :-) Само по нашите маигстрали има подобни лудости. Километри наред наредили знаци 90. Мен са ме глобявали на Тракия, за това, че на ремонт с временен знак 40 сънм влязъм с 65 км. Викам на полицая, какво доживях, на магистрала да ме глобят че карам с 65 км/ч. :-)

В САЩ са вземени мерки за такива превишени скорости мноооого отдавна !! За такава скорост пандизът е 100 % - ов !! НО ИСКАМ ДА НАПИША НЕЩО, КОЕТО Е ПРИЕТО СЪС ЗАКОН ПАК ТАМ: ТАКИВА МОЩНИ КОЛИ В ЩАТИТЕ СА САМО ПОЛИЦЕЙСКИТЕ - ВСИЧКО ДРУГО Е "СКОПЕНО" ДО ОБЩОПРИЕТА СКОРОСТ ЗА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ, ПРОИЗВЕЖДАНИ В USA !! След като има малоумници камикадзета по пътищата ни - СЪД С ПРИСЪДИ В ПАНДИЗ, А НЕ ГЛОБИ ЗА Г-Н ГОРАНОВ И СЛУЖБАТА МУ !!

Отбрана цвък

Ако натиснеш спирачката на Поршето със скорост 266км/ч след колко метра мислиш, че ще може да спре. Да не говорим ако някой от съседната лента не си е погледнал в огледаото преди да реши да влиза в твойта, точно в момента в който минаваш покрай него.

в нормалните държави ако някой превиши скоростта с повече от 20 километра полицаят има право да арестува водача. Шофиране в пияно състояние е нормално да бъдe наказоно с 30 дена затвор.

мойта кола е ефтина и след 120 се вдига над асфалта с 2-3 см и не усещам дупките ама и не мога да управлявам ако требе да сменя лентата. ако ннякой ме настигне с 260 че ме носи като вук агне по великден

Стига с тия "супер камери", достатъчни са и по-простите, дето си стоят на един стълб.

на марконво возило, ич му не пукат ваште иляда левчета - просто праща гарда си с куфарчето да ви ги фърли да имате заплати. Важното е да си напраи кефчето, че до скоро той и баба му са се возили..на катър по горските пътеки и сокаци.

Хора, които не могат да карат коли създават и въздействат върху общественото мнение по пагубен начин. И сега поредната кампания бие тъпана на безумието. Колите вече са от друго поколение, а ние не виждаме. в същото време чисти некадърници без рефлекси се движат по пътищата. 1/Голяма работа, че е карал с 266 км/ч. С Порше, Бентли, Ферари, Макларън е напълно нормално да се кара с толкова. Щом няма инвеститори, които да направят писти, няма начин с тези скъпи коли, които носят и 300 да не се дръпне малко. Те са толкова съвършени, че могат да спрат неподозирано скоро. За такава кола 300 е времето на работа на мотора. Така, че смешници, които грам не рабират тази порода само плачат от завист. Друг е въпросът, който имам предвид, обаче. 2/По нашите магистрали няма възможност за скорости над 200, а ограничението 140 е много разумно. Това е една много добра скорост, която позволява много прилично придвижване до морето. Местата, където може да се дръпне с малко повече са 4-5 по магистрала Тракия, а в останалото разстояние трафикът не го позволява. Няма как да караш с 200 и повече, защото камиони, рейсове и коли имат нужда да сменят лентата. Затова не се вдига много повече от 120. Разумното е да се кара със 120. На магострала Струма има три места, където може да дръпнеш с около 200, но за много малко, защото виражите са обратни и рискът не си струва. Дори е много важно да се има предвид, че е по- добре да допуснеш 200, отколкото да забраняваш 200. Но трябва да се укаже, къде! Проблем са и силните странични ветрове, при наличието на които много малко коли са адекватни на високата скорост. Броят се на пръсти. На практика по- голяма опасност са хората, които карат с 50 по път с ограничение на скоростта от 90, отколкото онези, които карат бързо. По Хемус местата, където може да се вдигне висока скорост са 4-5 и то пак за малко, защото силните ветрове, трафикът и теренът не позволяват. 3/ Магистралите и обикновените пътища не са писти. Те са с различна влажност, трафик и релеф. Има планови ремонти с ограничение на скоростта, които изискват дисциплина у всеки водач. Ако се кара с 260 или 300 то е за няколко секунди и в никакъв случай не трябва да бъде възвеличавано, сякаш е станало голямо чудо. Куките са застанали на края на една от отсечките и са чукали "големите нарушители" , докато са се забавлявали, кой ще удари първото място. Просто не може от екрана да ти рекламират бързи коли, а те да се движат като каруци и да не ти се позволява поне мълчаливо на няколко места да отпуснеш адреналина на свобода. Системата иска да сме потребители, а ни забранява да употребяваме стоките си и това не е много разумно. Повечето водачи караме в границите на безопасността и с много редки изключения някой за малко се отпуска. И е редно да се отбележи, че след тези 266 няма ПТП. Честно е да се отбележи, че тежкото ПТП бе допуснато от Местан, който е с черни стъкла, няма видимост от мястото си, навлиза в кръстовище поо пътя за Маказа и засича фатално младо семейство, а после си дръпва колата, за да изглежда , че е невинен. Отбележете, загиналото дете не е в кола, която се движи с 200 км/ч. Причината е лошата видимост от мястото на Местан, който се движи бавно! Определено високата скорост не е проблема с катастрофите у нас. 4/Причините са - изпреварване без видимост с недостатъчно мощ - несъобразяване с пътните условия и най- вече състоянието на пътя и пътните знаци. - слабите умения на водачите, които се самонадценяват и в същото време подценяватобективните условия 5/ Пътните знаци из цяла България са сложени много разумно и все още отговарят на пътните особености. Определено е добре и важно да се спазват пътните знаци. Редно е да се знае, че те гарантират придвижването на трафика автомобили и са предвидени именно за цялостното регулиране на движението, а не само на отделния автомобил, защото той е част от пътния трафик. И тук е важното- като не си сам на пътя спазването на знаците помага на цялата колона коли, а като си сам, съобразно особеностите на колата ти се придвижваш и не във всички случаи ограничението на скоростта е факторът, който трябва да се има предвид на първо място. Защо, обаче ограничението на скоростта е толкова важно? Ако колата ми е на 20 години и има здрав двигател, скоростна кутия и позволява високата скорост това не значи, че пружините , амортисьорите и смисрачните механизми са реновирани и колата може да спира прецизно. В България има много завои и наличието на много добра спирачна система и хубави гуми е приоритет за всички водачи по нащите пътища. Може да се говори, че те са по- важни от голямата мощност и въртящ момент, защото спирането и балансът на автомобила са техническото му предимство пред останалите в трафика. Просто онзи с 260 км/ч има съвършена спирачна система и може да си позволи скоростта, която единици могат да си позволят, затова е по- добре да се спазва ограничението на скоростта по всички пътища. а това, че някои вият неподготвени , показва, че те първи трябва да си подобрят уменията, като ходят всяка седмица на картинг писти, а ако могат и на големи писти да усетят истинския адреналин. Ако се ходеше на писти , повечето водачи щяха да бъдат дисциплинирани и прецизни. 7/Тежките катастрофи се причиняват от зле подготвени водачи. Колите са само невинният сивдетел на лудостта на задкормилните устройства, но им се приписва чудодейно злосторничество. В много случаи, ако се прегледа обстойно, ще се установи, че участниците са с лоши спирачни системи, нарушен баланс на колите, лоши гуми, които в критичната ситуация просто не работят. Те просто не могат да спрат, клатят се в завоя и се обръщат, не просто не могат да изпреварят, те са нестабилни и без трафик по пътя. Гледам много коли, които просто сами по пътя не могат да вземат остри и обратни завои. Те са конструирани от негодници и убийци, които продават опасни коли, но за това не се говори, а повърхностни хора пазаруват, гледайки външния вид. Затова всеки водач трябва да си усъвършенства уменията при всяка възможност, за да може на пътя да е безопасен за трафика.

Затвор и отнемане на колата и гледайте как ще се стреснат. Иначе тая глоба му е яденето и пиенето за един ден.