1000 лв. и 3 месеца без книжка за шофиране в аварийна лента

Шофьорите, които се движат в аварийната лента на автомагистрала, вече ще бъдат наказвани с 1000 лева глоба и отнемане на книжката за 3 месеца.

Обратно в новината

Коментари - 1000 лв. и 3 месеца без книжка за шофиране в аварийна лента | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бягат конете, препускат в галоп, хей...

е глобата за депутатите, които не стъпват в пленарната зала? Защо само 134 добре охранени "родолюбци" са на работа днес? Колко дълга отпуска им трябва на тези охлюви?

Поредната глоба, която ще остане да си прашасва, като текст в някакъв си закон, за който на никой не му дреме.

Скуби тоз народ еииии. Зер само депутатите им е позволено да карат коли. То тях не ги глобяват и затова глобата може да стане МИЛИОН.

сега трябва да глобят всички шофьори на линейки. Само в аварийното карат, пречат ми на БМВто.

Мачки мяучат - ме сърбят ЕЙ....

Карат и паркират като аборигени, ама претенции до небесата,

Трябва да се приеме закон, я който глобата да не надвишава минималната работна заплата. Депутатите с тези глоби от 1000 и 2000 лв направо избиха рибата. Вместо да се занимаят със събираемост, те отново вдигат глобите. Колко пъти трябва да го направят, за д аим уври главата, че това НЕ работи. Даже създава нови големи проблеми.

Има едно просто наказание което пак е в защита на неграмотните мангали А то е -проверовъчен изпит. хиляди неграмотни убийци ще останат без книжки.Защото хиляди книжки са дадени на неграмотните роми срещу подкупи. Та те дори не знаят какво е аварийна лента.Няма пет лева в джоба

Значи да глобят първо тъпите куки, които се влачат без сигнализация и с 20 км/ч в аварийните ленти на магистралите

Я сега кажете хората кога и защо карат в аварийната лента? Като стане катастрофа в петък сутринта по тъмно в предпразничен ден и до 17-18 часа катастрофиралите коли все още си стоят на пътното платно в очакване органите на кат да се натуткат, опашката става 5-6 и повече километра, е това не е ли аварийна ситуация? А автобусите от градския транспорт само ще карат по релсите или и те като трамваите ще отварят врати насред пътя? Не ми е ясно как два автобуса един след друг ще се приберат от трамвайните релси до автобусната спирка веднага след кръстовището без опасност от ПТП-та, най вероятно верижни. И кога ще разрешат отново камерите, да се види добре кой кара в аварийната лента? Малоумници със шофьори и служебни карти.

Няма ли да падат много лесно в съда ? Ако има съмнения за повреда ?

....ПРОВЕРОВЪЧЕН ЗА ХАЙВАНЧЕТАТА УБИЙЦИ !!!!!!!!!!!

А за опасно излизане на магистрала? Тая ускорителна лента за къв чеп е? Щото напоследък гледам, много идиоти - включват се в магистралата с 20км/ч, 10 метра пред движещ се сминимум 100км/ч автомобил. Това е такъв кретенизъм, че направо нямам думи!

Поредната глyпoст. Колко шофьори досега са санкционирани за каране в аварийната лента? Каква е разликата между санкциониране на НУЛА шофьори с глоба между 20 и 100 лева и санкционирането на НУЛА шофьори с глоба 1000 лева и 3 месеца без книжка?

Спират конете , дават им зоб хей ...

Това ще важи ли за автомобилите на Пътна помощ, които се движат само там?

Хора, чакайте малко, това е положителна новина, нали искаме ред, какво лошо има в това, че са гласували увеличение на глобите, нищо, че има още много важни неща, който трябва да се "стегнат" в държавата. Карането в аварийната, навлизането в нея при неправилно изпреварване и тнт., са все опасни маневри! Ама не знам как ще регламенират спирането за пикане в аварийната, ама айде, ха-ха. Трябва да се наложат и сурови глоби за шофиране в бус лентите!

Ако има съмнения за повреда спираш или тръгваш, не изпреварваш или не караш в аварийната лента, защото е свободна!

Още нещо: "Депутатите приеха и ново ограничение - шофьорска книжка ще се взема само след завършен 10-ти клас". Значи сега ще се купуват бележници за завършен 10-ти клас. Това не е ли по-лесно от дипломата за основно образование (не съм сигурен издава ли се такава или завършеният клас се удостоверява само с бележник). Всички тези реформи са безсмислени, докато не се ремонтират правосъдната и образователната системи. Сто процента съм сигурен, че ако в закона се запише условието, шофьорите да бъдат доктори на науките със защита на доктората в Харвард, то всички цигани моментално ще се сдобият с необходимите дипломи. И на никое служебно лице няма да му направи впечатление, че това никак не се връзва с факта, че кандидата за книжка не познава буквите.

Разбрах, ясно и просто, дават им хиляда лева и няма да имат книжка за шофиране в аварийната лента /обаче ще могат да шофират в други ленти/.

Чудесно, само че полицаите в милата ни родина само подпират бюрата или са по кафетата. Може и глоба 100000 лева да сложат. ефекта ще е същия - нула глобени.

d4

и как ще познаят дали тъмнозеления е завършил 10 -и клас?? трябваше вместо това депутатите да предложат всеки, който се явява на изпит за книжка да държи задължително IQ ТЕСТ.ако изкара 50 точки ок! годен е!

1000 лева е много за аварийна лента, може и 200 лева да е, само да има санкции. Трябва строго да се наказват тези без книжки и тези с алкохола и наркотиците... там е големия проблем.

С какъв документ се удостоверява "завършил 10-ти клас"? Тази "степен на образованост" къде и в кой друг наш закон е фиксирана?Новият закон за образованието какво казва по въпроса?

да кокошка няма прошка, за милиони няма закони

При повреда май трябва да има поставени светлоотразителни триъгълници и другите там обозначения.

Че то брат'чедите имат ли въобще книжки?

Поредната стъпка в отрицателна посока. Вместо да се работи в посока за всяко нарушение, санкция, се отива към наказване на още по-малко нарушители, но с по-висока глоба. В момента КАТ санкционира за едно на 100 хиляди нарушения, а като вдигнат санкциите, ще наказва за едно на 200 хиляди нарушения. Това вече сме го виждали много пъти в последните 28 години.

1000 лв - това е горе-долу стойността на 60% от колите, които се движат сега в аварийната лента. Ако хванат такъв водач сега, той направо трябва да подарява колата си на катаджиите. :) Точно за тази глоба съм съгласен да е висока, но по принцип смятам, че не глобите трябва да се вдигат, а събираемостта им. Ако ще и 1 милион да са глобите, ако знае нашенеца, че може да се измъкне, какво му пука!? Но ако знае, че и 50 лв да е няма да му се размине, веднъж ще наруши, 2 пъти и на третия ще се замисли. За жалост в България глобите се налагат, не се събират, изтича давност и на практика оставаш без глоби.

хайде неграмотни и неспазващи правилата лумпени коментирайте, колко е лошо глобата да е 1000 лв... Мен не ми дреме, защото не карам в аварийната лента ;)

Не не е стъпка в положителна посока, а е обратното- стъпка в отрицателна посока. Не ни трябват по-високи глоби, а по-ниски глоби, които обаче винаги да са прилагат при всяко нарушение, а не както е сега глоба за едно от десетки или стотици хиляди нарушения.

Умните хора по света отдавна са го казали: Ефективността от санкциите се измерва с тяхната неизбежност, като размера на санкцията е несъществен. В България умните хора отдавна нямат право на глас по този въпрос.

Това важи ли за Цариградско? Ако да, държавата под пари ще остане от хилядите селяндури, които карат в бус-лентата...

Шилo

И двете дядо попе - и глобите трябва да са жестоки, и събираемостта трябва да се вдига. Джигита трябва да е наясно, че ще яде дървото ако го хванат. Няма друг начин. В западна Европа няма джигити не защото са много съвестни, а защото глобите са зверски и се прилага независимо от социалния статус, познанствата или имотното състояние на нарушителя.

Браво,само така-яка тесла и това е !

Тия глоби които приемат в голямата си част няма да има превъзпиттелен ефект в/у контингента на пилоти които когато излязат на пътя смятат че тоя път е лично техен..Пример: днес при опит да премина през железопътен прелез в платно в което имам предимство един пилот ми засича пътя , отнема предимство и като за капак го виждам как отвътре ръкомаха с израза " Накъде ? " !? Ей такива дегенерати за който останалите участници в движението са само пионки които трябва да им дават път винаги когато ги срещтнат законите нямат сила ако ще 100 хилядарки да направят глобите. Такива дегенерати ги оправя само да излезеш от колата да му объърнеш нослето с дупките нагоре , да му навиеш сопола около вратлето и ако тогава не се осъзнае то надежда за тоя типаж няма

Само някакви с празно между ушите и катаджии може да се радват на по-високите глоби. за катаджиите е ясно - така ще могат по-лесно да взимат по-големи рушвети, но останалите на какво се радват?! В последните 28 години много ясно се видя какъв е проблема - няма контрол от страна на КАТ, а като няма контрол, има много нарушения, както е навсякъде по света. При по-високи глоби, КАТ още по-рядко ще налага санкции, примерно само при ПТП, като не е ясно дали санкцията няма да е спрямо невинният.

Аварирал автомобил защо да няма право да се движи с аварийна скорост в аварийната лента? Поредната глупост, при това - от бсп. И в случая изобщо не става дума за това, че някой си пострадал, щото друг бил спрял в аварийната лента. Става дума за пари. Търсят се причини.

Да, това добре за завършен 10 клас , но трябва да важи и за изборите ! Сигурно ще минат още 10 год и ще им узреят главите в парламента ,ама ще бъде доста късно вече !

Колко санкции между 20 и 100 лева има по досегашният текст в закона за шофиране в аварийната лента през последните 10 или 20 години? Нула или НУЛА? Защо някакви тук си мислят, че НУЛАТА няма повече да бъде НУЛА?!

Сега остава и да глобяват наред всеки дръзнал да се движи в аварийната лента и веднага ще се намерят пари за заплатите на полицаите.Ама то както се глобяват хората за нарушение на пътя и с глоба от 10 хиляди няма да се реши проблема.

Глоба за изпреварване от дясно би било по адекватна мерка от глоба "аварийна", защото има доста места и пътища, където се изпреварва от дясно и се създава опасност без да са магистрали("големите" магистрали")

Каква е дефиницията за аварирал автомобил? Може да е изгоряла крушка на фар за дневни светлини.... Авариралия автомобил на репатрак!

Като почнат да признават снимки и видеа от телефони и видеорегистратори ми се обадете. И най - вече, когато този, който подаде сигнал получава процент от наложената глоба. Останалото са само удобни поводи да се искат по-големи подкупи. Но ако едното ще обезсмисли половината КАТ другото изхранва цели КАТ-аджийски семейства и ги води на екскурзии до Бали. Така, че казусът е малко сложен.

Така напиши бе, да се знае, че поправката е лобистка. 5 лева на километър - кой ти ги дава? А защо е ЛЕНТА тогава бе, ненормалник??

Катаджиите вземат рушвети, защото нарушителите предлагат да дадат подкуп, а от другата страна, катажиите са склонни да го вземат, поискат, изпросят и тнт., а катаджиите не са извънземни, те са със същия манталитет и привички, като на този, когото спират, образо казано. Става въпрос за неписаните закони на един народ, който е бил лишен от самоуправление през по-голмямата част от съществуването си, включително по време на тоталитарното управление. После усежаме законите, не като нещо, което е важно, КОЕТО САМИ СМЕ ПРИЕЛИ В ИМЕТО НА ПРИЕМЛИВО СЪЖИТЕЛСТВО, а като нещо, което ни е натрапено отвън.

че веке е станало, а то било "ще".