Коментари - Ключовите аудитории са жените и поколението Z, но трябва да се мисли извън социалната рамка | Днес.dir.bg

Ключовите аудитории са жените и поколението Z, но трябва да се мисли извън социалната рамка

Председателят на борда на директорите на IAB Europe Константин Камарас бе водещ лектор на втората дискусия на конференцията 25 ONLINE за източниците на приходи

Обратно в новината

Коментари - Ключовите аудитории са жените и поколението Z, но трябва да се мисли извън социалната рамка | Днес.dir.bg

Коментари

Точно за това се срина жестоко журналистиката в последните 15 години….защото се таргетират жените и поколението Z

Защото са глупави и лесни за манипулиране

Специално селските дебили от наборите 90+ е нормално да са аудитория - много са, прости са, тъпи са и са лесно манипулируеми.

Жените, като цяло и поколение Z - ключови алдитории? Защото ....? Да не се разчита толкова на социалните платформи и платените сайтове за новини заради платформите като YouTube и ТикТок и подкастовете. Тоест за реклама защото реално нищо смислено не може да се каже освен да използва отново и отново американското название. Най-общи приказки за това и общи приказки за иначе, за състоянието на сегашното ниво на свободна информация. Накратко напълно безполезна конференция след като всички по активни участници по социалните платформи са много добре запознати с всичко това. Към кой е насочена тази информация? И за какво? "В Европа има само две платформи, които са недостижими. Те имат много ясен модел за парично остойностяване и това са YouTube и ТикТок" Тубата е абсолютна каша по отношение на собствените си изисквания към потребителите. Никога не знаеш за какво може да ти притиснат "канала" с безмислени оправдания като погледни TOS. От парична гледна точка само индивидите започнали с кариера на Youtuber от преди поне 5 години имат шанс на някакви смислени печалби, както и големите компании от рекламите. ТикТок пък е напът да бъде блокиран в САЩ и след като не е на линия в Китай ще остане единствено за Европа. Докато платформата за най-големите изроди не стане и тук проблемна и не се сложи край на това изчадие.

А бе не виждате ли, че омръзнахте със своите маркетингови тъпотии - поколение хикс, игрек, зет и пр. фантасмагории. Какво ще правите сега, вече буквичките свършват?

Чудят се откъде да си намират работа, за да изпросят парички от някой фонд. Сега ще забранят коментарите.

ще преминат на гръцки или руски буквички, а най-добре - на китайски, какъвто е и тикток

Коментари - Ключовите аудитории са жените и поколението Z, но трябва да се мисли извън социалната рамка | Днес.dir.bg

Ключовите аудитории са жените и поколението Z, но трябва да се мисли извън социалната рамка

Председателят на борда на директорите на IAB Europe Константин Камарас бе водещ лектор на втората дискусия на конференцията 25 ONLINE за източниците на приходи

Обратно в новината

Коментари - Ключовите аудитории са жените и поколението Z, но трябва да се мисли извън социалната рамка | Днес.dir.bg

Коментари

Точно за това се срина жестоко журналистиката в последните 15 години….защото се таргетират жените и поколението Z

Защото са глупави и лесни за манипулиране

Специално селските дебили от наборите 90+ е нормално да са аудитория - много са, прости са, тъпи са и са лесно манипулируеми.

Жените, като цяло и поколение Z - ключови алдитории? Защото ....? Да не се разчита толкова на социалните платформи и платените сайтове за новини заради платформите като YouTube и ТикТок и подкастовете. Тоест за реклама защото реално нищо смислено не може да се каже освен да използва отново и отново американското название. Най-общи приказки за това и общи приказки за иначе, за състоянието на сегашното ниво на свободна информация. Накратко напълно безполезна конференция след като всички по активни участници по социалните платформи са много добре запознати с всичко това. Към кой е насочена тази информация? И за какво? "В Европа има само две платформи, които са недостижими. Те имат много ясен модел за парично остойностяване и това са YouTube и ТикТок" Тубата е абсолютна каша по отношение на собствените си изисквания към потребителите. Никога не знаеш за какво може да ти притиснат "канала" с безмислени оправдания като погледни TOS. От парична гледна точка само индивидите започнали с кариера на Youtuber от преди поне 5 години имат шанс на някакви смислени печалби, както и големите компании от рекламите. ТикТок пък е напът да бъде блокиран в САЩ и след като не е на линия в Китай ще остане единствено за Европа. Докато платформата за най-големите изроди не стане и тук проблемна и не се сложи край на това изчадие.

А бе не виждате ли, че омръзнахте със своите маркетингови тъпотии - поколение хикс, игрек, зет и пр. фантасмагории. Какво ще правите сега, вече буквичките свършват?

Чудят се откъде да си намират работа, за да изпросят парички от някой фонд. Сега ще забранят коментарите.

ще преминат на гръцки или руски буквички, а най-добре - на китайски, какъвто е и тикток