КФН: Под 1% от шофьорите ще бъдат в най-високите класове по малус

Комисията започна консултации по общественото обсъждане на наредбата за "бонус-малус"

Обратно в новината

Коментари - КФН: Под 1% от шофьорите ще бъдат в най-високите класове по малус | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

КАТ нямат право да дават моите лични данни на частни застрахователни компании за да си правят база данни за бонус малус, единствено те може да си обменят информация по между си ,сега ГО ми е 150 евра и ако се вдигне още 20 евра ще си направя ГО в Турция или друга съседна държава и наще лакомници да го духат да фалират като са толкова лакоми , платихме фалита на КТБ сега и тези ли трябва да ги мислиме!

Защо допусна Олимпик да ни ,,обере,,както и Ктб.Господ гледа,не може да ни пиете кръвчицата и да не бъдете наказани.

Алчни кожодери. Толкова ли е трудно да се види кой какви нарушения има за 3 години назад и възоснова на това да се определи кой колко ще плаща и от догодина по новата система. Изрядните остават на СЕГАШНАТА цена, джигитите им става твърде скъпо и или плащат и внимават как карат или слизат от колите. Чисто и просто като къпан милиционер. Ама пуста лакомия, веднага на всички да се вдигнат застраховките, че да се налапат на максимум!

Абсурдистан, всъщност системата е бонус- анус, със златен талон съм и тази година плащам по- висока ГО.

Система, която работи много точно в САЩ тук се изражда от самото начало. И разбира се КФН просто лъже. Системата се прави, за да може всеки застраховател да те гърби, както си иска и да ти внушава, че си лош шофьор в продължение на годините, докато имаш книжка и кола. Системата бонус- малус внася личен елемент в застраховката гражданска отговорност и превръща един договор за причиняване на вреди от моторното превозно средство в договор с оглед на личността на този, който иска да сключи договора за гражданска отговорност. Системата може да работи ако има приета методика с ясни параметри до колко може да се натовари и до колко може да се отстъпи иначе ще породи масов отказ от застраховане, който е много опасен.

Хахахах е няма такава наглост... Ивайло Московски, който уби собственото си дете след ненормално карана не мото шейна ще обсъжда бонус-малус... няма такъв цирк....

той ще е със 400% нагоре защото е убиец на собственото си дете.....

"Предварителните разчети сочат, че 80% от собствениците на автомобили ще плащат по-евтина Гражданска отговорност," Това е ЛЪЖА, и информацията е поднесена манипулативно! Никой няма да получи по-евтина застраховка. Напротив, всички застраховки се увеличават. Аз вече сключих нова застраховка, и платих 100 лв по-вече от миналата година.И то, без да е влязло , още , каквото и да е официално увеличение. В статията искат да кажат, че 80% от собствениците няма да бъдат засегнати от тази система "бонус-малус", тоест няма да имат допълнително увеличение на цената. А не , че някой ще плаща по евтина застраховка. Абе, струва ми се, че ГЕРБ преиграха! Увеличават данъка на старите коли, и увеличават цената застраховките. Всичко това е на гърба на по-бедните хора!! Защото, те карат по-стари коли, и по-голяма вероятност има да попаднат на кола с "лоша" история. Направо, дърпат дявола за опашката...И после, БСП им виновни, президента им виновен, а защо не , и марсианците?!

Важето,а народът ще ритне стола.Колко и Костинброд да има,но ще има промени,вие работите против народа и ще бъдете наказани

Я не ни баламосвайте - под 1 %! Излезте на пътя и бройте колко са идиотите, за които никакви правила не важат! Управляващите и личните им шофьори са естествено в това число. Затова се чудят как да направят така, че всички да плащат за наглостта им.

Ами ако станат 50 процента някой ще отговаря ли грешката в изчисленията... или ще си събираме едни парички от идиотите готови да плащат такива суми.

Като гледам как шофират по пътищата, мисля че този процент трябва да е поне 70-80!

Малко бонус и много фалос

и най справедливия модел да е , щом е преработен от нашенските мутро-милиционери , неизбежно се превръща в хранилка или каца , а кандидати да гребат от нея или колкото щеш , като почнеш от политиците и свършиш до последния ;шапкар; , и за секунда не мога да им повярвам , защото месец след приемането се започват ;подобренията; в интерес на паразитите а всички трябва да плащаме защото сме се ; съгласили; с модела

БРЦК

И ще почнат всички да карат регистрирани на цигани автомобили с генерално пълномощно. И НАП ще хване циганите за дедовия. Затова ГО трябва да е на водача, а не на автомобила. Водача прави нарушенията и катастрофите, не автомобила.

Значи по БТВ даваха разяснителен репортаж за тази система Бонус-Немас. Та, освен, че колата ще е виновна за всичките ти тъпотии по пътя, т.е. направиш беля, продавай, че да ти се изчисти досието, ами за примерните шофьори намалението от 25%, дето толкова го говорят, щели сме да го усетим на седмата година. Ако съм си купил 10 годишна кола втора употреба, след 7 години ще стане време да я продам, ще я вземе без пари някой етнобългарин и ще използва моята примерност, а аз ще купя на някой прецаканата кола с лоша история и може да се окажа с 400% данък. Та къде е смисъла и изгодата от една такава, дори не знам как да го нарека, освен гавра?

Така ще разкарат БМВ-тата и Пернешките голфове.

До сега глупаците са взимали стредствата от Авто Каско и са ги прехвърляли в Гражданска Отговорнист. Сега като увеличат Гражданска Отговорност де ще ги ръгате?

Ако на някоя мадама й направят бебе в колата, като я продаде новият собствени става ли баща на дедето по логиката на КФН?

и ще коментираме. Обществено обсъждане де, дайте базисна информация.

без бонус малус,само със фалус

Ке спазвате правилата . Тъпото е ,че искат да водят нарушенията на колите ,а не на водачите . И кой ке ти купи такава кола с голем бонус малус . Такова чудо нема у цел свет . другата тъпотия е , че винаги сравняват цените с Европ . цени , ама никога не сравняват заплатите . На запад цените били такива . Все това ни набиват в главите . Ми като сте толко загрижени да изравните цените , ЩО НЕ СЕ ЗАГРИЖИТЕ ТАКА И ЗА ИЗРАВНЯВАНЕ НА ЗАПЛАТИТЕ . ПОПУЛИСТИ , ПОПУЛИСТИ И ПАК ПОПУЛИСТИ . ТОВА СА УПРАВНИЦИТЕ .

КФН да не би да надзирава ниската квалификация и високата некомпетентност на катаджийската администрация, че дава такива смели гаранции. Казус. На 13.07.2018, петък 16.00 часа. Пътувам от София по АМТ. От 4-ти километър до втория вход на Пловдив плътна колона и в двете ленти. Скорост на колоната около 50 км/ч. Дистанция 5-10 метра максимум. И да искаш друго -няма. Ха сега пребройте колко камери има в този участък. Умножете броя им по 3 и ще получите точките, с които всеки автомобил от този транспортен хаос е влязъл в "малус",защото не е спазвал дистанцията от 70 метра, както го измислиха в закона. Та да попитам пак. Какво точно ще контролира КНФ? колко риба се е хванала в мрежата на застрахователите и държавната администрация, ли.

Кво само мрънкате, време е да се научите да спазвате правилата за движение!

Тази ситуация ми напомня вица, дето една мома питала майка си дали да разреши на приятеля си да и вкара само главичката и отговора на майакта бил: Не мой щерко, хей рамене няма. Та и сега, много бонус, малко малус, ама друг път!

А бе .... 80 процента.... 5 процента....24 процента...Дъра-бъра. Приветствам създаването на наредба за бонус-малус. Знам със сигурност едно: И таз наредба ще е поредната тъпня. Щото създаването на наредба еВъпрос на потенциал; умствен. Който, уви, липсва у КФН. И е значителен у застрахователите; плеада суперкласни юридически кантори им дават съвети. А като към потенциала на застрахователите добавем и няколко дузини продажни депутати - очакванията ми за тъпнята многократно се засилват.

да ви го обясня с прост пример Изряден водач сте и плащате застраховка 250 лева (тя е за да покрие някакви евентуални ваши щети а не за любовницата на застрахователя) в градската блъсканица одрасквате някой спрял наполовина в кръстовище, правите му щета за 100 лева и той си подава иск по ГО. Получавате 3 наказателни точки и автоматично следващата година плащате 325, по-следващата 300 и на третата 275 и то при положение че няма друго провинение. Та сумарно давате на застрахователя 1150 за щета от 100 лева. Според КФН печалба на застрахователя в размер на 11,5 пъти за 3 години е ОК

хубав пример само, че разликата от изряден до не изряден не е 1150лв. а 350лв.

В случая по-важно е че плащаш огромна сума срещу нищо насреща

И колко време тези 80% шофьори ще получават бонус? До първия фиш или акт, и после само малус. Не лъжете хората, тази система е направена да пълни гушата на застахователите.

Абе що не си кажете направо че бонус-малус всъщност е фалос в анус?

Утре Всички Вашата мана мръсна крадлива !!!

Виждали ли сте таблицата с точките? Може да са под 1% с 400% на полицата но поне 30% лесно ще се отзоват с 350% увеличение. А как след това ще имаш шанс да станеш отново с нормална застраховка - никак при положение че може да сваляш само с по 1 ниво надолу за година а си на 19 или 20 по наказание