Два влака се удариха челно, има ранени
Два влака се сблъскаха в района на изходния сигнал на гара Драгоил в района на Драгоман около 7.50 часа, съобщиха от пресцентъра на БДЖ.
Обратно в новинатаКоментари - Два влака се удариха челно, има ранени | Днес.dir.bg
Коментари
Защото все още не могат да ги заменят с рейсове или маршрутки. Съсипаха и БДЖ както всичко останало в България...
"Между 2-ма и 4-ма..."???!!! Значи 3-ма?? НТВ цитира пътуваща във влака,която каза,че са поне 15!!
така ще е защото осигурителни инсталации работят с техника от 2 та световна воина. а там всяка грешка се плаща с кръв
И пак ще го отнесе стрелочника, а китовете ще се измъкнат. Докога? Не разбраха ли, че с PR акции и кредитни рейтинги влаковете няма да вървят добре! Къде е двойната линия до границата, къде са парите от продадените вагони, кого наказаха за пожара при Червен бряг? Май е по-добре извънземните да дойдат.
Очилатият всезнайко гербаджия си мисли, че да си министър на транспортта, означава само да гушиш(последните разследвания на ДАНС)!Всички преди него яко крадоха, но и много си подадоха оставките именно поради такива и по-страшни катастрофи с човешки жертви! Пожарникаря да го маха, да тръгва с някой влак и на някой прелез може да си намери нов министър и така ще си отпочинат малко ушите ни от брътвежите му за асфалти и магистрали!
"Сблъсъкът е бил със скорост 50 км в час. По тази причина влаковете не са дерайлирали, не е възникнал пожар или друга авария." преди да пишете глупости се замислете малко ,само машините на влаковете тежат повече от 100 тона (двете),при сблъсък с обща скорост 50 км щяха да дерайлират и да се намачкат яката.
Значи, имам лични наблюдения в/у персонала на две гари в Пловдив (не централна) и в едно село до Пловдив и като слушам постоянно за разни влакови катастрофи в Германия и насам натам по развитите страни, винаги съм се удивявал как не се стига до сериозни катастрофи в България. Този персонал е толкова разпасан, по цял ден се пие, простотия се лее от техните стаички, почти никога няма човек на гишето, ами трябва да им тропаш и викаш, за да дойдат да ти дадат билет (и после се сърдят) и въобще това от БДЖ персонала по гарите имам чувството, че са супер прости хора. Даже онзи ден точно си говорихме за това вкъщи. Та е добре да се заемат и здраво да им правят проверки и да им стегнат дисциплината, защото този път са само ранени, но следващия...
Все инциденти стават по тези влакове,е крайно време е да се вземат мерки и да започнат лека по лека да сменят тези вече стари влакове та хората да могат да пътуват като нормални и цивилизовани жители!!!То бива бива,но айде стига вече с тези таратайки измъчени!!!
"На мястото на инцидента са пристигнали екипи на Гражданска отбрана, полицията, Пожарна безопаност и три екипа на Спешна помощ" де ч видяхте тази гражданска ОТБРАНА
няколко много интересни факта: 1. 3 ти влак минава без разрешение? на запад = затвор 2. влаковете са лазили с 50 км. 3. От межд. влак имало 80 пътника - за има няма 2 автобуса хора = цял влак 4. Служебен влак = 1 служебен рейс може би?
А защо не погледнете у автотранспорта инцидентите, па тогава гледайте ЖП-то. На ден колко народ гине по пътищата??? От пожара във влака София - Кардам няма загинали в следствие на жп инцидент.
такава е жп инфраструктурата,като се прави от хора като Валери Василев и Милчо Ламбрев.....
Най-вероятно е човешка грешка , така че какъвто и подвижен състав да беше все тая. Трябва да се вземат мерки за подобряване на квалификацията на някои от работещите .
Магистралите са хубаво нещо, но не трябва да подценяваме и жп инфраструктурата. Погледнете, какви модерни железници има във Франция, Япония, Германия... Създали са прекрасни условия за бързо, комфортно и, най-важното! - евтино пътуване. Да не говорим за товарните превози! А у нас имам чувството, че тези ръководители на движението са завършили някакво помощно училище за изостанали деца.
Царе сме на безпочвени интерпретации.Докато за коментиращите, които тук таме схващат нещо, е простена некомпетентността, но един министър да приказва небивалици е наистина смешно.Действащите системи за сигурност, не могат да са МОРАЛНО ОСТАРЕЛИ, тъй като зависимостите които контролират и създават, са изградени и работят на някакви принципи. В момента има действащи електрически системи, осигуряващи безопасността на влаковото движение, които са от 40те години на миналият век и са безупречни. Релетата и механизмите които управляват, се контролират постоянно, и ако настъпи някаква авария, системата преминава автоматично в блокиращо забранително състояние. И тогава идва човешката намеса. С поредица от действия,работещият с нея, разблокирва системата и може да прави каквото си поиска, например да обърне стрелка под возило, да даде вход или изход на зает коловоз и т.н.. Това обаче би трябвало да стане само с изричното устно и писмено разрешение от Диспечера, който следи движението на всички возила в даденият участък. Ето защо , думите на министъра звучат крайно некомпетентно, защото ако трети влак е "объркал електронната "система (в този участък няма електроника,), то някой принудително я привел в действаща. По всяка вероятност, тази катастрофа се дължи на това, че някой машинист е потеглил на червен (забранителен) сигнал. Добре ,че няма загинали. Но нека някой да каже на министъра - с тримесечни курсове ,не се става жележничар, в чийто ръце се поверява живота на много хора. Едно време, ПЖИто, доставяше кадри на железниците ,след тригодишно обучение!